Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01413 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

Пәндер

  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Мұғалім мамандығының өзіндік ерекшелігі және оның гуманистік сипаты. Мұғалім мамандығының мәні мен ерекшелігі. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің мамандығы мен шығармашылығы. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің педагогикалық қызметі. Дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық пәні мұғалімінің жалпы және кәсіби мәдениеті. Дш және БӘД оқытушысының педагогикалық іс-әрекет стилі және алғашқы әскери дайындық. Дш және БӘД оқытушысының кәсіби құзыреттілігі және алғашқы әскери дайындық

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде ФКС мұғалімінің педагогикалық шеберлігінің мәні. ФКС педагогтарының педагогикалық шеберлігінің психологиялық-педагогикалық мазмұны. ФКС мұғалімінің сөзі кәсіби өзара әрекеттесудің негізгі құралы ретінде. ФКС мұғалімінің педагогикалық әдептілігі мен шеберлігі. Педагогикалық техника ФКС мұғалімінің мінез-құлқын ұйымдастыру нысаны ретінде.ФКС мұғалімінің заманауи сабақты ұйымдастыруға шығармашылық көзқарасы. Тәрбиешінің шеберлігі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саптық дайындық

    Дайындықты құру және басқару. Командирдің сапқа тұрғызу және сапқа тұру алдындағы міндеттері. Жеке саптық дайындық. Қарусыз саптық тәсілдер мен қозғалыстар. Әскери сәлемдесуді орындау, істен шығу. Бастыққа жақындау және одан кету. Жеке құрамның жаяу тәртіппен іс-қимылы. Жаяу тәртіппен іс-қимыл жасау кезінде ұрыста бөлімшелер жеке құрамының қозғалу тәсілдері. Ротаның, батальонның саптық байқауы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әскери-спорттық ойындар

    Тіршілік қауіпсіздігі негіздері, АӘД сабақтарында және әскери-патриоттық тәрбие бағдарламасы бойынша практикалық даярлық процесінде алған білімдері мен іскерліктерін көрсету, байыту, дене шынықтыру сабақтарында және спортпен шұғылдану кезінде алған физикалық шынығуын көрсету. Салауатты өмір салтын насихаттау және дамыту, әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу. Оқушыларды ұжымшылдық, серіктестік, достық, жауапкершілік және өзара көмек сезімін тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Бұл пән аясында студенттер Абайдың әдеби шығармаларын, оның философиялық ойларын, Қазақстан мәдениетіне және әлем әдебиетіне қосқан үлесін зерттейді. Оның шығармашылығының негізгі тақырыптары, мотивтері мен стилі, олардың қазақ халқының мәдени-рухани мұрасының дамуына тигізген әсері талданады. Пәннің мақсаты: Абайдың гуманистік ілімімен сусындаған, жан-жақты, адамгершілігі мол, адамгершілігі мол, толерантты азаматты қалыптастыру. Оның өлеңдері мен жырларында айтылған оқу, білім, ғылым, өнер, білім, имандылық сияқты мәңгілік құндылықтар туралы ой-толғамдарын оқушылар түсініп, бағалай білуге ​​үйренеді. Олар ойшыл ақынның дүниетанымына әсер еткен негізгі дереккөздерді зерттеп, шығыс мәдениеті мен ислам философиясынан туындайтын намыс, ар ұғымдарын да меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұлттық тәрбие

    Қазақ халқының ұлттық мәдениетінің мәні; қазақ халқының тарихы, тілі, салт - дәстүрлері, өзіндік ерекшелігі; ұлттық мүдделердің, ұлттық құндылықтардың, қазақ нанодының, бүкіл қазақстандық нанодтың құндылық бағдарларының мәні; этносаралық, конфессияаралық және мәдениетаралық диалог; жалпыадамзаттық құндылықтар-бейбітшілік, бейбітшілік, зорлық-зомбылықты сақтауға ықпал ететін жақсылықтың, ақиқаттың, сұлулықтың "мәңгілік" мұраттарын тіркейтін өмір, Бостандық, ар-ождан, сенім, махаббат, бақыт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Атыс дайындығы

    Атыс даярлығының пәні, міндеттері және ұйымдық-құқықтық негіздері. Қару мен оқ-дәрілерді қолдану кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Ішкі және сыртқы баллистиканың негізгі ережелері. Спорттық және жауынгерлік қарудың жіктелуі. Атыстарды ұйымдастыру және өткізу, қару мен оқ-дәрілерді есепке алу, сақтау және тасымалдау. Атыс қаруын иеленуге үйрету әдістемесі. Қазіргі заманғы атыс қаруы мен гранатометтер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жаппай қырып-жою қаруы

    Жаппай қырып-жою қаруының түрлері: ядролық, химиялық, биологиялық қару, Жаңа физикалық қағидаттардағы қару. Биологиялық қару туралы Конвенция. ОМП-ның табиғи ортаға және оның биологиялық әртүрлілігіне апатты әсері. ОМП-ның барлық түрлерін қолдану ерекшеліктері: жан-жақты зақымдайтын әсер, ұзақ әсер ету факторлары және олардың таралуы, адамдарда психотравматикалық салдардың ұзақтығы, экологиялық және генетикалық салдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әскери-инженерлік дайындық, әскери топография, басқару және байланыс

    Әскерлер алып жатқан аудандардың фортификациялық жабдықтары. Камуфляжды бояу. Инженерлік бөгеттердің құрылысы: мина-жарылғыш және жарылмайтын бөгеттер. Жерді бағалау әдістері мен құралдары. Әскерлердің жауынгерлік қызметін қамтамасыз ету үшін далалық өлшеулер. Командирлердің жұмыс карталарын жүргізу. Бөлімшелердің жауынгерлік дайындығы. Басқаруға қойылатын талаптар. Әскерлерді басқару тәртібі, тетігі. Байланыс әскерлері. Байланыс құралдары. Радиобайланыс құралдарының жалпы сипаттамасы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар

    Білім беруді ақпараттандыру. Заманауи цифрлық технологиялар және оларды білім беруде пайдалану. Мультимедиа технологиялары. Білім берудегі 3D-технологиялар. Цифрлық білім беру ресурстарын жіктеу. Сапалы цифрлық білім беру ресурстарын әзірлеу. Виртуалды шындық. Цифрлық робототехника. Оқыту үдерісінде цифрлық білім беру ресурстарын қолдану әдістемесі. Оқыту нәтижелерін цифрландыру. Сабақтан тыс және ғылыми-зерттеу қызметін цифрландыру мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлемнің жетекші елдерінің қару-жарағы мен әскери техникасы

    Әскери жабдықтарды үйрену және пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Қарулы Күштердің жауынгерлік дайындығы. Жеке оқыту, жарғылық оқу — жаттығулар, қарауылдық қызмет, атыс, тактикалық оқу-жаттығулар, далалық инженерлік Іс, оқу маневрлері-осының барлығы, әрқайсысы өзінше, әскерлерді әр түрлі қатынастарда дамыта отырып, олардың жауынгерлік даярлығына және жауынгерлік әзірлігін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Әскери педагогика және психология негіздері

    Әскери педагогика мен психологияның жалпы мәселелері. Қазақстандағы әскери білім беру жүйесі және оның даму перспективалары. Әскери қызмет жағдайындағы психикалық процестер мен жай-күйлер. Жауынгер тұлғасының психологиясы. Әскери ұжымның психологиясы. Әскерлердің жауынгерлік қызметін моральдық-психологиялық қамтамасыз ету. Әскери-педагогикалық процестің ерекшеліктері және оның негізгі құрылымдық элементтері. Әскери дидактика. Әскери қызметшілер мен әскери ұжымдарды тәрбиелеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Спорттық биомеханика

    Қозғалтқыш аппаратының құрылымы мен функциялары теориясы. Тірек-қимыл аппаратының биомеханикасы. Аударма және айналмалы қозғалыстардың динамикалық сипаттамалары. Қозғалыс әрекеттерін орындау кезіндегі күштер. Биологиялық тіндердің биомеханикалық қасиеттері. Қозғалыс әрекетін игерудің биомеханикалық заңдылықтары. Басқару қозғалыстарының құрылымдық мүмкіндіктері. Қозғалыстардың орталық реттелуі. Адамның қозғалтқыш аппараты, байланыстардың байланысы және еркіндік дәрежесі. Биомеханикалық зерттеу әдістері. Қозғалыс сапасының биомеханикасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақ халқының дене шынықтыру-педагогикалық мұрасы

    Қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының мәні мен ерекшелігі. Дене тәрбиесіндегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорт мұрасының орны. Қазақстанның ағартушыларының, белгілі педагогтары мен қоғам қайраткерлерінің көзқарастарындағы дене тәрбиесі. Қазақтың салт-дәстүрлері мен ұлттық ойындары дене тәрбиесінің құралы ретінде. Кәсіби қызметтегі қазақ халқының дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогика

    Дене шынықтыру және спорттағы этнопедагогиканың әдіснамалық негіздері. FKS-тегі Этнопедагогика педагогика ғылымының ажырамас бөлігі ретінде. ҚР халықтарының ұлттық дене шынықтыру-спорттық салт-дәстүрлері дене тәрбиесінің негізі ретінде. Этникалық топтардың өзіндік ерекшелігін сақтау және беру. Алынған білімді оқу-жаттығу процесінде қолдану. ФКС педагогтарының кәсіби қызметіндегі этнопедагогикалық білім.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және таңдамалы спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі

    Таңдамалы спорт түріндегі дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі ғылым және оқу пәні ретінде. Таңдамалы спорттың қоғам өміріндегі маңызы, рөлі және орны. Таңдамалы спорт түрін болжау. Спорттық жаттығудың сипаттамасы мен заңдылықтары. Дене жаттығуларын қолдана отырып сабақтарды өткізу әдістемесі. Балалар мен жасөспірімдердің дене шынықтыру белсенділігі мен салауатты өмір салты.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саласындағы зерттеу

    ҚР Конституциясының, қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері; мемлекеттік басқару органдарының жүйесі, өкілеттіктер шеңбері, экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері, экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі; қаржылық құқық және қаржы; материалдық және іс жүргізу құқығының өзара іс-қимыл тетігі; сыбайлас жемқорлықтың мәні, оның пайда болу себептері; сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік, құқықтық жауапкершілік шаралары; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әскери бөлімшеде әлеуметтік-құқықтық және тәрбие жұмысын ұйымдастыру және жүргізу

    Мектептегі тәрбие жұмысы, оның әдіснамасы туралы білімді қалыптастыру. Кәсіби қасиеттер. Тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары. Дүниетаным-тұлғаның өзегі. Ұжым тәрбие құралы ретінде. Дидактика. Оқу процесі. Оқыту заңдылықтары, принциптері. Оқытудың мазмұны, әдістері, құралдары, нысандары. Оқу процесінің сапасын педагогикалық бақылау. Мотивтер, оқытудың педагогикалық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1

    Осы курстың мақсаты дене шынықтыру және спорт сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу бойынша пәндік құзыреттіліктерді жеке айырмашылықтар, қозғалыс қызметінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктері негізінде қалыптастыру болып табылады. Курс гимнастика сабақтарының әртүрлі формасы мен түрін ұйымдастыру, жоспарлау және өткізу бойынша практикалық дағдылар мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Құзыреттілікті көрсететін болашақ спорт педагогтары: спорт терминологиясын қолдану және гимнастикалық жаттығулар техникасын көрсетеді; пәндермен және онсыз жалпы дамыту жаттығуларының кешендерін құрады; гимнастика сабақтарының кіріспе-дайындық бөлігін жыныстық-жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, әртүрлі тәсілдермен жоспарлайды, ұйымдастырады, өткізеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әскерге шақыру жасына дейінгі жастардың дене шынықтыру дайындығының негіздері: Жалпы және арнайы дайындық

    Әскерге шақыру жасына дейінгі жастарға сипаттама. Арнайы дене шынықтыру. Әскерге шақыруға дейінгі дайындық-әскери қызметке жастардың дене даярлығының құрамдас бөлігі. Приззаға дейінгі жастағы жастардың дене шынықтыру дайындығының мазмұны: балалардың денсаулығын сақтау, балалар ағзасының барлық жүйелерін нығайту, психофизикалық даму, ерік-жігер қасиеттерін, еңбек, ұжымдық және әлеуметтік дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Мақсаты: оқыту саласындағы ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін меңгерту Мазмұны: Ғылыми зерттеудің ерекшеліктері мен мәні. Ғылыми зерттеудің әдіснамалық принциптері мен заманауи зерттеу әдістері. Зерттеу үдерісі кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Кешенді зерттеулерді орындау дәйектілігін бағдарламалау, ақпараттық технологиялар мен ресурстарды пайдалана отырып, ҒЗЖ ұйымдастыру және басқару Құзыреттіліктер: оқыту саласында ғылыми зерттеу әдістерін қолдануға дайын болуы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму мақсаттары

    Тірі организмдердің, ұйымның әртүрлі деңгейдегі экожүйелерінің, тұтастай алғанда биосфераның, олардың тұрақтылығының негізгі заңдылықтары; БиоСфера компоненттерінің өзара әрекеттесуі және адам қызметінің экологиялық салдары, әсіресе табиғатты пайдалануды күшейту жағдайында; экология, қоршаған ортаны қорғау, тұрақты даму мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Қауіптер, Төтенше жағдайлар. Тәуекелді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігі жүйелері. Әлеуметтік қауіптер, рухани саладағы қауіптер, саясат, олардан қорғау: экономикалық саладағы қауіптер, тұрмыстағы, күнделікті өмірдегі қауіптер.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің ең маңызды экономикалық категориялар мен заңдарды, қазіргі қоғамның дамуындағы жаңа құбылыстарды білуін меңгеру болып табылады, оған қол жеткізу келесі негізгі бөлімдерді меңгерумен қамтамасыз етіледі: қоғамдық өндіріс; капитал құрылымы; өндіріс шығындары; нарықтық экономикадағы өндіріс кірістері; экономика призмасы және жеке тұлғаның құзыреттілігі арқылы кәсіпкерліктің мәнін қарастыру дағдылары, кәсіпкерлік айырмашылықтары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Аэробика және оқыту әдістемесі

    Аэробиканың негізгі ұғымдарының мазмұны. Осы спорт түріндегі аэробика мен жаттығулардың жіктелуі. Аэробика жаттығуларын оқыту техникасы мен әдістемесі. Аэробиканың білім беру және дамыту түрлері. Аэробика құралдары. Аэробика сабақтарын ұйымдастыру және әдістемесі. Аэробика сабақтарында жарақаттанудың алдын алу. Аэробикадағы спорттық жаттығуды басқару құралдары мен әдістері. Аэробикада жарыстарды дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әскери-спорттық медицина

    Әскери-қолданбалы спорт түрлері бойынша жарыстарды медициналық-санитарлық қамтамасыз ету. Жалпы патология негіздері. Физикалық даму. Әскери спортшылардың жүйке, сенсорлық және эндокриндік, тыныс алу, жүрек-тамыр, ас қорыту, шығару жүйелері мен қанының функционалды жағдайына сипаттама, зерттеу әдістері. Әскери қызметшілердің әскери-қолданбалы спорт түрлерімен айналысу кезінде жиі кездесетін аурулары мен жарақаттары, медициналық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Спорт медицинасы

    Спорттық медицинаға" кіріспе. Спорттық медицинаның мақсаттары, міндеттері және мазмұны. Спортшылар ағзасының функционалдық жағдайы. Дәрігерлік бақылау. Спорттағы Патология. Спортта медициналық құралдарды пайдалану. Емдік дене шынықтыру құралдары мен әдістері. Спорттық жарақаттар, кейбір аурулар және спортшыларды сауықтыру құралы ретінде жаттығу терапиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Әскери-патриоттық тәрбие негіздері

    Әскери-патриоттық тәрбие негіздері: Мақсаты мен міндеттері. Әскери-патриоттық тәрбиенің даму кезеңдері. ҚР Әскери-патриоттық тәрбие саласындағы саясат. Мектептегі әскери-патриоттық тәрбие жүйесі. Әскери-патриоттық тәрбие жүйесіндегі кадет сыныптары. Әскери-патриоттық бағыттағы сыныптан тыс іс-шаралар жүйесі. Әскери-патриоттық тәрбие технологиялары. Әскери-патриоттық тәрбие: заманауи түсінік және интеграция мәселесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі

    "Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі"пәнінің құрылымы мен мазмұны. Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесі және оны дамыту. Бастапқы әскери және технологиялық даярлықты оқыту әдістемесінің міндеттері мен мазмұны. Бастапқы әскери және технологиялық дайындық мұғалімінің функциялары, пән бойынша сабақтарды өткізу нысандары мен әдістері. Оқытудың заманауи технологияларын қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери және технологиялық дайындық негіздері

    Оқушыларды әскери тәртіптің негіздерімен, оның мәні мен маңыздылығымен таныстыру. Оның басты назары студенттерді патриотизм рухында және Отанды қорғауға дайындықта тәрбиелеуге бағытталған. Бұл тәртіп білім алушыларға әскери іс негіздері және төтенше жағдайларда адам өмірінің қауіпсіздігі бойынша білім ала отырып, әскери қызмет дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді. "Бастапқы әскери және технологиялық дайындық"пәнін зерделеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Бейімделген дене шынықтыру

    Адаптивті дене шынықтырудың басым міндеттері, оның денсаулық жағдайындағы ауытқулары бар адамдар мен мүгедектерді оңалтудағы және әлеуметтік интеграциялаудағы рөлі, орны. Адаптивті дене шынықтыру интегративті ғылым ретінде. Адаптивті дене шынықтырудың негізгі компоненттері. Ақыл-есі кем оқушылардың психофизикалық қабілеттері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың қабілеттерін дамыту, жұмысты жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Спорттық метрология

    Спорттық метрологияның пәні мен міндеттері. Спорттағы өлшеу және бақылау саласындағы білім, білік және дағды жүйесі. Спортшының жағдайын, жүктемелерін, спорттық нәтижелерін және жарыстардағы спортшының мінез-құлқын бақылау. Бақылаудың осы бағыттарының әрқайсысында алынған деректерді салыстыру, оларды бағалау және талдау. Спорттық өлшемдердің сипаттамасы. Физикалық шамаларды өлшеу әдістемесі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Күрес және оқыту әдістемесі

    Спорттық күрес оқу пәні ретінде. Қазақстандағы күрес түрлерінің даму тарихы: самбо, дзюдо, грек-рим, еркін күрес. Күрес түрлеріндегі техника мен тактиканы оқыту әдістемесі. Күрес түрлеріндегі қозғалыс қасиеттері мен дене шынықтыру. Күрестің әртүрлі түрлеріндегі негізгі оқыту технологиялары. Күрес түрлерінде оқу процесін құру әдістемесі. Спорттық күрестегі оқыту әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әскери-педагогикалық менеджмент

    Пәннің мақсаты: әскери-кәсіптік білім беру жүйесіндегі менеджмент теориясы мен тәжірибесін терең, жан-жақты және шығармашылық меңгеру. Мазмұны: болашақ оқытушыларды білім беру жүйесіндегі менеджменттің берік дағдылары мен біліктері жүйесімен қаруландыру, олардың оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізуде тиімді қолдану қабілетін дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 4
  • Греко-рим күресі және оқыту әдістемесі

    Грек-рим күресінің теориялық-әдістемелік негіздері. Грек-рим күресінің дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі рөлі мен орны. Грек-рим күресінің дене шынықтыру және спорт жүйесіндегі маңызы. Грек-рим күресінің негізгі негіздерін оқыту әдістемесі. Әртүрлі спорттық біліктілігі бар спортшылар үшін жаттығу процесін құру әдістемесі. Грек-рим күресіндегі психологиялық дайындық. Балуанның гигиенасы, қатаюы, тамақтануы және режимі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • БӘД мұғалімінің жұмысындағы интерактивті технологиялар

    Оқытудың интерактивті технологияларының әдіснамасы. "Оқытудың педагогикалық технологиясы"ұғымының мәні. Оқытудың белсенді әдістерін жіктеу. Белсенді оқыту принциптері. Оқытудың интерактивті технологиясының түрлері. Интерактивті оқыту технологиясының артықшылықтары. Оқытудың интерактивті формалары. Оқытудың интерактивті және пассивті формаларының айырмашылықтары. Интерактивті құралдар мен жабдықтар: сенсорлық үстелдер мен тақталар, сенсорлық бөлмелер, интерактивті ойын кешендері, инфоматтар және интерактивті тіректер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Ауыр атлетика және оқыту әдістемесі

    Ауыр атлетикадағы жалпы және арнайы дене шынықтыру. Ауыр атлетика сабақтарында қауіпсіз жүріс-тұрыс ережелері. Ауыр атлетикада оқыту мен жаттығуды ұйымдастыру. Ауыр атлетика техникасының негіздері. Ауыр атлетиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Ауыр атлетика бойынша жаттықтырушыны кәсіби даярлау негіздері. Ауыр атлетикада спорттық шеберлік пен коучинг дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қашықтықтан оқыту әдістемесі мен технологиялары

    Мақсаты: студенттердің кәсіби қызметінің жаңа түрі – қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру және жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: Қашықтықтан оқытудың негізгі түсініктері мен технологиялары. Интернет-Білім, виртуалды Білім. Сандық гаджеттер және қашықтықтан оқытуға арналған сандық құралдар. Оқу сабақтарының типологиясы мен нысандары: Интернет-сабақтар, чат-сабақтар, веб-сабақтар, қашықтықтан олимпиадалар мен жобалар, конкурстар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Жеңіл атлетика және оқыту әдістемесі

    Дене шынықтыру мұғалімінде жеңіл атлетика бойынша білім, білік және дағдыларды қалыптастыру. Жеңіл атлетика ФКиС-тің тиімді құралы ретінде. Әр түрлі жас топтарымен жеңіл атлетикалық бағыттағы сауықтыру және спорттық іс-шаралар әдістемесі. Жеңіл атлетика процесінде адамдардың әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу және физикалық қасиеттерді дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Әскери - дене даярлығын ұйымдастыру

    Әскери-дене даярлығын және спорттық-бұқаралық жұмысты ұйымдастырудың нысандары мен әдістері. Әскери-дене шынықтыру даярлығының іс-шаралары жалпы білім беретін мектептің оқу-тәрбие процесі барысында, дене жаттығуы, оқушылармен спорттық-бұқаралық жұмыс кезінде, сондай-ақ өз бетінше жаттығулар барысында жаттығудың әртүрлі тәсілдерін пайдалана отырып және дене жүктемесін мөлшерлеу арқылы жүргізіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Футзал және оқыту әдістемесі

    Мини-футболдың негізгі ұғымдарының мәні мен мазмұны. Теориялық дайындық. Ойын техникасын үйрету. Қозғалыс техникасы, допты соғу, допты тоқтату және жүргізу. Жеке шабуыл және қорғаныс тактикасы. Шабуыл мен қорғаудың топтық тактикасы. Шағын футболдағы балалар мен спортшылардың физикалық қасиеттерін, физикалық дайындығын дамытуды жоспарлау. Шағын футбол жарыстарын дайындау және өткізу әдістемесі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Бастапқы әскери дайындық негіздері

    "Бастапқы әскери дайындық негіздері" курсы әскери-педагогикалық цикл пәндерінің ішінде студенттерді жалпы білім беретін мектептердегі АӘД мұғалімінің кәсіби қызметіне дайындаудағы негізгі курстардың бірі болып табылады және студенттердің оқыту теориясы мен әдістемесін зерделеуді, олардың практикалық дағдылары бар теориялық білімді меңгеруін және дербес педагогикалық жұмыс үшін көздейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6
  • Ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау: пәні, міндеттері. Әдістеме-зерттеу процесі туралы ғылым. Ізденушілердің дайындық жұмыстарының кешені. Зерттеу процесін жоспарлау. Зерттеу процесін ұйымдастыру. Зерттеу процесінің логикасы. Зерттеудің құрылымдық компоненттеріне қойылатын әдіснамалық талаптар. Гипотезаның ғылыми зерттеулердегі рөлі. Зерттеу әдістері және олардың жалпы сипаттамасы. Зерттеудің жетекші идеясы. Ғылыми зерттеу қолжазбасы бойынша жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістері

    Мақсаты: студенттерде психологиялық-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу саласында білім, білік, дағдылар жүйесін қалыптастыру. Мазмұны: "ғылыми-педагогикалық зерттеу" ұғымы. Зерттеу әдістері туралы түсінік. Зерттеу әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Теориялық зерттеу әдістерінің түсінігі мен сипаттамасы. Педагогикалық эксперимент. Педагогикалық зерттеудегі сауалнама әдістері. Бақылау әдісінің түсінігі мен ерекшелігі. Тестілеуді психологиялық-педагогикалық зерттеуде қолдану. Білім беруде Статистикалық зерттеу әдістерін қолдану. Деректерді беру тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми психологиялық-педагогикалық зерттеу жүргізу жоспарын әзірлеу және ұйымдастыру дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Футбол және оқыту әдістемесі

    Футбол ойынын оқыту әдістемесі. Футбол ойынының ережелері. Сабақ формалары. Футбол ойнау техникасының жіктелуі.Ойын техникасын үйрету. Қақпашыны ойнау техникасы қозғалыс техникасы. Соққы беру техникасы бойынша допқа. Допты тоқтату және жүргізу техникасы. Алдау қозғалыстарының техникасы. Футбол ойынының тактикасы. Футболшылардың физикалық және психологиялық қасиеттерінің сипаттамасы. Футболдағы төрешілік әдістемесі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • дене шынықтыру және әскери білімге болашақ мамандардың жаңа тарихи санасын қалыптастырудағы спорттық және әскери саясаттың басымдықтарын енгізе отырып, тарихи-саяси сипаттағы қазіргі заманғы процестерді сыныптайды;
  • қазіргі ғылымның философиялық, социологиялық, саясаттану, мәдениеттану және психологиялық аспектілерін, сондай-ақ дене шынықтыру және спорт, Бастапқы әскери дайындық әлеуетін пайдалана отырып, академиялық адалдық мәдениетін түсіне және сақтай отырып, тиімді мәдениетаралық коммуникация техникасын бейімдейді;
  • оқушылардың жеке ерекшеліктеріне байланысты әскери-инженерлік және әскери-техникалық даярлықты модельдейді
  • дене шынықтыру білімінің Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде даму мәселелері мен перспективалары бойынша өз пікірін ұсынады және дәлелдейді, зерттеу қызметі мен академиялық жазудың қолданбалы әдістерін көрсетеді;
  • жаңа аппараттық және бағдарламалық құралдарды, сандық және әртүрлі ақпараттық ресурстардың мүмкіндіктерін қолдана отырып, дене шынықтыру, спорт және әскери техниканың жетістіктеріне негізделген тұтас педагогикалық процесті модельдейді;
  • – дене шынықтыру және бастапқы әскери дайындықты жетілдіру мақсатында дене тәрбиесі, алғашқы әскери дайындық, кәсіпкерлік, көшбасшылық, өмір қауіпсіздігі және салауатты өмір салты, экология және тұрақты даму, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері бойынша материалдарды пайдаланады;
  • жалпы білім беретін мектеп жағдайында әскери педагогика және психология бойынша білімді зерделейді және қолданады, Бастапқы әскери даярлықтың практикалық міндеттерін шешу үшін зерттеудің қолданбалы әдістерін, бағдарламалауды және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады.
  • мектеп оқушыларының даму психологиясы мен физиологиясына сүйене отырып, ресми және бейресми дене шынықтыру және бастауыш әскери білім берудің тұтас педагогикалық процесін құрастырады;
  • менеджмент, білім алушылардың спорттық және әскери жетістіктерін өлшеу технологиясы, дене шынықтыру-спорттық және әскери пәндерді оқытудың қазіргі заманғы әдістемесі, цифрлық мәдениет, инклюзивті білім беру негізінде дене шынықтыру-спорттық және әскери білім беру шеңберінде педагогикалық процесті басқарады, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру дағдыларын меңгерген;
  • пәнаралық байланыстарды жүзеге асыру техникасын, технологиялық және техникалық жетістіктерді белсенді тарта отырып, жаңа әдістемелерді пайдалана отырып, әскери және технологиялық дайындық саласындағы әртүрлі көздерден алынған білімге негізделген педагогикалық процесті модельдейді және құрады;
  • – психологиялық-педагогикалық, анатомиялық-физиологиялық, медициналық, дене шынықтыру-спорттық және әскери пәндер бөлімдерінен қажетті оқу материалдарын зерделейді және таңдайды;
  • дене шынықтыру және алғашқы әскери дайындық бағыттары бойынша ұлттық тәрбиенің этномәдени ерекшеліктері мен қағидаттарын ескере отырып, педагогтың кәсіби қызметін ұйымдастыру тәсілдеріне ие.
Top