Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B11101 Туризм және сервис в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаңашыл ойлауға қабілетті, қазіргі заманғы туристік индустрияда озық технологияларды игере алатын, әлемдік туристік бизнестің талаптарына бейімделе алатын, қазақстандық және аймақтық туристік нарықтың әлеуметтік маңызды міндеттерін шеше алатын туризм саласындағы мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B091 Туризм
-
ҰБТ-дағы пәндер География және Шетел тілі
-
Білім беру саласы 6B11 Қызмет көрсету
-
Дайындық бағыты 6B111 Қызмет көрсету саласы
Пәндер
-
Туризм тарихы
Пәннің мақсаты отандық және әлемдік туризмнің тарихи, мәдени, әлеуметтік-саяси процестері аясында туризм мен қонақжайлылық дамуының негізгі кезеңдерін зерттеу, туризмнің бұқаралық құбылыс ретінде пайда болуы, дамуы және қалыптасу заңдылықтарын зерттеу, қажылық мақсатындағы алғашқы саяхаттардың пайда болуы, ХХІ ғасырдағы туризмнің даму перспективаларымен, ежелгі саяхат географиясымен танысу, ежелгі мәдениеттердегі саяхат мақсатын, орта ғасырлардағы саяхаттарды, қазіргі туризм және қонақжайлылық индустриясының ерекшеліктерін анықтау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Туризмология негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді туризм мен қонақжайлылықтың негізгі ұғымдарымен таныстыру, туризм туралы, оның жаһандық, ұлттық және аймақтық ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы, туристік саяхаттың негізгі принциптері, мотивациялары туралы білімнің тұтас жүйесін қалыптастыру, туризмнің экономикалық және әлеуметтік тиімділігін, туризмге және әлеуетті тұтынушылардың мінез-құлқына әсер ететін негізгі факторларды бағалау, туристік нарықтың эволюциясын, туристік өнім мен оны құрайтын қызметтерді қалыптасу шарттарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы заңнамамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеруді қалыптастырады және осы құбылысқа азаматтық ұстанымды қалыптастырады. Бұл пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі этика және этикет
Пәннің мақсаты бітірушінің бойына тиімді, этикалық принциптер мен нормаларға негізделген, қызмет көрсету саласындағы әлеуметтік-мәдени өзара әрекеттесуге бағытталған кәсіби қасиеттерді дарыта отырып, ұйымдастырушылық-басқару, ғылыми-зерттеу және білім беру қызметінде, өз кәсібінің қыр-сырын меңгерген мамандарды даярлау, тұлғаның нормативтік үлгілерімен, кәсіп этикасымен, іскерлік этика және басқару этикасымен таныстыру, серіктестік этикасының ерекшеліктерін анықтау, әлеуметтік-мәдени қызмет көрсетудегі және туризм маманының этикасының ерекшеліктерін, іскер тұлғаның заманауи этикет талаптарын зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасы
Пәннің мақсаты белсенді саяхаттардың техникасын, тактикасын және ұйымдастырылуын қалыптастыру; Қазақстан бойынша тау және су саяхаттарын ұйымдастыру білігін қалыптастыру; оқу-зерттеу қызметінің дағдыларын қалыптастыру; туристік жабдықтарды тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Негізгі шетел тілі (В1деңгейі)
Пәннің мақсаты күнделікті және кәсіби іс-әрекетте белсенді қолдануға ауызекі және тұрмыстық сөйлеу және іскерлік тілдің практикалық білімін үйрету, экономикалық кәсіби лексиканы және сөйлеу этикетінің ережелерін пайдалана отырып, шет тілінде негізгі коммуникациялық дағдыларды қалыптастыру және бекіту, сонымен қатар коммуникативтік құзыреттілік оның барлық негізгі компоненттері бойынша В1 деңгейінде еркін диалогтік қарым-қатынас жасау қабілетін дамыту, студенттерді оқытылатын тіл елінің мәдениетінің элементтерімен, сондай-ақ ағылшын тіліндегі әдебиет үлгілерімен және мерзімді басылымдармен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан туризм географиясы
Пәннің мақсаты рекреациялық ресурстармен, Қазақстанның әртүрлі аймақтарындағы туризмнің даму деңгейімен таныстыру, Қазақстан Республикасының қоршаған ортасының экологиялық жағдайы, кеңістіктік дифференциациясы мен аймақтық қалыптасу заңдылықтары туралы білім беру, Қазақстан Республикасының халықаралық туристік қатынастарының маңызын зерттеу, талдау, студенттерге Қазақстан Республикасының физикалық-географиялық барлауының толық бейнесін жасауды үйрету, территориясы, табиғи кешендерінің даму заңдылықтары және жергілікті және аймақтық деңгейдегі Қазақстанның физикалық географиясының мәселелерін зерттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі әлеуметтік топтарға қызмет көрсету ерекшеліктері
Пәннің мақсаты әртүрлі әлеуметтік топтарға (студенттерге, жастарға, мүгедектерге, зейнеткерлерге) қызмет көрсету ерекшеліктерін зерттеу, әлеуметтік турлардың дамуының ерекшеліктерін, мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға экскурсияларды өткізу ерекшеліктерін, арнайы көлікті, тамақты және орналастыру қызметтерін жүзеге асыру, мүгедектерге немесе мүмкіндігі шектеулі адамдарға туристік қызметті жүзеге асыру ерекшеліктерін анықтау, мүгедектер мен жүріп-тұруы шектеулі адамдар үшін, туристік қызмет объектілеріне еркін қол жеткізу және адамдардың кедергісіз қозғалысы шартымен туристік маршруттарды ұйымдастыруды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Халықаралық туризм географиясы
Пәннің мақсаты рекреациялық ресурстармен, туристік даму және әлемнің әртүрлі елдеріндегі туризмнің даму перспективаларымен таныстыру, халықаралық туристік қатынастардың маңыздылығын зерттеу, талдау және туризмді дамытудың негізгі бағыттарын анықтау, туристік индустрияның соңғы жетістіктерін қорытындылай отырып, аумақтық рекреациялық жүйелер мен рекреациялық аймақтарға бөлудің негізгі тұжырымдамаларын зерттеу, аймақтардағы туризмді дамытудың қазіргі жағдайын бағалау және олардың географиясының одан әрі рекреациялық дамуын болжау, дүниежүзінің туристік аймақтарының ерекшеліктерін анықтай отырып, халықаралық туризм дамуының табиғи-мәдени және тарихи ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Дүниежүзілік туристік аймақтар
Пәннің мақсаты дүние жүзінің аумақтық туристік жүйелеріне, олардың қалыптасу жағдайлары мен факторларына, әлем елдері мен аймақтарындағы туризмнің даму заңдылықтары мен тенденцияларына тұтас түсінік беру, халықаралық туризмді дамытудың біркелкі еместігі мен аумақтық ерекшеліктері, туристік-географиялық зерттеулердің әдістерін зерттеу, туризмді зерттеудің заманауи ғылыми тәсілдері мен анықтамалық жұмыс дағдыларына үйрету, аналитикалық және жарнамалық материалдар, сондай-ақ елдің немесе аймақтың сипаттамаларын құрастыру және пайдалану мүмкіндігін игеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2деңгейі)
Пәннің мақсаты әлемдік мәдениет пен ұлттық мәдениеттердің құндылықтарымен таныстыру құралы ретінде халықаралық қатынас тілі- ағылшын тілі туралы түсініктерді қалыптастыру, ағылшын тілінде еркін сөйлесуге мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттіліктерді қалыптастыру, игерілген сөздік қорын, сондай-ақ қарым-қатынас шарттарын, мотивтері мен мақсаттарын ескере отырып, әртүрлі нысандарда және әртүрлі тақырыптарда, соның ішінде кәсіби қызмет саласында, мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға мүмкіндік беру, шет тілін кәсіби қызметте де, күнделікті қарым-қатынаста да қолдануды үйрету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік формальдықтар
Пәннің мақсаты мекемедегі құжаттардың жасалған немесе қабылданған сәттен бастап орындалу немесе жөнелту аяқталғанға дейін олардың қозғалысын қамтамасыз ететін, білім, біліктілік және дағды (құзыреттілік) жиынтығын қалыптастыру. Туристік кәсіпорынның негізгі құжаттық жүйелерін әзірлеуге, ресімдеуге және тәжірибеде қолдануды үйрету, туристік формальдықтың теориясы мен ұйымдастырылуын зерттеу, сондай-ақ ұйымдастыру кезінде тұтынушылармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Курстың мақсаты: білім алушыларда қазіргі әлемде жасанды интеллекттің (ЖИ) мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың қызметтің әртүрлі салалары үшін маңызы туралы базалық білімді қалыптастыру. Курсты игеру барысында білім алушылар курстың қолдану салаларымен және негізгі ұғымдарымен танысады, ал дидактикалық ойындар мен практикалық және жобалық тапсырмаларды орындау барысында зияткерлік жүйелерді құру үшін машиналық оқытуды қолдану дағдыларын алады. Курстың мазмұнына келесі тақырыптар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; ЖИ қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туризмдегі тұтынушылардың іс әрекеті
Пәннің мақсаты студенттерді жаһандану жағдайындағы тауарлар, қызметтер, идеялар нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқын басқарудың қазіргі заманғы тұжырымдамаларымен, тәсілдерімен және әдістерімен таныстыру, нарықтағы адамдардың мінез-құлқын талдау дағдыларын қалыптастыру, тұтынуды әлеуметтанудың көзқарасы ретінде қарастыру, басқарудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, туристік индустриядағы тұтынушылық мінез-құлық саласындағы процестерді жобалау, сонымен қатар тұтынушы мінез-құлқының жалпы заңдылықтарының негіздерін, тұтынушыға тиімді әсер ету үшін қажетті практикалық дағдыларды меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экскурсиятану
Пәннің мақсаты студенттерде экскурсиялық қызметтің сапасын арттыруға бағытталған теориялық және практикалық экскурсиялық қызметтің негізгі аспектілерін дамыту, студенттер арасында негізгі білімдер мен ғылыми бағыт принциптерін қалыптастыру, экскурсиялық істің дамуын, экскурсияларды дайындау және өткізу әдістерін, экскурсияның педагогикалық-психологиялық негіздерін, халықтың әртүрлі топтарына қызмет көрсету ерекшеліктерін анықтау, экскурсиялық жұмыстарды ұйымдастыру, тәжірибеде өзін-өзі жетілдіруге қажетті дағдыларды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Әлем музейлерінің сандық коллекциясы
Пәннің мақсаты мұрағаттық құжаттардың, фотоқұжаттардың, ғылыми-қолданбалы фотосурет және кинематография зертханасының цифрлық деректер қорын құрудың әдістерін, алгоритмдерін, виртуалды мұражайлардың түрлерін анықтау және тану, коммуникацияны құру және енгізу принциптерін әзірлеу болып табылады. Цифрлық технологияларды аудиториямен өзара әрекеттесу құралы ретінде пайдалана отырып, музей бизнесінде цифрлық маркетингті қолдану ерекшеліктерін, цифрлық маркетингтің негізгі құралдары мен олардың артықшылықтарын, цифрлық технологиялар арқылы аудиториямен қарым-қатынастың қазіргі жағдайын зерделей отырып, заманауи мұражайдың стратегиясы, мұражай мен аудитория арасындағы өзара әрекеттесу құралы ретінде цифрлық технологияларды пайдалану перспективаларының сипаттамасын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдік тамақтану технологиясы
Пәнді оқудың мақсаты студенттерге емдік тамақтануда тағам дайындау технологиясын, өнімнің сапасын қамтамасыз ету заңдылықтарын, оның емделушілердің өмірі мен денсаулығы үшін қауіпсіздігін қамтамасыз ету, диеталық тамақтануды ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу, профилактикалық тамақтану, диетология, шикізатты өңдеудің технологиялық процестері, өнеркәсіптік технологияның дәстүрлі және прогрессивті әдістерін қолдана отырып, диеталық тағамдардың кең ассортиментін дайындау, технологиялық өңдеу кезінде болатын тағам өнімдерінің негізгі қасиеттерінің өзгеруін, олардың адам ағзасына әсер етуді зерттеу, дайын тағамдар мен аспаздық өнімдердің сіңімділігі мен сапасын анықтауды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі жарнамалық қызмет
Пәннің мақсаты туризм және демалыс саласындағы жарнама қызметінің ерекшеліктері, кәсіби терминология, жарнамалық өнімді әзірлеудің негізгі ұғымдары мен әдістері туралы іргелі білімдерді меңгеру, заманауи жарнамалық-ақпараттық қызметке көзқарастардың үйлесімді жүйесін қалыптастыру және салалардағы ұйымдастырушылық және өкілдік іс-шаралардың негізгі нысандарымен танысу. Сервис және туризмнің жарнамалық саласындағы маманға қажетті дағдылар мен әдістемелерді талдау, туристік өнімдер мен қызметтердің маркетингтік арналарын қалыптастырудың негізгі жарнамалық технологиялары, ғаламторда ақпараттық-телекоммуникациялық желінің негізгі ұғымдарын, әлеуметтік-психологиялық негіздерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі сақтандыру ісі
Пәннің мақсаты қонақжайлылық индустриясында сақтандыруда қолданылатын негізгі ұғымдармен, туризмдегі сақтандырудың негізгі принциптерімен, құралдарымен және әдістерімен таныстыру, қарастырылған тәсілдер мен әдістерді тәжірибеде енгізу дағдыларын қалыптастыру, туризмдегі отандық сақтандыру бизнесінің даму тарихы және ерекшеліктерін зерттеу, Қазақстандағы сақтандыру нарығының жұмыс істеуі, сақтандыру қызметінің ұйымдық негіздері, сақтандыру шартының ерекшеліктері, туризмдегі сақтандыру тарифтерін құру принциптерін зерттеу, туризмдегі сақтандыру қызметін реттеудің құқықтық негіздерін, туризмді және жалпы қоғамды дамыту үшін сақтандырудың мәні мен рөлін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бос уақыт және көңіл көтеру индустриясы
Пәннің мақсаты ойын-сауық индустриясы қоғамдық өмір мен бизнестің көптеген салаларына енетін бұқаралық құбылыс ретінде түсінікті қалыптастыру, ұйымдастыру бойынша шешімді тез, орынды және минималды тәуекелмен қабылдай алатын мамандарды дайындау, туристік кәсіпорындардың тәжірибесіне ойын-сауық қызметін енгізу, ойын-сауық қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру әдістерін қарастыру, ұйымдардың, елдердің нақты көрсеткіштерін есепке алу, туризмдегі ойын-сауық индустриясының рөлін арттырудағы бәсекелестіктің әсерін талқылау, студенттерді ойын-сауықтың әртүрлі тәсілдерімен, түрлерімен және формаларымен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмнің геоортасы
Пәннің мақсаты географиялық ортаның адам қоғамының және рекреациялық қызметтің барлық түрлерінің дамуының материалдық негізі ретінде, географиялық қабықтың біртұтас планеталық кешені ретінде ұғымын қалыптастыру, олардың құрылымының жалпы заңдылықтары, рекреациялық даму ресурстарының қолайлылық дәрежесіне қарай аумақты бөлу, спорттық-сауықтыру туризмді, белгілі бір рекреациялық ресурстардың даму дәрежесін, туристік инфрақұрылымның даму деңгейін анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан бойынша виртуальді турлар
Пәннің мақсаты ақпаратты көрсетудің немесе көрнекі түрде ұсынудың бірегей және сонымен бірге ыңғайлы тәсілі болып табылатын Қазақстан бойынша виртуалды турларды құрудың негізгі ережелері мен принциптерін оқып үйрету, туризмде ақпараттық технологияларды қолдану туралы түсінік беру, іс-шаралар, туризм мәселелері бойынша интернет-басылымдардың жанрлары туралы, дестинация, виртуалды турлардың құрылымы мен мүмкіндіктері туралы, ақпараттық қоғамның ресурстары мен әлеуетін зерделеу, виртуалды турды құрудың негізгі кезеңдерін көрсету, виртуалды турлардың негізгі үлгілері, мұражайтануда ғана емес, жалпы ақпараттық қоғамды дамытудағы виртуалды турлардың рөлі мен маңызын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Емдеу-сауықтыру туризмі
Пәннің мақсаты студенттерді ел және жеке объектілер шегінде рекреациялық климат ресурстарын аумақтық (кеңістіктік) бөлу жүйесімен таныстыру, қазақстандық және әлемдік ауқымда маңызы бар объектілер туралы білім алу, сонымен қатар оларды ұқыпты және тиімді пайдалануға және туристік қызметте қолдануға тәрбиелеу; Климаттық аудандастырудың сипаты мен ерекшеліктері туралы, оны қайта қарау тәсілдері туралы білім алу және Қазақстанның туристік-рекреациялық аудандары мен аймақтарының қазіргі кестесін зерделеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі статистика
Пәннің мақсаты әлеуметтік-экономикалық статистиканы, соның ішінде Қазақстан және оның аймақтары бойынша, жалпы әлем бойынша және жекелеген елдер бойынша туризм статистикасын жедел пайдалануды үйрету, негізгі ұғымдарды, анықтамаларды және классификацияларды зерттеу, туризм статистикасында негізгі көрсеткіштерді есептеудің принциптері мен әдістері, туризм индустриясы туралы статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерін оқыту, туризм индустриясы туралы статистикалық ақпараттың негізгі көздері, ақпараттың сенімділігін бағалау әдістерін қолдану, статистикалық есептілікті құрастыру, түсіну және талдау, туризм секторының жай-күйі мен дамуының статистикалық жалпы көрсеткіштерін алуды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туризмдегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты туристік кәсіпорындардың инновациялық қызметінің теориясы мен тәжірибесін оқып-үйрену, студенттерді Қазақстан Республикасында және шетелдік туризмдегі инновациялық қызметтің дамуының негізгі бағыттарымен, инновациялық процестің мәнімен және оның кезеңдерімен таныстыру, қызмет көрсету және туризм саласындағы ұйымдар мен кәсіпорындардың тәжірибесіне инновацияларды енгізу бойынша шешімдерді тез, негізді және минималды тәуекелмен қабылдауға қабілетті инновациялық қызметке дайындау, студенттерді туризмде жаңа техникалық құралдар мен технологияларды пайдаланудың инновациялық тәсілдеріне үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Елтану
Пәннің мақсаты елдерді туристік зерттеу теориясы мен әдістемесі, халықаралық туризм дамуының біркелкі еместігі мен аумақтық ерекшеліктері, дүние жүзі елдерінің тарихы, елдердің тарихи-мәдени мұрасы мен этнографиясы туралы түсінік қалыптастыру, интеграцияланған өлкетану негіздері және өлкетанудың негізгі қағидалары, заңдылықтары, категориялары, оның негізгі мәселелері мен құндылықтары, аймақтық және мәдениетаралық құзыреттілік, оның ішінде тарих, география, мемлекеттік құрылым, мәдениет бойынша білімдер жүйесі туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру, зерттелетін елдердің тұрмысы, дәстүрлері, коммуникативті мінез-құлық ережелерін үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік туризм
Іскерлік туризм-корпоративтік іс-шаралар үшін авиабилеттер мен қонақ үйлерді брондау, Іскерлік сапарлар, шетелдік конференциялар мен семинарларды, жеке және корпоративтік бизнес турларды ұйымдастыру, көрмелер мен аукциондарға, конференциялар мен жиналыстарға бару, іскерлік келіссөздерге бару, яғни одан коммерсант қаржылық пайда алады. Әлемнің кез келген мемлекетіне шетелдік бизнесмендер барады, бірақ іскерлік туризмде өзінің күмәнсіз көшбасшылары бар: бірінші кезекте олар Азияның кейбір елдері, АҚШ, Еуропаның жетекші елдері, ТМД елдері және Қиыр Шығыстағы біздің көршілеріміз-Жапония мен Қытай.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мейрамхана ісі
Пәннің мақсаты студенттерді мейрамхана бизнесін ұйымдастырудағы негізгі теориялық ұғымдармен және терминологиямен, қоғамдық тамақтандыру кәсіпорынын басқарумен, асхана мен мейрамхана залының технологиялық операцияларының құрылымымен, сапа көрсеткіштерімен таныстыру. Мейрамханалық қызмет көрсету, мейрамхана өнімін басқару, әзірлеуде және енгізуде заманауи технологияларды қолдану, студенттерге мейрамхана жұмысын ұйымдастыру, мейрамханалардағы бизнес-процестер бойынша білім беру, бизнес-процестердің ерекшеліктерін зерттеу, мейрамхана жұмысын ұйымдастыру бойынша сауатты басқару шешімдерін қабылдау дағдыларын қалыптастыру, жұмыста техникалық құжаттаманы құрастыру дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік ағылшын тілі
Пәннің мақсаты: халықаралық қарым-қатынас тілі және әлемдік мәдениет пен ұлттық мәдениет құндылықтарына баулу құралы ретінде ағылшын тілі туралы түсініктерді қалыптастыру; ағылшын тілінде әр түрлі формада және түрлі тақырыптарда еркін араласуға мүмкіндік беретін коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру, соның ішінде кәсіби қызмет саласында, алынған сөздік қорын ескере отырып, сондай-ақ қарым-қатынас жасау шарттары, себептері мен мақсаттары туралы түсініктерді қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
ҚР қонақжайлылық индустриясындағы кәсіпкерлік қызметі
Пәннің мақсаты студенттерге Қазақстан Республикасында қонақжайлылық индустриясында кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыру үшін қажетті біліктіліктерді меңгеру, қонақжайлылық индустриясында өз бизнесін ұйымдастыру және жүргізу үшін оңтайлы шешімдер қабылдау әдістерін меңгеру, студенттерге кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық және практикалық әдістерін, қызмет көрсету саласында дұрыс (негізделген) іскерлік шешімдерді әзірлеуді, ұйымдастыруды, басқаруды, қонақ үй, мейрамхана және туристік қызметтегі бизнес экономикасын, сервистік бизнестің сипаттамалық ерекшеліктерін үйрету, маркетинг және жарнама, қаржылық қызмет, еңбек ресурстарын дайындау және пайдалану ерекшеліктерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм саласында ақпаратты жинау және өңдеу
Пәннің мақсаты маркетингтік шешімдерді қабылдау үшін қолданылатын маркетингтік зерттеулердің мазмұнын, міндеттерін, модельдерін және әдістерін оқып үйрену маркетингтік зерттеулердің түсінігі мен мәнін, маркетингтік зерттеулердің объектілері мен субъектілерімен танысу; маркетингтік зерттеулер кезеңдерінің мазмұны; деректерді жинау және талдаудың негізгі әдістері; маркетингтік зерттеулердегі деректерді өлшеу ерекшеліктері; деректерді сақтау, пайдалану және ұсыну ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қонақ үй шаруашылығы
Пәннің мақсаты студенттердің қонақ үй бизнесін ұйымдастыру технологиясы саласындағы негізгі ұғымдар және туристерге қызмет көрсетумен айналысатын қонақүйлердің ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, қонақ үй шаруашылығының даму тарихын, қонақ үйдің негізгі категорияларын зерттеу. Қонақ үй кешендерін реттеудің салалық және құқықтық аспектілерін, туристік жүйедегі қонақ үй шаруашылығының орны мен рөлін анықтау, қонақ үй кешендерінің дамуының негізгі тенденцияларын қалыптастыру, қонақ үйлердің классификацияларымен және қонақүй кешендерін реттеудің негізгі әдістерімен танысу, Қазақстанда қонақ үй бизнесінің дамуын зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туристік бизнесті ұйымдастыру және жоспарлау
Пәннің мақсаты студенттерді негізгі теориялық ұғымдармен, терминологиямен таныстыру, туристік кәсіпорынның қызметін ұйымдастыру және басқару, кәсіпорынның құрылымын анықтау, туристік бизнестің ұйымдастырушылық-құқықтық нысандары, туристік бизнесте заманауи технологияларды қолдануды үйрету. Туристік индустрия кәсіпорындарының туристік өнімін басқару, әзірлеу және енгізу, кәсіпорында іс-әрекетті және бизнес-жоспарлауды жүргізу, кәсіпорындарда бизнесті жүргізу міндеттерін, бағыттарын және әдістерін жан-жақты түсіну, біліктілік және дағды (құзыреттілік) кешенін қалыптастыру туризмді жоспарлау мен болжауды үйрету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Туризмдегі маркетинг
Пәннің мақсаты: маркетингтің ұғымдық-категориялық аппаратын оқу; студенттерді маркетинг құралдарымен және осы білімді практикада қолдану жолдарымен таныстыру; - маркетингтік жұмыстың формалары мен әдістерін меңгеру; маркетинг және оны бәсекелестерден асып кетуге мүмкіндік беретін басқару шешімдерін қабылдау кезінде практикалық қызметте пайдалану, нарықтың болашақ үрдістерін болжай білу, жарнаманы жақсарту, тұтынушылардың адалдығын нығайту және сатуды ұлғайту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру
Пәннің мақсаты туризм индустриясындағы іскерлік іс-шараларды ұйымдастыру және басқару әдістемесі мен технологиясының негіздерін білім беру жүйесін қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Туроперейтинг
Пәннің мақсаты студенттерді Қазақстан Республикасында және шетелдік туризмдегі туроператорлық қызметті дамытудың негізгі бағыттарымен, туроператордың функциялары мен міндеттерімен таныстыру, студенттерді турлар мен сервистік бағдарламаларды әзірлеуге үйрету, туристік құжаттама, туристік қызметтерді қалыптастыру, жылжыту және жүзеге асыру бойынша практикалық іс-әрекетке дайындау, туристік сақтандырудың түрлері мен ерекшеліктерін, туристерге арналған жүктерді есептеу және тасымалдау ережелерін, туристік қызметтерді жеткізушілермен жұмыс істеу негіздерін, қызметтерге баға қалыптастыру қызметін үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 8
-
Қазақстанның тарихи-табиғи ескерткіштері
Пәннің мақсаты студенттерде тарихи сананы қалыптастыру құралы ретінде тарихи өлкетану туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру, тарихи, мәдени және табиғи мұраларды анықтау, сақтау және кеңінен пайдаланудың маңызды әлеуетін зерттеу. Қазақстан Республикасының әлеуметтік-тарихи және мәдени дамуының ерекшеліктері мен қазіргі жай-күйін, өткендегі қазақ халқының қалыптасуы мен дамуының негізгі тенденциялары мен заңдылықтарын, қазақ мәдениетінің басқа халықтар мәдениетімен өзара әрекеттесу ерекшеліктерін меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музейтану
Пәннің мақсаты студенттердің тарих және қолданбалы музейтану саласындағы идеялары мен ғылыми білімдерін қалыптастыру, Қазақстандағы және әлемдегі музей ісін дамытудың негізгі кезеңдері мен ерекшеліктерімен, принциптері мен негіздерімен таныстыру. Музей қызметін ұйымдастырудың тұжырымдамалары мен заңдылықтарын үйрету, ғылыми-қолданбалы музей жұмысының әдістемесі және әлемдегі ең ірі музейлер тарихы бойынша білім беру, тарихи дереккөздермен, музей заттарымен өз бетінше жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туристік кәсіпорындарда персоналды басқару
Пәннің мақсаты туристік қызмет көрсететін кәсіпорындарда персоналды басқарудың ерекшеліктері туралы білім жүйесі бар мамандарды даярлау, ұйымның адам ресурстарын жинақтау, арттыру және тиімді пайдалану жүйесі ретінде персоналды басқарудың заманауи тұжырымдамасы туралы түсінік қалыптастыру. Капитал, білім, біліктілік және дағды (құзырет) кешенін қалыптастыру, ресурстар, қызметкерлер санын жоспарлау, таңдау, оқыту, бейімдеу, басқару шешімдерін қабылдауда және кәсіби қызметте ұйымдастырушылық және басқару үлгілерін құруда персонал жұмысын үйлестіруді үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Курортология
Пәннің мақсаты табиғи емдік ресурстарды зерттеу негізінде студенттерге кәсіби, ғылыми, мәдени және шаруашылық қызметтің әртүрлі салаларындағы мәселелерді шешуге қажетті және жеткілікті деңгейдегі құзыреттіліктерді беру, табиғи емдік факторларды пайдаланудың заманауи әдістерімен таныстыру, санаториялық-курорттық бизнесті басқару және маркетинг негіздерімен және қалыптасқан туристік рекреациялық өнімнің ерекшеліктерімен, санаториялық-курорттық саланың құрылымымен, туристік-рекреациялық аймақтардағы қызмет ерекшеліктері туралы түсінікке ие болу, қалыптастыру және насихаттау аймақтық туристік өнім, сонымен қатар аймақтың оң имиджін қалыптастыруды үйрету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризм инфрақұрылымы
Пәннің мақсаты студенттерді туризм және саяхат саласындағы заманауи білім, біліктілік және дағдылар кешенімен таныстыру, туристік инфрақұрылым объектілерінің жұмыс істеуінің негізгі принциптерін үйрету, туризмнің инфрақұрылымы туралы түсінікті қалыптастыру болып табылады. Тұтас туристік-қызмет көрсету және онымен байланысты кәсіпорындар кешені, оның даму проблемалары мен перспективаларына салалық көзқарас, туризм секторындағы кәсіпорындардың жекелеген түрлері мен экономиканың аралас секторлары арасындағы ерекшеліктері мен байланыстарын білу, практикалық талдау дағдыларын меңгеру, Қазақстандағы туризм инфрақұрылымы және бұл процеске кедергі келтіретін факторларды анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Туризмдегі менеджмент
Пәннің мақсаты студенттерді туристік индустриядағы менеджмент саласындағы негізгі ұғымдармен, туристік кәсіпорындағы менеджменттің принциптерімен және функцияларымен, тұлға, басшының билігі мен өкілеттігі, ұғымдарымен таныстыру, процесті басқару, коммуникация өнері, бизнесті ұйымдастыруды, кездесулер мен келіссөздер, конфликттер мен күйзелістерді басқаруды үйрету, туризм және қонақжайлылық индустриясының кәсіпорындарын тиімді басқаруды ұйымдастыру тұжырымдамасын зерттеу, туризмді менеджмент объектісі ретінде қарастыру, туризмді басқару жүйесі мен құрылымын, функциялары мен принциптерін, басқару стилін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- туристік индустрия қызметтерінің сапасын қамтамасыз ету және стандарттау бойынша ішкі нормативтік құжаттарды әзірлейді және кешенді туристік қызметтердің сапа стандарттары мен қауіпсіздік стандарттарын қамтамасыз етеді, шығындарды азайту мақсатында кәсіпорында туристік қызметті ұйымдастыру шығындарын есептейді және бағалайды
- туристік салаға жұмыс жасауға жарамды адамдардың мінез-құлықтарын тани біледі, маңызды іс-әрекеттер жоспарын жазбаша түрде жасайды, жұртшылық алдында өзін еркін ұстайды, дайындықсыз сөз сөйлеу мәдениетін меңгерген, аудиторияны әрекет етуге шабыттандырады, аудиторияны дұрыс ұйымдастыра алады, сөйлеу мәдениетімен қоса тыңдау мәдениетінде шебер меңгерген, әріптестерін қазір пайдалы болмаса да, бірақ болашақта оң нәтиже беретін шешім қабылдауға көндіре алады
- туристерге қызмет көрсету бағдарламаларын жасайды және ақпараттық сұхбаттар ұйымдастырады, туристік бизнес бойынша серіктестермен келісімшартты сауатты жасайды және туристік нарықта марткетингтік зерттеу құралдарын және әр түрлі түрлерін қолданады
- нарықтық және жоспарлы экономикадағы туризмді дамытудың негізгі заңдылықтарын біледі, шетелден туристерді қабылдау және туристерді шетелге жіберу ережелерін біледі; әуе, теміржол, жеңіл автокөлік саяхатын және аралас саяхаттар ұйымдастырады, туристік мекемелердің қызметін ұйымдастыру принциптерін қолданады
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды туризм және сервис саласында қолдану; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойына жеке білім беру жолын құра отырып, әрі қарай оқуды дербес жалғастыру үшін қажетті дайындық дағдылары бар
- қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық құбылыстардың және үдерістердің динамикасын талдай отырып, болашаққа болжам жасайды, өзінің көзқарасын дәлелді негізде қорғайды; кәсіби қызметін орындау барысында психологиялық, жаратылыстану-ғылыми және құқықтық мәселелерді шешуде, табиғатты және адамды танудың қазіргі заманғы ғылыми әдістерін қолданады, туристерді ынталандыру психологиясында өз білімін көрсетеді, әсіресе жастар мен қарттары ынталандыру әдістерін меңгерген, туристік жарнаманың тиімділігін арттырудың ерекшеліктері мен тәсілдерін түсінеді
- кәсіби қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану: интернет-ресурстар, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату бойынша бұлтты және мобильді қызметтер, үлкен деректер және т.б.
- Қазақстанның тарихи дамуының ерекшеліктері мен заңдылықтарына, негізгі тарихи кезеңдеріне ғылыми талдау жасап және терең түсіну негізіндегі азаматтық ұстанымын көрсетеді
- қазіргі заманауи ақпараттық технологияларды, бизнес-келіссөздерді дайындау және жүргізу әдістерін, серіктестер іздеу, келісімшарттар жасау дағдыларын меңгерген
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- туристік қызметтегі бизнес жоспарлау дағдыларын, туристік құжаттарды жасау және олармен жұмыс істеу ережелерін меңгерген, туристік қызметті жобалайды, туристік ұжымда жұмысты тиімді ұйымдастыра алады, туристік топпен бірге туризм саласындағы ғылыми-зерттеу қызметі және қонақжайлылық саласындағы практикалық іс әрекеттерді және білім беру қызметтерін, туристік құжаттама және іс қағаздар жүргізудегі ұйымдастыру дағдылары мен коммуникативтік дағдыларды игерген