Сандық маркетинг және медиа

  • Бұл модуль осы пәннің Web 1.0-ден 2.0-ге дейін дамуын және жаңа технологиялардың (мысалы, жасанды интеллект) болашақта секторға қалай әсер ететінін қамтитын сандық Маркетинг әлеміне жан-жақты шолу жасайды. Модуль сонымен қатар деректердің, зерттеулердің және өлшеулердің маңыздылығын және олардың тиімділігін оңтайландыру үшін практикалық қолданылуын қамтиды. Модуль сонымен қатар сандық маркетингтің негізгі арналарын (веб-сайттар, электрондық пошта маркетингі, іздеу маркетингі және ақылы медиа), олардың бір-бірімен өзара әрекеттесуін және оларды өлшеу тәсілдерін қарастырады. Сонымен қатар, студенттер өздерінің сандық маркетингтік дағдыларын үйренуге, қолдануға және өлшеуге мүмкіндік алады
  • Несиелер 10
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top