Жарнама мен қоғаммен байланыстың заманауи мәселелері

  • Бұл модуль сыртқы факторлар мен тенденциялардың қазіргі жарнама мен қоғаммен байланыс теориясы мен практикасына әсерін қарастырады. Бұл нақты тақырыптарға назар аудара отырып, жаңа технологиялардың, әлеуметтік факторлардың және академиялық зерттеулердің практиканы дамытуға әсерін қамтиды. Оларға мыналар жатады: тұрақтылық, теңдік және инклюзивтілік, брендтің мақсаты және түпнұсқалығы, сонымен қатар COVID-19. Сондай-ақ, Модуль студенттерге өз блогын құру және жүргізу бойынша білім мен дағдыларды үйретеді.
  • Несиелер 15
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top