Жарнама және науқанды жоспарлау

  • Бұл модуль жарнама мен маркетингтік коммуникацияны зерттеудің шарықтау шегі болып табылады. Бұл өте қолданбалы модуль, ол студенттерден проблемаларды шешуде және қолдануда практикалық ұстанымды қабылдауды талап етеді. Бұл жарнама, маркетингтік коммуникация және брендті басқару саласында мансапты клиенттік және агенттік ұйымдарда бастағысы келетіндерге ұсынылады. Модуль студенттерге бағытталған және кейс әдісіне негізделген. Студенттерге Маркетингтік коммуникациялар брифингіне жауап ретінде науқан жоспарын анықтауда, дайындауда және қорғауда жарнама компанияларының басшыларының рөлін ойнауға мүмкіндік беріледі. Талдау, проблемаларды шешу және шешім қабылдау дағдылары модуль бойы атап өтіледі. Топтық жұмыс топтық дағдыларды және тұлғааралық қарым-қатынасты қажет етеді.
  • Несиелер 10
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top