Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02303 Аударма ісі в Торайгыров университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті қоғам құру үшін ғаламдық және аймақтық сынақтарға дайын болатын аударма зерттеулер саласындағы бәсекеге қабілетті және жоғары білікті мамандар даярлауды қамтамасыз ететін жаңа технологияларды енгізу арқылы оқу үрдісін ұйымдастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Торайгыров университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B036 Аударма ісі
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Тәжірибелік грамматика В1 (ағылшын тілі)
«Тәжірибелік грамматика В1» оқыту мақсаты: - студенттерді ағылшын тілінің грамматикалық құбылыстары ерекшеліктерімен таныстыру; - сөйлеу және жазудың дұрыс грамматикалық практикасының студенттердің дағдыларын қалыптастыру; - қарым-қатынас пен аударма үшін қажетті практикалық грамматикадағы білім мен тәжірибелік дағдыларды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәжірибелік фонетика (ағылшын тілі)
Ол тілдің дыбыстық және фонетикалық құрылымын зерттейді, артикуляция техникасын дамытады, автоматтандырылған айтылым дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәжірибелік грамматика В1 (неміс тілі)
Практикалық грамматика В1 - неміс тілінің грамматикалық құрылымы. Пәндерді оқытудың мақсаты қазіргі ағылшын тілінің грамматикасының толық және жүйелі сипаттамасы, тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалдық грамматиканың тұтас көрінісін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тәжірибелік фонетика (неміс тілі)
Ол тілдің дыбыстық және фонетикалық құрылымын зерттейді, артикуляция техникасын дамытады, автоматтандырылған айтылым дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Аудармашы кәсіби қызметінің негіздері
Болашақ аудармашыны мәдениетаралық қатысымдағы субьекті ретінде кәсіби қызметінің басты факторларымен таныстыра отырып кәсіби негізделген компетенцияларды қалыптастыру. Аудармашының кәсіби қызметінің негіздеріне үйрету прагматикалық кәсіби мәнге не және оқытудың интерактивті замануи әдістерін, атап айтсақ, оқу үрдісінде жобалық жұмыс, кейс тапсырмаларды шешу, гобалды симуляция әдісі, компьютерлік технологиялары оқу барысында пайдалануы қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тәжірибелік грамматика В2 (неміс тілі)
Грамматикалық құбылыстарды ауызша және жазбаша сөйлеуде дұрыс түрде қолдану дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мәдениетаралық қарым-қатынастың теориясы мен практикасы
Білім алушылардың пәннің ұғымдық аппаратын меңгеруі, әртүрлі мәдениеттердегі коммуникативтік мінез-құлықтың нақты көріністерін дұрыс түсіндіру қабілетін дамыту, мәдени бейімділік дағдыларын қалыптастыру және мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында барабар коммуникативтік-тілдік қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік беретін мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікті дамыту.Ұлттық бірегейлік, мәдени алмасу, шет тілдік құзыреттілігін одан әрі дамыту (сөйлеу, тіл, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық және тәрбиелік-танымдық) ұғымдарын біріктіретін құбылыс ретінде «мәдениетаралық коммуникация» концепциясын тәжірибелік тұрғыдан дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Тәжірибелік грамматика В2 (ағылшын тілі)
Грамматикалық құбылыстарды ауызша және жазбаша сөйлеуде дұрыс түрде қолдану дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Жазбаша аударма практикасы
Курстың тақырыбы - бұл мәтінді құрайтын бірліктердің мағыналарын ашуға, оларды кейіннен аударма мәтінінің бірліктеріне қайта кодтай отырып, мәдениетті қарым-қатынас актісі болып табылатын шет тіліндегі мәтінді аудару. Пәнді оқытудың мақсаты - мәдениаралық және коммуникативті құзыреттілікті, оның ішінде кәсіби және мамандандырылған құзыреттілікті қалыптастыру, тіларалық қатынас жағдайында баламалы жазбаша аударма жасау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Шетел тілдерін оқыту әдістерінің тарихы
Студенттерде зерттеу нысаны мен пәні, оның дамуын анықтайтын заңдылықтары мен заңдары, ұғымдық-категориялық аппараты мен ғылыми зерттеу әдіс-тәсілдері бар өз алдына жеке ғылым ретінде әдістеме туралы ғылыми көзқарас қалыптастыру. Студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі жағдайы және негізгі даму тенденциялармен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Іскери тілі (ағылшын тілі)
Кәсіби қарым-қатынасқа қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, халықаралық қатынастар, кәсіби қызмет саласындағы коммуникативтік ниеттерді дамыту. Халықаралық қарым-қатынас ережелері мен кәсіби этикетті білу. Оқылатын тақырыптар: жұмысқа орналасу; іскер қатынасхаттар; іссапар; маркетинг және жарнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Лингвистикада ғылыми зерттеулердің негіздері
Тілдерді үйренудің заманауи бағыттарын теориялық және қолданбалы аспектілерде ғылыми зерттеулердің негіздерімен, кезеңдерімен және негізгі ұғымдарымен таныстырады; тіл ғылымының әдіснамасымен таныстырады,қазіргі заманғы филологияның негізгі ғылыми бағыттары, тенденциялары мен ерекшеліктері туралы білім береді. Зерттеушілердің ғылыми дүниетанымын кеңейтеді, тіл білімінің ғылым ретіндегі ұғымдық-терминологиялық аппаратын ашады; қойылған міндеттерді шешуде өз бетінше ғылыми ізденіс үшін маңызы бар зерттеу іс-әрекетіне қажетті дағдыларды қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Қазіргі қазақ тілі
Қазіргі тіл білімінің негіздерімен, тілдің қарым-қатынас құралы ретіндегі құрылымы мен жүйесінің ерекшеліктерімен, оның функционалдық сипаттамасымен таныстырады. Қазіргі заманғы орыс тілінің бөлімдері арасындағы байланысты көрсетеді. Қазіргі орыс тілі бойынша білімді тереңдетеді; студенттерді қазіргі тілде болып жатқан процестермен таныстырады; тілдік бірліктердің типологиясы бойынша білімді жүйелейді; қазіргі орыс тілін сипаттайтын белсенді процестерді көрсетеді; студенттердің тіл байлығын дамытады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Іскери тілі (неміс тілі)
Кәсіби қарым-қатынасқа қажетті дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру, халықаралық қатынастар, кәсіби қызмет саласындағы коммуникативтік ниеттерді дамыту. Халықаралық қарым-қатынас ережелері мен кәсіби этикетті білу. Оқылатын тақырыптар: жұмысқа орналасу; іскер қатынасхаттар; іссапар; маркетинг және жарнама.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Неміс тілі В1.1
Мақсаты: студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сонымен қатар қазіргі заманғы шет тілі грамматикасын толық және жүйелі түрде сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі В1.1
Мақсаты: студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сонымен қатар қазіргі заманғы шет тілі грамматикасын толық және жүйелі түрде сипаттау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Лексикология
Филологтардың ағылшын тілінің лексикасын, ағылшын сөзінің семантикалық және морфологиялық құрылымының ерекшеліктерін зерттеу саласындағы зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру; ағылшын лексикасының стильдік және диалектілік өзгермелілігі; қазіргі лексикологияның ең өзекті бағыттары туралы білім алу; сөздің мағыналық және морфологиялық құрылымын, қолданылу ерекшеліктерін зерттеуге мүмкіндік беретін негізгі зерттеу әдістерін меңгеру; студенттердің магистратурада оқуын табысты жалғастыруына мүмкіндік беретін жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Шетел тілін оқыту әдістемесі
Студенттерде зерттеу нысаны мен пәні, оның дамуын анықтайтын заңдылықтары мен заңдары, ұғымдық-категориялық аппараты мен ғылыми зерттеу әдіс-тәсілдері бар өз алдына жеке ғылым ретінде әдістеме туралы ғылыми көзқарас қалыптастыру. Студенттерді әдістемелік ғылымның қазіргі жағдайы және негізгі даму тенденциялармен таныстыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Экологиялық менеджмент
Пәнді меңгеру табиғатты қорғау қызметін басқарудың, тиімді басқару шешімдері енуінің жаңа сапалы идеологиясының қажетті атрибуты ретінде, саналы экологиялық көзқарастың қалыптасуын қамтамасыздандырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Жоба 1 - Филологиядағы ғылыми зерттеулердің негіздері
Мақсаты-жоба аясында білім беру бағдарламасының бағыты бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Алдыңғы жұмыстарға әдеби шолу және талдау. Зерттеу әдістемесі. Ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау. Зерттеу бөлімі бойынша жұмыс (жеке тапсырмамен және жасалған зерттеу жоспарымен айқындалған зерттеу кезеңдерін іс жүзінде орындау). Зерттеу нәтижелерін талқылау. Зерттеу нәтижелері бойынша ұсыныстар әзірлеу және қорытындылар. Жобаны дайындау және қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 2
-
Кәсіпкерлік құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Олар осы феноменге байланысты азаматтық позиция қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасындағы құқықтық қатынастарды реттеу саласында, сондай -ақ сыбайлас жемқорлықпен күресу саласында білім, білік пен дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік іс-әрекетінің негіздері
Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Экология негіздері
Экологиялық менеджменттің жаңа нысандарын талдау (бағдарламалық-мақсатты экологиялық менеджмент, экологиялық маркетинг, контроллинг, аудит).
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Неміс тілі В1.2
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сондай -ақ грамматиканың толық және жүйелі сипаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі В1.2
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру, сондай -ақ грамматиканың толық және жүйелі сипаттамасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Олар осы феноменге байланысты азаматтық позиция қалыптастыру үшін Қазақстан Республикасындағы құқықтық қатынастарды реттеу саласында, сондай -ақ сыбайлас жемқорлықпен күресу саласында білім, білік пен дағдыға ие болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі
Пәнді оқытудың мақсаты болашақ мамандарда қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын жасау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; Төтенше жағдайлар кезінде болжау және сауатты шешімдер қабылдау; халықты және өндірістік персоналды, шаруашылық объектілерін ықтимал салдарлардан, апаттардан, табиғи апаттардан қорғау және қазіргі заманғы зақымдау құралдарын қолдану; жойылу салдарын жою болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Экономика және бизнес негіздері
Кәсіпкерлік түсінігі-кәсіпкерліктің анықтамасы, түрлері, даму тенденциялары, рөлі. Нарықтық экономиканың негізгі ұғымдары. Бизнестің ұйымдастырушылық негіздері. Бизнестің қаржылық негіздері. Бизнесті дамыту стратегиясын әзірлеу. Кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ақпараттық аударма практикасы
Пәннің мақсаты - ақпараттық мәтіндерді бастапқы тілден (ІЛ) аударма тіліне (АЖ) және аударма тілінен бастапқы тілге аудару бойынша практикалық дағдыларды дамыту, коммуникативті және мәдениаралық қатынастарды жетілдіру және кәсіби аударма құзыреттілігін қалыптастыру. студенттер. Бұл пәнді оқыту студенттерге болашақ мамандықтың ерекшеліктеріне байланысты оқылатын тілге деген қажеттіліктерді ескеруді қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Теориялық фонетика
Қазіргі заманғы ағылшын тілінің дыбыстық құрамын және ағылшын сөзінің фонемдық құрылымын зерттейді, дыбыстық және графикалық құралдардың арақатынасын қарастырады, буындық құрылымдарды, ағылшын просодиясын, сонымен қатар сөйлеу ағынында болатын фонетикалық процестерді сипаттайды. Ағылшын тілінің айтылу ерекшеліктерін коммуникативті және аумақтық ерекшеліктерін зерттейді, қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын әртүрлі коммуникативті мақсаттарда қолданылатын көп деңгейлі функционалдық бірліктердің жүйесі ретінде қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Неміс тілі С1
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Ақпараттық жүйелер және аударма
Әдепкі бойынша, Windows және бағдарламалардың әртүрлі нұсқаларында жұмыс істеу. Windows (XP, Vista, 7) түрлі нұсқаларында объектілермен басқару және жұмыс істеудің негізгі әдістерін меңгеру. Мәтіндік редакторлармен жұмыс істеу. MS Word, MS Excel нысандарымен жұмыс істеу: формулалар, фигуралар, кестелер. Тұсаукесерлерді құру негіздері. Іздеу машиналары. Қазіргі ақпараттық жүйелер. Ақпаратты іздеудің негізгі ұғымдары. FineReader мәтінді тану жүйесі жұмыс істейді. Графикалық редакторлар. Автоматтандырылған аударма жүйесінің негіздері. Дерекқорлар және лингвистикалық ақпараттық ресурстар. Мәдениетаралық коммуникациядағы ақпараттық технологиялар. Вебинар Веб-конференциялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 4
-
Start up жобаларының экономикалық негіздемелері
Пәннің мақсаты – адам мен машинаның өзара әрекеттесуінің жалпы парадигмаларын және оларды ойын қозғалтқышы арқылы жүзеге асыруды оқып үйрену, студенттердің виртуалды шындықты құру саласындағы интеллектуалдық және практикалық құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту, қолданбалы іс-әрекетке бейімдеу қабілетін дамыту. бағдарламалық қамтамасыз ету, қолданбалы есептерді шешу үшін виртуалды өңдеу орталарын құру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі С1
Пәнді оқытудың мақсаты - студенттердің сөйлеу, тыңдау, оқу, жазу және жазу саласындағы мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, дамыту және жетілдіру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 3
-
Стилистика
Лингвистика саласындағы маңызды стилистикалық зерттеулердің бағыттарынмен және тіл білімі саласындағы негізгі өзекті мәселелерімен таныстырады. Ағылшын тілінің стилистикалық ресурстарын, стилистикалық нормаларын және олардың қарым-қатынастарының әртүрлі салаларындағы вариативтілігімен және кәсіби қарым-қатынастың әртүрлі салаларында оларды жүзеге асыру дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Студенттердің тілдік құралдарды қолданудың ұлттық ерекшеліктері және ағылшын тілінің функционалдық стильдер жүйесінің ұлттық ерекшелігтері туралы түсініктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мәдениетаралық қатынас практикумы
Пәннің мақсаты – тілдің жіне сөйлеудің тұтас грамматикалық жүйесі және нормативті мен функционалды грамматика туралы түсінікті қалыптастыру; Ағылшын тілінің фонетикалық құрылымын, артикуляциялық техниканың дамуын суреттеу, айтудың автоматты дағдыларын дамыту. Пәннің міндеттері: студенттің ағылшын тілінің морфологиялық жіне синтаксистік құрылымы туралы түсінік қалыптастыру; оқылатын тілдің нормаларына сәйкес грамматикалық құрылымдар мен құбылыстарды қолдану ережелерін меңгеру; студенттердің фонетикалық дағдысын қалыптастыру; сөз, сөз тіркесі, сөйлем мен сөйлеу ағымында ағылшын дыбыстарын айту техникасын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Елтану
Пәнді оқыту мақсаты – мәдениетаралық және когнитивтік компетенцияларды қалыптастыру, қажетті профессионалдық иелену ағылшын тілінде тілдесу және аудару әдісі ретінде пайдалану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Аударма теориясы
Лингвистикалық аударма теориясының негізгі қағидалары, ағылшын тілінен болашақ аудармашыларды лингвистикалық аударма теориясының негізгі қағидаларымен таныстыру, студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекеті үшін теориялық негізді қалыптастыру, студенттердің олардың негізгі мамандығы бойынша өздік ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізуге арналған алғышарттар жасау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Неміс тілі С2
Неміс тілін С2 деңгейінде меңгеру бойынша жұмысты жетілдіру және тереңдету оның тілдік, әлеуметтік лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерінің бөлігі ретінде шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту арқылы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Жоба 2 - Типологиялық зерттеулердің негіздері
Жалпы және жеке тіл білімі контекстінде тілдердің типологиялық сипаттамасы туралы тұтас түсінікті қалыптастыру; студенттердің ана тілімен салыстыру, тілдер құрылымының неғұрлым жалпы ерекшеліктерін олардың өзара байланысы мен өзара шарттылығында салыстыру тұрғысынан зерттелетін тілдің фонетикасы, грамматикалық құрылымы мен сөздік құрамы бойынша барлық деректерді қажетті жалпылау кезінде студенттерді типологиялық зерттеу әдістемесіне енгізу. Пән жобаны жазуды және қорғауды қамтиды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Ағылшын тілі С2
Ағылшын тілін С2 деңгейінде меңгеру бойынша жұмысты жетілдіру және тереңдету оның тілдік, әлеуметтік лингвистикалық, дискурстық, әлеуметтік-мәдени, әлеуметтік және стратегиялық компоненттерінің бөлігі ретінде шет тілінің коммуникативтік құзыреттілігін дамыту арқылы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Еуропа тілі А1,А2 (неміс тілі)
Арнайы пән сияқты екiншi шет тiлiне үйренудiң мақсаттары - бұл студенттердiң әлеуметтiк - жеткiлiктi аралық мәдениеттi коммуникатив және кәсiби құзырын қалыптастыру. Аралық мәдениеттi - коммуникатив құзыры аралық мәдениеттi деңгейдегi басқа тiлдегi қарым-қатынасқа бiтiрушiнiң қабiлеттiлiк және дайындығы сияқты ұғылады. Коммуникатив, мәдениет тану үйренудi бағдарлалған мақсат күрделi интегратияны (тiл)табандатқан, қосатын лингвистикалық,сөйлеу) айтысу және әлеуметтiк мәдениет компоненттерi болады. Лингвистикалық компоненттiң мазмұндарын құрайды: -студенттер лексикалық, грамматикалық құбылыстар және оқылытын тiлдiң заңдылығының коммуникатив және кәсiби қызметiнде қолданылатын өнер-бiлiм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Теориялық грамматика
Теориялық грамматика саладағы соңғы зерттеулерді ескере отырып, оқытылатын шет тілінің грамматикалық құрылымын зерттейді, тілдің жүйелік сипаты мен оның динамикалық құрылымы туралы нақты түсінік қалыптастырады; қазіргі ғылыми парадигманың негізгі мәселелеріне жүйелік-функционалдық және когнитивтік-дискурсивті де енгізеді;тіл құбылыстарын қазіргі түрлі лингвистикалық ілімдер шеңберінде қарастыруға байланысты лингвистикалық талдаудың соңғы әдістерін зерттейді, мысалы, сөйлеу актілерінің теориясы, прагматика, когнитивтік ғылым, т.б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Еуропа тілі А1, А2 (француз тілі)
Арнайы пән сияқты екiншi шет тiлiне үйренудiң мақсаттары - бұл студенттердiң әлеуметтiк - жеткiлiктi аралық мәдениеттi коммуникатив және кәсiби құзырын қалыптастыру. Аралық мәдениеттi - коммуникатив құзыры аралық мәдениеттi деңгейдегi басқа тiлдегi қарым-қатынасқа бiтiрушiнiң қабiлеттiлiк және дайындығы сияқты ұғылады. Коммуникатив, мәдениет тану үйренудi бағдарлалған мақсат күрделi интегратияны (тiл)табандатқан, қосатын лингвистикалық,сөйлеу) айтысу және әлеуметтiк мәдениет компоненттерi болады. Лингвистикалық компоненттiң мазмұндарын құрайды: -студенттер лексикалық, грамматикалық құбылыстар және оқылытын тiлдiң заңдылығының коммуникатив және кәсiби қызметiнде қолданылатын өнер-бiлiм.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 4
-
Тіл тарихы
Шетел тілінің қалыптасу заманынан бастап бүгінгі күнге дейінгі даму тарихын зерттейді.Диахрониядағы тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құбылыстарын, ағылшын тілінің жүйе ретіндегі даму заңдылықтарын , тіл құрылымының фонетикалық, грамматикалық және лексикалық элементтерінің дамуының өзара тәуелділігін белгілейді, ағылшын халқының тарихы мен ағылшын тілінің тарихы арасындағы байланысты қарастырады;белгілі бір тілдік құбылыстарды ғылыми негіздеу және олардың арасында тарихи байланыстар орнату қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 3
-
Мұнай-газ өндіріс саласындағы аудару
Курстың мақсаты – мұнай және газ өнеркәсібіндегі арнайы терминдер мен түсініктерді білетін және өз қызметінде қолдана алатын мамандар даярлау
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Мәтінді лингвистикалық және аудармашылық талдау
Бұл пән жалпы мәдени -филологиялық ой -өрісті кеңейтуге, аудармашыға жан -жақты дайындықты қамтамасыз етуге бағытталған. Бұл пәннің міндеті: студенттердің ағылшын тіліндегі мәтіндерді оқу дағдыларын дамыту, содан кейін лингвистикалық және аударма талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Оқытылып жатқан елдің әдебиті және көркемөнердегі аудару мәселесі
Курстың мақсаты - студенттерді заманауи лингвистика негіздерімен, тіл құрылымы мен құрылымының ерекшелігі байланыс құралы ретінде таныстыру. Осы оқу жоспары шеңберінде ұлттық әдебиетті дамытудағы тарихи кезеңдер, ұлттық әдебиеттің тұлғалары зерттеледі. Көркемөнер, ғылым және әдебиет бағыты, әртүрлі әдеби бағыттардың көркемдік жүйелері жалпы белгіленеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Риторика
Пәннің негізгі мақсаты - коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру кәсіби сөйлеуде тиімді сөйлеу байланысын қамтамасыз ететін байланыс сала, әсіресе ағылшын тілінде көпшілік алдында сөйлеу жағдайында.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Мәтінді филологиялық талдау
Бұл пән жалпы мәдени -филологиялық ой -өрісті кеңейтуге, аудармашыға жан -жақты дайындықты қамтамасыз етуге бағытталған. Бұл пәннің міндеті студенттердің ағылшын тіліндегі мәтіндерді оқу дағдыларын дамыту, кейін филологиялық талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Визуалды антропология
«Көрнекі антропология» курсы - адамзаттың мәдени әртүрлілігі туралы түсінік беретін маңызды ғылыми пән. Курс әр түрлі мәдениеттердің, халықтардың, конфессиялық топтардың, әр түрлі субмәдениеттің гендерлік аспектілерінің өзара әсері мен өзара әсерін көрсетеді; оқушылардың әлемнің біртұтастығы туралы алуан түрлілігін түсінуін дамытады. Бұл курстың міндеттері мәдениет диалогын жүзеге асыру; мәдениеттің аз белгілі аспектілері туралы көрнекі ақпаратты алу және әлеуметтік тәжірибеге енгізу; ғылыми бағыт ретінде визуалды антропологияның қалыптасуы мен дамуының тарихы туралы студенттердің біртұтас көзқарасын қалыптастыру; негізгі теориялар мен зерттеу әдістері туралы; жұмыс дағдыларын қалыптастыру және аудиовизуалды материалдарды талдау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Академиялық хат
Мақсаты – ғылыми және практикалық жұмысы, ағылшын тілінде студенттер кәсіптік қызметке даярлау. Ғылыми мәтіндерді оқу стратегиясы, сыни ойлау машықтарын дамыту, конспектілеу аудирование тұсаукесерлерді дайындау және жасау, қатысу фактісі, лекциялар, түйіндер, фактілерді тексеру ерекшеліктері мен пікір пікірталастарда электрондық коммуникация.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Еуропа тілі В1 (француз тілі)
Сөйлеу немесе ғылыми -техникалық әдебиеттерді оқу дағдылары мен дағдыларын және француз тілінде сөйлеуді есту арқылы қабылдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын меңгеру. Практикалық оқу мақсатының көмегімен тілді табысты меңгеруге қажетті дағдылар жиынтығын қалыптастырыңыз. Әдебиетті қалай қолдану керектігін үйрету, сөздікпен жұмыс жасау, сөздер мен ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Негізгі шетел тілінің аудиобейнелі курсы
Пәннің мақсаты-есту және визуалды ақпаратты бір мезгілде өңдеу, лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және білім беру-танымдық құзыреттіліктерді қалыптастыру қажеттілігіне байланысты қозғалатын бейнемен ұштастыра сөйлеу ағылшын тілін түсіну дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Еуропа тілі В1 (неміс тілі)
Сөйлеу немесе ғылыми -техникалық әдебиеттерді оқу дағдылары мен дағдыларын және неміс тілінде сөйлеуді есту арқылы қабылдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын меңгеру. Практикалық оқу мақсатының көмегімен тілді табысты меңгеруге қажетті дағдылар жиынтығын қалыптастырыңыз. Әдебиетті қалай қолдану керектігін үйрету, сөздікпен жұмыс жасау, сөздер мен ережелерді есте сақтауды қамтамасыз ететін әдістерді меңгеру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 4
-
Шетел әдебиеті
Қайта өрлеу дәуірінен бастап бүгінгі күнге дейінгі ең ірі тарихи-әдеби процестер мен шетелдік ірі жазушылар мен ақындардың шығармашылығы туралы студенттердің білімін жүйелеу және байыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Жүйелі аударма технологиялары
Пәннің мақсаты - студенттерді ауызша және дәйекті аударма теориясының негізгі ережелерімен таныстыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 6
-
Аударма нотациясының негіздері
Бұл пәннің мақсаты-жедел жады көлемін дамыту бойынша жұмыс: жоғары сапалы және позициялық, үлкен көлемдегі ақпаратты есте сақтау және оның реттілігінің тәртібі, сонымен қатар аударманы белгілеу техникасын меңгеру. аудармашының жұмысы және ауызша дәйекті аударманы орындау кезінде жүктемені жадтан босату.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Халықаралық тестке дайындық (IELTS)
Пәннің мақсаты-IELTS нақты емтиханын имитациялау арқылы ағылшын тілінен халықаралық тест тапсыруға дайындық. Пәннің міндеттері - 1 IELTS тест форматында тыңдау, сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту. 2 IELTS тестінің барлық бөлімдері бойынша тапсырмаларды орындауға қажетті тиімді стратегияларға оқыту; лингвистикалық біліктерді жетілдіру; тестілеуден сәтті өту үшін барлық жеке ресурстарды жұмылдыра білуді дамыту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Синхронды аударма теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты: аударма және ілеспе аударма қағидаттары туралы тұрақты теориялық және практикалық білімді қалыптастыру, сонымен қатар синхрондылықты жүзеге асыру кезінде оңтайлы аударма шешімдерін қабылдауға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды құрылымдау мен қалыптастыру. аударма қызметінің бәсекеге қабілетті нарығында кәсіби деңгейде аударма.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
-
Мнемотехника негіздері және аударма жазбасы
Бұл пәннің мақсаты-жедел жады көлемін дамыту бойынша жұмыс: жоғары сапалы және позициялық, үлкен көлемдегі ақпаратты есте сақтау және оның реттілік тәртібі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 4
-
Ауызша аударма практикасы
Пәннің пәні - Ауызша аударма практикасы Пәнді оқыту мақсаты – кәсіби мамандандырушы құзіреттілікппен қамтитын мәдениетаралық-коммуникативті құзіреттілікті қалыптастыру. Мәдениетаралық-коммуникативті құзіреттілік ары қарайғы коммуникативті біліктіліктерді қалыптастырумен және бөтен әлеуметтік-мәдениеттің әлемдік бейнесін тереңірек ұғынумен,оның мағыналық бағыттарын түсінумен, қарым-қатынас жасап отырған мәдениеттерарасындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарды көре алу қабілетімен және оларды мәдениетаралық қатысым контекстінде пайдалануымен байланысты.
Оқу жылы - 4
Семестр - 8
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Бақылағыштыққа ие, саралауға, талдау беруге икемді, қорытынды шығаруға, баға бере алатын, критериялық, креативті ойлау қабілеттілігіне ие, өзін-өзі дамытуға биімді.
- Әртүрлі әлеуметтік ахуалда сәйкес бағдар бола алады, топта жұмыс жасауға қабілетті, өз көзқарасын сыпайы жақтай алады, жаңа шешімдерді ұсынады.
- Азаматтылық пен патриоттылық, әлеуметтік сананы жаңғырту-Рухани жаңғырту, университеттік, аймақтық, республикалық деңгейдегі іс-шараларды ұйымдастыру кезінде Казақстанның үшінші жаңғыру идеялары негізінде лидерлік қасиеттерге ие.
- Мемлекеттік, орыс және шет (А2, B1, B2 деңгейлері) тілдерде, сонымен қатар кәсіби ортада, негізгі коммуникация дағдыларына ие екенін көрсетеді.
- Қазақстан Республикасының қолданыстағы нормативті-заң актілерін есепке ала отырып, сонымен қатар экология және табиғатты қорғау облыстарында, старптап-жобаларын дамыта алады және экономиканың әртүрлі салаларында жүзеге асыра алады.
- Стандартты кәсіби міндеттерді шешу мен жұмысты ұйымдастыру үшін информация-коммуникациялық технологияларды қолдана алады.
- Түп нұсқа мен аудару тілдерін жетік меңгерген, тез шешім қабылдай алатын, анық мақамға ие, психикалық тұрақты, жинақы, жақсы физикалық формаға ие болу.
- Әртүрлі мекемелерде кәсіби қызмет атқарады, халықаралық конференцияларды, көрмелерді және тағы басқаларды ұйымдастырады.
- Лексика, грамматика, терминология бойынша міндеттерді ескере отырып мәтінді аударады және бастапқы мәтін түсінуде және аударма мәтіннің сәйкестігін қалыстыстаруда өз мүмкіншіліктеріне баға береді.
- Тапсырыс беруші мен қамтамасыз етуші арасындағы келісім шарт негізінде мәтінді аударуды жүргізеді және аудару процесі кезінде қабылданатын шешімдерді негіздейді.
- Бастапқы тілді түсінеді, аударма тілде түсінік бере алады және тілді оның тарихи дамуында саралай алады.
- Лингвистикалық және лингвоаудару саралауының, тіл, тарих пен мәдениеттің байланысы жүйесінің, оқытылатын тіл мемлекеттерінің ұлттық-мәдени ерекшелігі туралы негізгі әдістерді біледі.