Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02120 Дизайн (ғылыми-педагогикалық бағыт) в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық бағыт бойынша, дизайнның тиісті бағыттары бойынша іргелі білім беру, әдіснамалық және зерттеу дайындығына ие, сонымен қатар дизайн саласындағы инновациялық тенденциялар мен технологиялар туралы түсініктері бар, алған білімдерін жобалау, өнер тарихы, ғылыми-зерттеу, коммуникативті, ұйымдастырушылық-басқарушылық, сараптамалық, педагогикалық қызметте қолдана алатын өнер ғылымдарының магистрлерін даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M035 Сән, дизайн
  • Дайындық бағыты 7M021 Өнер

Пәндер

  • Шетел тілі (кәсіби)

    Тілдік емес жоғары оқу орындарының магистратурасында шет тілдерді оқыту ағылшын тілінде тиісті мамандықтың жалпы ғылыми терминологиясын білуін, өз мамандығы бойынша түпнұсқалық әдебиеттерді аударып, талдай алуын, кәсіби пікірталастарға, ғылыми пікірсайыстарға қатыса алуын, ғылыми зерттеулердің (семинарларда, конференцияларда) көрсетілімімен топ алдында сөйлей алуын қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Бұл пәнді оқыту кәсіби «Жоғары мектеп педагогикасы» педагогикалық және ғылыми қызметті, жалпы педагогикалық мәдениет пен этиканы іске асыру үшін қажетті маманның кәсіби және педагогикалық құзыреттілігін құрайды. Курстың мазмұны педагогиканың негізгі ұғымдары мен категорияларын, білім беру ортасын ұйымдастырудың негізгі тәсілдерін, стратегиясы мен тактикасын, білім берудің әдістері мен құралдарының жіктемелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пән шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен таныстырады, ғылыми басқарудың қазіргі тенденциялары туралы түсінік қалыптастырады және басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық әдістерін қолдана алу, жеке өсу мотивациясының дамуына ықпал етеді, ұйымдарды басқаруға қатысты психологиялық білім негіздерін, басқару қызметінің тиімділігін арттырудың психологиялық теориялары мен тұжырымдамаларын зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым мен техника тарихы

    Ғылым мен техниканың дамуының негізгі тенденцияларына шолу: ғылым мен техниканың дамуының негізгі категориялары мен кезеңдері, эстетикалық сана мен эстетикалық қызметтің мәні; Тарихи пайымдаудың морфологиясы; техниканың түрлік және тарихи жіктелуі; тарихи даму тенденциялары және техникалық және ғылыми жетістіктердің қазіргі жағдайының ерекшелігі. "Ғылым мен техника тарихы" пәнін оқудың мақсаты қазіргі заманғы дизайн қызметінің негізі ретінде ғылыми білім мен техникалық жетістіктердің пайда болуы мен қалыптасуы туралы теориялық білім алу, сондай-ақ "ғылым мен техника тарихы" пәнін ғылыми және техникалық жетістіктер саласындағы дұрыс бағдарлау магистрлері, техникалық эстетика саласындағы уақытша және кеңістіктік түсініктерді дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән ғылым тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары мен ғылыми білімнің құрылымы, кәсіп пен әлеуметтік мекеме ретіндегі ғылым, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, қоғам дамуындағы рөлі, қазіргі заманғы ойлауды дамыту, дүниетанымдық және әдіснамалық мәдениет деңгейін көтеру, әртүрлі тарих кезеңдерде адамзат ойының жетістіктері туралы білім қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі

    Ғылыми зерттеудің жалпы әдістемесі, ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізгі түсінігі, зерттеу жұмысын жазу стилі және ғылыми тіл, диссертация жазуға дайындық және ғылыми ақпарат жинау, сондай-ақ ғылыми зерттеу жүргізу үшін нақты материал іріктеу, жинау және мәлімет талдау, ғылыми мақала, эссе, очерк, ірі ғылыми зерттеу бөлімдерін жазу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән білім алушыларды қарапайым ғылыми-зерттеу қызметіне дайындауға бағытталған және ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру мен басқарудың заңдары, принциптері, ұғымдары, терминологиясы, мазмұны, ерекше ерекшеліктері туралы білімді қалыптастырады. Білім алушыларды ғылыми зерттеулерді ұйымдастырудың негізгі әдістерімен, тәжірибелік деректерді статистикалық өңдеу ережелерімен, ғылыми жұмыс нәтижелерін ресімдеу және ұсыну дәйектілігімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Заманауи өнер теориясы

    Заманауи өнер түрлері, өнер синтезі әрекеттестігі сипаттамасын анықтау. Қазіргі өнердің дамуы мен қалыптасу негізгі этаптарын, қазіргі өнердің идеологиялық негіздерін, аса танымал шеберлердің шығармашылығын қарастырады. Уақыт мәнмәтінінде өнер дамуының сипаттамасымен, барлық стильдік бағыттың даму тарихы ерекшелігімен қазіргі көркем шығарманы қалыптасыру принциптерімен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Көркем шығарманың психологиясы

    Өнер жанрлары мен түрлері, көркем образ және стиль, қабылдау психологиясының жіктемесі, сондай-ақ көркемдік қабілеті мен көркем білім берудің процесін дамыту. Өнердің талдау жүйесін және болашақ педагогтың өнерді қабылдауы арқылы мамандық бойынша маманның инкультурациясына жағдай жасау. Осы пәнді білу көрінімдік өнерді дамытудың теориялық негізін және генезисін үйрену үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дизайндағы қолданбалы зерттеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеті – кеңістіктік қиялды көрсете білу, дамыған көркемдік талғам, жасанды тіршілік ету ортасын модельдеу және үйлестіру әдістерін меңгеру; жобаларды әзірлеуде бейнелеу мәдениетінің жетістіктерін пайдалану. Ғылыми танымның формалары мен әдістерін, олардың эволюциясын білу; міндеттерді шешу үшін зерттеу объектісі мен әдістері; зерттеу мақсаттарына барабар статистикалық өңдеу әдістері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қалалық ортаны ұйымдастырудың композициялық аспектілері

    «Қалалық ортаны ұйымдастырудың композициялық аспектілері» пәнін оқу кезінде студенттерде материалдарды, құрылымдарды, технологияларды тиімді пайдалана білу, концептуалды негіздеу мақсатында кешенді қолданбалы және іргелі зерттеулерді жүргізе білу сияқты алдын ала құзыреттіліктер қалыптасады. жаңа жоба идеялары, шешімдер және жоба әрекеттерінің стратегиялары; қолданбалы ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жалпылама конструкторлық модельдер түрінде түсіндіру қабілеті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ансамбльқұрү

    Магистранттардың кәсіби кеңістіктік-образды ойлауын қалыптастыру, эстетикалық талғамын, сезім формасын, кеңістігін дамыту. Кеңістіктік денелермен жұмыс істей алу. Тереңдік-кеңістіктік композициялар құрастыру тәсілдерін меңгеру. Осы курс тереңдік-кеңістіктік композициялар заңдылықтарын оқыту негізінде дизайн мен сәулеттегі ансамбль жасау теориясына арналған. Ансамбль түрлерінің негіздерімен танысу. «Кеңістіктік дене» туралы түсінік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өнер психологиясы

    Қоғамдағы өнер мен көркем шығармашылықтың функциялары. Қоғамдағы өнер мен көркем шығармашылықтың психотерапиялық қызметі. Көркемдік қабылдау типологиясы. Көркемдік талғамды қалыптастырудың шарты ретінде өз бетімен жұмыс жасаудың маңызы. Өнер туындыларын жасау. Суретшінің тұлғасы. Адамның темперамент түрлерінің шығармашылық әрекет процесіне әсері. Эстетикалық қажеттіліктер және олардың қоғамдық өмірдегі рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • UMCD және UMCS ұйымдастыру негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеті – кеңістіктік қиялды көрсетуге, көркемдік талғамды дамытуға, модельдеу және үйлестіру әдістерін меңгеруге бағытталған пәндердің оқу-әдістемелік кешенін ұйымдастыруды құру мақсатында оқу-әдістемелік материалды қалыптастыра білу. жасанды тіршілік ету ортасы;бейнелеу мәдениетінің жетістіктерін жобалар жасауда пайдалану, академиялық бейнелеу өнерінің терең білімін, дағдыларын, әдістерін меңгеру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоба алдындағы талдау

    Дизайнның әртүрлі бағыты бойынша қолданбалы ғылыми зерттеулердің дағдысын дамыту. Дизайнда ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу кезінде қолдануға болатын жетекші ғылыми әдістемелер оқытылады. Практикалық курстар мынадай блоктарға бөлінеді: ғылыми зерттеудің негізгі әдістемесін оқыту; материал жинау; ғылыми тәжірибе жүргізу; материал өңдеу; кәсіби қызметке арналған қажетті қазіргі арнайы бағдарламамен қамтамасыз етуді қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық бойынша пәндерді оқыту әдістері

    Оқыту процесінің әдістемелік негізін меңгеру; оқыту процесін ұйымдастыру. Курс пәннің тарихын, оқытудың негізгі принциптерін, оқу жұмысын ұйымдастырудың әдістері мен формаларын; кәсіби пәндерді оқытудың негізгі әдістерін; педагогикалық процестің мәнін, оның қолданыс шарттары және оны басқару, оқытушының жеке мәселелері және оның біліктілігіне қойылатын қазіргі талаптар; маманды тәрбиелеу және қалыптастыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейін бойынша дизайн

    "Бейін бойынша дизайн" пәні кәсіби ғылыми қызметке дайындықтың маңызды құрамдас бөлігі болып табылады. Бұл курс эскиздеу, деректерді графикалық талдау, жазбаша және ауызша ақпаратты визуалды ақпаратқа аудару дағдыларын одан әрі жетілдіруді, сондай-ақ ғылыми зерттеудің мазмұны мен іздеу жұмысын графикалық түрде суреттеу және оны демонстрациялық және экспозициялық материалдарда ұсыну бойынша сенімді жұмыс дағдыларын қалыптастыруды қамтамасыз етеді. "Бейін бойынша дизайн" пәні оларды иллюстрациялау және көрсету мақсатында дизайн бағытының профиліне байланысты жүргізілетін ғылыми-зерттеу жұмысының ғылыми-теориялық ережелерін визуалды модельдеу ерекшелігін қарастырады. Пәннің маңызды құрамдас бөлігі студенттердің инфографиялық дизайн саласындағы білімдері мен дағдыларын, қоршаған орта мен дизайн объектілерін психологиялық қабылдау заңдылықтарын (бейіні бойынша), бұқаралық мәдениеттің ерекшеліктерін, мәдени және этномәдени кодтармен сауатты жұмыс істей білуін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеңіл дизайн

    Пән кеңістікті қалыптастырудағы жарықтың рөлін қарастырады. Сәулет-көркемдік жарықтандыру. Сәулет-көркемдік жарықтандыру. Сәулет нысандарын жарықтандыру түрлері: басу, жуу, екпін, контур, карниз, динамикалық. Сәулет-көркемдік жарықтандыруды жобалау. Сәулеттік жарықтандыру. Жарықты басқару өнері ретінде жарық дизайны. Жарық және жарық дизайны. Интерьерлердің Жарық дизайнының негізгі ережелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Дизайн әдістері

    «Дизайн әдістері» пәні жобалаудағы тенденцияның негізгі әдістері мен оны дизайнда қолдануды қарастырады. Жалпы айтқанда шығармашылық процесспен, жеке алғанда формақұрушы заттар мен нысандармен, сондай-ақ жобалаудың пайда болуы мен дизайн-қызметі ретінде жоба ойлаудың ғылым және техника жетістіктерінің өзара байланысы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Дизайндағы түс, жарық және материал

    Дизайнда әртүрлі түр-түс және жарық шешімдерін қолдану заңдылықтарын үйрену. Дизайнда түр-түс, жарық және материалдың өзінді мағыналы мазмұн ерекшелігін қарастыру; шығарманың көркем тұтастығын материал таңдау мен өзара әрекеттесуді қамтамасыз ететін түр-түс және жарық шешімін, сондай-ақ кеңістіктің жарық модельдеу ерекшелігін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Дизайн теориясы

    Осы пән өнеркәсібі дамушы елдер тұрғындарының материалдық мәдениеті дамуының диалектикалық сипаттамасы туралы тұтас ұғымды жалпыланған формада береді. Курс негізін жетекші дизайнерлер мен олардың шығармашылығын зерттеушілердің мәтіндері құрайды. XIX-XXI ғғ. орын иемдеген материалдық ортаның жаңа тұжырымдамаларының пайда болу сипаты және зерттеудің алдыңғы себебі нәтижелерімен танысу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жобалауды ұйымдастыру әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты мен міндеті – жобалауды ұйымдастыру әдістемесі бойынша шығармашылық ойлау қабілетін меңгеру; идеялар мен жобалық ұсыныстарды беру, бірлескен қызмет барысында оларды әзірлеу, зерделеу, ресімдеу және трансляциялау, субъектілік-кеңістіктік ортаның өзіндік кеңістігін құру тұжырымдамасын әзірлеу қабілетіне ие болу, дизайн саласында инновациялық жобаларды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Қоғам құрылымының философиялық және әлеуметтік-гуманитарлық заңдылықтарын түсіну; ғылым мен техниканың даму тенденцияларында; тарихтың әртүрлі кезеңдеріндегі адам ойының жетістіктерінде; қазіргі ғылымның негізгі әдіснамалық тұжырымдамаларын анықтау.
  • Кәсіби және іскерлік қарым-қатынас дағдыларын қолдану; өз көзқарасын дәлелді түрде қорғау; дизайн саласындағы ғылыми-технологиялық жетістіктерді мониторингтеу үшін шет тілін меңгеру; кәсіби, әлеуметтік-коммуникативтік жоспарда жетілдіру; ғылыми және шығармашылық идеяларды алмасу мен талқылауды жүзеге асыру.
  • Үздіксіз жүйелі білім беруді іске асыру, кәсіптік білім беруді ұйымдастырудың халықаралық және отандық тәжірибесін пайдалану, білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесінің ғылыми негізделген диагностикасын жүзеге асыру; білім беру саясатын дамытудың қазіргі заманғы үрдістерін анықтау.
  • Жобалау процесіне қатысушылардың кешенді өзара іс-қимыл міндеттерін шешу, жобалау дизайнының аралас салаларында келісуді жүргізу; орындаушылардың командалық жұмысының сапасы үшін жауапкершілікті бақылау және өзіне алу; жобаларды теңгерімді басқару технологияларын қолдану.
  • Теориялық мәселелер мен дизайн ережелері саласындағы өзекті тенденциялар мен проблемаларға назар аудару; ғылыми және жобалық қызметте ғылыми, шығармашылық, технологиялық зерттеу әдістерін қолдану; дизайндағы ғылымның, техниканың және технологияның жетістіктерін дамыту мен пайдалануға байланысты әлеуметтік және эстетикалық проблемалардың нысандары мен әдістері туралы білімді қолдану.
  • Дизайнның теориялық ережелерін, мәдениет, өнер және сәулет дамуының тарихи кезеңдері мен қазіргі тенденцияларын түсіну; дизайн туындыларын жан-жақты талдау; тарихи мұра мен мәдени дәстүрлерге құрметпен қарау, Әлеуметтік-мәдени, этникалық және конфессиялық айырмашылықтарды қабылдау; қазіргі заманғы қабылдау мен көркемдік шығармашылық психологиясын қалыптастыру принциптерін түсіну.
  • Кеңістіктік-кеңістіктік композицияны құру үшін заманауи графикалық әдістерді, түсті графикалық, эргономикалық шешімдерді, түс пен жарықтың семантикалық мазмұнын қолдану; дизайндағы заманауи материалдарды қолдану; заманауи және тарихи тәжірибені қолдана отырып, шығармашылық және ғылыми-техникалық қызметті жүзеге асыру.
  • Қазіргі заманғы ақпараттық мәліметтер базасы мен графикалық бағдарламаларды пайдалану; сандық визуализация әдістерін қолдану; кәсіби қызмет үшін қажетті заманауи мамандандырылған бағдарламалық жасақтаманы пайдалану; дизайнерлік жобалардың презентациялық материалдары мен қажетті ақпаратын ұсыну.
  • Заманауи, инновациялық технологиялық жетістіктерге негізделген ықтимал тұжырымдамалар мен дизайнерлік шешімдер жиынтығын қалыптастыру және синтездеу; жобалау әдіснамасы мен теориясын ескере отырып, өз ұсыныстарын ғылыми негіздеу; жобалау алдындағы зерттеулер негізінде дизайн-болжамдарды жүзеге асыру; жобалау идеясын генерациялау, сондай-ақ дизайн объектілерін жобалаудың барлық кезеңдерін жүргізу.
  • Кәсіби қызмет мәселелері бойынша ғылыми зерттеулер жүргізу; кешенді ғылыми әзірлемелерге қатысу; ғылыми-практикалық конференцияларға, көрме іс-шараларына қатысу; дизайндағы процестер мен бағыттардың көркемдік және коммуникативтік құбылыстарының қазіргі ғылыми және эстетикалық тұжырымдамаларын талдау және түсіндіру.
  • Білім беру қызметін жоспарлау және әдістемелік, оқу және тәрбие жұмысын орындау бойынша жұмысты ұйымдастырады; пәндердің оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерін әзірлейді; оқу сабақтарын, тәрбиелік іс-шараларды ұйымдастырады және өткізеді; студенттердің оқу жетістіктері мен дамуына мониторинг және бағалау жүргізеді.
  • Өндіріс пен материалдардың қазіргі заманғы ғылыми-технологиялық процестерін, жобалау процесін жоспарлау және жобаларды аралас облыстардың мамандарымен келісу әдістерін зерттеуді талдау; сараптамалық, консалтингтік жұмыстарды жүргізу; авторлық қадағалау принциптерін практикада іске асыру.
Top