Тауартану, өнеркәсіптік дизайн және брендинг(ағылшын тілінде)

  • Мақсат: Тауарлардың жіктелу топтарын, тауардың сандық сипаттамаларын, тауарлық сипаттамалардың қалыптасуы мен сақталуын қамтамасыз ететін факторларды, ысыраптардың түрлерін, туындау себептерін, сондай-ақ нарықтағы жағдайды болжау, тауар белгісінің орнын анықтау мәселелерін зерттеу. нарықта, бренд пен өнімді, жылжыту сапасын бағалау Тауарлар курсы, оның тұтынушылық құндылықтары. Тауартанудың теоретикалық негіздері: Негізгі ұғымдар, мақсаттар, міндеттер, қағидаттар, Функционал, әдістер, негіз қалаушы тауартану сипаттамалары, тауарлық шығындардың түрлері, олардың пайда болу себептері, есептен шығару тәртібі, ассортименттің сыныптамасы, біртекті топтардағы азық-түлік және азы қ-түлік емес тауарлардың тауартану сипаттамалары, олардың сапасын бағалау, таңбалау, тасымалдау және сақтау шарттары мен мерзімдері. Процестерді оңтайландыру әдістері және дизайн-білім беру әдістері, 3D-нюсандары, AR-технологии. Имидж және бизнес-көрсеткіштері саласындағы бренд көрсеткіштері. Байланыс стратегиялық шешімдері және сәтти жарнамаларды іске қосу. Маркетинг саласындағы дағдылар және жылжыту стратегиясы. Брендті талдау, маркетингтік науқандарды іске қосу және өнімдерді нарыққа шығару және брендті орналастыру
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top