Халықаралық маркетинг

  • Халықаралық маркетингке кіріспе. Халықаралық маркетинг ортасын зерттеу Әлемдік нарықтардағы маркетингтік зерттеулер. Шетелдік нарықтарға халықаралық сегменттеу және кіру стратегиясы. Халықаралық маркетинг саласындағы тауар саясаты. Халықаралық маркетинг бағалары. Халықаралық маркетингтік қызметтің негізгі нысандары Халықаралық маркетинг саясатының анықтамасы және мәні. Халықаралық маркетингтегі маркетингтің дәстүрлі түрлері: тікелей және жанама экспорт. Әлемдік саудадағы делдалдардың негізгі функциялары. Жанама экспорттың артықшылықтары мен кемшіліктері. Сыртқы сауданы сату арналарын қалыптастырудағы негізгі шешімдер. Халықаралық сату арналарының негізгі түрлері. Халықаралық маркетингте насихаттау саясаты. Халықаралық нарыққа шығудың формалары мен әдістері.
  • Образовательная программа 6B04104 Digital Маркетинг
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top