6B04104 Digital Маркетинг в С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық зерттеу университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты дәстүрлі маркетинг құралдарын, сондай-ақ интернет-маркетинг саласындағы білімді және электрондық коммерцияны жүргізу дағдыларын игеретін, заманауи ақпараттық технологиялар мен бағдарламалық қамтамасыз етудің көмегімен маркетингтік міндеттерді шеше алатын жоғары білікті бизнес және басқару бакалаврларын дайындау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Құқық негіздері
Мемлекет пен құқық теориясының негіздері. Конституциялық құқық. Мемлекеттік басқаруды ұйымдастыру. ҚР әкімшілік құқық негіздері. Азаматтық құқық негіздері. Еңбек құқығының негіздері. Қылмыстық құқық негіздері. Қылмыстық іс жүргізу және азаматтық іс жүргізу құқықтар негіздері. Қаржылық құқық негіздері. Салықтық құқық негіздері. Экологиялық және жер құқықтарының негіздері. Халықаралық құқық негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл шарты ретінде қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру сыбайлас жемқорлық мінез-құлық табиғатының психологиялық ерекшеліктері сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастырудың этникалық ерекшеліктері әртүрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін моральдық-этикалық жауапкершілік. Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңдық жауапкершілік
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Экологияның заңдылықтары, табиғатты сақтау және табиғатты ұтымды пайдаланудың теориялық негізі, ағзалардың қоршаған ортаның факторлары мен тіршілік ету ортасы қатынастары, биосфера-нооқодарлы тұжырымдамасы. В.И. Вернадский, тұрақты дамудың тұжырымдамалары мен тұжырымдамалары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория
Экономикалық теорияны зерттеу пәні мен әдістері. Қоғамдық өндіріс негіздері. Экономикалық жүйелер. Меншік қатынастары және олардың экономикадағы рөлі. Капитал: мәні мен формалары. Еңбек және капитал нарығы. Факторлық кірістерді қалыптастыру. Жер рентасы. Ұлттық экономика жүйе ретінде. Циклдылығы. Жұмыссыздық және оның түрлері. Инфляция және оның түрлері. Экономикалық өсім. Әлемдік экономика.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикадағы математика
Матрицалар және анықтауыштар. Сызықтық алгебралық теңдеулер және теңсіздіктер жүйесі. Векторлар және векторлар жүйесі. Түзу және жазықтықтар. Функциялары, шегі, үздіксіздігі. Функцияның туындысы және дифференциалы. Экономикалық талдаудағы дифференциалдық есептеулер. Экономикалық-математикалық модельдеу. Математикалық бағдарламалау есептері. Қолданбалы математикалық модельдер. Ықтималдықтар теориясының және математикалық статистиканың негізгі ұғымдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Микроэкономика пәні мен әдістері. Экономиканы реттеудің нарықтық механизмі. Сұраныс және ұсыныс икемділігі. Салықтардың әсері. Тұтынушының қылығының теориясы. Сұраныстың салыстырмалы статикасы және талдау. Өндіріс теориясы. Өндіріс шығындары. Жетілдірілген бәсеке жағдайындағы фирма қылығы. Монополист фирманың қылығы. Монополиялық бәсеке және олигополия жағдайындағы фирманың қылығы. Жалпы тепе-теңдік және экономикалқы тиімділік. Қоғамдық игіліктер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Қазақ (орыс) кәсіби әдеби тілінің барлық нормаларын сақтай отырып, жазбаша және ауызша сөйлеу дағдыларын қалыптастырады; мамандық бойынша кәсіби мәтіндерді оқу кезінде әртүрлі функционалдық стильдегі кәсіби мәтіндердің мағыналық құрылымдық ерекшеліктері туралы білім, коммуникативтік дағдылар және сөйлеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ақпараттық технологиялар және маркетинг жүйелері
Маркетингтік бағдарламалық қамтамасыз етуді талдау. Маркетингтік ақпараттарды компьютерлік өңдеу технологиясы. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Access ортасында берілген тақырып үшін дерекқор құрылымын жасау. Маркетинг және жарнамадағы дерекқорлар. Access ортасында берілген тақырып үшін дерекқор құрылымын жасау. Маркетингтік ақпараттық жүйелер нарығы. Ақпараттық технологияларды талдау. SPSS пакетімен жұмыс істеу. Функционалды маркетингтік міндеттерді шешу үшін компьютерлік модельдеу технологиялары. Нарықтың тауарлық құрылымын модельдеу. Сұрақ қою әдістері. Жиілік талдауы. Тауарлардың бәсекеге қабілеттілігін бағалау және бәсекелес ортаны зерттеу. Жарнамалық өнімнің тиімділігін тексеру. Жарнамалық компания бәсекелестерінің интернет-қызметтерін талдау. Маркетинг және жарнамадағы интернет-технологиялар. Интернеттегі жарнамалық қызметтермен жұмыс істеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Қазіргі ұйымдағы менеджердің рөлі, функциялары және міндеттері. Ұйымдағы негізгі бизнес-процестер. Ұйымдастыру жоспарлаудың түрлері мен әдістері. Ұйымдастыру құрылымдарының түрлері, ішкі бақылаудың негізгі түрлері мен процедуралары. Басқару шешімдерінің түрлері және оларды қабылдау әдістері. Ұйымдағы адамдардың өзара әрекеттесуінің негізгі теориялары мен ұғымдары. Ұйымдастыру мәдениетінің түрлері және оларды қалыптастыру әдістері. Салааралық байланыс. Ауыл шаруашылығындағы инновациялық технологияларды басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Макроэкономикалық көрсеткіштер. Ұлттық кірісті өндіру және бөлу. Макроэкономикалық тұрақсыздық. Нарықтық тепе-теңдіктің макроэкономикалық модельдері: АD-AS моделі. Тұтыну және жинақ. Мемлекеттік бюджет. Фискалдық саясат. Ақша сұранысы мен ұсынысы. Монетарлық саясат. Базарлардың өзара іс-қимылы. IS-LM моделі. Төлем балансы және валюталық бағамдар. Айырбас бағамының режимдері және жиынтық сұраныс. Халықаралық сауда және сауда саясаты.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (қосымша)
К урс кәсіби қарым-қатынас саласында лексикалық, стилистикалық және грамматикалық ерекшеліктерін ескере отырып, әр түрлі мәтіндерді құрастыру негіздерін түсіну ге және кәсіби салада шет тілінде оқу, тыңдау, сөйлеу және жазудың негізгі дағдыларын игеруге бағытталған. Ауызша (диалог / монолог) және жазбаша сөйлеуде жоспарлау дағдыларын дамыту және байланыс процесін ұйымдастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қаржы
Қаржының негіздері. Қаржыны басқару және ұйымдастыру. Мемлекеттік қаржы. Мемлекеттің ақша-несие саясаты. ҚР Ұлттық банкі. Қаржы нарығы және делдалдары. Екінші деңгейлі банктер және парабанктік институттар. Сақтандыру және сақтандыру нарығы. Халықаралық қаржы. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің қаржысы және оларды қаржыландыру көздері. Шаруашылық жүргізуші субъектілердің кірістері мен шығыстары. Үй шаруашылығы жүйесіндегі жеке қаржы. Халықтың өмір сүру деңгейінің мемлекеттік индикаторы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Статистика
Статистика пәні. Статистикалық бақылау, деректерді жүйелеу, оларды ұсыну. Абсолюттік және салыстырмалы көрсеткіштер. Вариацияның орташа шамалары мен көрсеткіштері. Бизнес-үдерістердің статистикалық зерттеулеріндегі іріктеу әдісі. Гипотезаларды статистикалық тексеру. Бизнес-процестердің динамикасын статистикалық зерттеу. Экономикалық индекстер. Экономикалық құбылыстардың өзара байланысын статистикалық зерттеу. Арнайы бағдарламалық құралдардың көмегімен деректерді статистикалық талдау (IBM SPSS, STATISTICA, MS Excel).
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Маркетингтегі индустрия 4.0 құралдары
Негізгі назар 4.0 индустриясын қалыптастырудың теориялық мәселелеріне, әлемнің бірқатар өңірлеріндегі цифрлық экономикалардың даму ерекшеліктеріне аударылды; Big Data ("үлкен деректер"), Internet of Things ("Заттар интернеті" және "заттардың өнеркәсіптік интернеті"), Blockchain ("Блокчейн"), киберфизикалық жүйелер және т. б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетингтегі Digital технологиялар
Digital маркетинг түсінігі, оның артықшылықтары және сандық және офлайн арналарының интеграциясы. Сайттар мен отырғызу беттерін жасау (landing page). Контент маркетинг және сайттар мен басқа интернет-арналар үшін сатылатын мәтіндерді жасау. SEO-оңтайландыру. Әлеуметтік медиада алға жылжыту. Контекстік және банерлік жарнамаларды баптау формалары мен әдістері. Веб-аналитика және жарнамалық компаниялардың тиімділігін талдау. E-mail маркетинг.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетинг
Маркетингтік орта. Маркетингтік зерттеулер және маркетингтік ақпарат жүйесі. Нарықты сегменттеу және тауарды оңтайландыру. Тұтынушылар нарығындағы сатып алушылардың мінез-құлқы. Маркетинг жүйесіндегі тауар. Маркетингтегі баға және баға белгілеу. Тауарларды жылжыту: жарнама, өткізуді ынталандыру және байланыс жүйесі. Маркетингтегі жоспарлау және бақылау. Халықаралық маркетинг. Коммерциялық емес қызмет саласындағы қызметтер маркетингі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық талдау маркетингтегі әдістері
Маркетингтік талдаудың негізгі құралдары зерттеледі. Атап айтқанда, маркетингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу; маркетингтік зерттеулердің ақпараттық жүйесі; маркетингтік талдау жүргізу және маркетингтік шешімдер қабылдау проблемаларына жүйелі көзқарас мәселелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бизнес-шешімдерге арналған эконометрика
Бизнес-шешімдер үшін эконометриканың орны мен рөлі. Сызықтық регрессия моделі деректерді алдын ала талдау. Ең кіші квадраттар әдісі. Сызықтық регрессия модельдері мен кіші квадраттар әдісінің статистикалық қасиеттері. Регрессорлардың мәнділігін талдау, тәуелді айнымалының жаңа мәндерін болжау. Сызықтық регрессия моделінің негізгі гипотезасының бұзылуы, сызықтық регрессия моделінің көмегімен экономикалық және басқару шешімдерін тексеру, сызықтық регрессия моделінің бағалаудың ең кіші квадраты әдісінің асимптотикалық қасиеттері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Қосымша шет тілі (Қытай тілі)
Қытай тілі барлық мамандықтардың бірінші және екінші курс студенттеріне арналған практикалық сабақтар жиынтығы. Қытай тілі студенттердің күнделікті өмірде, тұрмыста кездесетін тілдік формаларын, ауызекі сөйлесу тілін және белгілі бір мамандық саласында күнделікті өмірде, кәсіби қарым-қатынас жасағанда қытай тілін белсенді қолдана білуге үйретеді. Курс міндеттері: шетел тілдік білім беру үдресіндегі тілдік емес мамандықтар бойынша оқитын студенттердың мәдениаралық коммуникативтык біліктілігін қалыптастыру. Студенттердің фонетика, жазу (оның ішінде иероглиф), грамматика (грамматикалық модельдер), лексикология және қытай тілінің лексикасы бойынша негізгі білімі және т.б. дағдылары дамиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Кәсіби құзіреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби шет тілін қалыптастыру, жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін кәсіби шет тілін білу, сөйлеу қызметін одан әрі дамыту. Әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың стилі мен сипатына байланысты кәсіби қарым-қатынас жағдайларына сәйкес сөйлеу мінез-құлқының ережелері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Интернет-маркетинг
Компанияның маркетингтік міндеттерін іске асыру үшін интернет-маркетингтің заманауи құралдары, қойылған міндеттерге қол жеткізу үшін интернет-жарнама және онлайн-маркетинг қызметтерін жеткізушілермен жұмысты ұйымдастыру және жұмыс жасау және интернет-маркетингке қаражат салудың тиімділігін талдау жүйесін құру зерттелуде
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Электрондық коммерция және интернет технологиялар
Интернет-технологиялар және электрондық коммерция электрондық бизнестің ажырамас бөлігі ретінде. Интернеттегі электрондық коммерцияның ұйымдық және технологиялық негіздері. Электрондық коммерция объектілері мен объектілерінің сипаттамасы. Тұтыну және қызмет көрсету үшін тұтыну нарығында электронды коммерция: бизнес-тұтынушыға арналған технологиялар. Электрондық коммерция процестеріндегі өзара әрекеттесуді ұйымдастыру: бизнес-бизнеске арналған технологиялар. Ұялы және телекоммуникацияның ерекшеліктері. Қазақстанда электронды коммерцияны дамытудың проблемалары мен келешегі. Экономикалық дамыған елдерде электронды коммерцияны ұйымдастыру және реттеу
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Маркетингтіккоммуникацияқұралдары
Құралдар жарнама, қоғаммен байланыс, сатуды жылжыту және жеке сату сияқты. Кейстерді құралдар бойынша орындау. Жарнама және PR туралы бейнелер жасау. Қолдану саласын, оң және теріс жақтарын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бухгалтерлік есеп негіздері
Бухгалтерлік есеп ақпараттық жүйе ретінде. Бухгалтерлік есептің нормативтік құқықтық базасы. Бухгалтерлік есептің функциялары. Бухгалтерлік баланс. Шоттар және екі жақты жазу. Бухгалтерлік проводкаларды құрастыру. Шоттар корреспонденциясы. Бухгалтерлік есептің құндық өлшемі. Бухгалтерлік есеп нысандары. Қаржылық есептілік негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тауарлар және қызмет көрсету маркетингі
Қызмет көрсету секторының ерекшеліктері. Маркетингтік өнімдердің ерекшеліктері. Тауарлар мен қызметтер нарығында сегменттеу және позициялау. Тауарлар мен қызметтер нарығында тұтынушылардың мінез-құлқы. Тауарлар мен қызметтер саласындағы ассортимент саясаты. Тауарлар мен қызметтер саласында баға белгілеу. Қызмет көрсету және тауарлар саласындағы байланыс саясаты. Тауарлар мен қызметтер саласындағы бәсекелестік. Тұтынушының адалдығы: мәні, қалыптасуы және өлшеуі. Тауарлар мен қызметтердің сапасы. Қызмет көрсету саласындағы бренд саясаты
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік зерттеулер
Маркетингтік зерттеулер тауар нарығындағы ағымдағы проблемаларды зерттеу және қажетті маркетингтік шешімдерді қабылдау мақсатында маркетингтік ақпарат деректерін жинау, өңдеу және талдау болып табылады. Маркетингтік зерттеулер нарықты зерттеуден айырмашылығы: тұтынушыларды, бәсекелестерді, өткізуді, тауарларды, тауар қозғалысын, бағаны, кәсіпорынның ішкі ортасын зерттеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Өндірістің экономикалық және әлеуметтік тиімділігінің мәні және оның көрсеткіштерінің жүйесі. Кәсіпорынның негізгі және айналыс капиталы. Еңбек ресурстары, кәсіпорынның кадрлық саясаты және кәсіпорынның еңбек ресурстарына қажеттілігін анықтау. Еңбекке ақы төлеу. Өнімді өндіру мен өткізу шығындары. Кәсіпорынның экономикалық стратегиясы. Кәсіпорынның инвестициялық және инновациялық саясаты.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баға саясаты және баға белгілеу стратегиясы
Бұл пән білім алушыда сауда кәсіпорындарының баға саясатының ерекшеліктері, баға стратегияларының негізгі түрлері, оларды қалыптастыру қағидаттары және әзірлеудің негізгі кезеңдері, сауда кәсіпорнының экономикалық жағдайына баға саясатының маңыздылығы мен әсері жөніндегі ақпарат туралы тұтас түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Стратегиялық маркетинг
Стратегиялық маркетингтің мәні мен дамуы. Кәсіпорын стратегиялық маркетингтің объектісі ретінде. Маркетингтік стратегиялық шешімдер қабылдау. Кәсіпорындағы стратегиялық маркетингтік мақсаты. Кәсіпорын ортасын стратегиялық маркетингтік талдау стратегиялық маркетингтік баламаларды әзірлеу. Негізгі маркетингтік стратегияларды әзірлеу. Бәсекелестік стратегиялар. Операциялық маркетингтік стратегиялар. Кәсіпорынның маркетингтік стратегиясын іске асыруды басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетингтегі стратегиялық талдау
Талдау саласындағы тиімділікті бағалауды кешенді басқару: стратегияны бағалауға, маркетингтік қызмет нәтижелерін ұзақ мерзімді бағалауға көзқарас, заманауи даму жағдайларын ескере отырып, қажеттілікті бағалауға сәйкес компанияны маркетингтік басқарудың тиімді әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Маркетингті басқару
Маркетинг басқару шешімдерін қабылдаудағы интегралдау функциясы ретінде. Корпоративтік деңгейде маркетингті басқару. Маркетингті функционалдық деңгейде басқару. Маркетингті аспаптық деңгейде басқару. Кәсіпорындағы маркетингтің функционалдық байланысы. Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары маркетингтегі стратегиялық және жедел жоспарлау. Маркетингті бақылау, бағалау және аудит
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Контент-маркетинг
Бұл пән білім алушыда көрермендерді тарту үшін таратуды зерттеу және қажетті жинау ұғымдары, анықтамалары, әдістері туралы тұтас түсінікті қалыптастырады. Технологияның міндеті - пайдаланушыларды сіздің конверсиялық сценарийіңіздегі оның ерекшеліктеріне сәйкес мақсатты әрекетке итермелеу. Контент-маркетингтің көмегімен клиенттерді тартады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Салықтар және салық салу
Салықтар мен салық салудың негіздері. Жеке және заңды тұлғалардың мүлкіне салық. Көлік құралдарына салық . Жер салығы. Қосылған құн салығы. Акциздер. Ойын бизнесіне салық. Тіркелген салық. Корпорациялық табыс салығы. Жеке табыс салығы. Әлеуметтік салық. Арнайы салық режимі. Алымдар, баж және төлемдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тұтынушының адалдықты басқару
Тұтынушылардың адалдығы: бағалау түрлері мен әдістері. Тұтынушылардың "адалдығы" ұғымы және оны қазіргі экономикалық қатынастар контекстінде қараудың өзектілігі. Өткізуді ынталандыру құралдары және монетарлық адалдық. Тұтынушылардың адалдығын бағалау әдістері. Адалдық бағдарламасы тұтынушылардың адалдығын басқарудың негізгі құралы ретінде. Адалдық бағдарламаларының түрлері және тағайындалуы. Ниеттестік бағдарламаларын әзірлеу, жинақтау-бонустық жүйелер, жеңілдік жүйелері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бағасаясаты және бағаны құрастыру
Электрондық саудадағы баға саясаты және баға белгілеу стратегиясы. Бағаны негіздеу әдістері, тауар ассортименті шеңберінде баға белгілеу. Электрондық саудада түпкілікті бөлшек сауда бағасын белгілеу. Баға белгілеу және ынталандыру. Электрондық саудадағы баға белгілеудің психологиялық аспектілері. Бөлу саясатын қалыптастыру. Тарату арнасының құрылымы. Көтерме және бөлшек сауда делдалдары. Электрондық саудада сатуды ұйымдастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
B2B және B2C сату
B2B және B2C сату. сату клиенттің жағдайын басқару ретінде. Бизнес-процестермен және тұтынушы компаниялардың ережелерімен анықталған жағдай модельдері. LPR мәртебесі мен құзыреттерімен анықталған модельдер мен жағдайлар. Сатып алушымен және сатып алу комитетімен жұмыс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Кәсіпкерлік
Пән кәсіпкерлік қызметтің мәнін анықтайтын тұжырымдамалық аппаратты ашады, экономиканың қазіргі жағдайындағы шағын кәсіпорындардың рөлі мен орнын көрсетеді, негізгі принциптерді баяндайды және кәсіпкерлік субъектілерінің бизнес-жоспарының мазмұнын ашады. Кәсіпкерлік қызметтің ұйымдық нысандары, оны тіркеу және қызметін тоқтату тәртібі қарастырылады. Кәсіпкерлік құрылымдарды ұйымдастыру және жұмыс істеу процесінде кардиологиялық аспектілер мен толеранттылықтың қалыптасуы ескеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Нарықты талдау құралдары
Мәселе туралы мәлімдеме. Нарықтық талдау тұжырымдамасы. Маркетингтік зерттеулердің мақсаттары. Маркетингтік зерттеулердің түрлері. Маркетингтік шешімдердің элементтері және маркетингтік шешім түрлері бойынша нарықтық ақпаратты тарату. Маркетингтік зерттеу мәселесін қалыптастыру және бағалау. Маркетингтік зерттеулер жоспары. Нарықты талдау процесінің кезеңдері. Ішкі және сыртқы ақпарат. Деректер түрлері: бастапқы және қосымша деректер. Деректер түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Қосалқы деректер көздері. Бастапқы деректерді жинау әдістері. Сауалдама Сауалнаманың түрлері, зерттеу түрлерінің артықшылықтары мен кемшіліктері. Бақылау Бақылау түрлері. Сараптамалық сұхбат. Фокус тобы. Эксперимент Деректерді талдау құралдары. Жиілік талдауы. Корреляциялық талдау. Регрессия. Дисперсиялық талдау. Факторлық талдау. Кластерлік талдау. Нарықты талдаудың аналитикалық модельдері. Конкурстық талдау құралдары. Нарықтық әлеуетті бағалау. Тәуекелдерді бағалау. Зерттеу нәтижелері бойынша есеп беру элементтері. Зерттеу нәтижелері туралы есепті дайындау кезеңдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Дистрибуция арналары және маркетингтік логистика
Логистика - басқару теориясының жаңа түрі. Логистиканың негізгі ұғымдары. Кәсіпорынның логистикалық жүйесі. Сатып алу логистикасы. Өндірістік логистика. Кәсіпорынның өткізу жүйесі және дистрибуция арналары. Тарату (маркетингтік) логистикасы. Қоймалау логистикасы. Қорлардың логистикасы. Көлік логистикасы. Маркетингтік логистикадағы сервис.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Бэнчмаркинг
Ұйымның (компанияның, кәсіпорынның) жұмыс тәжірибесіне технологияларды, стандарттарды және ең үздік ұқсас ұйымдардың жұмыс әдістерін енгізуді басқару процедурасы мен бақылау әдістерімен танысу. Бенчмаркинг ұғымы, бенчмаркинг түрлері ішкі бенчмаркинг; бәсекеге қабілеттілік бенчмаркингі, функционалдық бенчмаркинг, процестің бенчмаркингі. Қазақстанда және шетелде бэнчмаркинг жүргізудің ерекшеліктері
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Сауда маркетинг құралдары
Сауда маркетингі сауда делдалдары мен компанияның жеке сауда персоналын қаржылық, бәсекеге қабілетті, бағаны ынталандыруды қамтиды және оны компаниялар үнемі және барлық жерде қолданады, белсенді түрде әрекет етеді және тауар мен тұтынушы арасында тұратындардың барлығын брендпен жұмыс істеуге ынталандырады. Сауда маркетингінің (сауда маркетингінің) типтік құралдары: бонустар; дисконттар; қойылған маркетингтік міндеттерді орындау кезіндегі сауда персоналына сыйлықақылар, жылжыту акциялары, конкурстар, тегін үлгілерді тарату және т. б.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі
Жауапкершілік және оның менеджменттегі рөлі. Корпоративтік типтегі ұйымдағы жауапкершіліктің рөлі. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі тұжырымдамасының эволюциясы мен мазмұны. Ішкі әлеуметтік жауапкершіліктің түрлері мен нысандары. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: стиль және көшбасшылық. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: білім мен ғылымды қолдау. Бизнестің әлеуметтік жауапкершілігі: денсаулық сақтауды қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
B2B маркетинг
В2В маркетинг негіздері. Бизнес-маркетинг ауқымы және бизнес-нарықтарды қалыптастыру шарттары. В2 нарығында сұраныс. В2В нарықта маркетингтік стратегияны қалыптастыру. В2В нарығында сатып алу және сатып алу тәртібі. В2В нарығында маркетингтік талдау және бәсекелестік барлау. В2В нарығында сату және дистрибуция арналарын басқару. В2В нарықтағы Маркетингтік коммуникациялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 3
-
Бизнес этикасы
Бизнес этикасына кіріспе. Жеке құндылықтар және олардың шешім қабылдаудағы рөлі. Құндылықтар үшін дауыс беру құқығы. Бизнестегі сыбайлас жемқорлық пен алаяқтыққа қарсы іс-қимыл. Корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік. Ұйымдағы этиканы басқару.
Оқу жылы - 3
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Технологияларды сату, іскерлік келіссөздер және презентациялар
Маркетингті басқару жүйесінде сатуды басқарудың мәні: стратегия, тактика. Digital сату технологиясы: негізгі процестер мен кезеңдер, әлеуетті сатып алушыларды іздеу көздері және оларды тарту тәсілдері. Жеке сату әдістері мен техникасы. Интернетке сатып алу-сату шартын жасау. Іскерлік келіссөздер технологиясы: fase-off-fase, on-line және т. б. Іскерлік презентация дайындау және өткізу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Нейромаркетинг
«Нейромаркетинг» ұғымдары, оның тұжырымдамалық мәні мен мазмұны. Маркетингтегі инновациялық бағыт ретіндегі нейромаркетинг ерекшеліктері. Нейромаркетингтің негізгі құралдары және олардың тұтынушыға әсер ету механизмдері. нейромаркетингті зерттеу саласы. Маркаларды қабылдау кезінде нейромаркетингті жүзеге асыру әдістерін анықтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Маркетингтік қызметті ұйымдастыру және жоспарлау
Digital маркетингінің стратегиялық және тактикалық жоспарлау логикасы. Сыртқы және ішкі ортаны талдау әдістемесі. Маркетингтік мақсаттар мен стратегияларды негіздеу. Digital маркетинг және өткізу көрсеткіштерінің теңдестірілген жүйесін (КТЖ) құру. Digital маркетингті бақылау және аудит
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Брендинг және жеке бизнес көшбасшылығы
Қазіргі жағдайдағы Брэндинг. Брэнд портфелінің брендін жобалау: басқару және коммуникация. Брэнд архитектурасы. Стратегиялық бренд-менеджмент. Брендті жылжыту және маркалық капиталды өлшеу. Бренд аудиті. Брэндті экономикалық бағалау және құқықтық қорғау. Брэндингтің құқықтық аспектілері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа-жоспарлау
Медиа жоспарлау негіздері. Стратегиялық және тактикалық медиа жоспарлау. Медиа жоспарлаудың негізгі кезеңдері. Жарнама нарығының құрылымы және жарнама тасымалдаушылардың негізгі сипаттамалары. Жарнаманың әртүрлі түрлерінің ерекшелігі. Медиаметрия. Медиа жоспарлаудағы қолданбалы кәсіби бағдарламалар. Медиа жоспарлаудың экономикалық негіздері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тауарлар мен көрсетілетін қызметтердің сараптамасы
Тауарлардың ассортименті мен сапасын сипаттайтын көрсеткіштердің жіктелуі ашылады; тауарларды сақтау, сертификаттау және кодтау шарттары зерделенеді; тауарларға сараптама жүргізудің және олардың өнімділігін айқындаудың қазіргі заманғы әдістерін; нарықта тауарлардың әртүрлі топтарын тұтқындау туралы іс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Маркетингтік шешім қабылдау үшін математикалық әдістер мен үлгілер
Маркетингтік қызметтегі процестерді математикалық формализациялау тәсілдері, экономикалық-математикалық модельдеу негіздері, математикалық модельдеу кезеңдері. Сызықтық бағдарламалау модельдері, сызықтық бағдарламалау есептерін шешудің соңғы әдістері, сызықтық бағдарламалау үлгілеріндегі екілік теориясы және қолданбалы бағдарламалардың қазіргі заманғы пакеттерін пайдалана отырып, маркетингтік зерттеулерді талдауда оны пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дизайн, веб-дизайн және SEO-оңтайландыру
Тәртіп компанияның брендін алудың, дизайнерлік шешімдердің ұсыныстарын жасаудың, сондай-ақ табыс көздерін мақсатты және мақсатты іздеудің, өнімді талдау мен ілгерілетудің теориялық және практикалық көздерін ашады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
SMM маркетингі
"Әлеуметтік медиа маркетинг" ұғымы (SMM), бағыттың пайда болу тарихы. Әлеуметтік медиа маркетингте жылжыту мүмкіндіктері. Әлеуметтік медиа маркетингті пайдалану салалары. әлеуметтік желілердегі маркетинг; әлеуметтік желілердегі жұмыстың негізгі механикасы; әлеуметтік желілердегі контент; әлеуметтік желілердегі жылжытудың негізгі механикасы; Instagram; әлеуметтік желілердің мониторингі; тиімділікті талдау; Youtube; мобильді мессенджерлер; Community management
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Тауартанудың теориялық негіздері
Тауартанудың теориялық негіздерін тауартану - тауар туралы ғылым ретінде қарастырады. Тауарлардың ассортименті мен тұтыну қасиеттерін, халықты жоғары сапалы және қажетті ассортименттегі тауарлармен қамтамасыз етуді, тасымалдау, сақтау және өткізу сатыларындағы шығындарды азайтуды, сапаны бақылауды, нормативтік – техникалық құжаттаманы жасауға қатысуды ашады. Тауарлардың сапасы мен қауіпсіздігі, олардың пайдалылық сапасы, зиянсыздық және қауіпсіздік, сонымен қатар сұраныс, бәсекеге қабілеттілік, өмірлік цикл және тауардың тұрақтылығы мәселелерін тез және дұрыс бағдарлай білу, тауарларды бөлудің жекелеген кезеңдерін талдау және болжау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Аграрлық маркетинг
Аграрлық маркетингтің мәні мен ерекшеліктері. АӨК маркетингтік қызметінің құқықтық аспектілері. Азық-түлік өнімдерін тұтыну және маркетинг. Азық-түлік маркетингіндегі өңдеуші саланың рөлі. АӨК маркетингіндегі көтерме және бөлшек сауда. Ауыл шаруашылығы өнімдерінің сапасы мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету. АӨК-дегі маркетингтік қызметті жетілдіру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар
Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар түсінігі. Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнама. Өткізуді ынталандыру. Жұртшылықпен байланыс. Тікелей маркетинг. Интернет-маркетинг және мобильді маркетинг. Көрме ұйымның маркетингтік коммуникациясының элементі ретінде. Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялардың көмегімен тауарды жылжыту
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Туризм маркетингі
Кіріспе. Туристік маркетингтің теориялық негіздері. Қазіргі жағдайда туризмнің жұмыс істеуінің экономикалық механизмі. Туристік маркетингтің мазмұны. Туристік маркетинг принциптері мен функциялары. Туризмге маркетинг сапасын басқару
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
SMM-жарнамасы
SMM стратегиясы: даму кезеңдері. Әлеуметтік медиа маркетинг құралы ретінде. Копирайтинг негіздері. Әлеуметтік желілерде жылжыту. Блогосферамен жұмыс. Интернеттегі жарнамалық науқандарды жоспарлау
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Халықаралық маркетинг
Халықаралық маркетингке кіріспе. Халықаралық маркетинг ортасын зерттеу Әлемдік нарықтардағы маркетингтік зерттеулер. Шетелдік нарықтарға халықаралық сегменттеу және кіру стратегиясы. Халықаралық маркетинг саласындағы тауар саясаты. Халықаралық маркетинг бағалары. Халықаралық маркетингтік қызметтің негізгі нысандары Халықаралық маркетинг саясатының анықтамасы және мәні. Халықаралық маркетингтегі маркетингтің дәстүрлі түрлері: тікелей және жанама экспорт. Әлемдік саудадағы делдалдардың негізгі функциялары. Жанама экспорттың артықшылықтары мен кемшіліктері. Сыртқы сауданы сату арналарын қалыптастырудағы негізгі шешімдер. Халықаралық сату арналарының негізгі түрлері. Халықаралық маркетингте насихаттау саясаты. Халықаралық нарыққа шығудың формалары мен әдістері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 3
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Микро және макродеңгейлердегі экономикалық үдерістердің сипатын анықтап, мағыналы талдау жасау.
- Заңнама нормаларын кәсіби қызметте қолдану
- Мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде тұлғааралық әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсету; этикалық, діни және мәдени ерекшеліктерді ескере отырып, толеранттылық қағидаттары бойынша топтық жұмысты ұйымдастыру.
- Аналитикалық есептер, шолулар, тезистер, презентациялар, ұсыныстар түрінде өз зерттеулерінің нәтижелерін ұсыну, жинау, өңдеу, экономикалық, статистикалық және математикалық деректерді талдау қабілеті; электрондық маркетинг қызметінің ұйымдық құрылымын таңдау кезінде маркетингтік зерттеу құралдарын пайдалану; өнім ассортиментін, тарату жүйесін, өнімді тарату және жылжытуды оңтайландыру бойынша есептеулерді жүргізу; маркетингтік іс-шаралардың тиімділігіне баға бере білу, экономикалық негізделген ұсыныстар әзірлеу.Нарықты талдауды жүзеге асыру, өнімді ұсыну үшін нарықтың мақсатты тұтынушылық сегменттерін бөлу.
- Потенциалды тұтынушыларды анықтау, олардың қажеттіліктері мен қалауларын ажырату, мақсатты нарық сегменттерін сегменттеу және таңдау, сонымен қатар өнім ассортиментін әзірлеу және қалыптастыру, бағалар мен жеңілдіктер жүйесін орнату, инновациялық өнімге баға белгілеу саясатын, ұйымда инновациялық өнімді бөлу (дистрибуциялау) және өткізу саясатын әзірлей, енгізе және жетілдіре білу.
- Маркетингтік қызметтің мониторингі мен талдауын ұйымдастыру, сондай-ақ тұтынушыларға ықпал ету және коммуникациялық әсер ету құралдарын әзірлеу; әлеуметтік желілерді құру, қолдау, бақылау және тұрақты мониторинг жүргізу , әртүрлі көздерден, соның ішінде статистика органдарынан, рейтингтік агенттіктердің шолуларынан, зерттеулерден, БАҚ-тан ақпарат жинау және өңдеу.
- Қолданбалы бағдарламалық өнімдерді, заманауи цифрлық платформаларды, технологияларды тиімді пайдалану, тарату арналарын құру және өнімді соңғы тұтынушыға жеткізу, сатуды ұйымдастыру және тұтынушыларға қызмет көрсету үшін деректерді өңдеудің техникалық құралдарын бейімдей білу.
- Шаруашылық жүргізуші субъектілердің өнім мен қызметтерді өндіру мен өткізудегі қызметін маркетингтік бақылауды ұйымдастыру және жоспарлау, сондай-ақ кез келген шаруашылық жүргізуші субъектінің маркетингтік қызметін басқарудың тиімді жүйесін құру үшін жалпы білім беру және кәсіптік білім деңгейінде алған білімдерін қолдану, оны үнемі жетілдіруге дайын болу.
Ұқсас БББ
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар
Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
6B04104 Маркетинг
Халықаралық инженерлік-технологиялық университеті (ХИТУ)
6B04104 Маркетинг
Қазақстан-Неміс университеті
6B04104 Маркетинг
Алматы менеджмент университеті (AlmaU)