Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M02322 Шетел филологиясы (шетел тілдері) (Қырғ.ҰУ) в әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылым мен білім беру саласында түрік тілін жоғары деңгейде меңгерген бәсекеге қабілетті филолог мамандарды сапалы дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M059 Шетел филологиясы
-
Білім беру саласы 7M02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M023 Тілдер және әдебиет
Пәндер
-
Шетел тілі (кәсіби)
Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі сөйлеу мәнерінің әртүрлі түрлерінде практикалық дағдыларды қалыптастыру. Оқу курсы қазіргі жаһандық кеңістіктегі ақпаратты қабылдау, түсіну және аудару, өз зерттеулерін сынақтан өткізу үшін ғылыми іс-шараларға қатысу қабілетін қалыптастырады. Пән шетел тілін білім берудің халықаралық стандарттарына сәйкес құзыреттерді жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Пәннің мақсаты: жоғары мектептің дидактикасы, білім беру теориясы мен менеджменті, оқытушылық қызметті талдау және өзін-өзі бағалау негізінде жоғары оқу орындары мен колледждерде педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру. Оқу курсы білім беру мен Болон процесінің даму тенденцияларын зерттеуге бағытталған. Курс оқытушылық және кураторлық шеберлікті, оқыту мен тәрбиелеудің әртүрлі стратегиялары мен әдістерін меңгеруге көмектеседі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу коммуникациясының теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты – сөйлеу коммуникациясының теориялық негіздерін кәсіби салада қолдана білу және зерттелетін шығыс тілі мәдениетінің өкілдерімен тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін қалыптастыру. Курс коммуникативті әдістер мен сөйлеу коммуникациясының түрлерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқитын тіл әдебиетіндегі заманауи тенденциялар
Пәннің мақсаты – шығыс әдебиетінің қазіргі тенденцияларын анықтау, Шығыс елдерінің әдебиетінің даму процесін сипаттау, әлемдік әдебиеттің дамуы аясында олардың ерекшеліктерін бөліп көрсету және жаңа ағымдардың көрнекті өкілдерінің шығармашылығын сыни тұрғыдан бағалау қабілетін қалыптастыру. Пән әдебиеттің даму тенденцияларын, көркем мәтіндерді талдау әдістерін, Шығыс әдеби дәстүрлерін модификациялау түрлерін анықтайтын көркемдік әдістерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пәннің мақсаты: философия жайлы әлемді танудың ерекше формасы ретінде, оның негізгі бөлімдерін, проблемалары мен олардың болашақ кәсіби қызмет аясында зерттеу әдістері туралы тұтас жүйелі көзқарас қалыптастыру. Оқу курсы ғылыми-зерттеу жұмысының теориялық және әдіснамалық негізін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау (ағыл.)
Курстың мақсаты – академиялық мәтінді құру процедурасын жоспарлау және ұйымдастыру, оның сызықтық құрылымын дамыту қабілетін қалыптастыру. Пән Шығыс филологиясы саласында дербес зерттеулер жүргізуге дайындайды, жүйелік әдіснаманың негіздерін, басты ғылыми категориялардың негізін қалайды. Курс әдебиеттер мен дерекқорлармен жұмыс істеуге, негізгі идеяларды тұжырымдауға, зерттеу әдістерін таңдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық мақсаттағы негізгі шетел тілі
Пәннің мақсаты - академиялық мәтіндерді оқу, аудару және интерпретация жасау үшін тілдік және сөйлеу дағдыларын қолдану қабілеттерін қалыптастыру. Курс ақпараттық материалдарды жинау және сипаттау, зерттеулерінің нәтижелерін мақалалар мен баяндамалар форматында жасау және рәсімдеу қабілетін қалыптастырады. Пән шығыс елдерінің академиялық жазу үлгілерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шығыс елдеріндегі әлеуметтік лингвистиканың теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты – демографиялық, әлеуметтанулық, лингвистикалық және т.б. деректер негізінде Шығыс елдерінің әлеуметтік жағдайын талдау, тілдік жағдайды сипаттайтын терминдік жүйемен жұмыс істеу, социолингвистиканың әртүрлі әдістерін практикада қолдану, зерттелетін Шығыс еліндегі социолингвистикалық құбылыстар мен жағдайларды зерттеуге белгілі бір әдістердің қолданылуын бағалау қабілетін қалыптастыру.Курс әлеуметтік лингвистикалық зерттеулердің перспективалық бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Пәннің мақсаты: басқару психологиясының іргелі ұғымдарын зерделеу негізінде жоғары білікті мамандарды ғылыми даярлауды қамтамасыз ету, кәсіби қалыптасу процесінде басқару саласының маңызды аспектілерін теориялық түсіну және практикалық қолдану үшін алғышарттар жасау. Курс психикалық процестердің дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, тиімді өзара әрекеттесу және қақтығыстарды жеңу, өзін-өзі дамыту және өзін-өзі таныстыру негіздерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Оқитын тілдегі мәтіннің дискурсивті анализі
Пәннің мақсаты – тарихи дереккөздер мен қазіргі мәтіндерді интерпретацялау әдісі ретінде дискурсивті талдауды қолдану қабілетін қалыптастыру. Курс күрделі коммуникативті құбылыс ретінде дискурс идеясын қалыптастырады. Пән мәтін құру актісіне әсер ететін экстралингвистикалық факторларды, дискурстардың әртүрлі мағыналарының, мәтіндердегі символдардың өзара байланысын, олардың белгілі бір тарихи кезеңдегі эволюциясын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдің когнитивті және коммуникативті аспектілері
Пәннің мақсаты – қазіргі когнитивті және коммуникативті лингвистиканың негізгі ережелерін интерпретациялау қабілетін қалыптастыру. Пән пәнаралық әлеуметтік-гуманитарлық білімді интеграциялау және тілдік құбылыстардың мәнін тану, әр түрлі қызмет салаларында сәтті коммуникативті шығармашылық үшін тілді тиімді пайдалану қабілетін қалыптастырады. Пән лингвистикадағы коммуникативті және когнитивті заманауи бағыттарды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетел филологиялық оқулардың заманауи методологиясы
Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы шетел филологиялық ілімдердің белгілі бір әдіснамасының өз зерттеулеріне қолданылысын интерпретациялау және сыни бағалау қабілетін қалыптастыру. Курс әртүрлі тәсілдерді талдау және бағалау арқылы заманауи шетелдік филологиялық ілімдерді түсінудің теориялық және әдіснамалық негізін құрайды. Пән шетелдік филологиядағы заманауи басым бағыттарды, тәсілдерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқитын тілдегі ғылыми жұмыстарды жазу әдіснамасы
Пәннің мақсаты–ғылыми зерттеулердің заманауи әдістерін,логикалық және белгіленген талаптар мен ережелерді пайдалана отырып,қолдану қабілетін қалыптастыру. Пән ғылыми жұмысты шығыс тілінде жазудың негізгі қағидалары мен әдістерін үйрену қабілетін қалыптастырады. Пән гуманитарлық ғылымдардың қазіргі заманғы бағыттарын зерттеуге және мамандық қақойы латын біліктілік талаптары аясында құзыреттер жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқитын тілді оқыту әдістемесінің заманауи тенденциялары
Пәннің мақсаты–шығыстілін оқыту әдістемесінің қазіргі тенденцияларын анықтау, заманауи әдістемелік жүйелерді сыни тұрғыдан бағалау, жаңа типтегі оқулықтарға талдау жасау, шығыс тілін оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі модельдерінің әзірлемесін қолдануда тілді үйрету үдерісіне әсерететін факторларды ажыратып көрсету қабілеттерін қалыптастыру. Курс дидактикалық және әдістемелі көзгерістерді, жүйелерді, шығыс тілін оқытудың әдістемеліктәсілдерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқитын тілдегі іскери қатынас ерекшеліктері
Пәннің мақсаты – іскери қарым-қатынаста хаттаманың ережелері мен принциптері туралы білімді қолдану, іскерлік ортада қарым-қатынас орнату қабілетін қалыптастыру. Курс шығыс мәдениеттерінің іскери этикетіндегі айрықша белгілер туралы білімді интеграциялау арқылы аударма дағдыларын дамытады. Пән Шығыс елдерінің этикалық нормалары мен менталитетін ескере отырып, іскери қарым-қатынас пен хат алмасу заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Оқитын тілдің тілдік және мәдени байланыстары
Пәннің мақсаты – екін емесеодан да көптілдердің мәдени кеңістігін бағалау және салыстыру, мәдениетті тіл призмасы арқылы талдау қабілетін қалыптастыру. Курс лингвомәдениеттануды және оқитын тіл мен анна тіліндегі мәдениет объектілерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында әртүрлілингвомәдениеттердің тілдік және мәдени ортақтығы мен айырмашылықтары; салыстырмалылингвомәдениеттанудың қағидаттары, бағыттары, ерекшеліктері зерттелетін болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Түрік филологиясының өзекті мәселелерін анықтап, зерттеу аспектілерін айқындау.
- Шығыс филологиясының өзекті мәселелерін анықтай отырып, осы мәселелерге қатысты шығыс және шет тіліндегі зерттеулерді меңгеру;
- Филологиялық зерттеулердегі қазіргі заманғы тенденцияларды, заманауи теорияларды, проблемалар мен тәсілдерді сыни тұрғыда бағалау.
- Теориялық және қолданбалы жобалар контексінде тілдік жазбаша және сөйлеу материалдарын зерттеу әдіснамасын кеңейте отырып, қазіргі заманғы лингвистика мен әдебиеттану саласындағы жетістіктерді сыннан өткізе отырып қолдану.
- Прагматикалық және функционалдық стратегияларға негізделе, когнитивтік, лингвомәдени контексттерді ескере отырып, аударма үдерісінде туындаған кәсіби міндеттер мен мәселелерді шығармашылық түрде шешу.
- Филологиялық мәселелердің кең спектрі бойынша зерттеу үдерістеріне пәнаралық білімдерді интеграциялау.
- Түркі тілдес халықтарының әлемінің тілдік картиналарын салғастыру, тілдік трансформацияларды жалпылау және өзара әрекеттесу мәселелері бойынша жобаларды ұйымдастыру.
- Мәдениетаралық қарым-қатынаста ауызша және жазбаша сөйлеу іс-әрекетін ұйымдастыру.
- Әдеби шығармалардың идеологиялық және тақырыптық мазмұны, жанрлық ерекшеліктері, сюжеттік және композициялық ерекшеліктері, стилі және поэтикасы тұрғысынан жан-жақты талдау жүргізу.
- Мәтіндердің түсініктемелерімен бірге тезаурусын жасау, IT -технологияларын қолдана отырып, салалар бойынша сөздіктер құрастыру, түрік тіліндегі іскери салада қолданылатын үлгілер, шаблондарды жасау.
- студенттік орталықтандырылған оқыту және бағалау қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын (дәрістерден басқа) ұйымдастыру және өткізу;
- Аудиторлық және ақпараттық желілерде білім беру қызметін жүзеге асыру үшін дәстүрлі және инновациялық әдістерді тоғыстыра, жаңарта отырып, шет тілдерін оқыту әдістерін жасау.