Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Клиентке бағдарлану
-
Пәннің мақсаты – студенттерді олардың қажеттіліктеріне, күтулеріне және жоғары сапалы қызмет көрсетуге бағытталған клиенттермен өзара әрекеттесудің оң тәжірибесін құруға дайындау. Пәннің мазмұны клиентке бағытталған тәсілдің негізгі принциптерін, клиенттермен тиімді қарым-қатынас және белсенді тыңдау әдістерін, клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған эмпатияны қамтиды. Оқыту барысында студенттер рөлдік ойындарға, кейстерге, талқылауларға, практикалық жаттығуларға, клиенттерге қызмет көрсету және сүйемелдеу жағдайларын модельдеуге қатысады, сондай-ақ клиенттермен жұмыс істеудің этикалық және кәсіби аспектілерін талдайды, практикалық қарым-қатынас дағдыларын, клиенттердің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру, жанжалдарды басқару, жағымды өзара әрекеттесуді құру, эмоцияларды басқару және қызмет көрсету саласындағы деңгейді көтеру дағдыларын игереді. Қорытынды бағалау портфолионы қорғау түрінде өтеді
-
Образовательная программа 6B03105 Өндірістік психология және психологиялық кеңес беру
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 3