Клиентке бағдарлану

  • Пәннің мақсаты – студенттерді олардың қажеттіліктеріне, күтулеріне және жоғары сапалы қызмет көрсетуге бағытталған клиенттермен өзара әрекеттесудің оң тәжірибесін құруға дайындау. Пәннің мазмұны клиентке бағытталған тәсілдің негізгі принциптерін, клиенттермен тиімді қарым-қатынас және белсенді тыңдау әдістерін, клиенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталған эмпатияны қамтиды. Оқыту барысында студенттер рөлдік ойындарға, кейстерге, талқылауларға, практикалық жаттығуларға, клиенттерге қызмет көрсету және сүйемелдеу жағдайларын модельдеуге қатысады, сондай-ақ клиенттермен жұмыс істеудің этикалық және кәсіби аспектілерін талдайды, практикалық қарым-қатынас дағдыларын, клиенттердің қажеттіліктері мен үміттерін қанағаттандыру, жанжалдарды басқару, жағымды өзара әрекеттесуді құру, эмоцияларды басқару және қызмет көрсету саласындағы деңгейді көтеру дағдыларын игереді. Қорытынды бағалау портфолионы қорғау түрінде өтеді
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top