Мобильді маркетинг

  • Пәнді оқу мақсаты: студенттерді мобильді құрылғылар мен қосымшаларға тән маркетингтің негізгі принциптерімен, стратегияларымен және құралдарымен таныстыру. Бұған мобильді нарықтың ерекшеліктерін, мобильді пайдаланушылардың мінез-құлқын, мобильді маркетингтік науқандарды әзірлеу мен оңтайландыруды зерттеу кіреді Осы пән аясында мыналар зерттеледі: мобильді құрылғылармен және оларды маркетингте қолданумен байланысты бірқатар негізгі аспектілер. Студенттер мобильді маркетингке қатысты заманауи технологиялар мен платформалар туралы біледі, мобильді құрылғыларды пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді жинау және талдау әдістерін талдайды, мазмұнды құру және мобильді құрылғыларға арналған жарнамалық науқандарды жүргізу стратегияларын үйренеді.
  • Образовательная программа 6B06103 Digital marketing
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top