Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06103 Digital marketing в «Тұран-Астана» университеті

Пәндер

  • Экономика негіздері

    Пәң оқытудың мақсаты: студенттерге экономиканың кез келген саласында талдау әдістерін, тәсілдерін, құралдарын өздігінен қолдану үшін пайдалана алатын жаңа экономикалық ойлар қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: Экономика ғылымының пәні және зерттеу әдістері, Қоғамдық өндіріс негіздері, Экономикалық жүйелер, Қоғамдық шаруашылық нысандары, Меншік қатынастары, Нарықтық экономика, Еңбек және капитал нарығы, Факторлық табыстар, Жер рентасы және кәсіпкерлік табыс, Ұлттық экономика, Экономиканың циклдық дамуы, Жұмыссыздық, Инфляция, Ақша-несие және қаржы жүйесі, Экономикалық өсу, Әлемдік экономика. Жер рентасы және кәсіпкерлік табыс, Ұлттық экономика, Экономиканың циклдық дамуы, Жұмыссыздық, Инфляция, Ақша-несие және қаржы жүйесі, Экономикалық өсу, Әлемдік экономика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің бойында одан әрі кәсіби қызмет үшін ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасын қолданудың дұрыс және негізделген практикасы туралы білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Осы пән шеңберінде: Сыбайлас жемқорлықтың пайда болу тарихы. Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің негізгі кезеңдері. Сыбайлас жемқорлық түсінігі және түрлері.Сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың қылмыстық-құқықтық және криминологиялық сипаттамалары. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл мәселелерінде Қазақстан Республикасындағы стратегиялық ұстаным. Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерді ғылыми іс-әрекеттің негіздерімен және зерттеу барысында қолданылатын әртүрлі әдістермен таныстыру. Осы пән аясында оқытылады: ғылыми қызметтің онтологиялық, эпистемологиялық, әдіснамалық негіздері, ғылыми-әдіснамалық парадигманың принциптері, әдістері, оның ішінде тұжырымдамалық талдау, фреймдік модельдеу, эксперименттік (педагогикалық), ассоциациялық эксперимент, тарату талдауы, когнитивті - семантикалық талдау, интроспективті талдау әдістері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пән оқытудың мақсаты: заңнаманың негіздері және оның қолданылу аясы туралы теориялық білім алу, сондай-ақ өмірде нормативтік актілермен өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын игеру. Осы пәнді оқытудың аясында: Қоғам, мемлекет және құқық, мемлекет және құқық теориясының негіздері, Конституциялық құқық негіздері, әкімшілік құқық негіздері, отбасы құқығының негіздері, қылмыстық құқық негіздері. азаматтық құқық негіздері, еңбек құқығының негіздері, қаржы құқығының негіздері. зияткерлік меншік құқығының негіздері, салық құқығының негіздері, экологиялық құқық негіздері, кәсіпкерлік құқық негіздері, кеден құқығының негіздері, ақпараттық құқық негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір тіршілігінің қауіпсіздігі

    Пән оқытудың мақсаты: студенттерде экология туралы, адам мен қоршаған ортаның өзара байланысы мен өзара тәуелділігі туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік әрекетінің экологиялық қауіпсіздігін, қазіргі заманның негізгі экологиялық проблемаларын және оларды шешу жолдарын қамтамасыз ету жөніндегі мәселелер шеңберін зерделеу. Осы пәнді оқытудың аясында: Жалпы экология, жеке Экология-аутекология. Экологиялық факторлар. Популяция экологиясы-демэкология. Қауымдастық экологиясы-синекология. Биосфера және ноосфера туралы ілім. Тұрақты даму Тұжырымдамасы. Табиғи ресурстар және табиғатты ұтымды пайдалану. Биосферадағы тұрақсыздықтың антропогендік факторлары. Қазіргі заманның әлеуметтік-экологиялық мәселелері. Табиғатты қорғау және адамзат қоғамының тұрақты дамуы. ҚР орнықты дамуының өзекті экологиялық мәселелері. Тіршілік қауіпсіздігі негіздері. Азаматтық қорғанысты құру мен жұмыс істеудің міндеттері мен принциптері. Табиғи сипаттағы төтенше жағдайларда халықты қорғаудың негізгі қағидаттары мен тәсілдері. Ұжымдық қорғаныс құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шығармашылық жоба

    Осы пәнің оқытудың аясында: Шығармашылық жоба ұғымының мәні. Жобаларды іске асырудың мақсаттары мен стратегиясы. Шығармашылық жобалардың түрлері. Шығармашылық жобаны әзірлеуге қойылатын талаптар. Шығармашылық жоба бөлімдерінің құрылымы, функциялары және мазмұны. Шығармашылық жобаның "тұжырымдама, шолу, түйіндеме" бөлімі. "Өнімнің (өнімнің, қызметтің, бұйымның) сипаттамасы" шығармашылық жобасының бөлімі. "Нарықты талдау, маркетинг және сату" шығармашылық жобасының бөлімі. "Өндіріс жоспары" шығармашылық жобасының бөлімі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Пән оқытудың мақсаты: инновациялық кәсіпкерлікте білім мен дағдыларды қалыптастыру. Осы пәнді оқытудың аясында: инновациялық кәсіпкерліктің мәні, субъектілері, экономиканы инновациялық дамыту қажеттілігі, инновациялық белсенділікті қамтамасыз ету, инновациялық кәсіпкерліктегі шетелдік тәжірибе, шағын инновациялық кәсіпкерліктің мәні, инновациялық кәсіпкерліктегі инвестициялық климат, инновациялық кәсіпкерліктің инфраструктурасы, инновациялық кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мораль және этика

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің кәсіби іс-әрекетінің адамгершілік негіздерін және жоғары адамгершілік мәдениетін қалыптастыру. Осы пән аясында: Этиканың табиғаты мен мәні зерттеледі. Қолданбалы және кәсіби этика. Әкімшілік этика. Мемлекеттік қызметтің этикалық мәселелері. Мемлекеттік қызметшілердің кәсіби этикасын әлемдік үрдіс ретінде жетілдіру. ҚР-дағы жария басқаруды этикалық реттеу тетіктері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру – мемлекеттік қызметшілердің кәсіби этикасының құрамдас бөлігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика және математикалық модуль (Физика)

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Болашақ инженер үшін физикалық құбылыстардың кең ауқымын сипаттау ғана емес, физикалық заңдар мен ұғымдардың иерархиясын, оларды нақты жағдайларда тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін олардың қолданылу шекарасын меңгеру маңызды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • "Маркетинг" модулі (Маркетинг)

    Қазіргі заманғы өндірістік-нарықтық шаруашылықтағы, жалпы қоғамдағы маркетингтің орны мен рөлі туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру; маркетингтің негізгі идеяларын (қағидаттарын, стратегиясын); маркетингтік қызметтің әдістерін, тәсілдерін, рәсімдерін ("өнер") білуге дағдыландыру; нарықты, кәсіпкерлікті зерттеу, талдау және зерделеу біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Маркетингтің теориялық негіздері мен тұжырымдамалары. Маркетингтік зерттеулер. Маркетингтік орта. Тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Нарықты сегменттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Үлкен деректерді жинау және өңдеу

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерге әртүрлі салалардағы деректердің үлкен көлемін тиімді талдау, түсіндіру және пайдалану әдістері, құралдары мен технологиялары туралы түсінік беру. Осы пән шеңберінде: үлкен деректерді жинау, сақтау және өңдеу әдістері, Деректерді талдау құралдарын қолдану, сондай-ақ алынған білімді әртүрлі салалардағы мәселелерді шешу үшін қолдану зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іскерлік коммуникациясы

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің басқарушылық қызмет ретінде тиімді іскерлік коммуникациялар үшін білімдерін қалыптастыру. Осы пән аясында: Коммуникацияның түсінігі, мәні мен құрылымы зерттеледі. Іскерлік коммуникация құрылымындағы қабылдау және интеракция. Өзін-өзі таныстыру. Іскерлік қарым-қатынастың стильдері, модельдері мен формалары. Іскерлік қарым-қатынаста манипуляция. Тұлғаға әсер ету жолдары. Команда құру. Командада жұмыс істеу дағдылары. Іскерлік қарым-қатынастағы дау, пікірталас, дау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Интернет маркетинг және веб аналитика құралдары

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттердің кәсіпорын нарығына жылжытуда интернет технологияларының мүмкіндіктерін қолдану, сондай-ақ маркетинг курсында алған білімдерін практикалық қолдану, студенттердің кез-келген меншік нысанындағы кәсіпорындарда маркетинг мамандары ретінде табысты қызмет ету үшін қажетті дағдылар мен дағдыларды игеру саласында берік білімдерін қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: 1. Интернет-маркетингтің негіздері: интернет-маркетингтің негізгі тұжырымдамаларымен, әдістерімен және стратегияларымен танысуды қамтиды. 2. Интернет-маркетинг құралдары: әртүрлі құралдар қарастырылады 3. Веб-аналитика 4. Практикалық дағдылар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мәліметтер базасын бағдарламалау

    Пәнді оқытудың мақсаты: әр түрлі қосымшаларда деректермен тиімді жұмыс істеу үшін SQL тілін және Заманауи бағдарламалау құралдарын қолдана отырып, мәліметтер базасын жобалау, құру және басқару дағдыларын игеру. Осы пән аясында: мәліметтер базасын құру негіздері оқытылады. Деректер базасының қауіпсіздігін қамтамасыз ету құралдары. Деректер базасының қауіпсіздігін физикалық іске асыру. Деректерге қол жеткізу құқықтарын басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физика және математикалық модуль (Математика)

    Матрицалар мен анықтауыштар теориясының теориялық және практикалық негіздері, координаттарды түрлендіру әдістері; сызықты геометриялық объектілерді, екінші ретті қисықтар мен беттерді, квадраттық формаларды, нақты және кешенді коэффициенттері бар көпшелендерді зерттеу; фундаменталды ұғымдарды, алгебра және геометрия теориясының әдістерін меңгеру; практикалық есептерді шешу кезінде алгебра және геометрияның зерделенген әдістерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сауда маркетингі

    Пәнді оқу мақсаты: кәсіпорындардың коммерциялық қызметінің маркетингі саласында білім алу. Осы пән шеңберінде: сауда маркетингіне кіріспе, кәсіпорындардың коммерциялық қызметінің маркетингін басқару тұжырымдамалары, зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздері, сауда маркетингінің жоспары зерттеледі.өндіріс және іске асыру жоспары, маркетингті қамтамасыз етуді жоспарлау, сауда маркетингін іске асырудың инвестициялық, қаржылық және әлеуметтік-экономикалық тиімділігін талдау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тұрақты даму негіздері

    Осы пән аясында оқытылады: Тұрақты даму тұжырымдамасы және оның негізгі принциптері зерттеледі. Тұрақтылық идеясының тарихы мен эволюциясы. Қоршаған ортаның тұрақтылығы: қоршаған ортаның ластануы және оның алдын алу әдістері. Табиғи ресурстар мен биоәртүрлілікті басқару. Тұрақты даму және жасыл инвестициялар. Тұрақты тұтыну және өндіріс. Әлеуметтік тұрақтылық және әлеуметтік әділеттілік мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Физика және математикалық модуль ( Дискретті математика)

    Бұл пән аясында келесі оқытылады: Математикалық индукция әдісі. Пікір. Логикалық операциялар. Пікір логикасының негізгі ұқсастықтары. Дизъюнктивтік қалыпты формалар. Конъюнктивтік қалыпты формалар. Дизъюнктивтік қалыпты формалар. Конъюнктивтік қалыпты формалар. Пікір алгебра қосымшалары. Жегалкина Полиномы. Дискретті талдау. Жиын теориясына кіріспе.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Медиа жоспарлау

    Пәнді оқу мақсаты: медиа-жоспарлау технологиясын зерттеу, сондай-ақ студенттерде медиа-жоспарларды әзірлеу үшін қажетті білім мен дағдылардың базалық кешенін қалыптастыру. Пән аясында оқытылады: - медиа жоспарлау теориясының негізгі ұғымдары; - медиа жоспарлаудың негізгі параметрлері, жарнамалық науқандарды жоспарлау процесінің кезеңдері; - медиа жоспарлау процесінде қолданылатын зерттеу құралдары; - жарнамалық медианы таңдау технологиясы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Сандық Маркетинг стратегиялары

    Пәнді оқу мақсаты: Бизнес мақсаттарына жету үшін цифрлық арналарды тиімді пайдалану, нарықтағы өзгермелі жағдайға сәйкес бизнестің нақты қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне бейімделген цифрлық маркетинг стратегиясын әзірлеу бойынша білім мен дағдыларды игеру. Осы пән аясында: цифрлық маркетингтің негіздері және оның қазіргі бизнестегі рөлі зерттеледі. Сандық Маркетинг стратегиялары: құру және оңтайландыру. Брендті жылжыту және мақсатты аудиторияны тарту үшін әртүрлі сандық арналар мен құралдарды (әлеуметтік медиа, контент маркетингі, іздеу жүйесін оңтайландыру, контекстік жарнама және т.б.) пайдалану. Сандық маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалау үшін деректер мен көрсеткіштерді талдау. Сандық маркетингтік стратегияны құру және оны өзгеретін нарықтық жағдайларға бейімдеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Маркетинг" модулі (Логистика)

    Пәнді оқытудың мақсаты: логистика саласындағы болашақ маманның дайындығын қалыптастыру, кәсіпорындарды басқаруда логистиканың заманауи құралдарын қолдана білу.қызмет көрсету салалары. Кәсіпорынның баға саясатын қалыптастыру, баға стратегиясын және ұйымның тактикасын таңдау; Осы пәнді оқытудың аясында: Логистика ұғымы, мақсаттары, міндеттері, тұжырымдамасы, Логистикалық ағындар, Материалдық және ақпараттық ағындар, Логистикалық жүйелер, Логистиканың функционалды бағыттары, Сатып алу логистикасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық маркетинг

    Арнайы пән: кәсіпорындардың маркетингтік қызметін стратегиялық жоспарлау саласында білім алу. Осы пән аясында анықталады: қазіргі жағдайда кәсіпорындардың маркетингтік қызметін стратегиялық жоспарлау, жоспарлау әдістемесі.жоспарлау, өнімдерді жоспарлау, қаржыны жоспарлау. материалдық-Техникалық Жабдықтауды жоспарлау, өнімді Жоспарлау. стратегиялық жоспарлау. Бизнес-Жоспарлау, Бухгалтерлік Есеп маркетингтің экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қызмет маркетингі

    Пәнді оқытудың мақсаты: қызмет маркетингі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу Осы пән аясында: қазіргі экономикадағы қызмет көрсету саласы зерттелуде. Қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер нарығы және оның ерекшеліктері. ҚР Қызмет көрсету саласын дамыту ерекшеліктері. Қызметтер және қызмет. ҚР мен әлемдегі қызметтер нарығын дамытудың заманауи үрдістері. Технологиялық факторлардың қызмет көрсету саласына әсері. Қызметтерге сұранысты қалыптастырудағы демографиялық фактордың рөлі. Қызмет көрсету саласына экономикалық факторлардың әсері. Қызметтерге нарықтық сұраныстың табиғи факторлары. Қызмет көрсету саласына саяси-құқықтық факторлардың әсері. Қызмет көрсету саласына мәдени факторлардың әсері. Қызмет нарықтық өнім ретінде. Қызметтер саласындағы маркетинг кешенінің ерекшеліктері. Туризм, сервис және спорт қызметтерінің маркетингі. Бөлшек Маркетинг. Медициналық және білім беру қызметтерінің маркетингі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Сандық Маркетинг талдауы

    Пәнді оқу мақсаты: Сандық маркетингтегі аналитиканың принциптері мен әдістерін зерттеу. Онлайн ортадағы пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді жинау, талдау және түсіндіру құралдарын меңгеру. Деректер негізінде негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау қабілетін дамыту. Осы пән аясында: цифрлық маркетингтегі аналитика негіздері оқытылады. Пайдаланушы мінез-құлқы туралы деректерді жинау және өңдеу әдістері. Google Analytics сияқты веб-аналитикалық құралдар. Маркетингтік науқандардың тиімділігін талдау. Деректерге негізделген маркетингтік стратегияларды болжау және оңтайландыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Нейромаркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: Нейромаркетингті пән ретінде зерттеудің мақсаты-адамның миы маркетингтік ынталандыруға қалай жауап беретінін және бұл реакциялар тұтынушылардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін түсіну. Нейромаркетингтің негізгі мақсаты-маркетингтік стратегияларды оңтайландыру және жарнаманың, сатылымның және өнімнің тиімділігін арттыру үшін ми механизмдері туралы білімді пайдалану. Осы пән аясында: ми процестері мен реакциялары зерттеледі. Ми белсенділігін өлшеу әдістері. Маркетингтік стратегиялардың мінез-құлыққа әсері. Маркетингті жекелендіру. Нарықтық мінез-құлықты болжау. Бұл пән маркетинг, деректерді талдау және жасанды интеллект саласындағы білімді тиімді, жекелендірілген және инновациялық маркетингтік стратегиялар мен тәсілдерді құру мақсатында біріктіреді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • 3D баспа құралдары мен компонентері

    Геометриялық модельдеу. Үш өлшемді компьютерлік модельдеудің негізгі ұғымдары. Үш өлшемді модельдеу бағдарламалық жасақтамасы. Нысан модельдері. Үш өлшемді компьютерлік модельдеу әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Маркетингте жасанды интеллектті қолдану

    Пәнді оқу мақсаты: өмірдің әртүрлі салаларында жоғары автономия мен бейімделуді қажет ететін тапсырмаларды орындай алатын құрылғыны бағдарламалаңыз. Осы дағдылар мен құзыреттерді дамыту маркетинг мамандарына жасанды интеллект әлеуетін тиімді және жекелендірілген маркетингтік стратегияларды құру үшін пайдалануға мүмкіндік береді, бұл компанияның нарықтағы бәсекеге қабілеттілігі мен табысының артуына ықпал етеді. Осылайша, бұл пәннің мақсаты маркетингтік стратегияларды жақсарту, жарнаманың тиімділігін арттыру және тұтынушылардың тәжірибесін жақсарту үшін озық технологиялар мен әдістерді пайдалану болып табылады. Осы пән аясында оқытылады: Жасанды интеллект туралы негізгі ұғымдарды зерттеу. Жасанды интеллект үшін тапсырма қою.. Бұлыңғыр жүйені құрудың негізгі кезеңдері. Нарықтық мінез-құлықты болжау. Деректерді талдау және болжау. Маркетингті жекелендіру. Маркетингтік процестерді автоматтандыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер және орталар

    Осы пән аясында оқытылады: Операциялық жүйенің мақсаты мен функциялары. Операциялық жүйелердің түрлері. Операциялық жүйенің негізгі компоненттері. Файлдар мен каталогтар. Процестер мен ағындар. Күшті парольдерді орнату. Операциялық жүйені үнемі жаңартып отыру. Осалдықтарды түзету үшін патчтарды қолдану. Қол жеткізу құқығын шектеу. Оқиғаларды бақылау және тіркеу. Брандмауэр

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық жүйелер негіздері

    Ақпараттық жүйе басқару жүйесінің негізгі бөлігі ретінде. Жүйелер теориясының міндеттері. Ақпараттық жүйелердің өмірлік циклі. Жоба түсінігі және жобаларды басқару туралы ақпарат. АЖ әзірлеу әдістемесі мен технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ақпараттық технологияларға арналған ағылшын тілі

    Осы пән аясында оқытылады: грамматика курсы, кәсіби сипаттағы лексикалық материал және кәсіби бағыттағы мәтіндер. Кәсіби салада шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Халықаралық маркетинг

    Пәнді оқудың мақсаты: халықаралық маркетинг саласында білім алу. Осы пән аясында: негізгі ұғымдар, пәндер оқытылады. қазіргі заманғы халықаралық маркетингті қалыптастыру, өндірістік және қаржылық қызметті интернационалдандыру және жаһандандыру, Халықаралық экономикалық интеграция және ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыруға ұмтылу жағдайында дамыған және дамушы елдердің халықаралық маркетингінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет технологиясы және электрондық коммерция

    Пәнді оқытудың мақсаты: электрондық сауда платформаларын тиімді басқару және дамыту үшін онлайн-бизнестегі негізгі ұғымдарды, құралдарды және стратегияларды түсіну. Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: интернет негіздерін, веб-әзірлеуді, электрондық коммерцияны, онлайн-транзакциялардың қауіпсіздігін, цифрлық ортадағы маркетингті, сондай-ақ онлайн сегменттегі нарық пен тұтынушылардың мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Linux операциондық жүйесінің негіздері

    Unix және Linux операциялық жүйелерінің даму тарихы. Виртуалды машиналар. Linux операциялық жүйелері және олардың дистрибутивтері. Linux операциялық жүйесінің қабықтары. Процестер. Процестердің өзара әрекеттесуі және синхрондау. Linux операциялық жүйесінің файлдық жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Интернет-платформалары

    Осы пән аясында оқытылады: No Code- Airtable мәліметтер базасы. Чат-боттар. Бағдарламалаусыз мобильді қосымшалар. Бағдарламалаусыз веб-қосымшалар. Және графикалық дизайнға арналған құралдар. Spark AR Studio.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Маркетинг" модулі (Баға саясаты)

    Пәнді оқытудың мақсаты: баға мен баға теориясының негізгі мәселелері бойынша негізгі теориялық ережелер туралы білім алу. Осы пән аясында: баға ұғымы және оның маркетингтік кешендегі рөлі зерттеледі. Баға факторлары. Сұраныс және баға икемділігі. Нарық құрылымы және бағасы. Баға құрамындағы өзіндік құн .Баға белгілеудің қымбат әдістері. Кәсіпорынның баға саясаты және бағаны мемлекеттік реттеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Компьютерлік графика және 3D визуализация

    Җасақтама графика және 3D визуализация - бұл өзгерту және ресімдерді жасау мен өңдеу үшін арнайы программалық құралдарды пайдалану үшін үйренілетін курс. Ол визуалды әсерлер мен виртуалды орта жасау үшін көптеген техникалық және әдістерді үйретеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулер

    Пәнді оқу мақсаты: маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағдыларды алу. Осы пән шеңберінде:маркетингтік зерттеу процесі, маркетингтік зерттеулердің түрлері, маркетингтік зерттеудің мақсатын анықтау, ақпараттың қайталама және бастапқы көздері, қайталама ақпаратты өңдеу, талдау және пайдалану әдістері, бастапқы маркетингтік ақпаратты жинауды жоспарлау, бастапқы маркетингтік ақпаратты жинау әдістері,ақпаратты жинаудың сапалы әдістері,маркетингтік ақпаратты жинаудың сандық әдістері,маркетингтік ақпаратты жинау кезеңі зерттеледі. ақпарат

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сауда саясаты және маркетинг

    Пәнді оқудың мақсаты: маркетинг, сату саясатының әртүрлі құралдарымен танысу және негізгі маркетингтік мәселелерді шешу Пән шеңберінде зерттеледі: пайдалы немесе қызықты мазмұн арқылы тауарларды жылжыту жолдары. Маркетинг мақсаттарына жету үшін интернет мүмкіндіктерін пайдалану: Блогтағы мақалалар; таратулар (whitepapers); нұсқаулар; қону және кейстер; әлеуметтік желілердегі жазбалар; форумдардағы және түсініктемелердегі сұрақтарға жауаптар; сұхбаттар; Қонақ жазбалары; арнадағы және Жеделхаттағы жазбалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы маркетингтік зерттеулер

    Пәнді оқытудың мақсаты: қолданбалы маркетингтік зерттеулер дағдыларын және олардың хабардарлығын қалыптастыру; қолданбалы маркетингтік зерттеулер саласындағы механизмдер мен заңдылықтар Пән шеңберінде: қолданбалы маркетингтік зерттеулер жүргізу дағдылары; маркетингтік қызмет саласындағы қолданбалы зерттеулер процестерінің мазмұны зерделенеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • WEB дизайн және WEB бағдарламалау негіздері

    Пәнді оқу мақсаты: веб-сайтты жобалау-жобалаудың жалпы әдістемесін, веб-сайтты көркемдік безендіру технологияларын, серверде веб-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу технологиясын меңгеру. Осы пән аясында: Web-дизайн: құрылымы мен мазмұны оқытылады. Веб-сайтты құру технологиялары. Серверлік технологиялар. PHP. Веб-сайтты құру технологиялары. Клиент тарапының технологиялары. Сценарийлер және оқиғаны өңдеу. JavaScript. Интернет желісінде веб-сайтты жылжыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мазмұнды модельдеу және маркетингтік автоматтандыру

    Пәнді оқытудың мақсаты: интернет жұмысының негізгі принциптерін түсіну, цифрлық ортада бизнесті табысты жүзеге асыру үшін онлайн-платформалармен жұмыс істеу дағдыларын дамыту. Осы пән шеңберінде мыналар зерттеледі: интернет негіздерін, веб-әзірлеуді, электрондық коммерцияны, онлайн-транзакциялардың қауіпсіздігін, цифрлық ортадағы маркетингті, сондай-ақ онлайн сегменттегі нарық пен тұтынушылардың мінез-құлқын талдау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Іздеу маркетингі (SEM/SEO)

    Пәнді оқытудың мақсаты: студенттерге іздеу жүйелеріне арналған веб-ресурстарды оңтайландыру (SEO), контекстік жарнаманы басқару (SEM) әдістерін үйрету және тиімді цифрлық маркетинг стратегиясына және бизнес мақсаттарына қол жеткізуге ықпал ететін брендтің онлайн көрінуін арттыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер мен бағдарламалау негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты: мәліметтер мен олардың құрылымдары туралы жалпы түсінік зерттеледі. Деректерді ұсыну деңгейлерінің бағдарламаны жобалау кезеңдерімен байланысы. Дерексіз деректер құрылымдары. Логикалық деректер құрылымдары. Сызықтық тізімдер. Ағаш тәрізді (иерархиялық) мәліметтер құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалау

    Осы сабақ аясында оқытылады: Жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалауға кіріспе. Деректер түрлері. Деректер бойынша операциялар. Жоғары деңгейлі тілдердің синтаксисі. Алгоритмдерді әзірлеу негіздері. Нысанға бағытталған бағдарламалау және шаблондар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қосымшаларды жобалау және әзірлеу

    Пәнді оқу мақсаты: өмірлік циклдің барлық кезеңдерінде АЖ құруға және басқаруға қатысу қабілетін қалыптастыру, Ақпараттық жүйелер мен сервистерді пайдалану және сүйемелдеу, аналитикалық қызмет дағдылары: қолданбалы міндеттерді шешуді ақпараттандыру және автоматтандыру жөніндегі жобаларға экономикалық шығындарды бағалауды жүргізу қабілеті Осы пән аясында: Бағдарламалық қосымшалардың технологиялылығын қамтамасыз ету әдістері зерттеледі. Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптарды және оны жобалау үшін бастапқы деректерді анықтау. Құрылымдық тәсілмен бағдарламалық қосымшаны жобалау. Талаптарды талдау және Объектілік тәсілмен бағдарламалық қосымшаның сипаттамаларын анықтау. Объектілік тәсілмен бағдарламалық қосымшаны жобалау. Пайдаланушы интерфейстерін әзірлеу. Бағдарламалық жасақтаманы тестілеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты: ресми-іскерлік стильдің лексикалық-фразеологиялық және грамматикалық ерекшеліктерін көрсету; лексика, морфология, синтаксис, стилистика саласындағы іскерлік тіл нормаларымен таныстыру; ресми-іскерлік стильдің нақты тілдік құралдарын меңгеруге көмектесу; стилистикалық сезімді дамыту; іскерлік қағаздардың мәтіндерін редакциялау дағдылары мен дағдыларын дамыту; құжаттардың үлгілерімен, нұсқаларымен таныстыру олардың композициялық құрылымы; құжаттардың кейбір түрлерін жобалауға және құрастыруға үйрету. Бұл пән аясында: мәтін арнайы сөйлеу бірлігі ретінде зерттеледі. Мәтін түрлері: сипаттама, баяндау, пайымдау, дәлелдеу. Мәтіндердің құрылымдық-семантикалық ерекшеліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Ғылыми сөйлеу стилін мамандық тілі ретінде оқыту. Зерттеудің ғылыми әдістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Маркетингтік шешімдерді экономикалық талдау

    Пәнді оқытудың мақсаты: маркетингтік шешімдерді экономикалық талдаудың заманауи тұжырымдамаларымен, тәсілдерімен және әдістерімен таныстыру Пән аясында: маркетингтік шешімдерге экономикалық талдау жүргізудің мәні, реттілігі және маңызы зерттеледі, маркетинг саласындағы экономикалық талдауды сипаттайтын индикаторлар жиынтығы , есептеу әдістемесі, маркетингтік шешімдерді жүзеге асыру нәтижелерін шығару

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медиа арналарды басқару

    Пәнді оқу мақсаты: - студенттердің коммуникативтік процестің мазмұнын, коммуникация теориялары мен модельдерін, бұқаралық коммуникация түрлерін білуін қалыптастыру; - компанияның медиа ресурстарын басқарудың негізгі параметрлері мен принциптерімен танысу, - БАҚ-пен қарым-қатынасты қалыптастыру. Осы пән аясында: бұқаралық коммуникация ұғымы зерттеледі. Байланыс процесі және оның компоненттері. Коммуникативті хабарламаның құрылымы. Жүйе және БАҚ дамуының қазіргі тенденциялары. Медиа-холдингтердің қызметі. Жаппай көңіл-күйдің қалыптасуы мен ерекшелігі. Бұқаралық сана және бұқаралық психологияның механизмдері. Интернет-ортада компанияның имиджін қалыптастыру. Тауардың коммуникацияларын басқару-жаңа өнімдер. Бұқаралық коммуникацияны талдау әдістері. Ақпараттық соғыстар.Медиа-рилейшнзді жоспарлау. "Инновациялардың диффузиясы" процесі. Медиа арнадағы жаңалықтарды басқару компанияның медиа рилейшнзін құру. БАҚ-пен өзара әрекеттесу, әдістер мен формалар. Ұзақ мерзімді қатынастарды қалыптастыру. Ақпараттық демеушілік

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және басқару саласындағы PR

    Пәнді оқу мақсаты: қоғамдық қатынастар институтының жұмыс істеу теориясы мен практикасы, принциптері, заңдылықтары, модельдері және оның қоғамның әлеуметтік-экономикалық және саяси дамуындағы рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Осы пән аясында оқытылады: PR қалыптасуы мен дамуының ғылыми-теориялық, тарихи алғышарттары мен шарттары. PR-дің әлеуметтік мазмұны және тұжырымдамалық дамуы. PR-дағы кәсіби мінез-құлықтың негізгі этикалық, құқықтық нормалары мен кодекстері. Бұқаралық коммуникация: тарих, теория, практика, Әлеуметтік және психологиялық аспектілер. Кескін белгілі бір PR мәселесі ретінде. Қоғамдық пікір және PR. БАҚ-пен қарым-қатынас. PR-науқандарды ұйымдастыру және өткізу технологиясы. PR және дағдарысты басқару.PR саласындағы Менеджмент.Маркетингтегі қоғаммен байланыс: коммерциялық коммерциялық емес ұйымдарда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бұлттық есептеулер негіздері

    Бұл пән аясында бұлтты технологияларға кіріспе оқытылады. Linux-қа кіріспе. Linux-та жұмыс істеуге арналған пәрмен жолының утилиталары. Bash командалық аудармашысы. Желілік технологиялар. Виртуализация. Linux аттар кеңістігі. OpenStack Негіздері. Қосымша OpenStack компоненттері

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильді маркетинг

    Пәнді оқу мақсаты: студенттерді мобильді құрылғылар мен қосымшаларға тән маркетингтің негізгі принциптерімен, стратегияларымен және құралдарымен таныстыру. Бұған мобильді нарықтың ерекшеліктерін, мобильді пайдаланушылардың мінез-құлқын, мобильді маркетингтік науқандарды әзірлеу мен оңтайландыруды зерттеу кіреді Осы пән аясында мыналар зерттеледі: мобильді құрылғылармен және оларды маркетингте қолданумен байланысты бірқатар негізгі аспектілер. Студенттер мобильді маркетингке қатысты заманауи технологиялар мен платформалар туралы біледі, мобильді құрылғыларды пайдаланушылардың мінез-құлқы туралы деректерді жинау және талдау әдістерін талдайды, мазмұнды құру және мобильді құрылғыларға арналған жарнамалық науқандарды жүргізу стратегияларын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректер қорының негізінде аналитикалық қосымшаларды құру

    Осы пән аясында: Веб-беттерді құру негіздері оқытылады. Веб-беттердегі гипермәтіндік сілтемелер мен иллюстрациялар. Кестелерді пішімдеу. Жақтаулар мен пішіндер.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәнді оқытудың мақсаты: маркетингтік коммуникацияларда теориялық білім мен қажетті практикалық дағдыларды, соның ішінде жеке коммуникативтік мәдениетті және өнімді маркетингтік қызметке қол жеткізу үшін ұжыммен қарым-қатынас жасай білу, қолайлы моральдық атмосфера құру, серіктестермен келіссөздер жүргізе білу Осы пән аясында: ауызша және жазбаша іскерлік маркетингтік коммуникация стратегиялары оқытылады. Дау, пікірталас, дау-дамайдағы іскерлік риторика дағдыларын зерттеуге және дамытуға ерекше назар аударылады. Практикалық сабақтарда іскер адамның имиджіне бағытталған ауызша және вербалды емес коммуникативті элементтерді қамтитын презентация дағдылары пысықталады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мобильдік платформалар мен жүйелер

    Пәнді оқудың мақсаты: студенттерді мобильді құрылғылар мен қосымшаларға тән маркетингтің негізгі принциптерімен, стратегияларымен және құралдарымен таныстыру. Бұған мобильді нарықтың ерекшеліктерін, мобильді пайдаланушылардың мінез-құлқын, мобильді маркетингтік науқандарды әзірлеу мен оңтайландыруды зерттеу кіреді Осы пән шеңберінде: мобильді құрылғылар мен операциялық жүйелердің архитектурасы; бағдарламалау тілдері, мобильді қосымшаларды әзірлеу негіздері мен құралдары зерделенеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы бұлтты технологиялар мен виртуализациялау жүйелері

    Бұл пән аясында "бұлтты" есептеулер зерттеледі. Негізгі сипаттамалары масштабтау. Серпімділік. Мультитенанттық. Ақауларға төзімділік.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік медиа маркетингі

    Пәнді оқу мақсаты: Әлеуметтік желілерге тән маркетингтің принциптері мен әдістерін білу. Негізгі мақсат - студенттердің әлеуметтік медианы маркетингтік коммуникация құралы ретінде тиімді пайдалану үшін қажетті білім мен дағдыларды игеруі. Әлеуметтік желілердегі ақпаратты талдау және басқару ерекшеліктерін, сондай-ақ платформа деректері арқылы аудиториямен өзара әрекеттесу жолдарын зерттеу. Брендтің әлеуметтік желілерде болу стратегияларын әзірлеуге, мазмұнды құруға және ілгерілетуге, деректерді талдауға және маркетингтік науқандардың тиімділік көрсеткіштеріне назар аударылады. Осы пән аясында оқытылады: Әлеуметтік медианың маркетингтік платформа ретіндегі ерекшеліктері. Әлеуметтік медиада тауарлар мен қызметтерді жылжыту құралдары мен әдістері. Әлеуметтік желілердегі пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау және оны маркетингтік мақсатта пайдалану. Әлеуметтік платформаларда қауымдастықтар мен топтарды құру және басқару. Әлеуметтік медиа маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Брендті басқару және іс-шаралар маркетингі

    Пәнді оқу мақсаты: білім алушылардың брендинг саласындағы негізгі құзыреттерін дамыту, яғни болашақта бәсекеге қабілетті және қорғауға қабілетті сауда маркаларын әзірлеуге, олардың позициясы мен имиджін анықтауға, фирманың маркетингтік стратегияларын ескере отырып, олардың дамуын басқаруға көмектесетін брендтерді құру және басқару жөніндегі қызметке кәсіби көзқарас қалыптастыру Осы пән аясында оқытылады: Бренд, брендинг, қосалқы бренд. Сауда белгісі, сауда белгісі, Логотип. Жарнамалық ұран. Брендтің ұраны. Қолтаңба стилі. Бренд элементтері нақты мысалда бренд пен бренд арасындағы айырмашылықтарды қарастыру. Брендті қорғау. Брендтің сәйкестендіру жүйесі брендтің жеке басы. Оқиға маркетингінің теориялық аспектілері. Оқиғаның (оқиғаның) тиімділігін бағалау критерийлері. Іс-шараны басқару принциптері. Оқиғалар туралы түсініктер және олардың тиімділігін бағалау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Клиент-серверлік қосымшаларды құру технологиясы

    Осы пән аясында: мәліметтер базасының негізгі түсініктері мен анықтамалары зерттеледі. Деректер модельдері. Қатынастардың реляциялық есептеулері. Таратылған мәліметтер базасы. Мәліметтер базасын құру. SQL құрылымдық сұрау тілі – DDL.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Коммерциялық емес маркетинг

    Пәнді оқытудың мақсаты: коммерциялық емес маркетинг саласында жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды алу, атап айтқанда: коммерциялық емес ұйымдар қызметінің ерекшелігін түсіну, Осы салада қолданылатын маркетингтің негізгі құралдарын меңгеру, ақпараттық әсердің тиімді стратегиясы мен тактикасын қалыптастыра білу. Осы пән аясында оқытылады: Коммерциялық емес маркетинг-мәні, ерекшеліктері. Коммерциялық емес маркетингтің мәні мен міндеттері. Коммерциялық емес алмасу жағдайындағы маркетингтік қызметтің ерекшелігі. Алмасу процесінің қатысушылары. Маркетинг кешенінің негізгі компоненттері. Коммерциялық емес маркетинг саласында зерттеулер жүргізудің ерекшелігі. Коммерциялық емес маркетингте қолданылатын зерттеулердің типологиясы. Коммерциялық емес саладағы нарықты зерттеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инновациялық менеджмент

    Пәнді оқытудың мақсаты: қазіргі жағдайда инновацияларды басқару теориясы бойынша білім алу Осы пән аясында оқытылады: Инновацияларды басқарудың теориялық негіздері. Инновация: оның қазіргі экономикадағы орны, рөлі және даму формалары. Инновацияларды дамытудағы жаңа үрдістер. Инновациялық жоба-тұжырымдама, даму мәні, элементтер, ҚР-дағы қазіргі жағдай, проблемалар және оларды шешу жолдары. Құрылымдық қайта құру жағдайындағы ҚР инновациялық саясаты. Жоғары технологиялық өнеркәсіптік кешенді қайта құрылымдау мәселелері: тұжырымдамалар мен шындықтар. Қазақстандағы экономиканың инновациялық секторы кәсіпорындарының нарықтық бейімделу нысандары мен стратегиялары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жарнама ісі

    Пәнді оқытудың мақсаты: жарнамалық маркетингті жоспарлау, ұйымдастыру және бақылаудың негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру Пән аясында оқытылады: Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнама. Жарнаманың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жарнамалық үндеуді әзірлеу. Жарнама айналымын беру құралдары. Жарнамалық қызметті жоспарлау. Жарнамалық қызметті бақылау. Жарнамалық қызметті жоспарлау. Қазіргі жарнамалық стратегиялар. Жарнамалық коммуникацияның мәдениетаралық аспектісі

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қоры теориясы

    Осы пән аясында: реляциялық алгебра мен ER-диаграмма әдісі негізінде реляциялық мәліметтер базасы жүйелерінің теориялық, әдіснамалық және практикалық құрылымдары, мәліметтер базасының құрылымдарын қалыпты формаларға келтіру әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтің теориялық негіздері және оның түрлері туралы түсінікке ие болу
  • Ақпараттық және цифрлық технологиялардың кең мүмкіндіктерін пайдалана отырып, кәсіби міндеттерді шешуде ақпараттық технологиялардың маңыздылығын білу және түсіну
  • Интернет-маркетинг, веб-аналитика, жасанды интеллект саласындағы құралдарды пайдалана білу
  • Бағдарламалық қамтамасыз етуді, бағдарламалық өнімдерді, оның ішінде мобильді платформаларды, деректер базасына негізделген қосымшаларды, клиент-серверлік қосымшаларды басқару жөніндегі қызметті енгізу және тиімді басқару дағдыларына ие болу
  • Коммуникациялық дағдыларды қолдану арқылы маркетинг, жылжыту құралдарын әзірлеу және тұтынушыға әсер ету саласындағы қызметке мониторинг жүргізе білу
  • Жүйелік, аспаптық және қолданбалы бағдарламалық жасақтаманы, есептеу техникасын және есептеу жүйелерін конфигурациялай және қызмет көрсете білу
  • Нарықтық зерттеулер жүргізе білу, әлеуетті клиенттерді іздеуді ұйымдастыру, олардың қажеттіліктері мен қалауларын анықтау
  • Заманауи дереккөздерді өз бетінше талдау, қорытынды жасау, оларды дәлелдеу және ақпарат негізінде шешім қабылдау дағдыларына ие болу
  • Ғылыми зерттеу әдістерін білу, Академиялық адалдық мәдениетінің принциптерін, демократиялық қоғамның құндылықтарын басшылыққа алу, шығармашылық жобалау дағдыларына ие болу, қалыптасқан ішкі мәдениеті бар тұлға ретінде әрекет ете білу
  • Деректер базасын, жасанды интеллектті қолдана отырып, сатып алушылардың тұтынушылық қалауын талдай білу
  • Компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, оны қажетті форматта ұсына отырып, әртүрлі көздерден қажетті ақпаратты қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде іздестіруді, өңдеуді, сақтауды, беруді және талдауды жүзеге асыра білу
  • Сандық маркетинг саласында үлкен сұранысқа ие жоғары деңгейлі тілдерде бағдарламалау қабілеттерін қолдану
Top