Жарнама ісі

  • Пәнді оқытудың мақсаты: жарнамалық маркетингті жоспарлау, ұйымдастыру және бақылаудың негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру Пән аясында оқытылады: Маркетингтік коммуникация жүйесіндегі жарнама. Жарнаманың әлеуметтік-психологиялық негіздері. Жарнамалық үндеуді әзірлеу. Жарнама айналымын беру құралдары. Жарнамалық қызметті жоспарлау. Жарнамалық қызметті бақылау. Жарнамалық қызметті жоспарлау. Қазіргі жарнамалық стратегиялар. Жарнамалық коммуникацияның мәдениетаралық аспектісі
  • Образовательная программа 6B06103 Digital marketing
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top