Қазіргі заманғы маркетингтік зерттеулер

  • Пәнді оқу мақсаты: маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру бойынша білім, білік және дағдыларды алу. Осы пән шеңберінде:маркетингтік зерттеу процесі, маркетингтік зерттеулердің түрлері, маркетингтік зерттеудің мақсатын анықтау, ақпараттың қайталама және бастапқы көздері, қайталама ақпаратты өңдеу, талдау және пайдалану әдістері, бастапқы маркетингтік ақпаратты жинауды жоспарлау, бастапқы маркетингтік ақпаратты жинау әдістері,ақпаратты жинаудың сапалы әдістері,маркетингтік ақпаратты жинаудың сандық әдістері,маркетингтік ақпаратты жинау кезеңі зерттеледі. ақпарат
  • Образовательная программа 6B06103 Digital marketing
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top