Нейромаркетинг

  • Пәнді оқу мақсаты: Нейромаркетингті пән ретінде зерттеудің мақсаты-адамның миы маркетингтік ынталандыруға қалай жауап беретінін және бұл реакциялар тұтынушылардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін түсіну. Нейромаркетингтің негізгі мақсаты-маркетингтік стратегияларды оңтайландыру және жарнаманың, сатылымның және өнімнің тиімділігін арттыру үшін ми механизмдері туралы білімді пайдалану. Осы пән аясында: ми процестері мен реакциялары зерттеледі. Ми белсенділігін өлшеу әдістері. Маркетингтік стратегиялардың мінез-құлыққа әсері. Маркетингті жекелендіру. Нарықтық мінез-құлықты болжау. Бұл пән маркетинг, деректерді талдау және жасанды интеллект саласындағы білімді тиімді, жекелендірілген және инновациялық маркетингтік стратегиялар мен тәсілдерді құру мақсатында біріктіреді
  • Образовательная программа 6B06103 Digital marketing
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top