Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Нейромаркетинг
-
Пәнді оқу мақсаты: Нейромаркетингті пән ретінде зерттеудің мақсаты-адамның миы маркетингтік ынталандыруға қалай жауап беретінін және бұл реакциялар тұтынушылардың мінез-құлқына қалай әсер ететінін түсіну. Нейромаркетингтің негізгі мақсаты-маркетингтік стратегияларды оңтайландыру және жарнаманың, сатылымның және өнімнің тиімділігін арттыру үшін ми механизмдері туралы білімді пайдалану. Осы пән аясында: ми процестері мен реакциялары зерттеледі. Ми белсенділігін өлшеу әдістері. Маркетингтік стратегиялардың мінез-құлыққа әсері. Маркетингті жекелендіру. Нарықтық мінез-құлықты болжау. Бұл пән маркетинг, деректерді талдау және жасанды интеллект саласындағы білімді тиімді, жекелендірілген және инновациялық маркетингтік стратегиялар мен тәсілдерді құру мақсатында біріктіреді
-
Образовательная программа 6B06103 Digital marketing
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1