Қызмет маркетингі

  • Пәнді оқытудың мақсаты: қызмет маркетингі саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу Осы пән аясында: қазіргі экономикадағы қызмет көрсету саласы зерттелуде. Қызмет көрсету саласын дамыту. Қызметтер нарығы және оның ерекшеліктері. ҚР Қызмет көрсету саласын дамыту ерекшеліктері. Қызметтер және қызмет. ҚР мен әлемдегі қызметтер нарығын дамытудың заманауи үрдістері. Технологиялық факторлардың қызмет көрсету саласына әсері. Қызметтерге сұранысты қалыптастырудағы демографиялық фактордың рөлі. Қызмет көрсету саласына экономикалық факторлардың әсері. Қызметтерге нарықтық сұраныстың табиғи факторлары. Қызмет көрсету саласына саяси-құқықтық факторлардың әсері. Қызмет көрсету саласына мәдени факторлардың әсері. Қызмет нарықтық өнім ретінде. Қызметтер саласындағы маркетинг кешенінің ерекшеліктері. Туризм, сервис және спорт қызметтерінің маркетингі. Бөлшек Маркетинг. Медициналық және білім беру қызметтерінің маркетингі.
  • Образовательная программа 6B06103 Digital marketing
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top