6B07119 Mechatronics в Yessenov University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Механикалық компоненттер, электронды компоненттер және бағдарламалық басқару жүйелері арасындағы өзара әрекеттесуді пәнаралық түсінетін, автомобиль немесе робототехника сияқты әртүрлі салаларда жұмыс істеуге қабілетті, сондай-ақ әртүрлі инженерлік пәндердің түйіскен жерінде жұмыс істеуге қабілетті күрделі техникалық жүйелер үшін инновациялық шешімдерді әзірлейтін бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі,
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 257
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B063 Электр техникасы және автоматтандыру
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B07 Инженерлік, өңдеу және құрылыс салалары
-
Дайындық бағыты 6B071 Инженерия және инженерлік іс
Пәндер
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Пәннің мақсаты: экологиялық апаттардың алдын алу және өмір сүру сапасын жақсарту, экологиялық тәуекелдерді талдау және қауіпсіздік пен Тұрақты даму үшін ресурстарды басқару шараларын әзірлеу арқылы әртүрлі факторлардың қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсерін бағалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық
«Экономика және құқық» пәнінің мақсаты студенттерге экономикалық жүйелердің қызметі, макро- және микроэкономика негіздері, сондай-ақ экономика негіздері туралы негізгі білімдер бере отырып, экономикалық және заң ғылымдарының негіздерін оқыту болып табылады. кәсіпкерлік және қоғамдық өмірдегі құқықтық реттеу. Ол студенттерде экономикалық процестерді түсінуге және кәсіби қызметте құқықтық нормаларды қолдануға қажетті негізгі аналитикалық және практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер әртүрлі жағдайлар мен контексттерде негізделген экономикалық және құқықтық шешімдер қабылдауға дайындалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі ағылшын тілі 2 (B2.1-B2.2)
Бұл курстың мақсаты – ағылшын тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру, студенттерге күнделікті тақырыптар бойынша шет тілінде (ауызша және жазбаша) қажетті коммуникациялық дағдыларды беру, студенттердің ақпараттық-талдау жұмыстарына қабілетін дамыту. (мақсатқа сәйкес қабылдау және өңдеу) әртүрлі дереккөздермен ағылшын тіліндегі ақпарат (баспасөз, радио және теледидар, құжаттар мен анықтамалық әдебиеттер) қоғамдық-саяси және әлеуметтік-мәдени қарым-қатынас саласындағы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік
«Кәсіпкерлік» пәнін оқытудың мақсаты студенттерді бәсекелестік ортада кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық дағдыларына үйрету болып табылады. Пәннің мақсаты кәсіпкерлік мәні, оның түрлері, қасиеттері мен функциялары, кәсіпкерлік қызмет субъектілері және кәсіпкерлік орта сипатталады. Өз жобасын құру, бизнес-жоспарлау, қаржылық және кадрлық қамтамасыз ету тетігі баяндалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі ағылшын тілі (А2.1-В1.2)
Пәннің мақсаты – ағылшын тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы пайдалана отырып, ағылшын тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді дұрыс көрсете алады, жеке хат алмасу үшін ағылшын тілінде сауатты жазады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 16
-
Көпшілік алдында сөйлеу және академиялық оқу және жазу дағдылары (Cl)
Пәннің мақсаты – қоғамдық коммуникация саласындағы құзыреттіліктерді, сонымен қатар негізгі ойды және нақты ақпаратты оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Зерттеу нәтижесінде студент қоғамдық ортада қолданылатын құралдарды, коммуникация стратегияларын біледі, әр түрлі жанрдағы сөйлеуді жоспарлауға, ұсынуға, сондай-ақ сенімді дереккөздерді бағалауға және оқуға, қорытындылауға, талдауға, мәліметтерді келтіруге, қорытынды жасауға қабілетті, әртүрлі типтегі эсселерді құру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Шет тілі Неміс тілі 2 (А1-В1. 2)
Пәннің мақсаты неміс тілінде коммуникативті дағдыларды қалыптастыру және жетілдіру болып табылады, атап айтқанда: ауызша сөйлеу және тыңдап түсіну дағдыларын, күнделікті жағдайлардың кең ауқымында оқу және жазу дағдыларын. Пәнді оқу нәтижелері бойынша студент неміс тілінде диалогтық, монологтық сөйлеуді сауатты көрсете алады, белсенді лексиканы және грамматикалық лексиканы әлеуметтік және күнделікті коммуникативті ниеттерін жүзеге асыру үшін қолдана алады, жеке хат алмасу үшін жалпы неміс тілінде жаза алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 14
-
Физика
«Физика» пәнінің мақсаты табиғаттың негізгі заңдылықтарын, материалдық дүниенің және физикалық құбылыстардың қызмет ету принциптерін оқып үйрену. Ол студенттерде физиканың іргелі принциптерін терең түсінуге, физикалық құбылыстарды талдау үшін математикалық әдістерді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған және күрделі ғылыми-техникалық пәндерді түсінуге негіз болып табылады. «Физика» пәні де оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауын, логикалық үйлесімділікті және абстрактілі ойлау қабілетін дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскери неміс тілі (B2. 2-Б1. 1)
Пәннің міндеттері студенттердің ауызша және жазбаша түрде іскерлік қарым-қатынас негіздерін меңгеруге мүмкіндік беретін коммуникативті құзыреттіліктерді меңгеру болып табылады. Зерттеу нәтижесінде іскер тұлғаның қарым-қатынас жағдайында белсенді сөйлеу әрекеті дағдылары қалыптасады, студент іскерлік және экономика тілі негіздерін, іскерлік қарым-қатынас тіліне тән грамматикалық құбылыстар мен синтаксистік құрылымдарды біледі, оның ішінде іскерлік хат алмасуға арналған жазбаша сөйлеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 10
-
Математика 1
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің аналитикалық ойлауын дамыту. Пән шеңберінде бейіндік пәндерді табысты игеру үшін қажетті математикалық білім базасы қаланатын болады. Алынған құзыреттер студенттерге техникалық және экономикалық мәселелерді шешу үшін математикалық аппаратты қолдану дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби тіл Ағылшын тілі (B2. 1-C1)
Пәннің мақсаты – ағылшын тілінде кәсіби іс-әрекетті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолданып сөйлеуді дұрыс жеткізе алады, кәсіби коммуникация аясындағы мәтіндердің аннотациясын және абстракциясын бағалай және талдай алады, өз көзқарасын еркін жеткізе алады және ұсынылған кәсіби тақырыптарды ағылшын тілінде талқылай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Кәсіби тіл Неміс тілі (B2.2-С1. 1)
Пәннің мақсаты – неміс тілінде кәсіби іс-әрекетті табысты жүргізу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқу нәтижесінде студент кәсіби терминдерді қолдана отырып, неміс тілінде сөйлеуді сауатты жеткізе алады, кәсіби коммуникация аясындағы мәтіндердің аннотациялары мен тезистерін бағалай және талдай алады, өз көзқарасын еркін жеткізе алады және ұсынылған кәсіби тақырыптарды талқылай алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 4
-
Электротехника
Мақсаты: тұрақты және айнымалы токтардың электрлік тізбектерін, магниттік тізбектерді есептеу теориясы саласындағы білімді қалыптастырудан тұрады. Оқушы істей алады: - электр тізбектерін түсіну - кез келген күрделіліктегі схемаларды есептеу - бір және үш фазалы жүйеде жұмыс істеу - тұрақты және айнымалы токтардың тізбектерін түсіну - мәселелерді шешу үшін жобаның мақсаттарын тұжырымдау, проблемаларды шешудің басымдықтарын анықтау - өлшеу нәтижелерін өңдеу үшін компьютерлік технологияны қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Математика 2 (Статистика)
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерде статистикалық көрсеткіштерді ойлаудың маңыздылығын түсінуді қалыптастыру, басқарудың негізделген шешімдерін қабылдау үшін техникалық және экономикалық процестерді модельдеу мен болжаудың статистикалық әдістерін игеру. Практикалық сабақтардан өту студенттерге статистикалық ақпаратпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге, бекітуге және дамытуға мүмкіндік береді. Алынған құзыреттер техникалық және экономикалық ғылымдар саласында статистикалық зерттеулерді дербес жүргізуге, қызығушылық процестерінің өзара байланысын талдауға, есептеулер негізінде практикалық қолдану үшін негізделген қорытындылар мен ұсыныстарды тұжырымдауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау 1
«Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәнінің мақсаты студенттерге заманауи ақпараттық технологиялармен және коммуникациялық жүйелермен жұмыс істеу негіздерін үйрету. Ол студенттердің компьютерлік бағдарламаларды, интернет-технологияларды, сондай-ақ электрондық байланыс пен ақпаратты өңдеу негіздерін пайдалану құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пән бизнесті, білім беруді, ғылымды және мемлекеттік басқаруды қоса алғанда, қызметтің әртүрлі салаларында АТ дағдыларын тәжірибеде қолдануға дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Электрондық компоненттер
Пәннің мақсаты – биомедициналық инженерияда электроника саласындағы іргелі инженерлік білімдерді алу. Жартылай өткізгіш компоненттердің және негізгі транзисторлық тізбектердің функциялары мен қасиеттерін түсіну. Транзисторлық құрама тізбектерге кеңейту. Қарапайым, жиі кездесетін тізбектерді құрастыра білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 3
Несиелер - 5
-
Жобаны басқару
«Жобаларды басқару» пәнінің мақсаты студенттерге әртүрлі салалар мен қызмет салаларындағы жобаларды тиімді жоспарлау, ұйымдастыру, басқару және бақылау әдістері мен құралдарын үйрету болып табылады. Ол студенттердің ресурстарды, уақытты және жобалардың құнын басқару құзіреттілігін дамытуға, сондай-ақ жоба қызметінің тәуекелдерін талдауға және азайтуға үйретуге бағытталған. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер заманауи бизнес пен мемлекеттік басқарудың негізгі элементі болып табылатын табысты жобаларды басқаруға дайындалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Механика
«Механика» пәнінің мақсаты денелердің қозғалыс заңдылықтарын зерттеу және әртүрлі физикалық жағдайларда объектілердің қозғалысын талдау және сипаттау үшін механиканың іргелі принциптерін қолдану. Студенттерде Ньютон заңдары, энергия мен импульстің сақталу заңдары, механикалық есептерді шешуде математикалық әдістерді қолдану сияқты механиканың негізгі ұғымдары мен заңдарын терең түсінуге бағытталған. «Механика» пәні мамандандырылған курстар үшін негіз болып табылады және студенттердің әртүрлі физикалық есептерді талдау және шешу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Киберфизикалық жүйелер
Пәннің мақсаты - киберфизикалық жүйелерді модельдеу және физикалық мінез-құлықпен (мысалы, механикалық жүйелер) басқарылатын үздіксіз динамика мен есептеу элементтерімен (мысалы, дискретті басқару жүйелері) дискретті динамиканың өзара әрекеттесуін терең түсіну, нәтижесінде гибридті динамика деп аталады. . Студенттер киберфизикалық жүйелерді жобалау, талдау және басқару үшін негізгі білімді алады. Олар киберфизикалық жүйелердің динамикалық аспектілері туралы қажетті ақпаратты ала алады, оларды сарапшылармен талқылай алады және қажетті спецификацияларға сәйкес шешімдерді өз бетінше әзірлей алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Ғылыми жұмыс, баяндау техникасы және риторика
Зерттеу, таныстыру әдістері және риторика пәнінің мақсаты студенттерге ғылыми зерттеулердің негіздерін, зерттеу жазу әдістерін және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын үйрету болып табылады. Студенттерде ғылыми зерттеу жүргізу, ақпаратты жүйелеу және өз ойларын дәлелдей білу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән сонымен қатар аудитория алдында сенімді сөйлеу үшін материалды тиімді көрсету және риторикалық әдістерді қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Математика 3 (математикалық модельдеу)
Курстың мақсаты-математикалық модельдеу негіздерін қазіргі тілде және жеткілікті көлемде ұсыну. Курс студенттерге математикалық модельдеудің негізгі әдістерін және оны қолданбалы ғылымдарда қолдануды меңгеруге көмектесуге арналған және қазіргі математикада нақты қолданбалы есептердің математикалық түрде қалай өңделетіні туралы түсінік беруге арналған. Жеке сабақтар қозғалысты басқару, сұйықтық ағыны, лазерлік бұрғылау, кернеуді талдау, популяцияны дамыту және т.б. салаларға қатысты нақты математикалық модельдерге арналады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 5
-
Business and Soft Skills БД (B2.1-C1)
Пәннің мақсаты – табысты мансап үшін қажетті ағылшын тілінде іскерлік және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру және жетілдіру. Пәнді меңгерген студент ағылшын тілінде (жазбаша және ауызша) іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру негіздерін біледі, іскерлік презентация жасай алады, кейстермен жұмыс істей алады, әртүрлі өмірде, конфликттік жағдайларда шешім қабылдай алады, өз уақытын дұрыс жоспарлай алады, және кәсіби табысқа қажетті жеке қасиеттерді дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 4
Несиелер - 4
-
Бағдарламалау 2
Пәннің мақсаты - инженерлік есептерді шешу үшін бағдарламалау тілін қолдану, бағдарламалау есептерімен жұмыс істеу және негізгі бағдарламалау дағдыларын меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Мехатрондық жүйелер
Пәннің мақсаты әртүрлі пәндерден алынған компоненттер мен білімді біртұтас тұтастыққа біріктіруге бағытталған. Оқушылар жүйе ұғымын меңгереді, яғни. - Жүйе талаптарын анықтау, құжаттау және тексеру. Талаптарды басқару әдістерімен танысу және қолдану (мысалы, VDI 2206 бойынша V-модель). - Функционалды/функционалды емес талаптарға негізделген жүйелік архитектураны жүйелі құру, т.б. шешімдер мен аппараттық құралдарды сипаттаудан бастап компоненттерді таңдауға дейін. - Мехатрондық жүйелердің қосымша құнын тану - Мехатронды жүйелерді сипаттау кезінде аналогияларды қолдану - Жүйені әзірлеуде статистикалық әдістерді қолдану (мысалы, Тагучи әдісі бойынша) - қауіпсіздікті анықтайтын параметрлерді зерттеу, анықтау және есептеу
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Құрылыс және автоматтандырылған жобалық жоспарлау AutoCAD
Цель дисциплины "Строительство и автоматизированное планирование проектов AutoCAD" заключается в обучении студентов использованию программного обеспечения AutoCAD для создания и анализа строительных проектов. Она направлена на освоение основных принципов компьютерного моделирования и проектирования в области строительства, архитектуры и инженерных систем с помощью AutoCAD. Дисциплина также ставит целью развитие у студентов практических навыков в создании чертежей, 3D-моделей, анимаций и других технических документов с использованием современных инструментов автоматизации проектирования.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Датчиктер/жетегіштер
Мақсаты әртүрлі датчиктердің жұмыс істеу принциптерін және мехатрондық жүйелерден алынған деректерді одан әрі өңдеуді, интеллектуалды датчиктерді және оларды қолдануды, қолайлы датчиктерді таңдауды, өнеркәсіптік сенсорлық технологияларды қолдануды, сенсор элементтерін, сынақ құрылғыларын жобалауды, басқарудың бағалау электроникасын зерттеу. жүйелер. Механикалық жетектерді қолдану, өнеркәсіпте қолданылатын жетектер, мехатроникада жетектерге қойылатын талаптар, желілер туралы негізгі түсініктер, физикалық қабаттар арқылы мәліметтерді берудің әртүрлі әдістерінің классификациясы, әртүрлі беру әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерінің жіктелуі, әртүрлі қолдану үшін қолайлы шиналық жүйелерді таңдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Өлшеу технологиялары және мәліметтерді талдау
«Өлшеу технологиялары және деректерді талдау» пәнінің мақсаты студенттерді білім мен кәсіби қызметтің әртүрлі салаларында деректерді жинау, өңдеу, талдау және интерпретациялау үшін қолданылатын заманауи әдістерге, құралдарға және технологияларға үйрету. Ол студенттердің әртүрлі деректер түрлерімен, статистикалық әдістермен және деректерді визуализациялау және интерпретациялау үшін бағдарламалық құралдармен жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Пән сонымен қатар студенттерде мәліметтер негізінде негізделген шешімдер қабылдау және қызметтің әртүрлі салаларындағы процестерді жақсарту үшін үйренген технологияларды тиімді қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 5
Несиелер - 5
-
Енгізілген жүйелер
Пәннің мақсаты - Студенттер енгізілген жүйелердің мақсаты туралы біледі. Олар әзірлеу процедурасымен таныс және талаптарды қалай жазу керектігін біледі. Олар тиісті аппараттық құрамдастарды біледі және олардың өзара әрекеттесуін түсінеді. Олар сонымен қатар ендірілген жүйелердің бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу туралы түсінік алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Автоматты басқару теориясы
Пәнді меңгерудің мақсаты: автоматты басқару теориясының (АБТ), ғылыми-зерттеу жұмыстарын және жобалық жұмыстарды өткізу кезінде, сондай-ақ технологиялық процестерді басқару, өнеркәсіптік кәсіпорындардың экологиялық жағдайын бақылау жүйелерін жүйелерін әзірлеу және пайдалану кезінде мамандық бойынша практикалық қызметте одан әрі пайдалану үшін автоматтандырылған басқару жүйелерінде техникалық автоматика құралдарын және бағдарламалық-техникалық құралдарды пайдалану негіздерін зерттеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Қолданбалы жасанды интеллект
Пәннің мақсаты: қолданбалы АИ түсінігімен және оның әртүрлі салалардағы маңызымен таныстыру; Қолданбалы жасанды интеллекттегі негізгі терминология және іргелі ұғымдар. Машиналық оқытуды түсіну; машиналық оқытудың анықтамасы мен түрлері (қадағаланатын, бақылаусыз және күшейтілетін оқыту); үлгілік оқытудың негізгі принциптері, оларды бағалау және деректердің рөлі. Модельді оқытудың негізгі принциптері, оларды бағалау және машиналық оқытудағы деректердің рөлі. жаттығу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Микрокомпьютерлік жүйелер және контроллерді бағдарламалау
Пәннің міндеттері: студенттердің нұсқаулар жиынтығын пайдалана отырып, микроконтроллерлерді программалауды, перифериялық құрылғылар мен интерфейстерді программалауды, аппараттық құралдарға, ассемблер және жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдеріне қатысты программалау тұжырымдамаларын, бағдарламалау тілдерін, ассемблер модульдерін жоғары деңгейлі тілге интеграциялауды меңгеру. , құралдар (компилятор, байланыстырушы, ассемблер, отладчик), нақты уақыт сипаттары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Сандық зауыт / Индустрия 4.0
Индустрия 4.0 пәнінің көмегімен студенттер өнеркәсіптегі болашақ процестерге қандай факторлар әсер ететінін және қандай мәселелерге тап болуы мүмкін екенін түсінеді. Студенттер бүгінде автоматтандырылған бизнес-процестер мен болашақта Индустрия 4.0 болжайтын толық желілік «ақылды зауыт» арасындағы айырмашылықтарды анықтап, сипаттай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 6
Несиелер - 5
-
Ақылды өндіріс
Пәннің мақсаты – өндіріс технологияларына пәнаралық көзқарас, робототехника, АКТ, жеткізу тізбегі және бизнесті модельдеу, болашақ зауыты, өнімділікті, икемділікті, тұрақтылықты, өндірістік жүйелердің жауап беру қабілетін және энергия тиімділігін арттыру, лазерлік өңдеу технологиялары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Адам мен машинаның әрекеттесуі
Пәннің мақсаты: студенттер адамдар мен машиналар арасындағы коммуникацияларды жобалаудың заманауи процестерімен танысады. Оқушылар белгілі бір тапсырмаларды қабылдайды және олар бойынша алған дағдылары мен білімдерін пайдалана отырып, барған сайын өз бетінше жұмыс істейді. Қолданба бағдарына назар аударылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Робототехника
Пәннің мақсаты: мобильді роботтар, бірлескен роботтар, өнеркәсіптік роботтар, роботтарды талдау және модельдеу, траекторияны жоспарлау және басқару алгоритмдерін қолдану, басқарудың күрделі жүйелерін әзірлеу тұжырымдамалары, роботты бағдарламалау тілін қолдану туралы білімдерін қалыптастыру. , әзірлеу және тестілеу құралдарын қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Өнім және процесс дизайны
Пән студенттерге өндіріс технологиясын, пішіндеу, материалдарды алу және қоспаларды өндіру принциптерін, технологиялық процестердің параметрлерін, кесу және пішіндеу критерийлерін, құрал мен дайындама сипаттамаларын, өнеркәсіптік өндіріс және өндірісті басқару логистикасын, өндірісті басқару тұжырымдамаларын, принциптерін білуге және түсінуге бағытталған. компаниялардағы шешімдерді қабылдау және олардың өндірісті басқару аясындағы жағдайлары, өндірістік және логистикалық жүйелерді модельдеу тәсілдері, өндіріс жүйелеріндегі материал және энергия ағындарының рөлі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Симуляция және модельдеу /
«Симуляция және модельдеу» мехатрондық жүйелерді модельдеудің заманауи алгоритмдерін қолдануды, қарапайым жүйелерді сәйкестендіруді, үлгілеуді және жобалауды және зертханалық жағдайларда енгізуді зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
«Ақылды технологиялар» жобасы
Пәннің мақсаты: Аппараттық құралдарды, бағдарламалық қамтамасыз етуді және коммуникацияларды біріктіру, мәліметтерді алу, ақпаратты манипуляциялау және әлеммен әрекеттесу, технологияны күнделікті өмірге енгізудің инновациялық әдістерін табу туралы білімді дамыту. Өндірістегі инженерия, Интернет заттары мен индустрия 4.0 негізіндегі жүйелер мен процестерді жоспарлау, бақылау, талдау және оңтайландыру, сапа менеджменті әдістері, цифрландыру, мехатроника және үнемді өндіріс әдістері..
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілерді қолдану/
Пәннің мақсаты жұмсақ есептеу технологиялары туралы білім алу, студенттерді әртүрлі салаларда, соның ішінде өнеркәсіпте нейрондық желілерді қолдану, мехатрондық желілерді зерттеу, өндірістік объектілерді басқару және диагностикалау, робототехника, өндіріс процесі және қауіпсіздік үшін қолданбалы тапсырмаларда нейрондық желілерді қолдану тәсілдерімен таныстыру болып табылады. Оқу нәтижесінде студент жұмсақ есептеулердің негізгі түрлерін біледі, кәсіби қызметтегі мәселелерді шешу үшін нейрондық желілерді қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 7
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мехатроникадағы инженерлік міндеттерді шешу үшін іргелі жаратылыстану-ғылыми пәндер, экономика негіздері саласындағы білімді пайдалана отырып, еңбек қызметі процесінде кәсіби міндеттерді шешеді.
- Тұлғааралық және мәдениетаралық жағдайларда табысты өзара іс-қимыл жасау үшін ана тілінде де, шет тілінде де тиімді қарым-қатынас жасау қабілетін көрсете отырып, жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға бағдарлана отырып, жеке азаматтық және этикалық нанымдарды көрсету.
- Кәсіби саладағы практикалық мәселелерді шешу үшін ақпараттық, компьютерлік және желілік технологияларды, сондай-ақ физика-математикалық білімді, талдау және модельдеу әдістерін қолданыңыз.
- Өнеркәсіптік роботтардың жұмыс істеуі, өндірістік роботтарды басқару, сондай-ақ роботтың математикалық моделінің параметрлерін өзгерту арқылы мехатроникалық жүйелерді дамыту.
- Нормативтік құжаттаманың талаптарына сәйкес жұмыс істей отырып, жобалау-конструкторлық және пайдалану құжаттамаларын әзірлеу.
- Мехатроникада энергияны үнемдейтін және экологиялық таза технологияларды әзірлеу және енгізу, олардың сенімді жұмысын қамтамасыз ету үшін мехатроникалық жүйелерді модельдеу және күйін келтіруде эксперименттер жүргізу.
- Өнеркәсіптік роботтарды пайдалану және барлық инфрақұрылымды дайындау бойынша конструкторлық-технологиялық құжаттамаларды талдау.
- Өнеркәсіптік роботтарға арналған тораптар мен бөлшектерді сынау, сондай-ақ жөндеу жұмыстарын жүргізу арқылы өнеркәсіптік роботтардың қауіпсіз жұмыс жағдайларын қамтамасыз ету.
- Өнеркәсіптік роботтардың қасиеттері мен параметрлерін басқара отырып, технологиялық жабдықтың дұрыс жұмыс істеуін бақылауды жүзеге асыру.
- Мехатроникалық құрылғыларды әзірлеу мен пайдалануға байланысты ұжымда жұмыс істеу, коммуникация және міндеттерді бірлесіп шешу дағдыларын дамыту.
- Өзін-өзі дамыту, өмір бойы білім алу және тез өзгеретін технологиялар мен нарық талаптарына бейімделу қабілетін дамыту.