Жаңа білім беру бағдарламасы

8D01702 Орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU

Пәндер

  • Кәсіби-бағытталған білім берудің заманауи технологиялары

    Пәннің мақсаты: ЖОО-да оқыту технологиялары туралы жүйелі білімді меңгеру арқылы педагогикалық қызмет саласында кәсіби құзыреттілікті дамыту үшін жағдай жасау. Білім беру жүйесіндегі педагогикалық технологиялардың даму тарихымен танысу; педагогикалық процесс және педагогикалық технологиялар туралы жүйелі білімді қалыптастыру; ЖОО-да педагогикалық процесті жобалаудың кәсіби іскерлігін қалыптастыру; педагогикалық қызметке оң уәждемені қалыптастыру; студенттердің педагогикалық құбылыстар мен процестерді жүйелі талдау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Талдаудың статистикалық әдістерін тереңдетіп зерттеу

    Статистика әртүрлі салалардағы түрлі міндеттерді шешу үшін пайдаланылуы мүмкін қуатты құрал болып табылады. Статистикалық әдістер іріктемеден алынған деректер негізінде объектілердің жиынтығы туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді. Олар объектілердің жиынтығын сипаттау, ауыспалылар арасындағы өзара байланыстарды талдау, болжау және шешім қабылдау үшін пайдаланылады. Деректерді статистикалық талдаудың заманауи әдістерін және оларды ғылыми зерттеулерде пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Білім алушының ғылыми зерттеу жұмысын тиімді жазуына қажетті ақпараттармен қамтамасыз ету мақсатында жүргізілетін Ғылыми зерттеу әдістері пәні зерттеу туралы түсініктен бастап, әртүрлі ғылыми мәтіндерге жан-жақты талдауды жүзеге асырады. Зерттеу жұмыстарына талдау жүргізіліп, олардың әдіснама бөлімінің жазылуына тоқталады. Докторантқа өз зерттеу саласына байланысты осы кезеңге дейінгі жинақтаған тәжірибесі мен білімін ұштастыра отырып, өзіне қолайлы деп санайтын зерттеу жоспарын құруға мүмкіндік жасалынады. Сонымен қатар зерттеу жұмысының дизайнында қамтылатын зерттеулер жиынтығы жөнінде жан-жақты мағлұмат беріледі. Осы арқылы докторанттың зерттеу жұмысының жүйелі жазылып шығуына ықпал етіледі және өзге де ғылыми зерттеу әдістері туралы мағлұматтардан хабардар болады. Сондай-ақ сандық, сапалық, аралас зерттеу әдістерінің қолданылуы, деректерді жиналу жолдары, зерттеу әдебі, деректерді талдау сияқты зерттеу үдерісі барысына қажетті ақпараттар туралы білімдерін жетілдіретін болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте филологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - докторантты филологиялық пәндерді оқытуда интерактивті тәсілдерді дербес әдістемелік әзірлеуге және практикалық қолдануға дайындау. Пәнді оқу процесі жоғары мектепте білім берудің ерекшелігін; жоғары мектепте оқытудың негізгі дидактикалық парадигмаларын, оқыту әдістері мен құралдарын, Лингвистика және әдебиеттану саласындағы оқыту нәтижелерін бақылауды білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Пән ғылыми бағыттағы түрлі мәтіндерді (ғылыми мақала, баяндама, пікірлер, әдеби шолу, эмпирикалық мақала және т.б.) жазу дағдыларын қалыптастыруға, олардың ерекшеліктері мен құрылымдарын жан - жақты меңгертуге бағытталады. Сондай-ақ ғылыми мәтіндер жазу үшін тақырып таңдаудан бастап, оны жариялау барысындағы барлық жазылым үдерісінде кездестін мәселелерді қамтиды. Докторанттар пәнді оқу арқылы сыни ойлау, жүйелі жазу, ғылыми дискурс құра алу, сыни оқылым, талдау, бағалау сияқты қабілеттерін арттырады. Халықаралық деңгейдегі рейтінгісі жоғары журналдардағы ғылыми мақалалардың құрылымымен, стильдерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі филология ғылымының концепциялары (тіл білімі / әдебиеттану)

    Пәннің мақсаты-әдебиеттану мен лингвистиканың даму динамикасы мен логикасы туралы идеялардың тұтас бейнесін қалыптастыру; қазіргі әдебиеттану әдіснамасындағы өтпелі процестердің мәнін ашу; қазіргі батыс және отандық ғылымдағы жетекші ғылыми мектептердің негізгі теориялық ережелерімен танысу, олардың өзара әсері туралы түсінік беру; жетекші лингвист-ғалымдардың еңбектерін зерделеу, алған білімдерін кәсіби ғылымның міндеттерін шешу үшін қолдануға үйрету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Тіл білімінің семиотикалық және когнитивтік аспектілері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жаңа ғылыми бағыттармен таныстыру, когнитивтік лингвистика мен семиотика жетістіктерін таныстыру. Негізгі назар концептуалды аппаратты және осы ғылымдардың негізгі мәселелерін түсінуге аударылады. Когнитивтік лингвистика мен семиотиканың негізгі ұғымдарын жүйелеу; әдістерді сипаттау, тұжырымдамалық талдау әдістерін, танымдық сценарийді талдау әдістерін игеру, мағынаның танымдық ерекшелігі туралы жаңа білім алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Анықтамалық, арнайы әдебиетте және компьютерлік желілерде ақпаратты іздестіруді қоса алғанда, бастапқы сөйлеуді дәл қабылдауға ықпал ететін коммуникативтік талдау әдістемесін және мәтінді мағыналық талдау тәсілдерін меңгерген.
  • Заманауи зерттеу тәсілдерін сипаттау мен талдауда, ғылыми эксперименттер жүргізуде және олардың нәтижелерін түсіндіруде пәнаралық білімді біріктіреді.
  • Жаңа және күрделі мақсаттар туғызады, орыс тілі мен әдебиеті саласындағы ғылыми мәселелердің жаңа гипотезалары мен шешімдерін дербес өзіндік тәсіл негізінде оқыту әдістемесін ұсынады; қазіргі әдебиеттанудың негізгі принциптерін, жаңа әдеби парадигмаларды түсіндіреді және оларды классикалық және қазіргі әдебиеттерді талдауда қолданады.
  • Лингвистика мен әдебиеттанудың белсенді процестері және пәнаралық Білім саласындағы білімді зерттеу және практикалық мәселелерді, тарихи және қазіргі орыс тілінің тілдік фактілерін шешу үшін синтездейді.
  • Педагогика және білім беру проблемаларына өз ұстанымдарын көрсетеді, ғылыми-педагогикалық әдебиеттің қазіргі заманғы көздерімен білім алушылардың өзіндік жұмысын жандандырады; кәсіби қарым-қатынас жасау, өзінің педагогикалық ұстанымын қорғау дағдыларын дамытады.
  • Дербес зерттеулерді ұйымдастыруда, оларды ғылыми мәтіндерге ресімдеуде заманауи әдістерді меңгерген, ғылымиметриялық әдістерге ерекше назар аудара отырып, Қазақстанда да, шетелде де ғылыми жұмыстың тиімділігін бағалау әдістерімен байланысты проблемаларды талдайды; "Elsevier" және "Thomson Reuters" компаниялары әзірлеген ұйымның ғылымиметриялық көрсеткіштерін визуализациялау құралдарына салыстырмалы талдау жүргізеді және оларды пайдаланады өз зерттеулерінде; ғалымдардың зияткерлік қызметінің нәтижелерін халықаралық патенттеу жүйесін қолданады.
  • Тәуелсіз ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда, оларды ғылыми мәтіндерде жобалауда заманауи ғылыми әдістерді қолданады.
  • Кем дегенде екі тілде идеялар мен ақпаратты тиімді жеткізе алады, командада жұмыс істей алады, көшбасшылық қабілеттерін көрсетеді, әр қатысушы өзін қабылдап, құрметтейтін және ұжымдық әлеуетті дамытуға ықпал ететін инклюзивті орта жасайды.
  • Жоғары деңгейдегі сыни және креативті ойлау дағдыларына ие, кәсіби мәселелерді шешу үшін өзін-өзі реттеуге және рефлексияға қабілетті.
  • Цифрлық технологияларды зерттеу мен пайдалануда этикалық және құқықтық нормаларды білу мен сақтауды көрсетеді. Цифрлық ақпаратпен жұмыс істеу және деректерді қорғау кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, цифрлық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және этикалық пайдалануға жәрдемдеседі.
Top