Жаһандық бренд менеджменті

  • Курс қазіргі бәсекеге қабілетті нарықта күшті брендтерді құру, басқару және қолдау үшін қажетті стратегиялық принциптерге, теорияларға және тәжірибелерге бағытталған. Бұл брендтердің тұтынушылардың қабылдауын қалай қалыптастыратыны, сатып алу туралы шешім қабылдауға қалай әсер ететіні және бизнес үшін ұзақ мерзімді құндылық жасайтыны туралы жан-жақты түсінік береді. Білімгерлер брендті бағдарлау, оны құру және басқару технологияларын, сондай-ақ брендтің құндылығын бағалау әдістерін үйренеді. Практикалық жобалар мен жағдайлық зерттеулер арқылы олар нақты бизнес мәселелерін шешу және жаһандық брендтерді тиімді басқару үшін практикалық дағдыларға ие болады.
  • Образовательная программа 7M04101 Халықаралық бизнес MBA
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top