Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04101 Халықаралық бизнес MBA

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Жаһандық нарықтық трендтерде, цифрлық экономикада және тұрақты өзгерістерде, сондай-ақ қаржы, менеджмент, инновация салаларында, бүкіл әлем бойынша бизнесті құруды, дамытуды және қолдауды қамтамасыз етуге қабілетті әлемдік нарықтық тетіктердің өзара іс-қимылының күрделілігінде жетекшілік ететін бизнес-көшбасшыларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Ағылшын тілі
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Python тіліне кіріспе

    Курстың мақсаты магистранттарда Халықаралық бизнес-міндеттерді шешуге бағытталған Python бағдарламаларын өз бетінше әзірлеу, оңтайландыру және енгізу дағдыларын дамыту. Деректерді трансшекаралық талдауды, Халықаралық бизнес-процестерді автоматтандыруды және жаһандық стратегиялық басқару құралдарын әзірлеуді қоса алғанда, жаһандық бизнес сценарийлерінде Python пайдалану мәселелерін практикалық шешуге баса назар аударылады. Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер Python-да тиімді кодты сенімді түрде құра алады және жаһандық бизнес операциялары мен стратегияларын жақсарту үшін бағдарламалық дағдыларын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Машиналық оқытуға кіріспе

    Курс машиналық оқытудың негіздері мен практикалық қосымшаларын зерттейді. білімгерлар машиналық оқыту алгоритмдерін реттейтін қағидаттар, олардың бизнес сценарийлерінде практикалық қолданылуы және шешім қабылдаудағы стратегиялық ойлар туралы түсінік алады. Оқуды аяқтағаннан кейін білімгерлар стратегиялық бизнес шешімдеріне деректерге негізделген түсініктерді енгізу қабілетін көрсете отырып, басқарушылық қиындықтарды шешу үшін машиналық оқыту әдістерін шебер қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жаһандану және тұрақты даму

    Курс жаһандану мен қазіргі әлемдік экономика контекстіндегі тұрақты даму арасындағы байланысты зерттейді. Зерттеу барысында жаһандану процестерінің экономикалық, әлеуметтік және экологиялық аспектілерді қоса алғанда, тұрақты дамуға әсерінің негізгі аспектілері қарастырылады. білімгерлер тұрақтылықтың әртүрлі үлгілерін зерттейді, тәжірибеден алынған мысалдарды талдайды және болашақ ұрпаққа зиян келтірместен бүгінгі ұрпақтың қажеттіліктерін теңгерімді қанағаттандыруға бағытталған негізгі стратегиялар мен саясаттарды талқылайды

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқарушылық қаржы

    Курс жобаларды бағалауға баса назар аудара отырып, корпоративтік қаржының негізін қалайды. білімгерлер компанияның қаржылық жағдайын бағалау және негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін қаржылық есептілікті талдауды үйренеді. Курс сонымен қатар қаржылық көрсеткіштерді жақсартуға және шығындардың алдын алуға бағытталған қаржылық стратегияларды әзірлеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Стратегиялық менеджмент

    Kурс мемлекеттік ресурстарды тиімді басқаруды, сонымен қатар тұрақты даму үшін экономикалық құралдарды дұрыс пайдалануды зерттейді. Курс білімгерлерге мемлекеттік басқару контекстінде дұрыс қаржылық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды беруге бағытталған. Курстың соңында магистранттар ресурстарды тиімді басқаруға көмектесуде, экономикалық сценарийлердің негіздерін анықтауда және әртүрлі контексттерде озық қаржылық стратегияларды енгізуде өз білімдерін қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өзгерістер мен инклюзивтілікті басқару

    Kурс инклюзивтілікке баса назар аудара отырып, өзгерістер жағдайында көшбасшылықтың принциптері мен тәжірибелерін зерттейді. Білімгерлер әртүрлілікті ескере отырып, Инклюзивті ортаны құруды және ұйымдастырушылық өзгерістерді қалай жүзеге асыруды үйренеді. Кейстерді талдау және интерактивті талқылаулар арқылы білімгерлер барлық дауыстардың тыңдалуын және бағалануын қамтамасыз ете отырып, әртүрлі жағдайларда тиімді көшбасшылық стратегияларын әзірлейді. Курс қазіргі жаһандық экономикада тұрақты табысқа жету үшін инклюзивтілік мәдениетін құрудың маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес-зерттеу

    Курстың мақсаты білімгерлерді бизнес пәні бойынша өздерінің ғылыми жобаларын дайындау үшін әртүрлі зерттеу тәсілдері мен әдістемелері туралы түсінікті кеңейту болып табылады. Курстың соңында білімгерлар бизнесті талдаудың принциптері мен жалпы әдістерін біледі және бизнес зерттеулерін жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлемдік экономикадағы тұрақты бизнес-модельдер

    Курстың мақсаты жаһандық контексте тұрақты бизнес үлгілерін құру және енгізуді қарастыру. Компаниялардың ұзақ мерзімді құндылық жасау үшін экономикалық өсуді әлеуметтік жауапкершілікпен және экологиялық басқарумен қалай үйлестіре алатынын зерттеледі. Білімгерлер әртүрлі мәдени және экономикалық жағдайларда этикалық тұрғыдан рентабельділікті теңестіру стратегияларын талдайды және талқылайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы бизнес аналитика

    Курс бизнес шешімдерін жақсарту үшін деректерді талдауды қолдануды ұсынады. білімгерлер бұл әдістерді шешім қабылдау дағдыларын жетілдіре отырып, нақты сценарийлерде қолданады. Курстың соңында магистранттар жетілдірілген аналитика арқылы маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалай алады және этикалық аспектілер мен корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті ескеретін цифрлық маркетингтік стратегияларды жасай алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялармен технологияларды басқару

    Kурс ұйымдардағы инновациялар мен технологияларды басқарудың принциптері мен тәжірибесін қарастырады. Білім алушылар инновация мәдениетін қалыптастыру, жаңа технологияларды анықтау және оларды бизнес-процестерге біріктіру стратегияларын зерделейді. Тез өзгеретін технологиялық ландшафт жағдайында ұйымның өсуі мен бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі инновацияның рөліне ерекше назар аударылады. Жағдайлық зерттеулер мен практикалық жаттығулар арқылы білімгерлер стратегиялық шешімдер қабылдау, жобаларды басқару және бизнес мақсаттарына жету үшін технологияларды пайдалану дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жаһандық нарықтардағы стратегиялық операцияларды басқару

    Kурс білімгерлерге әлемдік нарықтар контекстінде операцияларды стратегиялық басқару туралы терең түсінік береді. Бұл курс жаһандық ауқымда бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізу үшін операцияларды оңтайландыру үшін қажетті принциптер мен тәжірибелерге бағытталған. Трансшекаралық операцияларды басқару және халықаралық нормативтік-құқықтық базаны шарлау стратегияларына баса назар аударылады. Кейс-стади және практикалық қолдану арқылы білімгерлер тиімді және тиімді жаһандық операцияларды жобалауды, енгізуді және басқаруды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жеткізу тізбегін басқарудың жаһандық cтратегиялары

    Kурс білімгерлерді жаһандық ауқымда жеткізу тізбегін тиімді басқаруға және оңтайландыруға дайындайды. Қарастырылған тақырыптарға жеткізу тізбегін жобалау, логистика, сатып алу, тауарлық-материалдық құндылықтарды бақылау және тәуекелдерді басқару кіреді. Курс жеткізу тізбегі операцияларының тиімділігін, тұрақтылығын және тұрақтылығын арттыру стратегияларын әзірлеуге бағытталған. Кейс-стади және практикалық жаттығулар арқылы білімгерлер жаһандық жеткізу тізбегінің қиындықтарын жеңу және бәсекелестік артықшылыққа қол жеткізу үшін озық тәжірибелерді қолдану дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдау және шешім қабылдау

    Курс шешім қабылдау процестерін жақсарту үшін деректерді талдауға жан-жақты кіріспе ұсынады. Ол деректерді жинау, тазалау, визуализация және кеңейтілген аналитика сияқты негізгі тақырыптарды қамтиды. білімгерлер осы әдістерді нақты бизнес сценарийлеріне қолдану қабілеттерін көрсетеді, осылайша деректерді талдау негізінде шешім қабылдау дағдыларын жетілдіреді. Курстың соңында білімгерлер озық аналитика мен деректерді талдауды пайдалана отырып, әртүрлі маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалау және тұтас маркетингтік тәсіл үшін этикалық ойлар мен корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті қамтитын кешенді цифрлық маркетингтік стратегияларды әзірлеу қабілетін көрсетеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық инновация және трансформация

    Курс білімгерлерге компанияның цифрлық стратегиясын әзірлеу және цифрлық қызметтер мен платформалық экожүйелерді дамыту үшін икемді цифрлық технология құралдарын пайдалану негіздерін үйретеді. Сондай-ақ, курс барысында әртүрлі бизнес-орталарға қатысты цифрлық технологияларды пайдалану, бизнесті цифрлық дәуірге қалай бейімдеу және басқарушылық шешімдер қабылдау үшін бизнестегі цифрлық деректерді қалай пайдалану мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқарудағы жасанды интеллект

    Курс жасанды интеллект (AI) принциптерін бизнесті басқару саласында қолдануды зерттейді. Білімгерлар стратегиялық шешімдер қабылдау, процестерді оңтайландыру және ұйымдардағы инновациялар үшін AI-дің қолданылуы мен оның салдарын зерттейді. Курстың қорытындысы бойынша білімгерлар AI тұжырымдамаларын жетік түсінетінін жане басқарудағы қиындықтарды шешу және ұйымның өнімділігін арттыру үшін AI технологияларын қолдану қабілетін көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік және инновация

    Курс білімгерлерды инновациялық кәсіпорындарды құру және басқару дағдыларымен қамтамасыз етеді. білімгерлер табыстың негізгі драйвері ретінде инновацияларға назар аудара отырып, идеяларды қалыптастырудан бизнесті жүзеге асыруға дейінгі кәсіпкерлік процесті зерттейді. Негізгі тақырыптарға мүмкіндіктерді анықтау, бизнес-модельдерді әзірлеу, нарықты зерттеу, өнімді әзірлеу, қаржыландыру және масштабтау кіреді. Теориялық негіздер мен практикалық сабақтардың арқасында білімгерлер табысты бизнесті қалай бастау және дамыту керектігі туралы жан-жақты түсінік алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу әдістері

    Курс бизнесті тиімді зерттеу үшін маңызды зерттеу әдістемелерін жан-жақты түсінуді ұсынады. білімгерлер зерттеу сұрақтарын тұжырымдауды, зерттеулерді жобалауды, сапалық және сандық әдістерді қолдануды үйренеді. Практикалық қолдануға баса назар аудара отырып, курс білімгерлерді нақты бизнес мәселелерін шешуге, деректерді талдауға және өз нәтижелерін тиімді ұсынуға дайындайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ұйымдастырушылық мінез

    Курс ұйымдық ортадағы адамдардың мінез-құлқын түсінуге бағытталған зерттеудің негізгі тәсілдері мен нәтижелерін енгізуге бағытталған. Осы курстың арқасында магистранттар жеке-тұлғалық, ұйымдастырушылық-басқару және институционалдық-мәдени факторларды және олардың жұмыс орнындағы адамдардың қарым-қатынасы мен мінез-құлқына әсерін игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық дәуірдегі маркетинг

    Kурстың мақсаты -білімгерлердің заманауи бизнес-кеңістіктегі жаһандық маркетингтің маңыздылығын түсінуін тереңдету, оның әртүрлі мәдени, экономикалық және технологиялық ортаны басқарудағы рөлін атап өту. Kурс аясында білімгерлер халықаралық нарықтарда мүдделі тараптарды тиімді тарту және олардың қажеттіліктерін қанағаттандыру стратегияларын әзірлейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Электрондық маркетинг және бәсекеге қабілеттілікті басқару

    Kурс электрондық маркетингін басқаруға және цифрлық дәуірде бәсекеге қабілеттілікті арттыруға қажетті стратегиялар мен құралдарды зерттейді. Білімгерлер бәсекелестік артықшылықты құру және қолдау үшін цифрлық маркетинг әдістерін қалай пайдалану керектігін үйренеді. Практикалық тапсырмалар арқылы курс білімгерлердің динамикалық цифрлық ортада тиімді шарлау және бизнесте табысқа жету қабілетін қамтамасыз ете отырып, электрондық пошта маркетингінің стратегияларын ортақ бизнес мақсаттарымен біріктіруді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық жобаны басқару

    Курс білімгерлерге әртүрлі бизнес контексттеріндегі жобаларды сәтті басқарудың қиындықтары, соның ішінде жоба менеджерлері мен менеджерлері, сондай-ақ олардың командалары кездесетін техникалық және басқару қиындықтары туралы терең түсінік беруге бағытталған. Қол жеткізілген нәтижелерді бағалау жобаларды орындау нәтижелері бойынша да, орындалған тапсырмалардың сапасы бойынша да жүргізіледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жетілдірілген зерттеу тақырыптары

    Курс магистранттарға бизнес-зерттеулердегі озық зерттеу сұрақтары мен әдістемелерін тереңдетіп оқытуды ұсынады. Магистранттар алдыңғы қатарлы зерттеулер мен заманауи басқару мәселелеріне назар аудара отырып, мамандандырылған тақырыптарды оқиды, тақырыптар студенттер мен оқытушылардың қызығушылықтарына байланысты өзгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Көшбасшылық және топтық жұмыс/ коммуникация

    Білімгерлер көшбасшылықтың әртүрлі негіздері мен принциптерін зерттейді, басқару мен көшбасшылық арасындағы айырмашылықтарды талқылайды. Модуль тиімді ынтымақтастық пен коммуникацияға баса назар аудара отырып, көшбасшылық рөлдерге қажетті жұмсақ дағдыларды дамытуға бағытталған. Көшбасшылық пен ынтымақтастыққа әсер ететін мәдени және басқа да айырмашылықтар қарастырылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жаһандық бренд менеджменті

    Курс қазіргі бәсекеге қабілетті нарықта күшті брендтерді құру, басқару және қолдау үшін қажетті стратегиялық принциптерге, теорияларға және тәжірибелерге бағытталған. Бұл брендтердің тұтынушылардың қабылдауын қалай қалыптастыратыны, сатып алу туралы шешім қабылдауға қалай әсер ететіні және бизнес үшін ұзақ мерзімді құндылық жасайтыны туралы жан-жақты түсінік береді. Білімгерлер брендті бағдарлау, оны құру және басқару технологияларын, сондай-ақ брендтің құндылығын бағалау әдістерін үйренеді. Практикалық жобалар мен жағдайлық зерттеулер арқылы олар нақты бизнес мәселелерін шешу және жаһандық брендтерді тиімді басқару үшін практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қаржылық есептілікті талдау, бюджетті басқару және ұйымдық мақсаттарды қолдайтын негізделген қаржылық шешімдер қабылдау үшін басқарушылық қаржылық талдау саласында терең дағдыларды дамытады.
  • Күрделі бизнес мәселелерін шешу және стратегиялық шешім қабылдауды қолдау үшін сандық және сапалық әдістерді пайдалана отырып, сапалы бизнес-зерттеулер жүргізеді.
  • Ұйымдық мақсаттарға сәйкес келетін және жаһандық нарықтың өзгеретін жағдайларына бейімделетін тиімді стратегиялық басқару жоспарларын тұжырымдау және іске асырады.
  • Жаһандық экономикалық дамуды қолдайтын және экологиялық және әлеуметтік мәселелерді ескеретін тұрақты бизнес-модельдерді әзірлеу және ілгерілетеді.
  • Жаһандану мен тұрақты дамудың әртүрлі мәдени және экономикалық контексттердегі іскерлік тәжірибелер мен саясатқа әсерін бағалайды.
  • Ұйымдардағы инклюзивтілік пен тұрақтылыққа ықпал ете отырып, өзгерістер бастамаларын тиімді жүргізу және басқарады.
  • Python бағдарламалау, Машиналық оқыту технологиялары және AI көмегімен бизнес операцияларын түрлендіру, цифрлық мүмкіндіктерді арттыру үшін цифрлық инновация стратегияларын жүзеге асырады.
  • Бәсекелестік артықшылыққа және бизнестің өсуіне қол жеткізу үшін инновациялар мен технологиялық advancements процестерін басқарады.
  • Күрделі деректер жиынтығын түсіндіру және бизнес идеяларын алу үшін деректерді талдау және шешім қабылдау құралдарын пайдаланады
  • Көшбасшылық қабілеттерін көрсете отырып, әртүрлі және инклюзивті топтарды тиімді басқару дағдыларын пайдалана отырып, жаһандық брендтерді басқарады.
  • Жаңа кәсіпорындарды табысты ашу және дамыту үшін кәсіпкерлік Дағдылар мен инновациялық ойлауды дамытады.
  • Ұйымның мақсаттарына сәйкес келетін және жаһандық нарықтың динамикалық жағдайларына бейімделетін тиімді стратегияларды әзірлеу және енгізу үшін операциялар мен жеткізу тізбегін басқарады.
Top