Деректерді талдау және шешім қабылдау

  • Курс шешім қабылдау процестерін жақсарту үшін деректерді талдауға жан-жақты кіріспе ұсынады. Ол деректерді жинау, тазалау, визуализация және кеңейтілген аналитика сияқты негізгі тақырыптарды қамтиды. білімгерлер осы әдістерді нақты бизнес сценарийлеріне қолдану қабілеттерін көрсетеді, осылайша деректерді талдау негізінде шешім қабылдау дағдыларын жетілдіреді. Курстың соңында білімгерлер озық аналитика мен деректерді талдауды пайдалана отырып, әртүрлі маркетингтік науқандардың тиімділігін бағалау және тұтас маркетингтік тәсіл үшін этикалық ойлар мен корпоративтік әлеуметтік жауапкершілікті қамтитын кешенді цифрлық маркетингтік стратегияларды әзірлеу қабілетін көрсетеді
  • Образовательная программа 7M04101 Халықаралық бизнес MBA
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top