Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02196 Вокалдық өнер в Қазақ ұлттық өнер университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты "Вокалдық өнер" білім беру бағдарламасының мақсаты - опера әншісі, концерттік-камералық әнші, вокал оқытушысы ретінде кәсіби-шығармашылық қызметке құзыретті мәдениет және өнер саласындағы жоғары білікті бакалаврларды дайындау.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B100 Вокалдық өнер
  • Дайындық бағыты 6B021 Өнер

Пәндер

  • Итальян тілінің воклдық фонетикасын талдау І

    Курс опералар мен концоналардың вокалдық үзінділері арқылы итальян тілінің негізгі фонетикалық және грамматикалық ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Оқушылар фонетикалық қабылдау және сөйлеу дағдыларын дамытады, сонымен қатар орындалатын музыканы тереңірек түсінуге және қарапайым коммуникативті жағдайларда байланыс орнатуды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано I

    Пән фортепианода ойнау арқылы өзінің кәсіби қызметінде фортепианоны қолдана алатын маманды даярлауға және дайындауға бағытталған. Студенттерде фортепиано өнері және орындаушылық шеберлік саласында базалық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру; студенттерде фортепианода орындау үшін қажетті музыкалық қабілеттер кешенін дамыту; беттен оқу дағдыларын меңгеру, Қарапайым фортепиано репертуарын меңгеру, әртүрлі стильдер мен авторлардың шығармаларымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау І

    Фонетикалық вокалдық аспектіні зерттеу: халықаралық фонетикалық алфавитке сүйену, ән айтудағы орфоэпияны пысықтау. Артикуляциялық аппаратты белсендіру жаттығулары. Монофтонгтар, дифтонгтар, трифтонгтар. Ағылшын тілінде вокалдық бөліктерді орындау үшін ұсынылған бейтарап айтылымның үш нұсқасын зерттеңіз. Буындар мен сөздерді азайту. Ағылшын тілінде академиялық ән айтудың негізгі әдісі ретінде "жұмсақ шабуыл".

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сахна тілі

    Бұл пән тілдік қарым-қатынас заңдары мен сөйлеу логикасын; қарым-қатынас пен интонацияны; тыныс белгілерін және олардың сөйлеудегі рөлін зерттейді. Сөйлеу техникасы – артикуляция, дикция, тыныс алу, дауыс беру. Орфоэпия. Сөйлеу логикасы. Сөйлеу сипаты. Сөйлеу аппаратының анатомиясы мен физиологиясы. Тыныс алу. Сөйлеу дауысын қою. Дикция. Дауыс пен сөйлеуді жаттықтыру және дамыту үшін жаттығулардың кешенді жүйесі. Әдеби норма және сөйлеу. Дауыстардың айтылуы. Үнсіздердің айтылуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау І

    Курс француз тілінің айтылуының негізгі ерекшелігі болып табылатын дыбыстардың дыбыстан әріпке артикуляциясын зерттеуге бағытталады. Оқушылар дұрыс сөйлеуді меңгеріп, Француз фразасының ырғақтық және әуезді үлгісін үйренеді. Сондай-ақ, курс фонетиканы түсінуді тереңдетуге және француз тілінде вокалды орындауды жақсартуға ықпал ететін транскрипцияны жазуды үйретуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жалпы фортепиано I

    "Жалпы фортепиано I" пәні фортепианолық өнер мен орындаушылық саласындағы базалық білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыруға, фортепианода ойнау арқылы орындаушының көркемдік талғамын қалыптастыруға, музыкалық мәтінді сауатты оқу, сүйемелдеу және ансамбльдік музыканы ойнау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән шетелдік және отандық композиторлардың сан алуан репертуарын зерттеуге, музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдетуге арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Концертмейстерлік класс I

    Курсты меңгеру мақсаты: сүйемелдеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру, серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін тәрбиелеу; әр дәуірдегі, стильдегі және жанрдағы сәйкес музыкалық әдебиеттермен танысу; парақтан оқу, транспозициялау дағдыларын дамыту; жалпы көзқарасын кеңейту, дыбысты қабылдау және жою кезінде синхрондылыққа жету жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Мамандық І

    Оқу курсы барысында білім алушының жеке музыкалық қабілеттерін ашуға ерекше көңіл бөлінеді. Курс аясында вокалдық-техникалық жаттығулар өткізіледі, оның ішінде вокализ және экзерсис бойынша жұмыс жасалады, сондай-ақ 17-18 ғасырлардағы композиторлардың шығармаларын зерттеу. Студенттер регистрді теңестіру, әнмен тыныс алу және интонация сияқты негізгі аспектілерді меңгереді, сонымен қатар олардың вокалдық дағдыларының үйлесімді дамуына ықпал ететін итальян тілінің вокалдық фонетикасының ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІ

    Пән орындалатын шығармаларда да, ауызекі тілде де жеке сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсінуге мүмкіндік беретін тілді меңгерудің базалық деңгейіне жетуге бағытталған. Оқушылар шағын вокалдық музыка үзінділердін талдау және диалогтық жағдайларды құру үшін қажетті вокалдық, фонетикалық және грамматикалық құзыреттіліктерге ие болады. Бұл олардың жалпы тілдік дайындығы мен орындаушылық дағдыларын дамытуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Міндетті фортепиано II

    Пән Балалар, Әйелдер және ерлер дауыстарының барлық түрлері үшін вокалдық-техникалық жаттығулар мен вокализдер мен вокалдық экзерсистердің сүйемелденуін ойнау біліктері мен дағдыларын дамытуға бағытталған. Вокалды-техникалық жаттығулар мен вокализдердің әуезді желісінің ойын ерекшеліктерін зерттеу. Вокалдық-техникалық жаттығуларды транспозициялау. Сүйемелдеу парағынан оқу және оларды шағын және үлкен секундқа тасымалдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Концертмейстерлік класс II

    Курсты игерудің мақсаты: темпо-ритмикалық жалпы сезімі, дыбыс шығару әдістері мен орындау динамикасын үйлестіру, дауысты серіктестен серіктеске беру, общақты импульстің ортақтығын сақтау, үзілістерді санау (әсіресе ұзақ), оның барысында студент жеке партияны естуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Жалпы фортепиано II

    Пән: дирижердің пианисттік шеберлігінің деңгейін арттыруға; сүйемелдеу, транспозициялау, парақтан оқу, вокалдық-техникалық жаттығулар ойнау дағдыларын жетілдіруге; музыкалық ойлау деңгейін дамытуға; әртүрлі жанрдағы фортепианолық шығармаларды зерделеуге, атқарушы техника мен дағдыларды дамытуға, фортепиано, оркестрлік музыка бойынша орындаушылық және ноталық әдебиет тарихын зерделеуге; оркестрлік шығармаларды сүйемелдеуді орындауға, вокалдық-техникалық жаттығулар ойнауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI

    Дыбыстық және интонациялық дағдыларды корреляциялауға және жетілдіруге бағытталған фонетикалық жаттығулар. Жеке Француз дауысты дыбыстарын тану бойынша жұмысты бастау, ең маңызды және күрделі міндеттердің бірі. Француз операсының декламациялық сипатын түсінуге және ескеруге үйренеді, яғни айқын және айқын дикцияны үйретеді (с.Спонтинидің алғашқы Француз операсы "Весталки"мысалында).

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІ

    Курс барысында вокализ, ескі ариялар, орыс композиторларының романстары және қазақ халық әндері сияқты шағын формадағы вокалдық шығармалармен практикалық жұмыс аясында өзіндік ойлау қабілетін тәрбиелеуге баса назар аударылады. Студенттердің есту қабілеті және өзін-өзі бақылау дағдылары дамиды, бұл вокалдық шығармалармен өзіндік жұмыс істеу негіздерін қалыптастыруға ықпал етеді және білім алушылардың сенімділігін арттырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Актер шеберлігінің негізі

    Ішкі және сыртқы техникаларды, өзіне және рөлге жұмыс істеу әдісін меңгерген, ұжымдық шығармашылықтың этикалық қағидаларын сақтайтын, заманауи талаптарға сай келетін, вокалистің актерлік шығармашылығына қойылатын, өз өнерінің күшімен көрерменнің рухани әлеміне әсер ете алатын вокалист-актердің тұлғасын тәрбиелеу және қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІI

    Вокалды ағылшын тілінің сапасына қол жеткізу: мәнерлілік, мәнерлілік, дикция. Арнайы фонетикалық сөздік бойынша вокалдық фонетиканы пысықтау (The Cambridge EDP). "Мұрынға" ән айтудың айқын айырмашылығы және бас резонатордағы дауыстың дыбысы, соноран дыбыстарында мұрын қоңырауының астын сызудың болмауы. (Орындаушының ана тілімен салыстырмалы талдау). Жұмыс Mid-Atlantic dialect, опералық шығармаларды және британдық емес еуропалық композиторларды орындау үшін ұсынылған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ

    Курс таныс сөздер мен қарапайым сөйлемдерді түсіну дағдыларын дамытуға, сондай-ақ ұсынылған мәтіндер мен вокалдық үзінділердің негізгі мағынасын түсінуге бағытталған. Білім алушылардың таныс тілдік құрылымдарды қолдана отырып, коммуникативті жағдайларға қатысу дағдыларын дамиды, бұл олардың қарым-қатынасқа деген сенімділігіне ықпал етеді және музыкалық контексте тілді қабылдауды жақсартады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс I

    Гаммаларды ойнау, жаттығулар жасау, заманауи және шетелдік композиторлармен танысу. Заманауи және көне музыка шығармалары, әндерді өңдеу, мұғаліммен ансамбльде ойнау. Заманауи және шетелдік композиторлардың шығармалары, ән-би сипатындағы пьесалар. Көркемдік бағдарлама шығармаларының орындалуын меңгеру және одан әрі жетілдіру. Қарапайым фортепианолық шығармалардың эскизін салу және парақтан оқу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII

    "Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІІІ" курсы вокалды орындау үшін маңызды ағылшын тілінің фонетикалық ерекшеліктеріне бағытталған. Оқушылар дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылуын, сондай-ақ интонациялық және ырғақтық құрылымдарды үйренеді. Бұл ағылшын тіліндегі вокалдық репертуардың интерпретациясын жақсарту арқылы орындаудың айқындылығы мен мәнерлілігі дағдыларын дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс I

    Пән полифониялық түрдегі пьесаларды, этюдтерді, ансамбльді меңгеруге бағытталған. Полифониялық формадағы шығармаларды, классикалық ән-би сипатындағы пьесаларды, ансамбльді зерделеу. Күрделі формадағы қарапайым пьесаларды меңгеру, гаммаларды, этюдтарды, шетел және қазақ классиктерінің пьесаларын ойнау. Фортепианода ойнау барысында дыбыс шығарудың, фразировка және т.б. сынды әүртүрлі тәсілдерді меңгеру деңгейін арттыру және техникалық репертуарды меңгеру көзделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы I

    Музыкалық естуді, стиль сезімін, кәсіби музыкалық қабылдауды, музыкалық шығармаларды бағалауды, ансамбльдік ән айту дағдыларын дамыту. Құрылым, фрейт түрлері, октавадағы Интервалдардың барлық түрлері, тұрақсыз интервалдарды шешу заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Гармоникалық қойманың бір және көп дауысты музыкалық туындыларын парақтан сольфеджирлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фортепиано I

    Пән студенттердің көркем-бейнелі ойлау мен шығармашылық бастамасын дамытуды, сол арқылы кәсіби қызметінде фортепиано аспабын қолдана алатын маман дайындауға бағытталған. Оқу пәні фортепианода ойнау, сүйемелдеу және ансамбльдік музыкалау дағдыларын игеруге, сондай-ақ болашақ мамандардың сәтті орындаушылық және педагогикалық қызметі үшін қажет түрлі жанрлар мен стильдегі шығармаларды зерттеуге бағытталған практикалық пән болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІII

    Курс вокалдық шығармаларды дұрыс орындау үшін қажетті француз тілінің фонетикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер дауысты және дауыссыз дыбыстардың айтылуын, сондай-ақ нақты артикуляциялық әдістерді талдайды. Бұл француз тіліндегі вокалдық репертуардың орындалуы мен интерпретациясының дәлдігін жақсартуға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу

    17-19 ғасырлардағы орыс композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерттеу негізінде камералық репертуар туралы білімді қалыптастыру. Концерттік орындау дағдыларын дамыту, камералық ән айту дағдысы мен кәсіби шеберлігін тәрбиелеу. Студенттердің көркемдік тәрбиесі, студенттердің жалпы және музыкалық ой-өрісін кеңейту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Опера-сахналық дайындық І

    Пәннің міндеттері сахналық мінез - құлық заңдарын-актердің ішкі техникасының элементтерінен бастап көркем бейнені жасауға дейінгі оқу және тәжірибелік қолдану болып табылады. Актерлік ансамбльде жұмыс істеу. Дұрыс-сахналық миниатюралар мен ансамбльдік көріністер болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық ІІІ

    Курс білім алушылардың вокалдық техникасын дамытуға бағытталған. Орындалатын шығармалармен байланысты білім алушылардың әртүрлі вокалдық-техникалық қиындықтарын жеңу әдістері мен білімдері қалыптасады. Бағдарлама студенттердің жеке вокалдық-техникалық дайындығын ескере отырып, әр түрлі формадағы және жанрдағы шығармаларды қамтиды, бұл олардың шығармашылық қабілеттерінің дамуы мен сахнадағы сенімділігіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV

    Курс британдық ағылшын тілінің артикуляциялық базасына сәйкес дауыссыз дыбыстардың дұрыс айтылуын қамтамасыз ететін дауыссыз дыбыстардың ережелеріне бағытталған. Оқушылар ағылшын тілінде орындалатын шығармаларды дұрыс қабылдау үшін маңызды болып табылатын фразаның екпінді-ырғақтық құрылымындағы семантикалық сөздерді бөліп көрсетуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Шағын үлгідегі шығармаларды сүйемелдеу бойынша жұмыс II

    Бұл пән фортепианода вокалдық сүйемелдеу арқылы солист-вокалисттің көркемдік талғамын қалыптастыруға бағытталған; музыкалық және теориялық пәндер бойынша білімдерін бекіту және тереңдету; вокалдық сүйемелдеудің өтуі, фортепиано педагогикалық репертуарын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Ауқымды шығармалардың сүйемелдеуімен жұмыс II

    Ансамбльдік орындауда серіктестік, эмпатия, жауапкершілік сезімін арттыру: солист-концертші; Бұл курсты оқу дыбысты қабылдау және өшіру, музыканы бірге ойнау кезінде бір қарқынды сезіну, жалпы ырғақ сезімін, дыбыс шығару техникасы мен орындау динамикасын үйлестіру кезінде синхрондылыққа жету жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау ІV

    Партитураларды оқу кезінде фонетикалық қиындықтарды шешуді үйрену. Тілдік құзыреттіліктің қарапайым деңгейінде ән айту және сөйлеу дағдыларын дамытуға және орындалатын шығарманың мазмұнын толық түсінуді қамтамасыз етуге арналған лексикалық-грамматикалық жаттығулар. Француз декламациясының итальяндық кантиленамен үйлесуін үлкен Француз операсы дәуірінің басы ретінде түсінуге үйрету, (көмейдің икемділігі және тыныс алудың икемділігі), Дж. Меербайер Les Huguenots, "Роберт-дьявол").

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық сольфеджио және музыка теориясы II

    Сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз камералық-вокалдық шығармаларды парақтан оқу; сатылар тізбегін Ладаға, диатоникалық, хроматикалық секвенцияларға бір дауысты интонациялау; ладтарды, интервалдарды, аккордтарды, гармоникалық реттіліктерді есту арқылы анықтау; гармоникалық, мелодиялық реттіліктерді, музыкалық шығармаларды транспонирлеу; бір және көп дауысты музыкалық диктанттарды жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Би I

    Курс студенттерді шығармашылыққа баулудың жалпы жүйесінің құрамдас бөлігі болып табылады, оқу жоспары би өнерінің шығу тегі мен халықтың тарихы туралы бірқатар білімдерді, ансамбльде жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, сахналық дистрибуция және би өнерін қалыптастыруды қамтамасыз етеді. орындау мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық ән салу II

    Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерттеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизм камералық музыка негізі ретінде. Камералық вокалдық музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың түрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Опера-сахналық дайындық ІІ

    Вокалдық техникаларды, сөйлеу, би техникасын, актерлік шеберлікті, сахналық қозғалысты меңгерген Опера сахнасында студенттерді вокалдық-орындаушылық қызметке дайындау. Опералық-сахналық мінез-құлық заңдарын зерттеу және практикалық қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері

    Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Итальян тілінің вокалдық фонетикасын талдау IV

    Пән итальян тілдік құзыреттілікті меңгеруге, яғни итальян тіліндегі қарапайым сөздер мен сөйлемдерді түсіну және коммуникативті жағдайларға қатысу дағдыларын дамытуға бағытталады. Білім алушылар кәсіби лексиканы қолдана отырып, өздері үшін маңызды тақырыптар бойынша коммуникативті жағдайларды өз бетінше қалыптастыруды үйренеді. Сонымен қатар, олар қысқа әңгімелесу дағдыларын дамытады, бұл кәсіби қарым-қатынасқа деген сенімділікті арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Фортепиано IІ

    "Фортепиано II" оқу пәні интерпретация, парақтан оқу және орындау техникасы сынды үш негізгі салада студенттердің практикалық және шығармашылық дағдыларын дамытуға бағытталған. Оқушылар музыкалық есте сақтау мен орындау техникасын жақсартуға ықпал ететін күрделі репертуармен жұмыс істейді. Бұған қоса, курс студенттердің тәжірибесін байытатын және бірлескен орындау дағдыларын дамытатын ұжымдық (ансамбльдік) орындау сабақтарын қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Экология және тұрақты даму

    Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық мәдениет негіздері

    Құқықтық мәдениет ұғымы мен мәнін, оның ішінде оның құндылықтар жүйесі мен мазмұнын, сондай-ақ оның қалыптасу ерекшеліктері мен қоғамдағы рөлін меңгеру. Жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін, оның деңгейлері мен қарым-қатынастарын түсіну, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік жағдайларда құқықтық сана мен құқықтық мінез-құлықты талдау үшін білімдерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Вокал өнерінің тарихы

    Оқу курсы вокалдық орындаушылықтың дамуының негізгі тарихи кезеңдері, заңдылықтары, үрдістері, әр түрлі қоғамдық формациялар мен халықтардың музыкалық мәдениетінің ерекшеліктері, орындаушылық мектептердің даму кезеңдері және вокалдық өнердің эволюциясын қарастырады. Батыс-еуропалық және орыс вокалдық педагогика тарихы зерттеліп, әртүрлі елдердің вокалдық мектептеріне салыстырмалы талдау жүргізіледі; заманауи вокалдық мектеп тұрғысынан тарихи әдістерді бағалау; белгілі бір дәуірдің вокалдық музыкасын орындауға қойылатын талаптар және ән айтуды оқыту әдістемелерінің эволюциясы мен арасындағы байланыстар зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мамандық IV

    Курс концерттік-камералық және опералық шығармаларды қоса алғанда, вокалдық репертуарды шебер орындауға бағытталған. Білім алушылар вокалдық орындаудың негізгі типологиялық ерекшеліктерін және жанрлық бағытын анықтайды. Сондай-ақ, курс кәсіби концерттік қойылымдарды өздігімен ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыруға және түрлі дәуірлер мен стильдер композиторларының шығармаларын, соның ішінде түпнұсқа тіліндегі вокалдық мәтіндермен жұмысты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Батыс Еуропа композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу

    Пәнді оқу мақсаты вокалдық-ансамбльдік репертуарды кеңейту; ансамбль мүшелерінің қарым-қатынасының ансамбльдік алқалылығы, корпоративтілігі; ансамбльдің дауыс беру дағдылары, ырғағы, есту, динамика бойынша жұмыс жасау, әртүрлі жағдайларда ансамбль серіктестерімен әрекеттесу; табу үшін ансамбльдегі серіктестермен ынтымақтасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Әлем музыкасының тарихы

    "Әлемдік музыка тарихы" курсы ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі музыкалық өнердің дамуының негізгі кезеңдерін қамтиды. Білім алушылар әртүрлі дәуірлердегі музыкалық жанрларды, стильдерді және композиторларды, сондай-ақ мәдени және тарихи факторлардың музыкалық дәстүрлерге әсерін зерттейді. Бұл вокалдық репертуарды тереңірек түсінуге ықпал етеді және студенттердің интерпретациялық дағдыларын жақсартады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль I

    Ансамбльдік ән айту, серіктеспен және концертмейстермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыру білігі. Шығарманы зерттеудің негізгі кезеңдері: ырғақ, интонация, тыныс алу, фразировка, дикция. Камералық-вокалдық ансамбль репертуарын зерттеу. Камералық дуэт, трио, квартетте жұмыс істеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ композиторларының камералық вокалдық ансамбльдерін зерттеу

    Пәнді оқудың мақсаты – орыс және Қазақстан композиторларының камералық-вокалдық шығармалары (дуэт, трио) бойынша жүйелі, тиімді кіріктірілген жұмыстар арқылы студенттердің ұжымдық шығармашылықтың вокалдық ансамбльдік-орындаушылық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық V

    Курс вокалдық шығармаларда өз бетінше жұмыс істеу дағдыларын жетілдіруге ықпал ететін кеңейтілген ариялар мен басқа шығармалармен жұмыс істеуге бағытталған. Білім алушылар вокалдық-техникалық және орындаушылық қиындықтарды анықтай отырып, орындалатын шығармаларға кешенді талдау жүргізуді үйренеді. Вокалды-техникалық орындау мен көркемдік инкарнацияның бірлігіне ерекше назар аударылады, бұл олардың көркемдік қасиеттері мен интерпретация тереңдігін дамытуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Опералық дайындық І

    Екінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау, опералық ансамбльде жұмыс істеу, дене қимылдарының икемділігін көрсету және музыкалық спектакльде партияларды орындау процесінде сахналық кеңістікте бағдарлануы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Би II

    Әртүрлі ұлттық би мәдениеттерінің шығу тегімен, сондай-ақ белгілі бір халықтың тұрмыс-тіршілігімен, тарихымен таныстырады, халық биі мен музыкасының байлығымен таныстырады. Хореографиялық лексиканы нақты және практикалық орындау; әлем халықтарының билерінің мәнерлілігі мен мәнері. Кейіпкерлердің билері арқылы классикалық мұраның ең жақсы қойылымдарын зерттеңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Камералық класс I

    Циклдік камералық репертуарды орындау біліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Камералық-вокалдық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялаудың ерекшеліктері. Шығармаға кешенді талдау жүргізу негізінде вокалдық-техникалық қиындықтарды және негізгі орындаушылық ерекшеліктерді анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Қазақ музыка тарихы

    Оқу пәні барысында қазақ музыка мәдениетінің ерте кезеңнен қазіргі заманға дейінгі тарихи даму үдерісі қарастырылады; музыкалық дәстүрлердің тарихи-мәдени жағдайларын зерделенеді; салттар-дәстүр және тұрмыстық фольклор шығармалары қарастырылады; фольклорлық және ауызша-кәсіби туындылардың жанрлық жіктелуі айтылады; жеке композиторлық стильдерді және көрнекті тұлғалардың өмірбаяны зерттеледі; дәстүрлі музыканың классикалық үлгілерінің, қазақстандық кәсіби композиторлар шығармаларының түрлі жанрларымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау V

    Қарапайым бейімделген мәтіндерді түсіну (кітап, либретто, сценарийлер). Оқытушының, басқа студенттердің, тіл тасымалдаушысының орындауында сөйлеуді тыңдау және түсіну. Таныс тақырыптарда тіл сақтаушымен сөйлесуді қолдай білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау V

    Курс қарапайым бейімделген мәтіндерді, соның ішінде кітап үзінділерін, либреттоларды және сценарийлерді түсінуді дамытуға бағытталған. Оқушылар мұғалімнің, басқа студенттердің және француз сөздерін тыңдауға және түсінуге үйренеді. Сондай-ақ, француз тілінде таныс тақырыптарда сөйлесу дағдыларын дамытуға, кәсіби қарым-қатынасқа деген сенімділікті арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау V

    Курс ән айтудағы ағылшын тілінің табиғи ырғағын бәсеңдету және созу ережелерін меңгеруге бағытталған. Вокалист мәтінді интерпритациялау принципіне, соның ішінде акценттік сөздерді таңдауға және интонациялық өрнекпен жұмыс істеуге баса назар аударады. Студенттер дауыстық аппараттың қажетсіз қозғалыстарын болдырмауды және бір буындағы бірнеше дауысты дыбыстардың тіркесін азайтуды үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дауыс техникасының негіздері

    Курстың мақсаты болашақ мұғалімдерді вокалдық педагогика саласындағы әдістемелік сауатты кәсіби іс-әрекетке дайындау, педагог-вокалисттің конструктивті, музыкалық-орындаушылық, коммуникативті-ұйымдастырушылық және зерттеушілік дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыру; дауысты дамыту және ән айтуға жаттықтыру технологиясын меңгерту арқылы жеке ән сабағын ұйымдастыра білуді меңгеру; жеке ән айтуды оқытудың әдістемелерін, әдістерін, әдістерін, технологияларын ғылыми талдау негізінде студенттердің болашақ кәсіби қызметіне деген қызығушылығын ояту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Вокалдық педагогика негіздері

    Студенттердің вокалдық педагогиканың мазмұны туралы теориялық және әдістемелік білімдерін меңгеруі, кәсіптік қызмет саласындағы білім, білік, дағды жүйесін қалыптастыру. Пәннің міндеттері: вокалдық педагогикадағы коррекциялық тәсілдің теориялық, нормативтік және құқықтық негіздері туралы білімдерін қалыптастыру; диагностика, оқыту, тәрбиелеу үшін тұлғалық, әлеуметтік-психологиялық, психологиялық-педагогикалық факторларды анықтау; кәсіби мәселелерді шешу үшін арнайы әдістемелер мен технологиялар кешенін қолдану қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел музыкасының тарихы

    "Шетел музыкасының тарихы" курсы ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі Қазақстаннан тыс негізгі музыкалық жанрлар мен стильдерді қамтитып, музыкалық бағыттардың дамуын зерттейді. Оқу курсы белгілі композиторлардың музыкалық өнердің дамуына әсерін, мәдени және тарихи контексттерді қарастырады, сондай-ақ әртүрлі елдердің музыкалық дәстүрлерінің өзара әрекеттесуін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қазіргі заман музыкасының тарихы

    "Қазіргі заман музыкасының тарихы" пәні ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық мәдениеттердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста 20 ғасырдағы музыканың негізгі бағыттары мен көркемдік тенденциялары, сондай-ақ музыкалық өнердің ең жарқын үлгілері қарастырылады. Оқыту барысында қазіргі музыканың ерекшеліктері туралы білім қалыптасады; қызметті орындауда пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Арнайы пәндерді оқыту әдістемесі

    Оқу пәні вокал әдістемесі мен педагогика саласындағы теориялық білімді жалпылау, опера және камералық сыныптарда ән айтудың практикалық дағдылары және вокалистпен өзіндік практикалық жұмыс негізінде арнайы пәндерді оқыту әдістемесі саласында кәсіби білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық дайындық ІІ

    Вокалдық партияларды өз бетінше талдау және зерттеу. Бірінші жоспардың партияларын зерттеу және орындау. Ансамбльдік қойылымдар мен моносценттерге қатысу. Сахнада әріптеспен жұмыс істей білу. Режиссермен және дирижермен жұмыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орыс және қазақ композиторларының опералық репертуарындағы ансамбльдік сахналарды зерттеу

    Курсты меңгерудің мақсаты – опера жанрын тереңдету, опера әншісінің шығармашылық бастамасы мен көркемдік даралығын жетілдіру. Курстың міндеттері: опералық партияларды орындаудың кәсіби шеберлігін арттыру, композитордың ойын ашу, орындалатын шығарманың жанрын нақты анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Батыс Еуропа композиторларының опералық репертуарындағы ансамбль сахналарын зерттеу

    Бұл курсты оқудағы мақсат – студентті опера сияқты күрделі синтетикалық жанрды орындау шеберлігін меңгерген кәсіби маманды тәрбиелеу. Опера шығармасының жасалу тарихы, опера әрекеті қай дәуірде орын алғаны туралы білімдерін тереңдету, опералық партияларды орындауда жетік, бүкіл жан-жақты текстурасын жетік меңгерген опера әншісін тәрбиелеу. опера бөлімі орындалады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық ансамбль II

    Ансамбльдік ән айту және Серіктеспен және концертмейстермен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын жетілдіру. Опералық репертуардың ансамбльдік көріністерін зерттеу. Шығарманы орындаудың спецификалық ерекшеліктерін анықтау. Орындалатын шығармаға вокалдық-техникалық талдау жасай білу. Серіктестердің психологиялық өзара әрекеттесуін іздеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Камералық класс II

    Батыс Еуропа композиторларының музыкасын зерделеу мысалында камералық-вокалдық музыканың орындаушылық дағдыларын жетілдіру. Неміс Lied, романтизмнің камералық музыкасының негізі ретінде. Камералық вокалды музыкадағы Импрессионизм және классицизм. Камералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Орындаушылық өнер тарихы

    "Орындаушылық өнер тарихы" курсы XVI-XXI ғасырлардағы музыкадағы стиль процестерін талдауды; музыкалық және жеке авторлық стильдердің диалектикасын зерттейді. Білім алушылар музыкалық композицияның негізгі категорияларын үйренеді, әртүрлі дәуірлердегі шығармаларды талдау әдістерін меңгереді, Оқу пәні студенттердің музыка және мәтінмен жұмыс істеу дағдыларын дамытады, сондай-ақ негізгі әдебиеттермен жұмыс істеуге бағдарлайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Ағылшын тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI

    Курс ағылшын тілінде ән айтудағы қателіктерді, мысалы, интерполяция және артикуляциялық аппараттың жеткіліксіз белсенділігін дамытуға бағытталған. Студенттер сонымен қатар фонетикалық және грамматикалық материалдарды опералық шығармалар негізінде оқиды, бұл кәсіби білімді қалыптастыруға және музыкалық және педагогикалық қызметте ағылшын тілін қолдануға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Вокалдық шығармаларды талдау

    "Вокалдық шығармаларды талдау" пәні түрлі вокалдық стильдер мен формаларды зерттеу әдістерін қарастырады. Оқу курсы барысында студенттер вокалдық шығармалардың құрылымын, олардың тарихи контексттерін және көркемдік бейнесін жеткізу құралдарын зерттейді; курс білім алушылардың талдау және интерпритациялау дағдыларын дамытады және вокалды музыка туралы түсініктерін байытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Француз тілінің вокалдық фонетикасын талдау VI

    Курс француз тілінде таныс және жаңа тақырыптар бойынша әңгіме жүргізу дағдыларын дамытуға, француз авторлары, классикалық шығармалар мен мәдени дәстүрлер туралы білімдерін кеңейтуге бағытталған. Оқушылар музыкалық нарықта бәсекеге қабілеттілігін арттыратын және француз тілін меңгерген вокалистер ретінде өзін-өзі тәрбиелеуге ықпал ететін ырғақты-әуезді орындаудың ерекшеліктерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Интерпретация тарихы

    Вокалистің интерпретациялық қызметімен байланысты студент-вокалистердің теориялық базасын қалыптастыру: интерпретация түсінігі; көрнекті музыканттардың концерттік-камералық/опералық орындаушылық қызметі, Орындаушы музыканттардың типологиясы; орындаушы музыканттың тұлғасы және музыкалық шығарманы интерпретациялау, орындаушы музыканттың шығармашылығы. Вокалдық мәтінді интерпретациялаудың негізгі принциптері; Вокалдық шығармалардың редакциялары мен редакторлары; вокалдық музыканы интерпретациялау проблемасына әртүрлі тәсілдердің даму тенденциялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Барокко вокалдық музыкасының интерпретациясы

    Дауысты мәтінді түсіндірудің негізгі принциптері; барокко вокалдық шығармаларының басылымдары мен редакторлары; барокко вокалдық музыкасын интерпретациялау мәселесіне әртүрлі көзқарастарды дамыту тенденциялары, барокко және шынайы музыканың қазіргі орындаушылары, барокко вокалдық музыкасын түсіндіру мәселесіне әртүрлі көзқарастардың даму тенденцияларын бағдарлау, редакторлар мен редакторларды білу вокалдық шығармалар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мамандық VІ

    Оқу курсы студенттердің вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларын жетілдіруге, концерттік-орындаушылық және сахналық іс-шараларға баса назар аударуға бағытталған. Білім алушылар концерттік қызметке дайындықтың басым бағыттарын анықтайды. Әртістік, эмоционалдылық және дыбыс шығару мәдениеті кәсіби қызметке практикалық дайындықты қамтамасыз ете отырып, академиялық орындаушы үшін кешенді негіз болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Итальян тілі бойынша вокал фонетикасын талдау VІ

    Қарапайым түпнұсқа мәтіндерді, опералық партитураларды және либреттоны өз бетінше оқуға мүмкіндік беретін тілді меңгерудің орташа деңгейіне жету. Итальян тілінде әңгімені түсіну және жүргізу. Еркін тақырыптарға коммуникативтік жағдайларда өз бетінше қалыптастыру және қатысу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Арнайы педагогикалық дайындық

    "Арнайы педагогикалық дайындық" пәні вокалдық шеберлікті оқытуға қажетті педагогикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер оқыту әдістемелерін, вокалдық педагогика және психология негіздерін үйренеді, сондай-ақ оқушылармен жұмыс істеуде практикалық дағдыларға ие болады. Бұл олардың кәсіби дамуына және педагогикалық қызметке дайын болуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Музыкалық театр тарихы

    Пән музыкалық мәдениеттер мен музыкалық театрды зерттеуге, қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Опера жанрының пайда болуы, қалыптасуы және дамуы. Италия, Франция, Англия, Германия, Ресей, Қазақстандағы опера театрлары. Музыкалық театр қазіргі күйі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау I

    Пәннің міндеттері студенттердің сахналық мінез-құлық логикасын режиссерлік экспликацияға сәйкес меңгеру, зерттелетін опералық көріністердің музыкалық бейнелерін актерлік және сахналық бейнелеуге деген қызығушылықтарын қалыптастыру; шығармашылық сахналық міндеттерді өз бетінше шешуге қабілетті әнші-суретші тәрбиелеу. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық қойылымдағы және жеке сахнадағы рөлде жұмыс істеудің негізгі принциптерін білуі керек; нақты сахналық образдарды жасауға көшу үшін сахналық әрекет дағдыларының болуы; шығармашылық ойлау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижердің партитурамен жұмысы I

    Бұл пәнді оқу мақсаты – пәнді меңгеру нәтижесінде студент дирижер ым-ишарасының құрылымын, дирижер схемаларын, арнайы оқу-әдістемелік әдебиеттерді білуі керек; түрлі стильдегі және жанрдағы шығармалардың музыкалық-лингвистикалық және интерпретациялық-орындаушылық ерекшеліктері, опера партиясын/партитурасын дирижерлік интерпретациялаумен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижермен және режиссермен жұмыс І

    Әншіні интонацияның дәлдігіне де, вокалды орындаудың көптеген басқа қасиеттеріне де қатысты түзету. Дирижер әншінің әуеннің дыбыстық және ырғақты суретін дәл ойнауын, дикцияның анықтығын, мағыналы фразаны, тыныс алудың орынды орналасуын бақылауы керек. Мазмұны, композициялық құрылымы, Текстураның сипаты, поэтикалық мәтіннің ерекшелігі, сөз бен дыбыстың өзара байланысы бойынша режиссерлік жұмыс. Зерттелетін опералық репертуарды режиссерлік экспликациялау бойынша жұмыс және құрастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Орыс музыкасының тарихы

    Орыс музыкасы тарихының елеулі фактілерін, қазіргі қоғамның мәдени мұрасына енген шығармаларды зерттеу, әр түрлі дәуірлер мен дәстүрлердің шығармаларын стильдік талдау дағдысын дамыту, Ресейдің музыкалық мәдениетін дамытудың ұлттық ерекшеліктері мен ерекшеліктері туралы түсініктерді қалыптастыру. Орыс музыкасы музыка өнерінің көрінісі ретінде. Жалпы сипаттамасы. КСРО - дағы музыкалық андеграунд. 20-21 ғасырлардағы қазіргі орыс музыкасы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандық VІІ

    Пән концерттік-сахналық және вокалдық-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыра отырып, әншіні кәсіби қызметке практикалық дайындауға бағытталған. Білім алушылар концерттік бағдарламаны орындаудың вокалдық мәдениетін меңгеру дағдыларын дамытады, сондай-ақ орындалатын шығармалардың сахналық бейнесін ашуды үйренеді, бұл олардың көркемдік және кәсіби өсуіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Камералық класс III

    19-20 ғасырдың бірінші жартысындағы орыс және Батыс Еуропа композиторларының камералық-вокалдық музыкасын зерделеу негізінде камералық репертуар және вокалдық циклдер туралы білімді қалыптастыру. Камералық-вокалдық шығармаларды кешенді талдау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пән зерттеу қызметінің дағдыларын, педагогиканың, әдістеменің, ғылымның, техника мен өндірістің қазіргі теориялық, әдістемелік және технологиялық жетістіктері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер музыка тарихы мен теориясының әртүрлі салалары туралы; зияткерлік-шығармашылық, мәдени-ағартушылық қызметтің стратегиялық даму процестері туралы білім алады. Олар ғылыми танымның формалары мен әдістерімен, зерттеу қызметін ұйымдастыру принциптерімен, ғылыми ақпаратты іздеу, өңдеу, пайдалану әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бұқаралық музыка мәдениеті

    Пәннің мақсаты – қазіргі заманғы бұқаралық мәдениетті зерттеу Джаз музыка өнерінің феномені ретінде. Классикалық джаз. 40-80 жылдардағы заманауи джаз. Афро-кубалық джаз. Авангард джаз. Поп-музыканың шығу тегі. 50-80 жылдардағы кеңес эстрадасының қалыптасу ерекшеліктері. КСРО-дағы музыкалық андерграунд. Қазіргі поп-музыка. Отандық бұқаралық музыка мәдениетінің қалыптасу ерекшеліктері. Американдық рок музыкасы. Орыс рок музыкасы. Музыкалық. Рок-опера.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Опералық класс І

    Опера сахнасында жұмыс істеудің кәсіби дағдыларын қалыптастыру. Музыкалық-сахналық бейнемен жұмыс. Вокалдық партия бойынша өзіндік жұмыс. Жеке және ансамбльдік сахналарда жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері

    Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дирижермен және режиссермен жұмыс ІI

    Ансамбльде өзара әрекеттесу қабілеті: режиссер-дирижер-концертмейстер-вокалист. Әншіні оқу процесінде де, сахналық қызметте де түзету. Орындалатын шығарманың музыкалық мәтінін бірлесіп оқу және ойнату дәлдігі. Зерттелетін материалдың музыкалық мазмұны бойынша жұмыс, музыкалық оқудың дәлдігі және оны түсіндіру. Көркем бейнемен, сахналық бейнемен, әртістікпен жұмыс. Қорытынды аттестаттауда орындалатын музыкалық көріністердің (опералық үзінділердің) қойылымдық бөлігі бойынша режиссерлік жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дирижердің партитурамен жұмысы II

    Пәннің міндеттері: дирижер «қолымен» орындаушылық шеберлікті арттыру, солист-дирижер-концертмейстер бірлескен жұмысында музыкалық бейнелерді сахналық бейнелеуге студенттердің қызығушылығын қалыптастыру; жеке орындаудағы дирижерлік түзетулерге сәйкес музыкалық материалды (сахна, опера бөлімі) кәсіби білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Камералық класс ІV

    Концерттік-камералық орындау дағдыларын жетілдіру. Қазақстан композиторларын қоса алғанда, 20-21 ғасырлар композиторларының вокалдық циклдарын зерделеу және орындау. Орындалатын шығармалардың бейнелі мазмұнын интонациялау, вокалдық фонетика және көркемдік бейнелеу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Опера бөлігін режиссерлік интерпретациялау II

    Пәнді меңгеру нәтижесінде студент музыкалық қойылымдағы және жеке сахнадағы рөлде жұмыс істеудің негізгі принциптерін білуі керек; көркемдік тапсырмалардың мәнін түсіну; сахналық бейненің психофизикалық күйін беру, оның эмоционалдық күйін шынайы беру дағдыларын меңгеру Курсты аяқтаған соң бітіруші кәсіби терминологияны білуі, операны жеке интерпретациялауда режиссерлік ниетін іске асыра білуі керек. батыр.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Опералық класс ІІ

    Жан-жақты дамыған, жоғары кәсіби музыкант-орындаушыны дайындау, сахналық орындаушылық дағдыларын меңгерген, болашақ мамандығы алдына қоятын міндеттерді өз бетінше және шығармашылықпен шешуге қабілетті. Опералық репертуарды, опералық-сахналық орындау дағдыларын үйрену. Опералық репертуардың әртүрлі стильдерін орындаушылық интерпретациялау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мамандық VIІІ

    Оқу пәні вокалдық шығармалардың сахналық және актерлік көрінісіне баса назар аудара отырып, білім алушыларды концерттік-орындаушылық қызметке арналған. Білім алушылар камералық және опералық репертуардың вокалдық шығармаларын өз бетінше талдау және интерпретациялау әдістерін меңгере отырып, вокалдық орындаушылық мәдениетті дамытады, бұл олардың сахнадағы көркемдік бейнені көрсетіп, сахнадағы сенімділігіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Ақпаратты іздеу, іріктеу және жүйелеудің ұтымды әдістерін қолдана отырып, Вокал өнері саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындай білу. Тарихи контексте музыкалық өнердің дамуын түсіну, музыкалық стильдер, жанрлар мен формаларды ажырата алу.
  • Дауыстың барлық модуляцияларын қолдана отырып, мәтінді анық айта білу; мәтінді тыңдаушыға мәнерлеп жеткізу; итальян, француз және ағылшын тілдерінің мәнері мен лексикасын меңгеру; дауыссыз және дауысты дыбыстарды айту кезінде айқын дикцияны меңгеру.
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы мінез-құлықтың этикалық және құқықтық нормаларын қолдану және қолдау, адамгершілік және құқықтық мәдениет деңгейін арттыру бойынша жұмыс істеу. Мәдениет саласын басқару және бизнес жүргізу. Кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу. Қауіпсіздік негіздерін білу, қоршаған ортаға қатысты білімге ие болу.
  • Концерттік орындаушылық қызмет барысында әртістік қабілетті, орындаушылық ерік-жігерді және орындаған шығарманы интерпретациялау дағдыларын көрсете білу; Вокалдық өнер және орындаушылық саласында кәсіби біліктіліктер мен дағдыларға ие болу.
  • Вокалдық педагогика саласындағы әдістемелік қызметтің ерекшеліктерін білу; вокал (жеке ән айту) сыныбында оқу үдерісін жоспарлай білу, педагогикалық репертуарды меңгеру, білім алушының жеке жоспарын сауатты жасау, оқушының музыкалық қабілеттерінің даму тенденцияларын анықтау.
  • Концерттік-опера орындаушысы және вокал педагогының кәсіби қызметінде қажетті музыкалық-теориялық, тарихи-мәдени және музыкалық-педагогикалық білімдерге ие болу; Аспаптық-орындаушылық дағдыларды толық меңгеру.
  • Сахналық орындау дағдыларына ие болу; опералық шығармаларды интерпритациялай білу, сондай-ақ серіктестермен қарым-қатынас жасау және театрлық композицияны игеру.
  • Кәсіби аспектілері контекстінде сахналық жұмыс дағдыларына ие болу; дауыс қою және тыныс алу дағдыларын меңгеру; дауыс мәдениетін, вокалистің жұмыс режимін қалыптастыру; Станиславский және басқа да шеберлердің әдісі бойынша жұмыс жасау.
  • Фортепианода ойнау дағдыларын меңгеру және практикада әртүрлі жанрлар мен стильдердің туындыларын меңгеру.
  • Ноталық мәтінді интерпритациялау және музыкалық шығармаларды редакциялау негіздерін білу; "Композитор-ноталық мәтін-редактор-орындаушы-тыңдаушы" жүйесіндегі әртүрлі стильдер мен бағыттардағы вокалдық музыканы түсіндірудің әртүрлі тәсілдерінің даму тенденцияларын түсіну.
  • Музыкалық жетекшімен өзара әрекеттесу дағдыларына ие болу; үйлесімді сахналық қойылым жасау үшін дирижердың белгілеріне бейімделу және режиссерлік тұжырымдамаларды түсіну.
  • Хореографиялық қимылдарды үйлестіруді дағдыларына ие болу; ырғақ пен музыканы сезіну, сондай-ақ мәнерлі және үйлесімді сахналық бейнелерді жасау үшін би элементтерін вокалдық қойылымдарға біріктіру мүмкіндігінің дамуы.
Top