Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B02199 Дәстүрлі ән в Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Дәстүрлі ән" білім беру бағдарламасының мақсаты - орындаушы, оқытушы ретінде кәсіби шығармашылық қызметке дайын, мәдениет және өнер саласындағы кең ауқымды білімі бар маманды тәрбиелеу.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Қазақ ұлттық өнер университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B101 Дәстүрлі музыка өнері
-
Білім беру саласы 6B02 Өнер және гуманитарлық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B021 Өнер
Пәндер
-
Жалпы фортепиано I
Жалпы фортепиано пәні фортепианода ойнаудың негіздерін, соның ішінде техниканы, теорияны және музыкалық қабылдауды үйренуге бағытталған. Оқушылар аккордтарды, шкалаларды, ноталарды және ритмикалық құрылымдарды меңгереді. Бұл пән музыкалық дағдыларды дамытады, үйлестіру мен естуді жақсартуға көмектеседі, сонымен қатар әр түрлі музыкалық жанрларды одан әрі оқытуға негіз болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Концертмейстерлік класс I
"Концертмейстер сыныбы " пәні музыканттарды концертмейстер рөліне дайындауға бағытталған. Осы пән бойынша студенттер сүйемелдеу дағдыларын дамытады, бұл оларға солистті сезінуге және ұстануға мүмкіндік береді, ойынды әртүрлі аспаптар мен дауыстарға бейімдейді. Парақтан оқуға ерекше назар аударылады, бұл алдын-ала дайындықсыз жаңа шығармаларды ойнау қабілетін қажет етеді. Интерпретация мен стилистика да зерттеледі, бұл әртүрлі композиторлардың ерекшеліктерін жеткізуге көмектеседі. Маңызды элемент-барлық музыкалық сызықтар мен олардың өзара әрекеттесуі туралы түсінік беретін ұпайлармен жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Міндетті фортепиано I
«Міндетті фортепиано негіздері» пәнінің мазмұны бірнеше негізгі аспектілерді қамтиды: Ойнау техникасы. Ойынның негізгі принциптері. Музыкалық сауаттылық. Репертуар: Түрлі стильдегі қарапайым музыкалық шығармаларды орындау. Көркем бейнелеу және түсіндіру жұмыстары. Есту арқылы қабылдау және ырғақ.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Дауыс қою І
«Дауыс қою І» курсын өту нәтижесінде студенттер дұрыс ән айтудың негізгі принциптері мен әдістерін игеріп, вокалды орындау дағдыларын дамытады. "Вокалды есту" қабілетін қалыптастыру, тыныс алу техникасын игеру, интонацияны тазалау және эмоционалды орындау дағдысын дамыту жұмыстары жүргізіледі. Сонымен қатар, студенттер дауысты қоюдың теориялық негіздерімен және дәстүрлі ән айтудың вокалдық мәдениетін қалыптастырудың әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Негізгі аспап I
Бұл пән таңдалған аспаптың сүйемелдеуімен әндерді орындаудың дәстүрлі қалыптасқан аймақтық ерекшеліктеріне назар аудара отырып, білім алушының шеберлігін шыңдауға мүмкіндік береді. Студенттер аспапта ойнаудың негізгі әдістері мен стильдерін үйренеді. Бұл жеке орындаушылық стильді қалыптастыруға ықпал етеді және музыкалық орындау сапасын арттырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық І
Курсты оқу барысында білім алушының жеке музыкалық қабілеттерін дамытуға баса назар аударылады. Вокалдық-техникалық сабақтарда «Ақдариға», «Екі жирен», «Ақдарі қалқаш» и «Ау Ғайша» сынды вокалдық мүмкіндіктерді кеңейтетін қарапайым әндермен жұмыс кіреді. Студенттер вокалдық фонетиканың ерекшеліктерімен танысып, регистрлік теңестіруді, әншілік тыныс алуды және вокалдық интонацияны меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сольфеджио
"Сольфеджио" оқу курсы музыкалық есту, ырғақ сезу қасиеттері мен нотаны парақтан оқу дағдыларын дамытады. Студенттер ноталық мәтіндерді оқу және орындау негіздерін үйренеді, сонымен қатар дәстүрлі әндердің музыкалық құрылымдарын талдайды. Курс дәстүрлі вокалдың дәл және мәнерлі орындалуына ықпал ететін музыкалық материалды қабылдау мен түсіндіруді жақсартуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Негізгі аспап II
«Негізгі аспап ІІ» пәні білім алушының музыкалық аспапта орындаушылық шеберлігін кәсіби түрде жетілдіруге негізделген. Меңгерген теориялық білімді тәжірибеде қолдануға үйретеді. Шығармаларды кәсіби орындауға басымдық береді. Аспапта орындауды игеріп қана қоймай, дыбыс көркемдігін, динамикасын, күрделі қағыстарды, аппликатураны меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Концертмейстерлік класс II
"Концертмейстерлік класс IІ" сабақтары әр студенттің оқу бағдарламасының ерекшеліктерін көрсететін әртүрлі репертуарды дайындауды және орындауды қамтиды. Бұл жеке шығармалар, аккомпанементтер және тіпті камералық ансамбльдер болуы мүмкін. Оқытудың маңызды бөлігі - коммуникативті дағдыларды дамыту және солист пен концертмейстер арасындағы өзара әрекеттесуді түсіну, бұл музыкалық шығармаларды сәтті орындауда маңызды рөл атқарады. Курс сонымен қатар техникалық дағдыларды, музыкалық дәмді және интерпретацияны дамытуға ықпал етеді, сондай-ақ студенттердің жалпы музыкалық мәдениетін жақсартады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазіргі заман сольфеджио
Курстың мақсаты-20-21 ғасырлардағы композиторлардың музыкасы негізінде "Сольфеджио" курсында студенттер алған есту және ән айту дағдыларын жетілдіру; Пәнді оқу барысында қазіргі композиторлық музыка негізінде музыкалық құлақтың, гармония сезімін, ырғағын, стилін дамытып, жетілдіре түсу байқалады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Міндетті фортепиано II
Фортепианодағы импровизация негіздері. сүйемелдеу бойынша жұмыс: аккорд прогрессиясы және динамикасы. Бұл пән техникалық және музыкалық дағдыларды дамыта отырып, фортепианода одан әрі үйренуге негіз береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Жалпы фортепиано II
«Жалпы фортепиано» пәні бойынша жоғары курстарда мазмұн тереңірек және мамандандырылған болады. Жетілдірілген ойын техникасы. Музыкалық қабылдауы кеңейтілді. Классикалық және заманауи репертуардан өте күрделі туындыларды орындау. Музыкалық түсіндіру: Жеке орындаушылық мәнерді дамыту. Экспрессия, түсіндіру және көркемдік жұмыс.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Мамандық II
Курс білім алушылардың вокалдық техникалық мүмкіндіктерін арттыруға бағытталған. Сонымен қоса, дәстүрлі әндерді домбырамен сүйемелдеу дағдыларын дамытуға басымдық беріледі. Бағдарлама студенттердің жеке вокалдық-техникалық дайындығын ескере отырып, әр түрлі формадағы және жанрдағы шығармаларды қамтиды, бұл олардың шығармашылық дамуы мен сахнадағы сенімділігіне ықпал етеді. Білім алушының музыкалық және орындаушылық қабілеттеріне қарай "Қарғам-ау", "Бес қарагер", "Майда қоңыр" және "Гүлдариға"сияқты домбыра ырғағын қалыптастыратын әндер беріледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дауыс қою II
Оқу курсы барысына студенттер орындаудың халықтық тәсілін меңгеріп, нақты дикция және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары қалыптасады. Музыкалық есту қабілетін ,ырғақ сезімін, зейінділікті, шығармашылық қиялды, сондай-ақ дауыстың тембрін, күші мен ауқымын, эмоционалдылық пен актерлік шеберлікті дамыту жұмыстары жүргізіледі; студенттердің музыкалық-эстетикалық талғамы, эмоционалды орындау дағдылары, шығармашылық ерік-жігері қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақ музыка тарихы
Оқу курсы халықтық және халықтық-кәсіби шығармалардың Тарихи фактілері мен музыкалық-стилистикалық ерекшеліктерін игеру арқылы қазақ музыкасының тарихы бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәнге музыкалық-поэтикалық фольклор мен ауызша-кәсіби дәстүр үлгілері, сондай-ақ Қазақстан композиторларының академиялық бағыттағы жетістіктері кіреді. Ол елдің мәдени мұрасын терең түсінуге ықпал ете отырып, музыкалық жанрлардың жағдайы мен дамуын, олардың эволюциясы мен мағыналы шығармаларын талдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қазіргі заман музыкасының тарихы
"Қазіргі заман музыкасының тарихы" пәні ХХ-ХХІ ғасырлардағы музыкалық мәдениеттердің ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Курста 20 ғасырдағы музыканың негізгі бағыттары мен көркемдік тенденциялары, сондай-ақ музыкалық өнердің ең жарқын үлгілері қарастырылады. Оқыту барысында қазіргі музыканың ерекшеліктері туралы білім қалыптасады; қызметті орындауда пәннің терминологиялық және ұғымдық аппаратын қолдана білу; музыкалық әдебиеттермен жұмыс істеу дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел музыкасының тарихы
"Шетел музыкасының тарихы" курсы ежелгі дәуірден қазіргі заманға дейінгі Қазақстаннан тыс негізгі музыкалық жанрлар мен стильдерді қамтитып, музыкалық бағыттардың дамуын зерттейді. Оқу курсы белгілі композиторлардың музыкалық өнердің дамуына әсерін, мәдени және тарихи контексттерді қарастырады, сондай-ақ әртүрлі елдердің музыкалық дәстүрлерінің өзара әрекеттесуін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Дауыс қою III
Оқу пәні білім алушылардың дәстүрлі ән айту және жеке орындау дағдыларын дамыту арқылы музыкалық-мәдени деңгейін кеңейтуге бағдарланған. Курс барысында дауыстың дыбыс сапасын жақсартуға, орындаушылық тәжірибе жинақтауға, музыканы көркемдік қабылдауды дамытуға және орындалатын шығарманың мазмұнын тыңдаушыларға жеткізе білуге көңіл бөлінеді. Сондай-ақ, фортепиано мен басқа да аспаптардың сүйемелдеуімен жеке орындауға машықтанады, бұл көпшілік алдында өнер көрсетудің шығармашылық тәжірибесіне ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 2
-
Мамандық ІІІ
Оқу пәнінде білім алушылардың жеке ән орындауда өзіндік музыкалық ойлау қабілетін дамытуға назар аударылады. Студенттер сабақ барысында өзін-өзі естуге жаттығады. Бұл олардың өзіндік орындаушылық шеберлігінің дамуына және жұмыс жасауына жол ашады. Пәннің бағдарламасында "Ақбақай", "Алконыр", "Баянауыл" және "Сырымбет"сияқты дұрыс қойылымға баса назар аудара отырып, дауысты ашатын және оның ауқымын айқындайтын туындылар ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлем музыка тарихы
Пәннің мақсаты - әртүрлі композициялық мектептер мен бағыттардың стильдері туралы түсініктерді кеңейту. «Әлемдік музыка тарихы» пәні мәдени-эстетикалық және тарихи контексте көркем стильдер мен композиторлар шығармашылығының эволюциясының негізгі кезеңдерін ежелгі дәуірден бастап, композиторлардың шығармашылығын зерттеуге дейін зерттеуге арналған. ХХ ғасырдағы басты міндет – студенттерде кәсіби музыкалық мәдениеттің тарихи даму логикасы, оның негізгі құбылыстары туралы түсінік пен музыка өнерінің тарихи сабақтастығын, жаңаруы мен байытылуын ұғыну. Курс экспрессивтік құралдарға, жанрлар мен формаларға, сондай-ақ ұлы композиторлар шығармашылығының қоғамның рухани өміріне әсері мен музыка өнеріндегі шындықтың көркемдік бейнеленуінің ерекшеліктеріне назар аударады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Гармония
"Гармония" пәні классикалық гармонияның заңдылықтары мен оның музыкадағы рөлі туралы идеяларды қалыптастырады. Оқу барысында студенттер түрлі музыкалық стильдердегі дыбыстардың үйлесу ережелерін үйренеді Курс білім алушылардың эстетикалық қабілеттері мен музыкалық-шығармашылық қасиеттерін дамытады және ладогармониялық ойлау қабілетін тәрбиелеуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Этносольфеджио
"Этносольфеджио" курсы қазақ музыкалық мәдениеті контекстінде музыка теориясы мен практикасының негіздерін үйретеді. Студенттер вокалдық орындауды жақсарту үшін дәстүрлі шығармаларды оқу, талдау және интерпретациялау дағдыларын дамыта отырып, қазақ музыкасының ладтық жүйелерін, ырғақтық құрылымдары мен әуендік ерекшеліктерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Тектес аспап
"Тектес аспап" курсы қазақтың незігі ішекті аспаптарында орындау техникасын меңгеруді қамтиды. Студенттер домбыра, жетіген және үш ішекті домбыраның ерекшеліктерін, олардың дәстүрлі ән айтудағы рөлін, сүйемелдеу әдістерін және вокалмен өзара әрекеттесуін зерттейді. Курс орындаушылық дағдыларды дамытуға және аспаптық репертуарды меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Үш ішекті домбыра
Бұл пән білім алушының орындау қабілетін дамытуға арналған. Үш ішекті домбыра аспабында шығарма орындап, ән салып, күй орындау үрдісі ХІХ ғасырдың ортасынан бастап, ХХ ғасырдың ортасына дейін гео-саяси жағдайларға байланысты үзіліп қалған-ды. Осы орындаушылық өнерді қайта жаңғыртып, әнші-жыршы, ақындардың кәсіби тұрғыда шыңдалуына бірден-бір септігін тигізетін аспап түрі. Үш ішекті домбырамен шығармаларды сүйемелдеу – дыбыс гармонияларының дұрыс түзілуіне, есту қабілеттерінің дамуына, әуеннің көркемдігін арттыруға оң әсерін тигізеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Арқа әншілік дәстүрі
"Арқа әншілік дәстүрі" пәнінде басқа әншілік мектептің орындаушылары Арқа әндерін практикалық түрде үйренеді. Негізінен Абай, Біржан сал, Ақан сері, Үкілі Ыбырай, Жаяу Мұса, Естай, Шашубай, Әсет Найманбаев т.б. шығармаларын меңгереді. Бұл шығармалар білім алушының репертуарын байытып, орындаушылығын жан-жақты етеді. Осы аймақтың ән тудырушы өкілдері мен орындаушылары, жеткізушілері турасында сабақтастықты жаңғыртады әрі жаңартады. Аймақтың ерекшеліктеріне қанығып, зерттеу алаңына айналдыруға да мол мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Домбыра
"Домбыра" курсы қазақ музыкалық дәстүрінің негізгі аспабы — домбыра аспабын игеруге бағытталған. Студенттер домбырада орындау техникасын, дәстүрлі әндердің сүйемелдеуін, сондай-ақ ырғақтық және әуезді элементтермен жұмыс істеуді үйренеді. Курс домбыраның вокалмен үйлесімді өзара әрекеттесу дағдыларын дамытуға және музыкалық материалды түсінуді тереңдетуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 2
-
Қазақтың дәстүрлі және эстрадалық әнін талдау
Бұл курстың зерттеу тақырыбы - шығарманың мазмұнын бейнелеу үшін пайдаланылатын музыкалық құралдардың интегралды жүйеленген жүйесі, қазақтың дәстүрлі және эстрадалық әндерінің үлгілері. Классикалық халықтық әндердің эстрадалық мәнерде орындаудың негізгі принцптерін талдау арқылы оның түпнұсқалық қалпының сақталуына әрекет жасау. Сондай ақ, шығармаға жаңаша түр беріп басқа жанрда орындалуына мүмкіндік туғызу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық-поэтикалық шығармаларды талдау
Халық ауыз әдебиетіндегі музыкалық-поэтикалық шығармаларына талдау жасау курсында қазақ халқының ән және аспаптық фольклорының үлгілері, шығарманың мазмұнын жүзеге асыру үшін қолданылатын музыкалық құралдардың тұтас ұйымдастырылған жүйесі зерттеледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Өмір cүру қауіпсіздігінің негіздері
Пән қауіпсіз ойлауды, қауіпсіз типтегі тұлғаны тәрбиелеуге және табиғи, техногендік және әлеуметтік ортаның қауіпті және төтенше жағдайлары туралы білім алуға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға; бейбіт және соғыс уақытында халықты және аумақтарды қорғауды ұйымдастыруға;тіршілік қауіпсіздігі құқықтық нормативтік-техникалық және ұйымдастырушылық негіздерін білуге; жарақаттар, шұғыл жағдайлар және жіті аурулар кезінде алғашқы медициналық көмек көрсетудің қажетті әдістерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетісу әншілік дәстүрі
Пән Жетісу өңірінің әншілік дәстүрін зерттеуге бағытталған. Әнші-ақындар Сүйімбай Аронұлы, Жамбыл Жабаев, Кенен Әзірбаев, Пшан, Садықожа Мошанұлы және басқалардың шығармаларын басқа әншілік мектептердің орындаушылары үйретеді. Пән Жетісу өңірінің халық ән өнерін оқытуға; Жетісу мектебінің ақындарының тарихы мен халық орындаушылық теориясының теориялық білімдерін пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық шығармаларды талдау
«Музыкалық шығармаларды талдау» пәні музыкалық шығармаларды тұтас, жанрлық, интонациялық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент орта ғасырлардан қазіргі уақытқа дейінгі музыкалық формалардың тарихы мен теориясын білуі, әртүрлі тарихи дәуірлердегі, стильдегі, жанрдағы музыкалық шығармаларды тарихи-эстетикалық контексте талдай білуі; музыкалық формаларды талдау әдістемесін меңгеру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Музыкалық фольклор үлгілерін нотаға түсіру және талдау
Пәннің мақсаты – фольклор және этнография бойынша музыкалық материалдармен практикалық жұмыс істеудің ғылыми тәсілдері мен дағдыларын қалыптастыру. Курс этномузыкатану саласындағы маманның ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті қазақ музыкалық фольклорының үлгілерін ноталау және талдау бойынша кәсіби дағдыларды меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Дәстүрлі орындаушылық мектептер І
Оқу пәні дәстүрлі орындаушылық мектептерді қалыптастыратын тұлғаларды және олардың бай ән мұраларын терең түсінуге баса назар аудара отырып, Арқа және Батыс Қазақстан өңірінің әншілік мектептерін зерттейді. Студенттер Біржан Сал, Ақан сері, Үкіли Ыбырай, Жаяу Мұса, Балуан Шолақ және Мұхит сияқты көрнекті орындаушылардың шығармашылығымен танысады, бұл оларға қазақ халқының әншілік дәстүрі мен музыкалық әртүрлілігін тереңірек бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Фольклор музыкалық шығармаларды талдау
Пәннің мақсаты - қазақ фольклорының музыкалық үлгілерін талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер қазақ халық музыкасының құрылымдық принциптерін және дәстүрлі жанрлардың формаларын меңгереді, бұл халық шығармашылығының мәдени тамыры мен ерекшеліктерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді. Алынған білім мен дағдылар студенттің әрі қарайғы ғылыми-зерттеу жұмыстарының негізі болып, жаңа музыкалық интерпретациялар мен зерттеулер жасауға мүмкіндіктер ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Қазіргі композиция теориясы
Пәннің мақсаты-студенттердің заманауи композиция теориясы бойынша білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Пәнді оқу барысында студенттер заманауи композиторлық техникалармен және осы техникалар іске асырылған заманауи авторлардың музыкалық шығармаларымен танысады. Заманауи композицияны зерттеу студенттердің заманауи композиторлық шығармашылықтың күрделі құбылыстарын музыкалық-теориялық талдау дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экология және тұрақты даму
Пән студенттерде табиғат пен қоғамның орнықты дамуының негізгі заңдылықтары туралы тұтас түсініктерді қалыптастыруға; әртүрлі елдер мен Қазақстан Республикасында орнықты дамудың тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық міндеттері туралы қазіргі заманғы түсініктерді қалыптастыруға; студенттерде экологияның, қоршаған ортаны қорғаудың және орнықты дамудың неғұрлым өткір және күрделі мәселелерін талқылауға кең кешенді, объективті және шығармашылық көзқарасты қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқықтық мәдениет негіздері
Құқықтық мәдениет ұғымы мен мәнін, оның ішінде оның құндылықтар жүйесі мен мазмұнын, сондай-ақ оның қалыптасу ерекшеліктері мен қоғамдағы рөлін меңгеру. Жеке тұлғаның құқықтық мәдениетін, оның деңгейлері мен қарым-қатынастарын түсіну, сондай-ақ әртүрлі әлеуметтік жағдайларда құқықтық сана мен құқықтық мінез-құлықты талдау үшін білімдерін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Оқу пәні саясаттану және құқықтану сияқты қоғамдық ғылымдар кешеніне негізделеді. Оқу пәнінің мазмұны сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық қатынастардың негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Сыбайлас жемқорлық құбылысының адам мен мемлекеттің экономикалық, саяси және әлеуметтік құрамдас бөлігіне әсері академиялық адалдыққа баса назар аударылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мамандық IV
Курс дәстүрлі әншілік репертуарды іс жүзінде меңгеруге бағытталған. Оқушылар вокалды орындаудың негізгі типологиялық ерекшеліктерін және жанрлық бағытын анықтайды. Сондай-ақ, курс кәсіби концерттік қойылымдарды өздігімен ұйымдастыру дағдыларын дамытуға және түрлі стильдер мен жанрлардағы композиторлардың шығармаларын зерттеуге бағытталған. Әншінің орындаушылық шеберлігін арттыратын және техникалық күрделі әндер ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орындаушылық өнер тарихы
Курс студенттердің халық әні мен орындаушылық өнері туралы түсініктерін кеңейтуге бағытталған. О0у курсы аясында орындаушылық дәстүрлерді дамытудың негізгі кезеңдері, сондай-ақ халық аспаптарының эволюция тарихы қарастырылады. Орындаушылық мектептердің орындаушылық принциптері мен әдістері игеріледі, көрнекті қазақ композиторлары мен орындаушыларының шығармашылығы зерделенеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Сандық технология бойынша арнайы пәндерді оқыту әдістемесі
«Сандық технология бойынша арнайы пәндерді оқыту әдістемесі» пәні білім алушыларды ақпараттық қоғамда педагогикалық қызметті атқаруға бейімдеп, арнайы пәндерді оқытудың әдістемесін меңгеруін мақсат етеді. Сандық технологиялардың өзегі болып табылатын мультимедиалық ақпараттар (бейнематериалдар, сандық аудиожазбалар, түрлі форматтағы суреттер, анимациялық бейнелер) бүгінгі білім беру үдерісінің негізгі құралдарының бірі болғандықтан, оқу курсында білім алушылар бұл материалдарды өзі қолданып және арнайы пәндерді оқытуда тиімді пайдалану әдістемесін меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Батыс Қазақстан әншілік дәстүрі
Бұл пәнде басқа әншілік мектептің орындаушылары Батыс Қазақстан өңірінің: Мұхит Мералыұлы, Батақтың Сарысы, Ғарифолла Құрманғалиев, Маңғыстаудың жеті қайқысы т.б.шығармаларын практикалық түрде үйренеді. Бұл шығармалар білім алушының репертуарын байытып, орындаушылығын жан-жақты етеді. Сонымен қатар, осы аймақтың ән тудырушы өкілдері мен орындаушылары, жеткізушілері турасында сабақтастықты жаңғыртады әрі жаңартады. Сондай ақ, аймақтың ерекшеліктеріне қанығып, зерттеу алаңына айналдыруға да мол мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мамандық V
Курс студенттердің өздігімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіруге ықпал ететін күрделі құрылымдағы әндерді меңгеруге бағытталған. Оқушылар вокалдық-техникалық және орындаушылық қиындықтарды анықтай отырып, орындалатын шығармаларға кешенді талдау жүргізуді үйренеді. Вокалды-техникалық орындау мен көркемдік бейненің бірлігіне ерекше назар аударылады, бұл студенттердің көркемдік қасиеттері мен интерпретация тереңдігін дамытуға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дауыс шыңдау
Пән әншінің дауыстық физиологиясын зерттейді, оның ауқымына, тыныс алуына және дыбыс шығару техникасына назар аударады. Студенттер дауыс аппаратының анатомиясын мекгеріп, тыныс алу мен орындау техникасын бақылауды жақсартады, практикалық жаттығулар жасайды, бұл студенттердің кәсіби әнші ретінде қалыптасуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алтай-Тарбағатай әншілік дәстүрі
Бұл пәнде басқа әншілік мектептің орындаушылары Алтай-Тарбағатай өңірінің әндерін практикалық түрде үйренеді. Бұл шығармалар білім алушының репертуарын байытып, орындаушылығын жан-жақты етеді. Сонымен қатар, осы аймақтың ән тудырушы өкілдері мен орындаушылары, жеткізушілері турасында сабақтастықты жаңғыртады әрі жаңартады. Сондай ақ, аймақтың ерекшеліктеріне қанығып, зерттеу алаңына айналдыруға да мол мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ансамбльмен ән салу
"Ансамбльмен ән айту" оқу пәні барысында студенттер ансамбльдік ән айту дағдыларын меңгереді. Оқу курсы білім алушылардың ұжымда жұмыс істеу, интонацияны сақтау, көп дауысты партияларды орындау және ансамбльді сезіну қабілеттерін дамытады. Оқу нәтижесінде дамитын жеке және ұжымдық ән айту дағдылары студенттердің кәсіби қалыптасуына және ұжыммен өнер көрсетуге машықтануына ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі орындаушылық мектептер IІ
Бұл курста Жетісу және Алтай-Тарбағатай орындаушылық мектебін қалыптастырған орындаушылардың музыкалық мұрасы мен шығармашылық ерекшеліктеріне баса назар аударылды. Студенттер Жамбыл, Қ.Әзірбаев, Пішән және Сәдіқожа сияқты маңызды тұлғалардың мұраларын зерттейді, бұл қазақ орындаушылық өнерінің мәдени дәстүрлері мен байлығын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.Сондай-ақ олардың музыкалық стилінің ерекшеліктеріне, шығармаларды интерпретациялауға және қазақ музыкалық мәдениетін сақтау мен дамытуда атқарған рөлі қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақ халық әндерінің нотографиясы
Әр орындаушы домбырамен орындалатын әндерді жаңа технологияларды қолдана отырып нотаға түсіріп және оның жазылу, таңбалану заңдылықтарын меңгереді. Ғылыми жұмыстар, хрестоматиялық оқу құралдарын, ноталық жинақтар құрастыруда үлкен мүмкіндіктер береді және біліктілігін арттырады. Халықтық әндердің домбыра позициясында нотаға дұрыс түсірілуін оқытады және әр орындаушының өзіндік мәнерінің нота таңбасында сақталуына үлкен мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
ХХ ғасыр композиторларының әндерін үйрену
"ХХ ғасыр композиторларының әндерін зерттеу" пәні осы кезеңдегі композиторлардың дәстүрлі әндерін зерттейді. Студенттер көрнекті қайраткерлердің шығармашылығымен, олардың қазақ музыкасының дамуына әсерімен және композиторлық стильдің ерекшеліктерімен танысады. Курс әндерде қолданылатын музыкалық формалар мен жанрларды талдауды қамтиды, бұл сол кездегі мәдени контекст пен көркемдік құндылықтарды тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мамандық VI
Оқу курсы студенттердің вокалдық-техникалық және орындаушылық дағдыларын жетілдіруге, концерттік-орындаушылық және сахналық қызметке дайындауға бағытталған. Оқушылар әртістік қабілет және сахна мәдениетін дамыта отырып, табысты концерттік қызметке дайындықтың басым бағыттарын айқындайды. Бұл элементтер кәсіби қызметке практикалық дайындықты қамтамасыз ете отырып, халық әндерін орындаушы үшін кешенді негіз болып табылады. Студенттерге кәсіби деңгейін анықтайтын және конкурс-фестиваль бағдарламасына сәйкес келетін әндер ұсынылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық репертуарды оқу
"Педагогикалық репертуарды зерттеу" пәні студенттерді бастапқы және кәсіби кезеңде "Дәстүрлі ән айту" сыныбында оқу репертуарына кіретін әндер мен шығармалармен таныстырады. Студенттер оқыту әдістемесін, репертуарды таңдауды және оны әртүрлі жас топтарына бейімдеуді үйренеді. Оқу бағдарламасына әндерді талдау, шығармашылықты дамыту және дәстүрлі ән айту саласында болашақ мұғалімдердің қалыптасуына ықпал ететін практикалық жұмыстар кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Лекторлық шығармашылыққа дайындау
Әр өнерпаз өзі орындайтын шығармасының шығу тарихын және мазмұнын өзі әңгімелеп айту кейінгі уақытта назардан тыс қалды. Сондай-ақ, лекциялық концерттерді көрермен алдында мазмұнына қарай шешен сөйлеп еркін әрі сауатты жүргізу де әр орындаушының меңгеретін біліктілігі болып табылады. Лекторлық шығармашылыққа дайындау пәні осы мәселелерді шеше алатын курс болып табылады. Ұлттық дүниетаным тұрғысынан алғанда өнерпаздың топ алдында тосылмай сөйлеуі, тыңдарманды сендіруі, иландыруы әншіге тән қасиет. Әншінің ой өрісін, тұлғалық қабылетін қалыптастыратын пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сыр бойының әншілік дәстүрі
Бұл пәнде басқа мектептің орындаушылары Сыр бойының халықтық әндерін практикалық түрде үйренеді. Сыр бойында айтылатын көне халықтық әндермен қоса Нартай Бекежанов т.б. халық композиторларының шығармаларын меңгереді. Бұл шығармалар білім алушының репертуарын байытып, орындаушылығын жан-жақты етеді. Сонымен қатар, осы аймақтың ән тудырушы өкілдері мен орындаушылары, жеткізушілері турасында сабақтастықты жаңғыртады әрі жаңартады. Сондай ақ, аймақтың ерекшеліктеріне қанығып, зерттеу алаңына айналдыруға да мол мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оңтүстік Қазақстан әншілік жыршылық дәстүрі
Бұл пәнде басқа әншілік мектептің орындаушылары Оңтүстіктің, Қаратау өңірінің терме толғауларын үйренеді. Майлықожаның басқа да осы өңірдің әнші-ақындарының шығармаларын практикалық түрде меңгереді. . Бұл шығармалар білім алушының репертуарын байытып, орындаушылығын жан-жақты етеді. Сонымен қатар, осы аймақтың ән тудырушы өкілдері мен орындаушылары, жеткізушілері турасында сабақтастықты жаңғыртады әрі жаңартады. Сондай ақ, аймақтың ерекшеліктеріне қанығып, зерттеу алаңына айналдыруға да мол мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі орындаушылық мектептер IIІ
Пән аймақтық дәстүрлі орындаушылық мектептердің заманауи ізбасарларының мұрасын, олардың шығармашылығын зерттеуге бағытталады. Студенттер Ғ. Құрманғалиев, Ж. Елебеков және М. Ержанов сияқты көрнекті орындаушылардың шығармашылығы мен мұрасын зерттеп, олардың қазақ музыкалық мәдениетінің дамуына қосқан үлесін және қазіргі заманғы орындаушылыққа әсерін зерттейді. Курс музыкадағы дәстүр мен қазіргі заман арасындағы байланысты түсінуді тереңдетуге, сондай-ақ осы әртістердің халық өнерін сақтау мен түсіндірудегі рөлін анықтауға көмектеседі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Вокалдық ансамбль 1
Пән студенттерді серіктеспен және концертмейстермен өз бетінше жұмыс істеуге үйрету арқылы ансамбльдік ән айту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Шығармаларды зерттеудің негізгі кезеңдеріне ырғақ, интонация, тыныс алу, сөз тіркестері және дикциямен жұмыс жатады. Студенттер дуэт, трио, квартет және квинтет сияқты камералық құрамдарда жұмыс істей отырып, вокалдық ансамбль репертуарымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Түркі халықтарының әндерін үйрену
Түркі халықтарының әндері, қазақ музыка мәдениетіне ертеден енген құнды тарихи шығармалар. Қырғыз, Түрік, Өзбек, Ұйғыр, Қарақалпақ т.б. түркі тілдес қалықтардың кең тараған әндерін жеке және ансамблмен орындауға үйретеді. Бұл өз кезегінде, өнерпаздың таным көкжиегін кеңітіп, репертуарын байытып, тұлғалық қалыптасуына үлкен серпін береді. Сондай ақ, бауырлас халықтардың ішкі саясатының өз ара қалыптасуына да оң әсерін тигізеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фортепианомен ән салу
Қазаққа кеңінен танылған фортепиано сүйемелімен ән салған Жамал Омарова, Рақия Қойшыбаева, Рәбиға Есімжанова, Абай Байтоғаев, Ришат және Мүсілім Абдуллиндар. т.б. орындаушылардың дәстүрін жаңғырту мақсатында енгізілген практикалық сабақ. Орындаушы халық әндерін және отандық композиторлардың әндерін фортепиано аспабының сүйемелімен дәстүрлі мәнерде орындауды үйретеді. Сондай ақ, орындаушыға жеке орындаушылық мәнер, жеке концерттік репертуар, өзіндік стиль қалыптастыруға мол мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оркестрмен ән салу
Оқу пәні студенттерді оркестрмен ән айтуға үйретуге бағытталған, бұл орындаушылық шеберлікті, кәсібилікті және жан-жақтылықты арттыруға ықпал етеді. Курс аясында білім алушы Жеке және көп дауысты ән айтуды үйренеді, сонымен қатар дуэт, трио және квартетте орындау дағдыларын меңгереді. Студенттер ансамбль мен оркестрдің кең репертуарымен танысады, бұл олардың музыкалық көкжиегін кеңейтеді және әртүрлі құраммен өнер көрсетуге дайындайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мамандық VII
Пән қажетті концерттік-сахналық және вокалдық-педагогикалық білім мен дағдыларды қалыптастыра отырып, әншіні кәсіби қызметке практикалық дайындауға бағытталған. Студенттер концерттік бағдарламаны орындаудың вокалдық мәдениетін меңгеру дағдыларын дамытады және орындалатын шығармаларды сахнада орындаудың ерекшеліктерін үйренеді, бұл олардың көркемдік және кәсіби қалыптасуына ықпал етеді. Оқу бағдарламасына кәсіби сахналарда жеке өнер көрсетуге арналған әртүрлі формалар мен деңгейлердегі әндер кіреді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан композиторларының шығармашылығы
Отандық ғалымдардың зерттеуінше Қазақ халқының мол музыкалық мұрасын XX ғасыр композиторларының шығармалары толықтырады. Бұл пән, осы кезеңдегі әндерді, оның ішінде дәстүрге жақын жазылған шығармаларды үйретеді. Отандық композиторлардың халықтық мәнерде шығарылған әндерін орындап оны халық ішінде насихаттау өнерпаздың міндеті болса, пәннің негзгі мақсаты болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Вокалдық ансамбль 2
Пән ансамбльдік ән айту дағдыларын жетілдіруге бағытталған. Курс барысында студенттер ансамбль репертуарын меңгереді, шығармаларды орындаудың өзіндік ерекшеліктерін анықтайды және вокалдық-техникалық талдауды өз бетінше жүргізуді үйренеді. Білім алушылар вокалдық ансамбльде білім, білік және ән айту дағдыларын меңгереді, сондай-ақ концерттік ансамбль өнерінде дербес шығармашылық үшін қажетті теориялық және практикалық білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәдениеттегі менеджмент
Орындаушылық өнердің менеджменті қалыптасып оның дамуы заман талабы. Бұл пән білім алушыға концерттік шараларды, конкурстар мен фестивальдарды, конференциялар мен форумдарды т.б. мәдениет саласындағы ауқымды іс шараларды мазмұнына сай жаңа технологияларды қолдана отырып ұйымдастыруды үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дәстүрлі ән педагогикасының негіздері
Әнді дәстүрлі мәнерде жеке орындаудың әдіс тәсілдерін, аспапты кәсіби меңгерудің негізгі заңдылықтарын, білім алушымен сабақ берушінің арасындағы негізгі ұстанымдарды меңгеру пәннің мақсаты болып табылады. Білім алушының қабылетіне, музыкалық әлеуетіне қарай бағыттап оқытуды меңгертеді. Сондай ақ, халықтық менталитет, халықтық дүниетаным, ұлттық құндылықтар тұрғысынан педагогикалық әрі психологиялық тәлім береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Жанрлық әндер
Жанрлық әндер пәні, қазақ әндерінің жанрлық сипаттамасын оқытатын, меңгертетін пән. Тұрмыс-салт әндері, тұрмыстық-отбасылық әндер, еңбек әндері, әлеуметтік қарсылық әндер, сатиралық-юморлық әндер т.б. сипаттамасына қарай тәжірибе жүзінде меңгертеді. Сондай-ақ, халықтық көне жыр, дастан, терме, толғауларды мейлінше концерттік және педагогикалық репертуар ретінде меңгерту болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ән қоры
Оқу пәні студенттерді қазақ халық әнінің байлығымен таныстырады. Сабақ барысында студенттер дәстүрлі әндерді, олардың жанрларын, әуендерін және лирикалық мазмұнын қарастырады. Орындау техникасына, сондай-ақ әр шығарманың мәдени және тарихи контекстіне баса назар аударылады. Бұл студенттердің жеке ән репертуарын қалыптастыруға және сол арқылы ұлттық мұраны сақтауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән нарықтық экономика мен кәсіпкерліктің негізгі түсініктері мен заңдылықтарын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономикалық сауатты адам болуды, бизнес, маркетинг, менеджмент, бухгалтерлік есеп негіздері туралы түсінікке ие болуды; қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалануды, жинақтарды сақтау және көбейтуді, бюджетті дұрыс жоспарлауды, салықтарды есептеуді, төлеуді және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алуды, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржылық өнімдерді шарлауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу негіздері
"Ғылыми зерттеу негіздері" пәні студенттерге қазақ халық әні саласындағы ғылыми талдау әдістері мен принциптерін үйретеді. Студенттер деректерді жинау және музыкалық материалды талдау әдістерін, сондай-ақ зерттеу жұмыстарын рәсімдеу ережелерін үйренеді. Сабақтар сыни тұрғыдан ойлау мен зерттеу дағдыларын дамытуға ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сандық технология бойынша арнайы педагогикалық дайындық
"Сандық технология бойынша арнайы педагогикалық дайындық" пәні студенттердің білім беру процесінде цифрлық құралдарды тиімді пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған. Білім алушылар мультимедиялық материалдар мен онлайн курстар құруды үйренумен бірге, оқытуда инновациялық технологияларды енгізу әдістерін меңгереді. Курс жалпы білім беру сапасын жақсартуға және студенттердің белсенділігін арттыруға ықпал ететін цифрлық ортаны ескере отырып, педагогикалық тәсілдерді бейімдеуге баса назар аударады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Сахна мәдениеті
Сахнада өнер көрсететін әр орындаушы үшін сахна мәдениетін меңгеру міндетті болып табылады. Сахнадағы орындаушының жүріс-тұрысы, сөйлеу мәдениеті, жалпы өнер адамының сахнадағы этикасын үйрететін пән болып табылады. Сахнадағы қимыл қозғалыс, орындаушының тыңдарман мен тікелей қарым-қатынасында сынның, міннің болмауы өнердің биік көрінісі, орындаушының кәсіби деңгейі болып табылады, сондықтан орындаушының сахна мәдениетін меңгеруі үлкен рөл атқарады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Шығармашылық жоба
"Шығармашылық жоба" пәні студенттерге сахналық қойылым немесе концерт түрінде іске асырылған шығармашылық және көркемдік ұжымдық идеяны көрсетуге мүмкіндік береді. Бұл курс жеке және топтық таланттарды ашуға және командада жұмыс істей білу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер жобаны жоспарлауды және ұйымдастыруды ғана емес, сонымен қатар театрландырылған қойылым, музыкалық қойылым және аудиториямен өзара әрекеттесу элементтерін ескере отырып, оны сахнада тиімді түрде жүзеге асыруды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Мамандық VIII
Оқу курсы дәстүрлі әндердің сахналық және актерлік бейнелеріне назар аудара отырып, студенттерді концерттік-орындаушылық қызметке машықтандыруға арналған. Курс бағдарламасы конкурстар мен концерттерде орындауға арналған күрделі формадағы әндерді қамтиды, сонымен қатар тақырыптық әндерге баса назар аудара отырып, орындаушының жеке стилін ескереді. Мысалы: "Жанбота", "Иманжүстің әні", "Теміртас", "Карон палуан", "Ақбөбек" және басқалары, бұл студенттерге өздерінің орындаушылық қабілеттері мен сахналық мәнерлілігін дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Орындаушылық шеберлік
"Орындаушылық шеберлік" пәні студенттердің көркемдік орындаушылық дағдыларын дамытуға бағытталады. Студенттер әндердің интерпретациясын, тыныс алу техникасын үйренеді, сонымен қатар сахналық орындау бойынша жұмыс істейді. Практикалық сабақтарға жеке және топтық орындау кіреді, бұл студенттердің кәсібилігінің қалыптасуына ықпал ете отырып, студенттердің сахнада өзін сенімді ұстауға көмектеседі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Актерлік шеберлік
Актерлік шеберлік пәні, білім алушыға орындайтын шығармасын мазымұнына қарай еркін әрі сенімді орындауына ықпал ететін пән болып табылады. Шығарманы мазмұнына қарай драматургиялық, лирикалық немесе юморлық табиғатына қарай жеткізуді қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 7
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Сыбайлас жемқорлыққа қарсы күресте этикалық және құқықтық нормаларды қолдануға және сақтауға дайын болу моральдық және құқықтық мәдениет деңгейін арттыруға көмектеседі. Мәдениет саласын басқару және бизнесті жүргізу қабілеті, сондай-ақ кәсіпкерлікті қаржыландыру және мемлекеттік реттеу негіздерін білу осы салада тиімді жұмыс істеуге мүмкіндік береді. Қауіпсіздікті білу және қоршаған ортаны қорғау туралы хабардар болу қазіргі заманғы бизнестің маңызды аспектісі болып табылатын қоршаған ортаға жауапкершілікпен қарауды дамытуға көмектеседі.
- Студенттерде музыкалық өнердің эволюциясы, оның ішінде орындаушылық өнердің тарихы, қазақ, шетел, әлемдік және қазіргі заманғы музыка туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сонымен қатар музыка мәдениеті дамуының негізгі кезеңдері мен оның үздік үлгілерін білу. Орындаушылық және ғылыми қызметте, сондай-ақ музыкалық әдебиеттермен жұмыс жасауда терминологиялық және ұғымдық аппаратты пайдалана білу.
- Музыкалық шығармалардың формаларын, оның ішінде текстуралық, стильдік және жанрлық ерекшеліктерін білу. Музыканың құрылымдық заңдылықтарын анықтай білу, сонымен қатар музыкалық шығармаларды талдау қабілетіне ие болу, олардың мазмұны мен әр түрлі тарихи-мәдени контексттердегі бейнелеу құралдарын тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.
- Фортепианода ойнау, оның ішінде сүйемелдеу және ансамбльдік орындау дағдыларын меңгеру, сондай-ақ алған білімдерін шығармашылық қызметте, педагогикалық және орындаушылық салаларда қолдана білу. Басқа орындаушылармен музыкалық қарым-қатынаста көркемдік қабілет пен сенімділікті дамыту.
- Әр түрлі аспаптарда, соның ішінде домбырада, үш ішекті домбырада халық әндерін орындай білу. Әрбір аспаптың техникалық аспектілерін білу және шығармалардың эмоционалды және мәдени мазмұнын жеткізе білу. Орындаушылық қабілеттерін дамыту, музыкалық жанрлардың дәстүрлері мен әртүрлі стильдік ерекшеліктерін түсіну, сонымен қатар мәдени мұраны сақтауға үлес қосу.
- Вокалдық шығармалар мен концерттік бағдарламаларды орындау, әртістік шеберлік пен сахна кеңістігін түсіну дағдыларын меңгеру; әртүрлі стильдер мен жанрлардағы шығармаларды сенімді орындау үшін вокалдық өнер техникасын меңгеру; сонымен қатар репетиция процесін өз бетінше жоспарлау және жоғары нәтижелерге жету үшін концертмейстермен тиімді әрекеттесу.
- Дайындық процесін өздігімен жоспарлау; дауыс қоюдың негіздерін меңгеру; сахналық сөйлеу, сахналық қозғалыс, актерлік шеберлік негіздерін білу; музыкалық-көркемдік образ жасау қабілетіне ие болу; лекторлық қызметке дайын болу
- Ансамбльдік орындаудың вокалдық және ырғақ-интонациялық ерекшеліктерін меңгеру, шығармашылық қызмет түрі ретінде вокалдық ансамбль орындауының ерекшеліктерін және концертмейстермен жұмыс істеу ерекшеліктерін білу. Стильдік ерекшеліктері мен ұлттық мектептерге қатыстылығын ескере отырып, әртүрлі орындаушылардың интерпретацияларын талдай білу.
- Әртүрлі әншілік мектептердің негізгі даму кезеңдері мен ерекшеліктерін білу, мысалы, Аркинский, Жетісу, Батыс және т.б.. Терминология мен ұғымдық аппаратты орындаушылық және ғылыми-зерттеу қызметінде қолдана білу, халық әндерін нотаға түсіру біліктілігіне ие болу.
- Педагогикалық және тәрбие жұмысын жүргізу, оқушылардың жеке музыкалық қабілеттерін танып, оқытудың әртүрлі әдістері мен формаларын қолдана білу. Жеке және ансамбльдік орындаудың практикалық білімін педагогикалық қызметте қолдану, мамандандырылған музыка мектептерінің, ТжКБ және қосымша білім беру ұйымдарының педагогикалық репертуарын білу. Осы мекемелердегі оқушылардың физиологиялық, психологиялық, педагогикалық және жас ерекшеліктерін білу, олардың қабілеттерін тиімдірек меңгеру және дамыту.