Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01521 Математика-Физика в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Мақсаты: болашақ мұғалімнің кәсіби мәдениетінің негізін қалыптастыруға ықпал ететін оқушылардың математика мен физика және оларды зерттеу әдістері туралы түсінігін қалыптастыру. Мазмұны: пән математика мен физиканың пәнін, міндеттері мен даму заңдылықтарын, математика мен физиканың өндіріспен және басқа ғылымдардың дамуымен өзара байланысын баяндайды; математика мен физиканың қазіргі заманғы проблемаларын талдайды және бағалайды; эмпирикалық және теориялық деңгейде танымның негізгі әдістерін сипаттайды; педагогикалық қызметтің мәнін, оның әлеуметтік рөлі мен тәрбиелік функцияларын ашады; мұғалім тұлғасының кәсіби маңызды қасиеттерін анықтайды; мұғалімнің кәсіби және жеке өсуі және оның шығармашылық өзін-өзі іске асыру мүмкіндіктері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Аналитикалық геометрия

    Мақсаты: қазіргі аналитикалық геометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: векторлық алгебра зерттеледі; декарттық тікбұрышты координаттардың түрленуі, геометриялық объектілерді алгебралық әдістермен сипаттаудың негізгі әдістері қарастырылады; сызықтық кескіндер, сондай-ақ екінші ретті кескіндер теориясы сипатталады. Зерттелетін ұғымдарды физика мен техникада қолдану мысалдары келтірілген. Жазықтықтағы түзудің жалпы теңдеуі, векторлық формадағы түзудің теңдеуі. Түзудің канондық және параметрлік теңдеулері, түзудің қалыпты теңдеуі қарастырылады. Сегменттердегі түзудің теңдеуі, бұрыштық коэффициенті бар түзудің теңдеуі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анықтауыштар теориясы

    Мақсаты: анықтауыштардың негізгі анықтамалары мен қасиеттерін, детерминанттарды есептеу әдістерін, аксиоматикалық құрылысты, есептеудің балама әдістерін зерттеу. Мазмұны: Анықтауыштарды қолдана отырып, Слоу шешімі, анықтауыштардың кейбір ерекше қасиеттері мен түрлерін талдау. Анықтауыштарды басқа жаратылыстану ғылымдарында қолдану қарастырылады. Екінші, үшінші ретті детерминанттар зерттеледі. 3-ші және жоғары ретті барлық детерминанттардың негізгі қасиеттері, олардың қасиеттері және осы детерминанттардың шешімдері. Сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесі зерттелуде. Басқа детерминанттардың қасиеттерін қолдана отырып, n ретті детерминанттарды есептеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Мақсаты: кәсіби қызметте пайдаланылатын академиялық контент пен құжаттарды ресімдеу және жасау қағидаларын меңгеру. Мазмұны: ғылыми есептерді, мақалалар мен тезистерді, хат-хабарлар мен шарттарды, сондай-ақ зерттеу жұмыстары мен эсселерді құра білу, ақпарат іздеу; дереккөздермен жұмыс істеу, басқа авторлардың жұмыстарына сілтемелер жасау, Академиялық этиканың құндылықтары мен нормаларын, плагиаттың түрлері мен түрлерін, дәйексөз келтіру тәсілдерін білу. Тәжірибеден алынған ерекшеліктер мен мысалдар зерттеледі. Баспа басылымдары мен электрондық ресурстарды рецензиялау, сондай-ақ өз қолжазбаңызды қорғау тәжірибесі жинақталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шексіз аздар теориясы

    Мақсаты: білім алушыларды дифференциалды және интегралды есептеу теориясы негіз болатын шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің іргелі әдістерімен таныстыру. Мазмұны: шексіз тізбектерді білу және түсіну, олардың жоғарғы және төменгі шегі туралы түсініктер. Айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерін зерттеу, шексіздіктерді талдау. Дифференциалдық және интегралдық есептеу теориясын білу және түсіну. Теоремаларды және алынған формулаларды дәлелдей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Эксперименттік механика

    Мақсаты: классикалық механиканың заңдары мен әдістеріне сүйене отырып, студенттердің механикалық құбылыстарды эксперименттік сипаттау дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: пән практикалық бағытқа ие және сабақтарда, үйде өткізілетін демонстрациялар, эксперименттер және компьютерлік эксперименттер арқылы механикаға көзқарасты жүзеге асырады. Ол эксперимент жүргізу әдістемесін және оның нәтижелерін өңдеуді қарастырады; эксперименттік жұмыстарды және физиканың практикалық мәселелерін шешуді қолдана отырып, механикалық жүйелердің физикалық қасиеттерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі

    Мақсаты: айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі әдістерін, қатарлар теориясын, функцияның туындысын табуды зерттеу. Бір айнымалы функцияның туындысын, күрделі функциядан, екі функцияның көбейтіндісінен, екі функцияның қатынасынан таба білу. Мазмұны: пәнде дифференциалдық теңдеулерге әкелетін есептер, квадратураларда интегралданатын бірінші ретті дифференциалдық теңдеулер қарастырылады; туындыға қатысты шешілмеген теңдеулер, ретті төмендетуге мүмкіндік беретін жоғары ретті дифференциалдық теңдеулер; жоғары ретті сызықтық біртекті және гетерогенді дифференциалдық теңдеулер баяндалады. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін интегралдаудың негізгі әдістері, интегралдық теңдеулерді шешудің кейбір әдістері келтірілген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Механика негіздері

    Мақсаты: студенттерге механиканың заңдары мен әдістеріне сүйене отырып, дене қозғалысын сипаттауға және болжауға үйрету. Мазмұны: классикалық механиканың ұғымдары, заңдары мен әдістері, физикалық модельдердің құрылысы қарастырылады; механикалық жүйелерді сипаттаудың кинематикалық және динамикалық әдістеріне негізделген планеталардың қозғалысы зерттеледі; механика принциптері мен денелердің қозғалысын сипаттау және болжау үшін табиғатты қорғау заңдылықтарын қолдану көрсетіледі; физиканың практикалық мәселелерін шешу мысалдары келтірілген; эксперименттік қондырғылар мен цифрлық технологияларды қолдана отырып физикалық шамаларды табу талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Молекулалық физика

    Мақсаты: студенттерде заттың атомдық-молекулалық құрылымына байланысты физикалық құбылыстардың заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: молекулалық құбылыстардың негізгі ұғымдары мен заңдары, атомдар мен молекулалар жүйелерінің физикалық қасиеттері қарастырылады; макроскопиялық денелерді сипаттау әдістері және оқу эксперименттік жұмыстары баяндалады; жұмыс принциптері мен заманауи эксперименттік жабдықтың құрылымы сипатталады. Молекулалық физика мәселелерін шешу, термодинамика заңдарын техникада қолдану және молекулалық физика саласындағы эксперименттік нәтижелер келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қоғамға қызмет ету

    Мақсаты: университетте оқытылатын пәндермен байланысты қоғамдық пайдалы іс-әрекеттерді жүзеге асыру, академиялық бағдарламаларды игеру негізінде студенттерде әлеуметтік маңызды дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру. Мазмұны. Сервистік оқыту түсінігі мен мәні, Сервистік оқыту концепциясының қалыптасу және даму тарихы. Service Learning негізгі құрамдас бөліктері, балалар мен жасөспірімдер ортасындағы қоғамдық пайдалы іс-әрекеттер, әлемдік және қазақстандық тәжірибеде волонтерлік қозғалысты ұйымдастыру, Service Learning профильді бағыты. Қоғамдық пайдалы әрекеттер арқылы оқытудың халықаралық тәжірибесі. Әлеуметтік жобаларды әзірлеудің жалпы принциптері мен әдістемесі. Іске асырылған әлеуметтік жобаларды талдау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздер/

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, жеке тұлғаның берік моральдық негіздерін, азаматтықты, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың тұрақты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: құқықтық нигилизмді жеңу, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында студенттердің құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы қабылдауды, көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас мінез-құлықтан моральдық бас тарту, бұзылған мораль, этика. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұру үшін қажетті дағдыларды меңгеру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын құру. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы үгіт-насихат, заңдылық, заңды құрметтеу идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын орынды қорғай білуге, сыбайлас жемқорлық көріністерін жеңу жолдарын іздеуге бағытталған іс-шаралар

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мұхтартану

    Мақсаты: Әдебиет тарихы, ұлтжандылық және мәдени-рухани ұстанымы аясында М.Әуезов шығармашылығы туралы тарихи, әдеби түсінік қалыптастыру. Көркем ой-өрісін, өз бетімен ізденушілік әрекет дағдыларын дамыту. Мазмұны: М.Әуезовтің өмірі мен шығармашылық жолы Семей, Ташкент, Санкт-Петербург кезеңдері. М.Әуезовтің «Шолпан», «Абай» журналдарындағы қызметі. Публицистика М.Әуезов. «Қорғансыздың күні», «Қыр сүреттері», «Оқыған азамат», «Көксерек» әңгімелеріне, Еңлік-Кебек пьесасына және «Қылы заман» әңгімелеріне, «Абай жолы» дастандарына көркемдік шолу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Абайтану

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың еңбегі негізінде «Қазақстан» жобасында «ұлттық кодты» сақтау. Мазмұны: Қазақстан тарихына және 19-20 ғасырлардағы қазақ әдебиетіне тарихи шолу. XX-XXI ғасырлардағы Абай мұрасының зерттелуі. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай – ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін салушы. Абай – «Қарамола жарғылары» Заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай – ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы орны, «Тұтас адам» концепциясы. Абайдың «Қара сөздері», М.Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы. Қ.Тоқаев «Абай және ХХІ ғасырдағы Қазақстан», рөлі, маңызы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Педагогика және киберпедагогика

    Мақсаты: студенттердің білім беру процесін ұтымды, тиімді және ыңғайлы қамтамасыз ететін ақпараттық технологиялар негізінде қашықтан оқытуда оқу үдерісін жүйелі жобалауға және құруға дайындығын қалыптастыру. Мазмұны: жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеудің заманауи әдістерімен танысу және қабілеттерін, оқу дағдыларын дамыту . Заманауи киберкеңістік пен оның жастардың санасы мен мінез-құлқына әсерін қарастырады. Қазіргі ақпараттық компьютерлік және цифрлық оқыту технологияларын, педагогикалық кибертехнологияларды меңгеру дағдыларын қалыптастырады. Ол студенттердің киберқауіпсіздігін, студенттердің киберкеңістіктің жағымсыз әсерлеріне иммунитетін құруды сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты адекватты түрде құра алатын және арнайы мақсаттағы тіл нормаларын білетін маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі ретінде. Білім беру және кәсіптік және ғылыми және кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және шығару жұмысының алгоритмі. Ғылыми және кәсіби мәтіндерді шығару. Іскерлік қарым-қатынас негіздері және болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі құжаттама.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: қаржылық әл-ауқатқа жету үшін маңызды болып табылатын жеке және отбасылық қаржылық ресурстарды зерттеу. Мазмұны: Қаржылық жоспарлау және тұтынушылардың қауіпсіздігі. Ақшаны тиімді жұмсаудың және үнемдеудің негізгі әдістері мен тәсілдері. Жеке қаржылық ресурстарды қорғау және инвестициялау. Жеке қаржының рөлі мен маңызы, оның қаржылық тұрақтылыққа қол жеткізудегі мүмкіндіктері. Көптеген күмәнді қаржылық ақпаратты сүзгілеу. Жауапкершілікті өз бетінше басқаруға ынталандыру және тұтынушының оңтайлы қаржылық мүмкіндіктері. Кәсіби мансап құру кезінде сауатты қаржылық шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Мақсаты: болашақ мұғалімдердің оқу-тәрбие үрдісінің негіздерін, оқу қызметін ұйымдастыру және жүзеге асыру технологиясын білуде кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Мазмұны: білім беру теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін білу және түсіну; тәрбиелеу мен тұлғаны дамытудың негізгі теориялары; білім берудің заңдылықтары мен принциптерін, формалары мен әдістерін қазіргі заманғы білім беру теориясы мен тәжірибесінің өзекті мәселелерін анықтай білу; білім алу және өзін-өзі тәрбиелеу қабілеті; оқу қызметін жүзеге асыруға мотивациялық-әдістемелік дайындығын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оқушылардың даму физиологияcы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді балалар мен жасөспірімдер ағзасының жасына байланысты анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерін білуге үйрету және салауатты өмір салтын қалыптастыру жолдары туралы түсінік беру. Мазмұны: мектеп оқушыларының онтогенезінің негізгі заңдылықтары, даму физиологиясының теориялары мен ережелері: тірек-қимыл аппаратының дамуы, жүйке, сенсорлық, эндокриндік, жүрек-қантамырлар, тыныс алу, асқорыту, экскреторлық жүйелер, ағзадағы әлеуметтік факторларды білу және түсіну. балаларды дамыту және оларды есептерді шешуде қолдану, топта және жеке тәжірибелік жұмыстарды орындау кезінде тұжырымды қою, орындау, талдау және тұжырымдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Термодинамика және кинетика

    Мақсаты: студенттерде атомдық-молекулалық құрылымы бар заттардағы процестерді талдау үшін Термодинамика және кинетика әдістері туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: пән макроскопиялық жүйелердің тепе-теңдік қасиеттерін қарастырады. Термодинамиканың басталуы және олардың салдары және практикалық қолданылуы. Тепе-теңдік теориясының нақты есептерінде термодинамикалық потенциалдарды қолдану; газ қоспасындағы және ерітінділердегі реакциялардың химиялық тепе-теңдігіне байланысты есептер шешіледі, қарапайым химиялық реакциялардың жылдамдығы анықталады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математика тарихы мен әдіснамасы

    Мақсаты: студенттерді математиканың іргелі идеяларының, теориялары мен әдістерінің қалыптасу тарихымен, әлемнің математикалық бейнесінің эволюциясымен таныстыру. Мазмұны: алғашқы математикалық ұғымдар мен түсініктердің пайда болуын білу және түсіну, алғашқы математикалық теориялар мен әдістер. Кейінгі антиквариат математикасын, Орта Азия, Таяу және Таяу Шығыс, ортағасырлық Еуропа математикасын зерттеу. Аналитикалық геометрияның пайда болу ерекшеліктерін білу және түсіну, дифференциалдық және интегралдық есептеулер жасау. Қатарлар теориясының, дифференциалдық теңдеулердің, ықтималдық теориясының және т.б. дамуын зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Математика және физика бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру және жоспарлау

    Мақсаты: студенттерді ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырумен және жоспарлаумен, ғылыми зерттеулердің әдіснамасымен және әдістерімен таныстыру Мазмұны: теориялық және эксперименттік зерттеулердің ғылыми зерттеулерінің кезеңдері, методологиясы, әдіснамасы мен әдістері қарастырылады; тәжірибені жоспарлау әдістері, экспериментті баптау және оның нәтижелерін өңдеу әдістері, теориялық және эксперименттік зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстарды тұжырымдау Инновациялық белсенділік, ғылыми зерттеулердің іске асырылуы мен тиімділігі, зерттеу нәтижелерін тіркеу және қорғау ережелері сипатталған. Физикалық процестерді модельдеу және есептеу эксперименті, оқушылардың математикасы мен физикасы саласындағы ғылыми жобалардың үлгілері берілген физикалық-математикалық әдістер мен алгоритмдерді, сандық технологияларды пайдалану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бір өлшемді интегралдың қолданылуы

    Мақсаты: болашақ мұғалімдерді Математикалық талдаудың негізгі бөліктерімен таныстыру, математика курсын теориялық біліммен қамтамасыз ету, білімнің сапасын, тереңдігін қамтамасыз ету Мазмұны: Дарбу сомаларын және олардың қасиеттерін, Ньютон-Лейбниц формулаларын білу және түсіну. Шексіз шектері бар дұрыс емес интегралдарды және шексіз функциялардың интегралдарын шеше білу. Абсолютті конвергентті емес интегралдар ұғымын білу. Интегралды есептеудің негізгі теоремаларын дәлелдей білу. Геометрия мен физиканың кейбір мәселелерін шеше білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Электр және магнетизм

    Мақсаты: студенттердің электромагнетизм заңдары туралы идеяларын олардың практикалық қолданылуына сүйене отырып қалыптастыру. Мазмұны: электромагнетизмнің негізгі ұғымдары: заряд, электр және магнит өрісі, олардың кернеулігі мен потенциалы, ток, электромагниттік тербелістер мен толқындар; электромагнетизмнің негізгі заңдары мен теоремалары, заттардың магниттік сезімталдығы бойынша жіктелуі баяндалады; заттардың электромагниттік өрістермен өзара әрекеттесуіндегі негізгі параметрлерді бағалау және практикалық мәселелерді шешу үшін электромагнетизм заңдарын қолдану келтірілген.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Практикадағы электромагнетизм

    Мақсаты: студенттердің электромагнетизм заңдарын практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: пән электромагниттік құбылыстардың практикалық қолданылуын түсіндіреді: сымды, сымсыз және оптикалық байланыс, электромагниттік құрылғы схемалары, микротолқынды байланыс, радиолокация, антенналар, генераторлар, Қозғалтқыштар мен датчиктер, оптикалық және акустикалық құрылғылар, электр энергиясын өндіру және беру. Пәннің негіздері: электромагниттік өрістер, Максвелл теңдеулерінің шешімдері, электромагниттік сәулелену, басқарылатын толқындар, резонанс, акустикалық аналогтар, электромагниттік күштер және энергия.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бір айнымалы функцияның интегралдық есептеуі

    Мақсаты: бір айнымалысы бар есептеу тұжырымдамасын және оны қолданбалы есептерді шешуде қолдану. Мазмұны: функция теориясы, дифференциалдау ережелері, анықталған және анықталмаған интегралдар көрсетілген. Интеграция әдістері қарастырылады. Қолданбалы есептерді шешу үшін дифференциалдау мысалдары келтірілген, мысалдар доғаның ұзындығын, айналу көлемін және айналу бетінің ауданын есептеу үшін интегралды есептеу. Антивирустық функцияның анықтамасы. Берілген функция үшін антидеривативтердің шексіз жиынтығы туралы Теорема. Белгісіз Интеграл ұғымы. Стандартты формула бойынша анықталмаған интегралды шешу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері

    Мақсаты: адам психикасы дамуының жас ерекшеліктерін ескере отырып, әртүрлі психикалық құбылыстар туралы білімдерді оқып-үйрену және меңгеру негізінде оқушылардың психологиялық ойлауын дамыту. Мазмұны: психологияға кіріспе. Сана. Тұлға. Белсенділік. когнитивтік процестер. Ерік, эмоция, сезім психологиясы. Темперамент. Кейіпкер. Мүмкіндіктер. Онтогенездегі психиканың құрылымы, қызметтері, заңдылықтары, когнитивтік процестер, жағдайлар, факторлар, психиканың даму механизмдері. Даму психологиясының әдіснамалық негіздері, ұғымдары, категориялары, механизмдері, жасқа байланысты өзгерістердің сипаты. Адам психикасы дамуының әртүрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның жағымды дамуының ерекшеліктері, себептері мен факторлары, шарттары мен болашағы .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экожүйе және құқық

    Мақсаты: экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мақсаты: физика ғылымы терминдерінің кеңейтілген сөздік қорын және кәсіби бағытталған материалды қолдана отырып, коммуникативті ғылыми сөйлеу мен жазу дағдыларын дамыту. Мазмұны: мамандықтың негізгі ұғымдары мен терминдері, сөйлеу деңгейінің прагматикалық бірліктерінің жүйелері; мамандық бойынша оқу-ғылыми жұмысты жазу және қорғау дағдылары мен дағдылары, шет тіліндегі математика және физика мектеп курсының мазмұны сипатталады; арнайы кәсіптік-бағдарланған материалды қолдану талқыланады; шет тіліндегі мәтіндерге талдау жүргізіледі; кәсіптік қызметте шет тілін қолдану мысалдары келтіріледі; шет тілінің мүмкіндіктері олардың тілдік, танымдық және прагматикалық құзыреттерін кеңейту көзі ретінде ашылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Мақсаты: студенттерде дифференциалдық теңдеулер теориясы және практикалық есептерді шешудің негізгі әдістері туралы білім қалыптастыру. Мазмұны: пәннің негізгі ұғымдары, дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері қарастырылады; әртүрлі физикалық процестердің математикалық модельдерін құру әдістері, сипаттамалар әдісімен бір өлшемді толқындық теңдеуді шешу, Даламбер формуласын қолдана отырып Коши мәселесін жалпы шешу, айнымалыларды бөлу әдісімен Математикалық физика есептерін шешу; әртүрлі практикалық есептерді шешуде дифференциалдық теңдеулерді қолдану мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қолданбалы оптика

    Мақсаты: студенттердің оптика заңдарын практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: қазіргі оптика негіздері, жарықтың таралу заңы және кескіндердің қалыптасуы, оптикалық сәулеленудің қасиеттері, оның затпен өзара әрекеттесуі; оптикалық жүйелердің сипаттамалары, олардың элементтік базасы; қарапайым оптикалық жүйелердің құрылысы мен әрекетінің негізгі принциптері көрсетіледі; оптикалық жүйенің сипаттамаларын анықтау және оптикалық жүйе элементінің кескіннің қалыптасуына әсерін бағалау мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикадағы оқыту және бағалау әдістемесі

    Мақсаты: студенттерді физика мұғалімінің кәсіби қызметінің негіздерімен таныстыру Мазмұны: мектепте физиканы оқытудың міндеттері мен заманауи тұжырымдамасы; оқу сабақтарын ұйымдастыру формалары; физиканы оқытудың әдістері мен әдістері; оқушылардың білімі мен іскерлігін бақылау түрлері; бағалаудың құрылымы мен мазмұны; оқушылардың білімін бағалаудың принциптері, әдістері, міндеттері мен құралдары; білім алушылардың оқу жетістіктерін формативті және жиынтық бағалау процестерін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Математикадағы оқыту және бағалау әдістемесі

    Мақсаты: барлық оқушыларды математиканың ғылыми негіздерін жүйелі түрде білумен және оларды толық меңгеру үшін қажетті дағдылармен жарақтандыру. Осындай білімнің нәтижесінде оқушылардың психикасы дамиды. Мазмұны: мектепте математиканы оқыту әдістері пәнінің міндеттерін білу және түсіну, Оның мазмұны. Математиканы, формалар мен құралдарды, математикалық ұғымдарды, сөйлемдерді және оларды зерттеу әдістерін оқытудың принциптері мен ғылыми әдістерін білу және түсіну.Теоремаларды дәлелдеу теоремаларын, әдістерін ұсына білу. Математиканы оқытудағы психологиялық және педагогикалық негіздерді білу, математикаға танымдық қызығушылықты қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операторлық түрлендірулер теориясы

    Мақсаты: қарапайым дифференциалдық теңдеулер курсының негізгі ұғымдарын және оларды шешудің негізгі әдістерін, физика мен техникада қолдануды жүйелі түрде түсіндіру. Мазмұны: Лаплас түрлендіруінің анықтамалары мен қасиеттерін білу және түсіну, түпнұсқалар класын кеңейту, түпнұсқаны кескін бойынша қалпына келтіру, инверсия формуласы және ыдырау теоремасы. Сызықтық дифференциалдық теңдеулер мен олардың жүйелерін шешуге Лаплас түрлендіруін қолдану мүмкіндігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру

    Мақсаты: инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Инклюзивті білім беру үлгілері. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Сенсорлық бұзылыстары бар балаларды жалпы оқу процесіне қосу. Мазмұны: инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың үлгілері мен құқықтық негіздерін қарастырады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың шарттарын зерттейді. Сенсорлық, қимыл-қозғалыс, ақыл-ой кемістігі бар, эмоционалды-еріктік сферасы бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосуды сипаттайды. Мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруды енгізеді. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқаруда сыни тұрғыдан ойлау дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Оптика

    Мақсаты: студенттерде оптикалық сәулелену заңдары туралы идеяларды қалыптастыру оларды практикада қолдану Мазмұны: пәнде жарықтың затпен өзара әрекеттесуіне байланысты құбылыстардың физикалық негіздері қарастырылады; оптикалық құбылыстар саласындағы негізгі эксперименттік нәтижелер; геометриялық және толқындық Оптиканың негізгі заңдары, оптика мәселелерін шешу әдістері, жұмыс принциптері және оптикалық әдістер арқылы оптикалық құбылыстар мен заттарды зерттеуге арналған заманауи эксперименттік аппаратураның құрылымы талданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шағын жинақты мектепте жаратылыстану пәндерін оқыту әдістемесі

    Мақсаты: оқушыларды жаратылыстану-ғылыми бағыттағы материалмен жұмыс істеудің әдістемелік негіздерімен таныстыру, оларда оқушыларды мектепте жаратылыстану-ғылыми пәндерге оқытудың интеграцияланған тәсілін қалыптастыру. Мазмұны: орта мектепте жаратылыстану-ғылымға бағдарланған материалмен жұмыс істеудің мазмұнының, материалдық жабдығының негіздері, әдістері, нысандары және оны іріктеу және салу ерекшеліктері баяндалған; жаратылыстану пәндерін оқытуға кешенді тәсілдің мәні ашылады; жоба, ғылыми-зерттеу оқыту әдістемесін, сондай-ақ қолдан жасалған техниканың сандық технологияларын пайдалана отырып, жаратылыстану пәндері бойынша әзірленген интеграцияланған сабақтардың мысалдары келтіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Есептерді шығарудың әдістемелік негіздері

    Мақсаты: белгілі бір күрделіліктегі математикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен әдістерін зерттеу. Есептерді шешуге қажетті логикалық талдауды, алгоритмдеуді, модельдеуді және басқа әдістерді зерттеу кезінде. Мазмұны: ғылыми-әдістемелік әдебиеттерді талдау, салыстыру, жалпылау, педагогикалық тәжірибені зерттеу негізінде төрт кезеңмен ұсынылған мәселені шешу процесінің моделі ұсынылады: шартты талдау, шешім жоспарын құру, шешім жоспарын жүзеге асыру, табылған шешімді зерттеу. Алгебра, геометрия, тригонометрия, талдау принциптері бойынша математикалық есептерді шешуге оқушыларды оқыту әдістемесінің процедуралық компоненті қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қатарлар теориясы

    Мақсаты: студенттерді көптеген айнымалылар функциясының сандық қатарларымен, дифференциалдық және интегралдық есептеулерімен таныстыру Мазмұны: сандық, ауыспалы, функционалдық, қатарлар теориясы және олардың қасиеттері туралы түсініктерді білу. Қатарлардың жақындасу белгілерін білу.Көптеген айнымалылардың функциясын дифференциалды есептеудің негізгі теоремаларын дәлелдей білу. Қатарларды мүшелік интеграциялау және саралау әдісін білу. Қатарлардың қосындысын табу мәселелерін шеше білу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеуі

    Мақсаты: қолданбалы міндеттерді шешуде көпвариатты есептеу ұғымын және оны қолдануды ұсыну. Мазмұны: көптеген айнымалылардың функциясы туралы түсінік қарастырылады, есептеудің негізгі теоремалары, функциялардың дифференциалын табу, бірнеше айнымалылардың функцияларын есептеу әдістері көрсетілген. Аралас және күрделі сипаттағы есептерді шешу мысалдары келтіріледі (функциялар жасырын түрде берілген); жаратылыстану пәндері мен техникасында есептеулердің қосымшасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы ядролық физикаға кіріспе

    Мақсаты: білім алушыларға ядролық-физикалық зерттеулердің заңдары мен әдістерін практикада қолдануды көрсету. Мазмұны: пән ядролық физика және бөлшектер физикасы саласындағы негізгі ережелер мен тұжырымдамаларды, микрофизикадағы негізгі құбылыстар мен процестерді, олардың ғалам эволюциясындағы рөлін; осы құбылыстар мен процестерді қолданбалы пайдалану мүмкіндіктерін; ядро құрылымына, Радиоактивті ыдырау заңдары мен ядролық реакцияларға, элементар бөлшектердің негізгі қасиеттеріне және іргелі өзара әрекеттесулерге қатысты бөлімдерді қарастырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Атом және атом ядросының физикасы

    Мақсаты: студенттердің ядролық физика туралы негізгі білімдерін игеруі және оларды кәсіби қызметте қолдану әдістерін игеруі Мазмұны: атомдық, ядролық және бөлшектер физикасының негізгі ұғымдары; қолданылатын физикалық шамалардың реті; негізгі эксперименттер мен негізгі эксперименттік нәтижелер, Атом және ядролық физиканың эксперименттік әдістері талданады; практикалық есептерді шешуде және зертханалық жұмыстарды жүргізуде Атом және ядролық физика заңдарын қолдану түсіндіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық есептерді шығару практикумы

    Мақсаты: бастауыш математика бөлімдерін терең зерттеу. Мазмұны: пән негізгі білім беру бағдарламасының вариативті бөлігіне жатады. Есептер келесі бөлімдер бойынша шешіледі: өрнектерді жеңілдету, теңдеулер мен теңсіздіктердің әртүрлі түрлері, функцияны зерттеу, тригонометрия, Ньютон биномы, құрылымдары мен жіктелімдері бар мәтіндік есептер. Мәтіндік есептерді шешу әдістері мен әдістері, есептерді шешу процесінде модельдеу зерттеледі. Қазіргі бастауыш математиканы дамытудың өзекті бағыттарын талдау; бастауыш математиканы қолдану

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Стереометрия есептерін шығару практикумы

    Мақсаты: Стереометрия есептерін шешудің негізгі әдістерімен танысу, геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерін зерттеу, оқу-танымдық іс-әрекетті дамыту және қалыптастыру. Мазмұны: Стереометриялық есептерді шешудің әдістері мен әдістерін білу және түсіну. Стереометрия есептерін координаталық және векторлық әдістермен шеше білу. Полиэдр модельдерін құру кезінде графикалық мәдениетті қалыптастыру. Кеңістіктік бейнелеу мен қиялды дамыту. Жоғары деңгейдегі қиындықтарды шеше білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Орта мектепте физика есептерін шығару әдістемесі

    Мақсаты: Оқушыларды физика бойынша есептерді шешу әдіс- тәсілдерімен таныстыру Мазмұны: пәнде физикалық есептердің түрлері мен құрылымы қарастырылады; оларды оқу процесінде қолдану әдістемесі; әртүрлі типтегі есептерді шешу әдістемесі, стандартты есептерді шешудің жалпы және жеке алгоритмдері; мектеп физикасы курсының әртүрлі бөлімдерінің есептерін шешу әдістері және оларды шешу алгоритмдері талданады; стандартты есептерді шығармашылыққа айналдыру мысалдары келтірілген.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Физикалық эксперимент мәліметтерін өңдеу

    Мақсаты: оқушыларға эксперименттік нәтижелердің шекараларын анықтауға үйрету. Мазмұны: курс символдық және сандық есептеулердің қолданбалы бағдарламаларының пакеттерімен және кестелік процессорлармен таныстырады; үлкен ақпараттық массивтерді өңдеу әдістерімен және әртүрлі физикалық, статистикалық және техникалық есептерді шешуде нәтижелерді графикалық түрде ұсыну, математикалық модельдеу. Табиғаттың математикалық моделін зерттейтін теориялық физикадан айырмашылығы, эксперименттік физика табиғаттың өзін зерттеуге арналған. Көрсеткіштерді салыстыру, оқушылардың пәндік бағдарларының беріктігі мен тереңдігін анықтау

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептерді шығару практикумы

    Мақсаты: геометриялық әдістер мен әдістерді қолдана отырып, жазықтықта және кеңістікте геометриялық есептерді шешуді үйрену. Мазмұны: Практикалық сабақтар барысында ол құрылыс, аудандар мен периметрлерді есептеу мәселелерін, сондай-ақ күрделілігі жоғары планиметрия мен стереометрияның басқа мәселелерін шешеді. Стандартты емес мәселелерді шешу бойынша оқушылардың білімі қалыптасады. Осы түрдегі мәселелерді шешудің негізгі кезеңдері, әдістері мен әдістері талданады. Оқушылардың ақыл-ой әрекетінің эвристикалық әдістерін жалпылауға, есептердің кейінгі шешімдерін қарастыруға және оқушыларды өз бетінше тапсырмалар жасауға тартуға назар аударылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Физиканың компьютерлік әдістері

    Мақсаты: физикалық есептерді шешуде және эксперименттік деректерді өңдеуде қолданылатын негізгі математикалық алгоритмдерді бағдарламалаудың практикалық дағдыларын, оларды компьютерде тиімді іске асыру тәсілдерін, физикалық құбылыстарды модельдеуде қолданылатын есептер нәтижелерінің қателігін бағалауды қалыптастыру. Мазмұны: пән MATLAB бағдарламалау ортасының жалпы көрінісін қарастырады; екі және үш өлшемді графиктерді пішімдеу; MathCAD және MATLAB жүйесінің графиктерімен жұмыс істеу және арнайы графиктерді құру; MATLAB жүйесіндегі физикалық құбылыстарды анимациялау және талдау; Mathcad және MATLAB бағдарламалау ортасында Паскаль тіліндегі физика мәселелерін шешу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • STEM-дегі физика

    Мақсаты: STEM білім берудің пайда болуы және даму тарихы және STEM интеграциясындағы физиканың рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны. STEM білімберудің негізгі тұжырымдамалары мен өзекті мәселелері қарастырылады. Физиканың қазіргі жағдайы және оның STEM интеграциясындағы технологиямен, математикамен және инженериямен байланысы талқыланады. STEM білім беру жағдайында орта мектеп текіріктірілген оқу сабақтарын жоспарлау, ұйымдастыру және өткізу көрсетіледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы пәндер практикумы

    Мақсаты: негізгі білімге сүйене отырып, оқушылардың біліктілік тестілеу есептерін шешу дағдылары мен дағдыларын дамыту Мазмұны: пәнде математика және физика саласындағы біліктілік тестілеудің типтік есептерін шешу әдістері қарастырылады; практикалық есептерді шешу үшін физика заңдарын қолдану көрсетілген, есептерді құрастыру және шешу мысалдары келтірілген. Оқушылардың математика, физика пәндерінің күнделікті өмірінде туындайтын мәселелерді практикалық әрекеттерді негіздеу арқылы шешуге бейімделу жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Физикадан олимпиада есептерін шығару әдістері

    Мақсаты: Оқушыларды физика бойынша күрделі есептерді шешу әдістері мен әдістерімен таныстыру. Мазмұны: пәнде есептердің жіктелуі және оларды оқу процесінде қолдану мүмкіндіктері қарастырылады; математикалық әдістер мен әдістерді қолдануды қоса алғанда, күрделілігі жоғары есептерді шешудің әртүрлі технологиялары; эксперименттік есептер; республикалық олимпиадалардың әртүрлі кезеңдерінде қолданылатын физика бойынша теориялық және эксперименттік есептерді шешу талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Мақсаты: кездейсоқ оқиғалардың заңдылықтарын және кездейсоқ шамаларды, қасиеттерді және олардың негізгі операцияларын зерттеу; статистика элементтері. Мазмұны: комбинаторлық, ықтималдықты, кездейсоқ айнымалыны және оның сипаттамаларын, шартты ықтималдықты, көп санның заңын, математикалық статистика элементтерін зерттеу. Ықтималдықты табу проблемаларын шешу әдістерін талдау, статистикалық деректерді жинау, өңдеу және талдау әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Графтар теориясы

    Мақсаты: әр түрлі объектілердің құрылымын математикалық сипаттаудың негізгі әдістерін үйрету. Графтар теориясының негізгі терминдерін зерттеу (графтар, граф түрлері, жолдар мен байланыс, ағаштар). Мазмұны: математикаға қатысты график теориясының қолданылуы қарастырылады. Граф теориясының қазіргі жай-күйі, олардың кейбір проблемалары мен ашық проблемалары сипатталады. Көрсетілген объектілердің құрылымдық қасиеттерін талдау. Қазіргі уақытта қол жетімді негізгі алгоритмдік конструкцияларды игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектеп экспериментінің техникасы

    Мақсаты: тәрбиелік физикалық эксперименттің әдіснамасы мен техникасын, оның мақсаттары мен міндеттерін таныстыру. Мазмұны: пәнде физиканы оқытудың эксперименттік әдісі; ғылыми және оқу физикалық экспериментінің құрылымы мен міндеттері; оқу физикалық экспериментінің дидактикалық функциялары мен талаптары және оның ерекшеліктері, оны жүргізудің техникасы мен технологиясына қойылатын талаптар; зертханалық сабақтардың тақырыбы; физика кабинеттерін оқу жабдықтарымен толықтыру принциптері; экспериментті қоюға қажетті аспаптардың жұмыс принципі сипатталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу қағидаттары мен академиялық адалдық мәдениетін сақтай отырып, кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау.
  • Идеялық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименттік зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.
  • Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құру және оқытудың тиісті әдістері мен бағалау құралдарын анықтау.
  • Тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамалары негізінде білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру арқылы олардың мінез-құлқын басқару.
  • Оқушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін, олардың жас және жеке даму заңдылықтарын ескере отырып, білім беру мекемелерінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру.
  • Физиканың заңдары мен теорияларын түсіндіру, оларды кәсіби қызметте және күнделікті өмірде мәселелерді шешу үшін қолдану.
  • Жоғары математиканың әртүрлі бөлімдерінің әдістерін қолдана отырып, практикалық есептерді шешу.
  • Нақты практикалық есептерді шешу барысында математиканы зерттеудің әдістері мен әдістерін және шешім алгоритмдерін қолдану.
  • Математикалық аппаратты және статистикалық деректерді талдау әдістерін қолдана отырып, физиканың практикалық есептері мен есептерін шешу.
  • Физика мен математиканы оқыту әдістемесі бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу, олардың дамуының қазіргі тенденцияларына сүйене отырып және білім алушыларды осы қызметке тарту.
  • Командада жұмыс істей білу, ресми, бейресми, ақпараттық нысандарда кәсіби үздіксіз білім беруді жоспарлау және жүзеге асыру.
Top