Маркетингтік зерттеулер

  • Шаруашылық жүргізуші субъект қызметінің маркетингке бағдарлануы тұтынушылардың, делдалдардың, жеткізушілердің, бәсекелестердің және тұтастай алғанда нарықтың барлық конъюнктурасының мінез-құлқын зерделеудің қажеттілігін анықтайды. Осыған байланысты маркетингтік зерттеулер жетекші рөл атқарады, оларды уақтылы және сауатты жүргізбей және олардың нәтижелерін есепке алмай, кейіннен шаруашылық жүргізуші субъектінің тәжірибелік қызметі сәтсіздікке ұшырайды. Маркетингтік зерттеулердің сенімді нәтижелері оған сөзсіз тәуекел дәрежесін төмендетіп, корпоративтік, функционалдық және аспаптық стратегияларды негіздеп әзірлеуге мүмкіндік береді. "Маркетингтік зерттеулер" курсының мақсаты ғылыми-теориялық жүргізу негіздерін оқып үйрену, сондай-ақ осындай зерттеулерді жүзеге асырудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру болып табылады.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 5
Top