Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты бітірушілерді фирмалар және компаниялар қызметінің маркетингтің элементтерін және қағидаларын қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларға ие болуға дайындау, маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздерін, олардың мәнін және жүргізу кезеңдерін, ақпаратты жинаудың және талдаудың негізгі әдістерін, әртүрлі сандық және сапалық әдістердің көмегімен маркетингтік зерттеулерді жүргізуді оқыту; маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктерін оқыту; маркетингтік зерттеулердің ішкі бағыттарын оқыту: кәсіпорынның ішкі саласының қызмет етуін талдауға және маркетингтік зерттеулердің нәтижелері бойынша басқару шешімдерін қабылдауға үйрету, сондай-ақ, оқуын магистратурада жалғыстыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Өндірістік тәжірибе (дипломалды)

    Дипломалды өндірістік тәжірибенің өткізудің негізгі қағидаттарына: студенттердің теориялық және тәжірибелік, оқу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын тоғыстыру. Өндірістік тәжірибе кезінде аударманың инновациялық ақпараттық-коммуникативті теxнологияларын қолдана отырып, әртүрлі тақырыптық, жанрлық, құрылымдық, стилистикалық материалдарын үлгіге ала отырып тәжірибе базаларындағы аударма жұмысының ерекшеліктері қарастырылады. Дипломалды тәжірибенің басты нәтижесі ретінде тәжірибе базасының нақты материалы негізінде жасалған білім алушының қорытынды

    Несиелер - 10
  • Әлеуметтік-саяси лексика

    Пән ағылшын тілін тереңірек меңгеруге ықпал етеді. Студенттерді әлеуметтік-саяси лексика ерекшеліктеріне, орыс және ағылшын тілдеріндегі негізгі әлеуметтік-саяси түсініктерге, қоғамдық-саяси лексиканы аударудың негізгі мәселелеріне үйрету.

    Несиелер - 2
  • Өндірістік тәжірибе

    Өндірістік тәжірибе болашақ маманның тәжірибелік жұмысына маңызды болатын кәсіби құзыреттердің дамуын қарастырады, оған қоса ол өндірістік қызметтер жасап жүрген студенттердің өндірістік машықтарын меңгеруге септігін тигізеді.

    Несиелер - 1
  • Кәсіпкерлік негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты: қазақстандық экономика жағдайында кәсіпкерлік қызметті қалыптастыру, ұйымдастыру, жүргізу мәселелері бойынша нормативтік-құқықтық, экономикалық және ұйымдастырушылық білім мен іскерлікті қалыптастыру және жұмыс жағдайын талдау, белсенді, мақсатты, өз бетінше жұмыс іздеу дағдысын қалыптастыру, өз қызметін бағалау және түзету, өз жұмысының нәтижелеріне жауапты болу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 1
  • Экономикалық теория

    Бұл пән студенттерге экономика бойынша базалық білім береді, экономика туралы жүйе, негізгі түсініктер, Санаттар, экономикалық дамудың заңдары мен заңдылықтары ретіндетүсінік береді. Экономикалық теория Экономика қызметінің іргелі мәселелерін, қоғамның әлеуметтік – экономикалықдамуыныңэволюциясын, жеке ұдайыөндіріс заңдылықтарын (Микроэкономика), Ұлттық экономика деңгейіндегі қайта қалпына келтіруді (макроэкономика), экономика және әлемдік шаруашылықты қарастырады және зерттейді

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Құқық және жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Бағдарлама қазақстандық патриотизмді тәрбиелеуге, студенттердің дүниетанымын қалыптастыруға, Қазақстан Республикасында құқықтық мемлекеттілікті жетілдіру үшін қажетті шарттардың бірі болып табылатынқоғамдық және жеке құқықтық сауаттылықты және құқықтық мәдениетті жетілдіруге бағытталған

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Микроэкономика

    Заманауи микроэкономика - бұл экономикалық ресурстардың шектелген жағдайында нарықтық субъектілердің - үй шаруашылықтары мен фирмалардың ұтымды тәртібі туралы ғылым. Ол үй шаруашылықтары мен фирмалардың экономикалық мінез-құлқының мақсаттарын, олардың нарықтағы экономикалық өзара қарым-қатынасын түсіну, олардың баға белгілеудің нарықтық тетігі арқылы өзара іс-қимылын үйлестіру үшін негіз жасайды.

    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Макроэкономика

    Макроэкономика экономиканың жұмысістеу қағидаттары, мемлекеттің экономикалық саясатының негізгі бағыттары туралы тұтастүсіні калуға мүмкіндік береді. Курста оқушыларға аналитикалық аппаратпен заманауи экономикалық мәселелердізерттеу құралдарынмеңгеруге, сандық және сапалық есептерді шешудағдыларын меңгеруге мүмкіндік беретін негізгі макроэкономикалық концепциялар мен модельдер берілген.

    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Статистика

    Статистика пәнінің курсы бұқаралық әлеуметтік және экономикалық процестерді сипаттайтын ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерін білуді жүйелі түрде меңгеруге ықпал етеді. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономикасының жай-күйі мен дамуын көрсететін статистикалық көрсеткіштер жүйесін қалыптастыру тәсілдері

    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында шет тілін кәсіби-бағдарлы оқытуды көздейді. Бағдарлама кәсіби қызметтің күнделікті қарым-қатынасында шет тілін оқытудың және іс жүзінде меңгерудің заманауи тенденциялары мен талаптарын көрсетеді. Курс мамандардың кәсіби мәдениетін арттыруға және оқушылардың коммуникативтік біліктері мен дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Семестр - 3
    Несиелер - 8
  • Менеджмент

    "Менеджмент" пәні басқару процесін зерттеудің ұйымдастырушылық элементтерінен, коммуникациялардан және шешім қабылдаудан, жоспарлау, ұйымдастыру, үйлестіру және бақылау, команда жұмысы және көшбасшылық сияқты басқару функцияларынан, сондай-ақ өндіріс, маркетинг, қаржы, персоналды басқару сияқты ұйымда түрлі функционалдық бөлімдерді оқытудан тұрады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу

    Экономикалық пән, экономиканың тиімді қалыптасуын қамтамасыз ететін әлеуметтік-экономикалық процестерге әсер ету әдістері мен тетіктерінің көмегімен елдің экономикалық өміріне мемлекеттің қатысу формаларын зерттейтін, сонымен қатар көп иеліктегі және инфрақұрылым жағдайында экономиканы мемлекеттік реттеудің ғылыми-әдіснамалық және ұйымдастырушылық негіздері ашылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Персонал менеджменті

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді өз өмірі мен мансабын басқару технологияларымен таныстыру

    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Бухгалтерлік есеп негіздері

    "Бухгалтерлік есеп" пәнін оқытудың мақсаты-бухгалтерлік қаржылық есептің ұйымдастыру және әдістемесі саласында жүйелі білім алу және оның қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі тенденциялары; алынған білімді практикада қолдана білу; бакалаврлардың кәсіби қызметінде қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Кәсіби қазақ тілі оқу пәні мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатын, лингвистикалық форманы және тілдік сөйлеу тәсілін таңдауды жүзеге асыру қабілетін, қарым-қатынастың барабар жағдайларын, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында лингвомәдени ақпаратты талдау және шығармашылықпен пайдалануға дайындығын, тіл тасымалдаушысының сөйлеу тәртібін ескере отырып, өзіндік сөйлеу мінез-құлқын (сендіру, шабуыл, эмоционалды-әсер ету және т. б.) таңдай білуін, аудиториямен байланысқа түсуге дайындығын, тілдік қарым-қатынас, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында барлық үлкен санды белсенді тартуды қамтамасыз ете отырып, прагма синтезі процесінде ақпаратты алу және өңдеу-хабарламаны интерпретациялық құрастыру үшін кәсіби жағдай. Қарым-қатынастың Кәсіби-бағытталған мәселесін есептеу, тұжырымдау, шешу қабілеті.

    Семестр - 3
    Несиелер - 2
  • Персонал менеджменті

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді өз өмірі мен мансабын басқару технологияларымен таныстыру

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Маркетинг

    «Маркетинг» пәнін оқытудың мақсаты-маркетингтің жаңа формациядағы маманын дайындау, кең іргелі білімі бар, бастамашылық, ғылыми ізденіске және шығармашылыққа қабілетті, еңбек нарығы мен технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделе алатын, жалпы университет миссиясына сәйкес келетін маркетингтік зерттеулер жүргізе алатын мамандарды дайындау болып табылады.

    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Қаржы

    Бұл пән қаржы, ақша айналымы және нарықтық экономикада оның әр түрлі деңгейлерінде (макро - және микроэкономикалық) ұйымдастыру және жұмыс істеуінің теориялық және практикалық негіздерін меңгеруге бағытталған. Алынған білім мен іскерліктер студенттерде мемлекет пен кәсіпорындардың қаржылық, ақша және несие саясаты, олардың ақша ресурстарын қалыптастыру көздері, қаржы және несие ресурстарын пайдалану тетіктері, ақша ағындарын тиімді және ұтымды басқару туралы тұрақты түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Логистика

    Логистика пәнінің мақсаты – логистика, логистикалық жүйелер, әлеуметтік-экономикалық үдерістердегі маңызы мен орнын меңгеруде студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету

    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Логистика

    Логистика пәнінің мақсаты – логистика, логистикалық жүйелер, әлеуметтік-экономикалық үдерістердегі маңызы мен орнын меңгеруде студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз ету

    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Бизнесті ұйымдастыру

    "Бизнесті ұйымдастыру" -бизнес саласындағы ұйымдастырушылық және өндірістік-экономикалық қатынастар, практикада ғылыми тәсілдерді қолдану мүмкіндіктері, сондай-ақ бизнесті ұйымдастыру, басқару және бизнесті жүргізудің негізгі қағидалары мен әдістерін ашатын кәсіпкерлік қызметтің басым бағыттары бойынша бизнесті, жеке ісін ұйымдастыру саласында басқарушылық шешімдерді қабылдау механизмі туралы ғылыми-қолданбалы пән.

    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Көшбасшылық

    Пәннің негізгі мақсаты студенттерде көшбасшылықтың теориясын, қағижадары мен негіздерін, сонымен қатар менеджменттегі көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру, дамыту және жетілдіру дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Кәсіби-бағытталған шет тілі

    Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында шет тілін кәсіби-бағдарлы оқытуды көздейді. Бағдарлама кәсіби қызметтің күнделікті қарым-қатынасында шет тілін оқытудың және іс жүзінде меңгерудің заманауи тенденциялары мен талаптарын көрсетеді. Курс мамандардың кәсіби мәдениетін арттыруға және оқушылардың коммуникативтік біліктері мен дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Семестр - 4
    Несиелер - 6
  • Мақсатты нарықтар және кіру тәсілдері

    Белгілі елде немесе аймақта және белгілі мәдениетімен тұтынушыларға қызмет көрсетуде тұтынушыларды таңдағанға сәйкес компания өзінің негізгі құнды ұсынысын қай дәрежеде бейімдейтінін анықтайды.

    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Мақсатты нарықтар және кіру тәсілдері

    Белгілі елде немесе аймақта және белгілі мәдениетімен тұтынушыларға қызмет көрсетуде тұтынушыларды таңдағанға сәйкес компания өзінің негізгі құнды ұсынысын қай дәрежеде бейімдейтінін анықтайды.

    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Тайм менеджмент

    Кәсіптік қызметті сәтті жүзеге асыру үшін уақытты басқарудың мәні мен түрлерін, уақыт ресурсын басқарудың қағидалары мен тәсілдері туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру болып табылады.

    Семестр - 4
    Несиелер - 2
  • Интернет-маркетинг

    "Интернет-маркетинг" пәнін игерудің мақсаты тыңдаушылардың интернет-маркетингтің теориясы мен тәжірибе саласында білім мен дағды жиынтығын қалыптастыру болып табылады. Міндеттері: 1) тыңдаушыларды интернет желісіндегі ақпараттық қызметтер нарығын экономикалық-математикалық зерттеу үшін теориялық және тәжірибелік негіздерді оқытуды қамтамасыз ету. 2) Интернет желісінде нарықты зерттеу үшін қолданбалы экономикалық-математикалық әдістердің тәжірибелік дағдыларын қалыптастыру.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Маркетингті басқару

    Пәннің мақсаты – тыңдаушыларға нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білім беру. Маркетингті бәсекелестік орта жағдайында тұтынушыға бағыттай отырып, оның әлеуетін тиімді пайдалану негізінде кәсіпорынның коммерциялық табыстарына қол жеткізу құралы ретінде түсінуге ерекше назар аударылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік зерттеулер

    Шаруашылық жүргізуші субъект қызметінің маркетингке бағдарлануы тұтынушылардың, делдалдардың, жеткізушілердің, бәсекелестердің және тұтастай алғанда нарықтың барлық конъюнктурасының мінез-құлқын зерделеудің қажеттілігін анықтайды. Осыған байланысты маркетингтік зерттеулер жетекші рөл атқарады, оларды уақтылы және сауатты жүргізбей және олардың нәтижелерін есепке алмай, кейіннен шаруашылық жүргізуші субъектінің тәжірибелік қызметі сәтсіздікке ұшырайды. Маркетингтік зерттеулердің сенімді нәтижелері оған сөзсіз тәуекел дәрежесін төмендетіп, корпоративтік, функционалдық және аспаптық стратегияларды негіздеп әзірлеуге мүмкіндік береді. "Маркетингтік зерттеулер" курсының мақсаты ғылыми-теориялық жүргізу негіздерін оқып үйрену, сондай-ақ осындай зерттеулерді жүзеге асырудың тәжірибелік дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәнді оқытудың мақсаты жаппай коммуникацияның жалпы теориясын және маркетингтік, басқару қызметінде тәжірибеде онымен пайдалануды оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері БАҚ тәжірибелік жұмыста жаппай коммуникация теориясын пайдалану механизмдер саласында білімдерді, дағдыларды және біліктіліктерді қалыптастыру.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәнді оқытудың мақсаты жаппай коммуникацияның жалпы теориясын және маркетингтік, басқару қызметінде тәжірибеде онымен пайдалануды оқыту. Пәнді оқытудың міндеттері БАҚ тәжірибелік жұмыста жаппай коммуникация теориясын пайдалану механизмдер саласында білімдерді, дағдыларды және біліктіліктерді қалыптастыру.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Қызметтер маркетингі

    Берілген пән тауарлар және қызметтер саласында маркетингтің ерекшіліктерін, қызметтерді көрсету саласындағы кәсіпорындарда маркетинг кешенін қалыптастыру ерекшіліктерін, тауарлар және қызметтер нарығында сегменттеудің және позицилаудың ерекшіліктерін, тауарлар және қызметтер саласында тұтынушылардың ниеттестік жүйесін әзірлеуді және бәсекелестік ерекшеліктерді қарастырады және зерттейді.

    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Арнайы мақсатқа арналған тіл

    Language for special purposes is a practical course of learning a foreign language in professional activity, the aim of which is to further improve intercultural communication. competence and formation of professional competence of students, allowing to realize various aspects of professional activity of future specialists.

    Семестр - 5
    Несиелер - 6
  • Іскерлік коммуникация

    "Іскерлік коммуникация" пәнін меңгеру мақсаты: іскерлік коммуникацияның теориялық негіздерін оқу, коммуникативтік категориялық аппаратты, жалпы заңдылықтарды, қазіргі маманның табысты қызметінің қажетті шарты болып табылатын коммуникация түрлерінің, деңгейлерінің, нысандарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын меңгеру; дұрыс қарым-қатынас және өзара іс-қимыл дағдыларын меңгеру; іскерлік коммуникацияны практикалық қолдану мүмкіндіктерін, оның өмірлік ортамен және сөйлеу мінез-құлқымен өзара байланысын түсіндіру.

    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Өнеркәсіптік маркетинг

    Пәннің мақсаты өнеркәсіптік маркетингтің заманауи теориясы мен әдістерін оқып үйрену. Негізгі міндеті өнеркәсіптік кәсіпорынды басқарудың заманауи теориясы мен тәжірибесіндегі өнеркәсіптік маркетингтің рөлін зерттеу, өнеркәсіптік маркетинг немесе ұйымның маркетинг саласындағы тәжірибелік дағдыларды игеру болып табылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 3
  • Маркетингті басқару

    Пәннің мақсаты – тыңдаушыларға нарық жағдайында ұйымның маркетингтік қызметін басқару бойынша білім беру. Маркетингті бәсекелестік орта жағдайында тұтынушыға бағыттай отырып, оның әлеуетін тиімді пайдалану негізінде кәсіпорынның коммерциялық табыстарына қол жеткізу құралы ретінде түсінуге ерекше назар аударылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Іскери тіл және іскерлік қатынасхаттар

    Курс Іскерлік шет тілін оқытудың практикалық курсы болып табылады, оның мақсаты бизнес саласында шет тілді-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру және кәсіби қызметтің түрлі салаларында іскерлік хат-хабарларды ресімдеу дағдыларын дамыту болып табылады.

    Семестр - 5
    Несиелер - 2
  • Әлеуметтік-саяси лексика

    Пән ағылшын тілін тереңірек меңгеруге ықпал етеді. Студенттерді әлеуметтік-саяси лексика ерекшеліктеріне, орыс және ағылшын тілдеріндегі негізгі әлеуметтік-саяси түсініктерге, қоғамдық-саяси лексиканы аударудың негізгі мәселелеріне үйрету.

    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Ағылшын тілі нақты мақсаттары

    «Ағылшын тілі нақты мақсаттары» курсы «Кеңейтілген» (C1) деңгейіне сәйкес келетін «Жалпы еуропалық құзыреттілікке» сәйкес тілдердік шеберлікті жалпы білім деңгейін көтеруге бағытталған. Бұл кезең бағдарламада қарастырылған салалардағы тұлғааралық және мәдениетаралық қарым-қатынас құралы ретінде шет тілін еркін меңгеруді қамтамасыз ететін сөйлеу іс-әрекетінің төрт түрінде коммуникативтік дағдыларды дамытуға, мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілікке жетуді талап етеді

    Семестр - 6
    Несиелер - 6
  • Кәсіби цифровизация модулі

    Курс заманауи компьютерлік жүйелер мен ақпараттытарату қазіргі заманғы бағдарламалық жасақтамасын қолдануда тәжірибелік дағдыларды меңгеруді, жаңа ақпараттық технологиялардың, жергілікті және ғаламдық желілердің негіздері мен болашақ дамуын білу және оларды салада қолдануды қамтиды.

    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу

    Курс іскерлік хаттың құрылымдық компоненттерін; ресми және бизнес стильдегі мәтіндер мен құжаттардың семантикалық құрылымын зерттейді және студенттердің тиімді іскерлік коммуникация, келіссөздер, ауызша презентациялар, кездесулер, іскерлік хат алмасу, электронды коммуникациялар жүргізу, заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды ұтымды пайдалану дағдылары мен қабілеттігін қалыптастырады. Курс аясында студенттер бизнес-хаттар мен ресми және бизнес стильдегі мәтін үлгілерін салыстырады және талдайды; сөйлесудің нақты жағдайына сәйкес сөйлеу этикеті формулаларын қолданады; әр түрлі бизнес-хаттар мен құжаттарды құрастыру кезінде электрондық хат-хабарлар және іскерлік хаттар жүргізу ережелерін қолданады..

    Семестр - 6
    Несиелер - 1
  • Шешім қабылдау теориясы

    Пәнді оқытудың мақсаты жоғары деңгейде кәсіби қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін басқарушылық шешімдерді қабылдау теориясы саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, сондай-ақ ШҚТ негізгі ұғымдарымен танысу, шешімнің ең жақсы нұсқасын таңдаудың әдістері мен тәсілдерін меңгеру болып табылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Жобаларды басқару

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерді берілген уақытта, бюджет шегінде және тапсырыс берушіні (тұтынушыны) қанағаттандыруда белгілі бір жобаны орындау үшін адамдарды, жабдықтарды, материалдарды, қаржы құралдарын және кестелерді үйлестіруге білікті шешім қабылдауға мүмкіндік беретін жобалық менеджменттің мәні мен құралдарымен таныстыру, ұйымды қайта құру және дамыту жобаларын және жаңа өнімді немесе қызметті қалыптастыру жобаларын тиімді басқару үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Сауда экономикасының негіздері

    "Сауда экономикасы" пәнін оқытудың мақсаты тауар айналымы экономикасының бастапқы буыны ретінде экономика, коммерциялық қызметті ұйымдастыру, талдау және жоспарлау саласында сауда кәсіпорнының жұмыс істеуінің теориялық негіздерін меңгеру және тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Семестр - 6
    Несиелер - 2
  • Жарнама және PR

    Пәнді оқыту мақсаты: студенттердің копирайтинг, дағдарысқа қарсы іс-әрекеттің субъектілері және олардың қызметтері, базалық үдерістер мен технологиялар туралы түсініктердің біртұтас жүйесін қалыптастыру, жоспарлаудың, бағалаудың негізгі дағдыларына, мақсатты аудиториялармен және коммуникациялардың медиаторларымен өзара іс-әрекет жасаудың формалары мен әдістеріне үйрету.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық маркетинг

    "Стратегиялық маркетинг" пәнін оқу "Маркетинг"мамандығының кәсіби білім беру бағдарламасы аясында негізгі және элективті пәндердің пәнаралық байланыстарын жүйелеу үшін қажет. Бұл пән стратегиялық деңгейде маркетингтік қызметті ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді. Ол кәсіпорын дамуының базалық және аспаптық стратегияларын әзірлеу үшін маңызды мәні бар стратегиялық қызметті ұйымдастыру негізінде жатқан негізгі идеяларды, әдістерді, құралдарды зерделеуді қамтиды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Халықаралық маркетинг

    Бұл пәнді оқу студенттерге халықаралық маркетинг ерекшелігін түсінуге, халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға, сыртқы нарықтарға шығудың мақсаттылығы мен тәсілдерін бағалауға мүмкіндік береді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Стратегиялық маркетинг

    "Стратегиялық маркетинг" пәнін оқу "Маркетинг"мамандығының кәсіби білім беру бағдарламасы аясында негізгі және элективті пәндердің пәнаралық байланыстарын жүйелеу үшін қажет. Бұл пән стратегиялық деңгейде маркетингтік қызметті ұйымдастыруды білуді қамтамасыз етеді. Ол кәсіпорын дамуының базалық және аспаптық стратегияларын әзірлеу үшін маңызды мәні бар стратегиялық қызметті ұйымдастыру негізінде жатқан негізгі идеяларды, әдістерді, құралдарды зерделеуді қамтиды.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Халықаралық маркетинг

    Бұл пәнді оқу студенттерге халықаралық маркетинг ерекшелігін түсінуге, халықаралық маркетинг кешенін қалыптастыру бойынша теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды алуға, сыртқы нарықтарға шығудың мақсаттылығы мен тәсілдерін бағалауға мүмкіндік береді.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Арнайы мақсаттарға арналған Тіл

    Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында шет тілін кәсіби-бағдарлы оқытуды көздейді. Бағдарлама кәсіби қызметтің күнделікті қарым-қатынасында шет тілін оқытудың және іс жүзінде меңгерудің заманауи тенденциялары мен талаптарын көрсетеді. Курс мамандардың кәсіби мәдениетінарттыруға және оқушылардың коммуникативтік біліктерімен дағдыларын жетілдіруге бағытталған.

    Семестр - 7
    Несиелер - 4
  • Тауар нарығының инфрақұрылымы

    Тауар нарығы инфрақұрылым элементтерінің қызмет ету және ұйымдастыру негіздері бойынша теориялық білімдерді мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Бренд-менеджмент

    Бренд-менеджмент" оқу пәнінің мақсаты жоғары бәсекелестік нарық жағдайында кәсіпорын брендін басқару саласында теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игеруде біліктілікті қалыптастыру.

    Семестр - 7
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру

    "Денешынықтыру" бағдарламасы студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттілігін қалыптастыру және кәсіби қызметке дайындық үшін денсаулықты сақтауды, нығайту дықамтамасыз ететін денешынықтыру құралдарымен әдістерін мақсатты пайдалану қабілеті; болашақ еңбек қызметінде дене жүктемелерін, жүйке-психикалық кернеулерді және қолайсыз факторларды тұрақты ауыстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Оқу тәжірибесі

    Оқу тәжірибесі негізгі білім беру бағдарламасының құрамдас бөлігі болып табылады және ол 2 курста өткізіледі. Оқу тәжірибесі кезінде студенттер университетте білім алу процесінде алған өздерінің білімдерін шыңдап бекітеді және алған білімдерін, дағдыларын, қабілеттерін тәжірибеде қолданып жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 1
  • Өндірістік тәжірибе

    Өндірістік практиканың мақсаты кәсіби құзыреттілікті бекіту, кәсіби қызмет тәжірибесі мен практикалық дағдыларын меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 1

Оқыту нәтижелері

  • Болжау және жоспарлау саласындағы әлеуметтік білім процестерін реттеуде кәсіби қызметті қалыптастырады
  • Кәсіпорындағы әлеуметтік-маңызды құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдайды және бағалайды
  • Кәсіпорындағы басқарушылық маркетингтік үрдістер мен процедураларды модельдейді
  • Компанияның даму жоспарларында жоспарланған нәтиже мен жұмсалатын ресурстардың арақатынасын талдайды
  • Компания өнімдерінің жаңа инновациялық түрлерін әзірлейді
  • Маркетингтік қызмет саласында терең білімді пайдаланады.
  • Баламалы нұсқаларды талдайды және қолданыстағы контексті ескере отырып, оңтайлы шешілетін міндетке сәйкес келетін жобалық шешімдерді қабылдайды.
  • Маркетингтік зерттеулердің пәндік үдерісін қолданады және жобаны орындауда топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру мәселелерінің маңыздылығын түсінеді.
  • Зерттеу, әзірлеу, жобалау, өндіру, тестілеу, енгізу, пайдалану және басқару, сату, кеңес беру және оқытумен аяқталатын міндеттердің ең кең спектрін орындайды.
  • Маркетингтік зерттеулер мен деректер қорын әзірлеудің лайықты аспаптық құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын пайдаланады.
  • Кәсіпорында маркетингті басқарудың тиімді жүйесін құру дағдыларын пайдаланады
  • Компаниялардың маркетингтік стратегияларын әзірлеудің практикалық қызметінде білікті талдайды және болжайды
Top