Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты бітірушілерді фирмалар және компаниялар қызметінің маркетингтің элементтерін және қағидаларын қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларға ие болуға дайындау, маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздерін, олардың мәнін және жүргізу кезеңдерін, ақпаратты жинаудың және талдаудың негізгі әдістерін, әртүрлі сандық және сапалық әдістердің көмегімен маркетингтік зерттеулерді жүргізуді оқыту; маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктерін оқыту; маркетингтік зерттеулердің ішкі бағыттарын оқыту: кәсіпорынның ішкі саласының қызмет етуін талдауға және маркетингтік зерттеулердің нәтижелері бойынша басқару шешімдерін қабылдауға үйрету, сондай-ақ, оқуын магистратурада жалғыстыру.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Болжау және жоспарлау саласындағы әлеуметтік білім процестерін реттеуде кәсіби қызметті қалыптастырады
  • Кәсіпорындағы әлеуметтік-маңызды құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдайды және бағалайды
  • Кәсіпорындағы басқарушылық маркетингтік үрдістер мен процедураларды модельдейді
  • Компанияның даму жоспарларында жоспарланған нәтиже мен жұмсалатын ресурстардың арақатынасын талдайды
  • Компания өнімдерінің жаңа инновациялық түрлерін әзірлейді
  • Маркетингтік қызмет саласында терең білімді пайдаланады.
  • Баламалы нұсқаларды талдайды және қолданыстағы контексті ескере отырып, оңтайлы шешілетін міндетке сәйкес келетін жобалық шешімдерді қабылдайды.
  • Маркетингтік зерттеулердің пәндік үдерісін қолданады және жобаны орындауда топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру мәселелерінің маңыздылығын түсінеді.
  • Зерттеу, әзірлеу, жобалау, өндіру, тестілеу, енгізу, пайдалану және басқару, сату, кеңес беру және оқытумен аяқталатын міндеттердің ең кең спектрін орындайды.
  • Маркетингтік зерттеулер мен деректер қорын әзірлеудің лайықты аспаптық құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын пайдаланады.
  • Кәсіпорында маркетингті басқарудың тиімді жүйесін құру дағдыларын пайдаланады
  • Компаниялардың маркетингтік стратегияларын әзірлеудің практикалық қызметінде білікті талдайды және болжайды
Top