Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B04104 Маркетинг және бизнес коммуникациялар в Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бағдарламаның мақсаты бітірушілерді фирмалар және компаниялар қызметінің маркетингтің элементтерін және қағидаларын қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларға ие болуға дайындау, маркетингтік зерттеулердің ұйымдастырушылық және әдістемелік негіздерін, олардың мәнін және жүргізу кезеңдерін, ақпаратты жинаудың және талдаудың негізгі әдістерін, әртүрлі сандық және сапалық әдістердің көмегімен маркетингтік зерттеулерді жүргізуді оқыту; маркетинг кешенінің элементтері бойынша маркетингтік зерттеулердің ерекшеліктерін оқыту; маркетингтік зерттеулердің ішкі бағыттарын оқыту: кәсіпорынның ішкі саласының қызмет етуін талдауға және маркетингтік зерттеулердің нәтижелері бойынша басқару шешімдерін қабылдауға үйрету, сондай-ақ, оқуын магистратурада жалғыстыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Кәсіпкерлік негіздері
Экономикалық теория
Құқық және жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Микроэкономика
Макроэкономика
Статистика
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Менеджмент
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Персонал менеджменті
Бухгалтерлік есеп негіздері
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Персонал менеджменті
Маркетинг
Қаржы
Логистика
Логистика
Бизнесті ұйымдастыру
Көшбасшылық
Кәсіби-бағытталған шет тілі
Мақсатты нарықтар және кіру тәсілдері
Мақсатты нарықтар және кіру тәсілдері
Тайм менеджмент
Интернет-маркетинг
Маркетингті басқару
Маркетингтік зерттеулер
Маркетингтік коммуникациялар
Маркетингтік коммуникациялар
Қызметтер маркетингі
Арнайы мақсатқа арналған тіл
Іскерлік коммуникация
Өнеркәсіптік маркетинг
Маркетингті басқару
Іскери тіл және іскерлік қатынасхаттар
Әлеуметтік-саяси лексика
Ағылшын тілі нақты мақсаттары
Кәсіби цифровизация модулі
Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу
Шешім қабылдау теориясы
Жобаларды басқару
Сауда экономикасының негіздері
Жарнама және PR
Стратегиялық маркетинг
Халықаралық маркетинг
Стратегиялық маркетинг
Халықаралық маркетинг
Арнайы мақсаттарға арналған Тіл
Тауар нарығының инфрақұрылымы
Бренд-менеджмент
-
1 Оқу жылы
Дене шынықтыру
-
2 Оқу жылы
Оқу тәжірибесі
-
3 Оқу жылы
Өндірістік тәжірибе
Оқыту нәтижелері
- Болжау және жоспарлау саласындағы әлеуметтік білім процестерін реттеуде кәсіби қызметті қалыптастырады
- Кәсіпорындағы әлеуметтік-маңызды құбылыстарды, оқиғаларды, процестерді талдайды және бағалайды
- Кәсіпорындағы басқарушылық маркетингтік үрдістер мен процедураларды модельдейді
- Компанияның даму жоспарларында жоспарланған нәтиже мен жұмсалатын ресурстардың арақатынасын талдайды
- Компания өнімдерінің жаңа инновациялық түрлерін әзірлейді
- Маркетингтік қызмет саласында терең білімді пайдаланады.
- Баламалы нұсқаларды талдайды және қолданыстағы контексті ескере отырып, оңтайлы шешілетін міндетке сәйкес келетін жобалық шешімдерді қабылдайды.
- Маркетингтік зерттеулердің пәндік үдерісін қолданады және жобаны орындауда топтық жұмысты тиімді ұйымдастыру мәселелерінің маңыздылығын түсінеді.
- Зерттеу, әзірлеу, жобалау, өндіру, тестілеу, енгізу, пайдалану және басқару, сату, кеңес беру және оқытумен аяқталатын міндеттердің ең кең спектрін орындайды.
- Маркетингтік зерттеулер мен деректер қорын әзірлеудің лайықты аспаптық құралдарын таңдау және қолдану дағдыларын пайдаланады.
- Кәсіпорында маркетингті басқарудың тиімді жүйесін құру дағдыларын пайдаланады
- Компаниялардың маркетингтік стратегияларын әзірлеудің практикалық қызметінде білікті талдайды және болжайды