Мейрамхана бизнесіндегі қызмет сапасы

  • Мейрамхана бизнесінде қызмет көрсету сапасы жүйесінің мазмұны мен құрамын қарастырады. Мейрамхана қызметтері сапасының ерекшеліктерін ашады. Қызмет көрсету сапасын басқаруды мейрамхана кәсіпорындарының тиімділігін қамтамасыз етудің негізі ретінде сипаттайды. Қызмет және өнім сапасын бақылау әдістерін талдайды. Мейрамхана қызметтерінің сапасын бақылауды ұйымдастыру процесін жоспарлайды.
  • Образовательная программа 6B11102 Қонақ үй-мейрамхана бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top