Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Курстың мақсаты турбулентті ортада бизнес сценарийлерін шешу үшін маркетингтің тұжырымдамалары мен қолданбалы аспектілерін зерттеу болып табылады. Курс маркетингтің негізгі аспектілерін зерттейді, соның ішінде тұтынушылардың қажеттіліктерін түсіну және қалыптастыру, маркетингтік ортаны талдау, B2C және B2B нарықтарын зерттеу, болжау, сегменттеу, мақсатты анықтау және позициялау, маркетинг кешенін әзірлеу, брендинг негіздері, жеке сату, маркетингтік бәсекелестік және стратегиялық маркетинг. Студенттер жеке де, топпен де бұл білімді ситуациялық есептерді шешу, жағдайларды талдау және жоба жұмысын аяқтау арқылы игереді.
-
Образовательная программа 6B06104 Digital Management and Design
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1