Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B06104 Digital Management and Design в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Цифрлық трансформация, медиа, маркетинг және модельдеудің аралас индустриялары бар компанияларда бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, жобаларды басқару және медиа дизайн саласында жоғары білікті мамандарды практикаға бағыттай отырып даярлауды қамтамасыз ету, сондай-ақ кәсіби біліктілігін үздіксіз жетілдіру, мамандардың әлеуметтік-жеке құзыреттерін дамыту, әлеуметтік ұтқырлықты және еңбек нарығындағы бәсекеге қабілеттілікті кеңейту үшін жағдайлар жасау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 248
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық талдау I
Сызықтық алгебра
Алгоритмдеу және бағдарламалау
Шетел тілі (ағылшын В2)
Академиялық және кәсіби практикадағы этикалық принциптер мен жазу
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Дискретті математика
Шетел тілі (ағылшын В1)
Шетел тілі (ағылшын A2)
Математикалық талдау II
Шетел тілі (ағылшын A1)
-
2 Оқу жылы
Деректер базасын басқару жүйесі
Алгоритмдер және деректер құрылымы
WEB технологиялар негіздері
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Келіссөздер және шешім қабылдау
Web дизайн
Фронт-энд құру
Компьютерлік архитектура және операциялық жүйелер
Бэк-энд құру
-
3 Оқу жылы
IT инфрақұрылым
Клиенттерді дамыту ((custdev)
3D модельдеу және анимация
UX/UI негіздері
Ұйымдық мінез-құлық
Корпоративтік құру
Маркетинг негіздері
Экономикаға кіріспе
2D дизайн және анимация
Фреймворктарға негізделген қосымшаларды әзірлеу
Бағдарламалық жасақтама құру/
Зерттеу әдістері
Ұйымдастырушылық тиімділік дағдылары
3D анимация және арнайы әсерлер
Жобаларды басқару
-
4 Оқу жылы
Ойын құру негіздері
Android жүйесінде мобильді қосымшаларды әзірлеу
3D басып шығару және бағдарламалау
Тиімділігі жоғары команда құру
Технологиялық кәсіпкерлік
Сандық маркетинг
Бейне иллюстрация
Операциялық менеджмент
iOS жүйесінде мобильді қосымшаларды әзірлеу
Жасанды интеллект
Цифрлық трансформация
Көшбасшылық және инновация
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
Мансапты дамыту
Экология және тұрақты даму
Қаржылық сауаттылық негіздері
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Шешімдерді қабылдайды және олардың салдарын бағалайды, соның ішінде кәсіби пікірін білдіре отырып, өзекті ақпаратты талдай отырып, әртүрлі аналитикалық әдістері мен математикалық модельдеу әдістерін қолдана отырып, корпоративтік әлеуметтік жауапкершілік принциптері мен этикалық салдарын ескере отырып, бизнес-процестердің параметрлерін есептеу үшін алгоритмдер мен бағдарламаларды қолдана алады.
- Шешім қабылдаушылардың да, ұйымның мүдделі тараптарының да іс-әрекеттері мен мінез-құлқына әсер етеді, ауызша және жазбаша, коммуникативті дағдылар мен командада жұмыс істеу қабілетін көрсетеді; экологиялық, экономикалық және құқықтық өріс пен технологиялық құзыреттілік шеңберін ескере отырып, ұйымдарды ақпараттандыру және бизнес-процестерді цифрландыру мәселелері бойынша кеңес береді.
- Ақпараттық жүйелер мен интерфейстер компоненттерінің архитектурасын жобалайды, UX/UI әдіснамасын қолданады және анықтайды.
- Заманауи әдістер, әзірлеу құралдары және математикалық модельдеу негізінде, соның ішінде жасанды интеллектті пайдалана отырып, ақпараттық жүйелердің бағдарламалық қамтамасыз етуін әзірлейді.
- Медиа индустрияда жасалатын және пайдаланылатын бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклінің кезеңдерін басқарады, сонымен қатар оның нарықтық келешегін дамыту тұрғысынан қайталанатын даму процесін құра отырып, өнімнің минималды өміршеңдігін қамтамасыз етеді.
- Бағдарламалық өнімдер архитектурасының дұрыстығы мен оңтайлылығын қамтамасыз ете отырып, пайдаланушы деректерін жинайды және веб-интерфейстерді талдайды.
- Ойын архитектурасын жоспарлау және жобалау, сондай-ақ техникалық стандарттарды ескере отырып, ойын дизайнын жүзеге асыру үшін заманауи бағдарламалау орталарын пайдаланады.
- Медиа индустриясындағы 2D/3D кеңістіктік объектілерді жобалайды, жасайды және анимациялайды, визуалды ақпарат объектілерін әзірлеп және үйлестіреді.
- Инфрақұрылымдық шешімдерді жобалау процестерін басқарады және бақылайды.
- Медиа цифрлық индустрияда басқару және маркетинг дағдыларын қолданады.
- Сандық медиа ортасында сценарийлер үшін нысандар мен құрылымдарды визуализациялайды және модельдейді.
- Дизайн және өңдеу процесінде рендеринг және шейпинг үшін технологиялар мен аспаптық бағдарламалық құралдарды таңдайды.