Сандық маркетинг

  • Курстың мақсаты - сандық маркетингтің құралдары мен арналарын зерттеу және практикалық қолдану. Курс келесі бөлімдерден тұрады: Сандық маркетинг тұжырымдамасы; Әлеуметтік желілерде SMM жылжыту; контент маркетинг; копирайтинг; сандық маркетинг құралдары: графикалық дизайн және видео; SMM стратегиясының құрылымы; сандық маркетингтегі деректерді талдау; жарнама арналары: таргеттелген жарнама, ретаргетинг, контексттік жарнама; е-mail-маркетинг; SEO оңтайландыру; веб-талдау және сандық маркетингтегі көрсеткіштер, сандық маркетингтегі этика. Курсты игеру шетелдік және отандық кейстерді талдауды, сондай-ақ клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас орнатудың SMM стратегиясын жасауға бағытталған жобалық жұмыс келесі аспектілер бойынша жүзеге асыруды көздейді: мінез-құлықты талдау және әлеуметтік медиада мақсатты аудиторияны анықтау, контент стратегияны құру, контент жоспар құру, парақшаны толтыру (фото, видео, мәтін), жарнамалық науқанды баптау, таргеттелген жарнаманы іске қосу.
  • Образовательная программа 6B06104 Digital Management and Design
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top