3D модельдеу

  • Мақсаты: объектілердің үш өлшемді кескіндерін модельдеуге болатын 3dsMax графикалық редакторын игеру, сондай-ақ анимациялық бағдарламалардың негізгі тұжырымдамалары және іргелі құралдарын меңгеру. Мазмұны: модель түрлері, үш өлшемді жұмыс кеңістігі, үш өлшемді модельдеу редакторы, 3DS MAX-тағы проекция түрлері, әлемдік және Объектілік координаттар жүйесі, қарапайым үш өлшемді көріністі құру, стереометрия фигураларын құру, объектілерді топтастыру, сурет салу және модификациялау құралдарын басқару, материалдар мен текстуралар, қарапайым модельдер жасау.
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
Top