6B06103 Математикалық және компьютерлік моделдеу в Satbayev University
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру бағдарламасының мақсаты IT-қызметтердің халықаралық нарығында тиімді түрде ерекшелеуге мүмкіндік беретін болашақ технологиялар – жасанды интеллект технологиялары бойынша құнды білімдерге ие мамандарды мақсатты түрде даярлау болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Физика I
Мақсаты: классикалық, қазіргі физиканың негізгі физикалық құбылыстары мен заңдарын зерттеу; физикалық зерттеу әдістері; техниканың дамуына физиканың әсері; физиканың басқа ғылымдармен байланысы және оның мамандықтың ғылыми-техникалық мәселелерін шешудегі рөлі. Мазмұны: механика, қатты дененің айналу қозғалысының динамикасы, механикалық гармоникалық толқындар, молекулалық-кинетикалық теория мен термодинамика негіздері, беріліс құбылыстары, континуум механикасы, электростатика, тұрақты ток, магнит өрісі, Максвелл теңдеулері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Физика II
Мақсаты: студенттерде іргелі заңдарды, классикалық және заманауи физика теорияларын, сондай-ақ кәсіби қызмет жүйесінің негізі ретінде физикалық зерттеу әдістерін қолдану білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: гармоникалық тербелістер, әлсірейтін тербелістер, айнымалы ток, толқындық қозғалыс, жарықтың сыну және шағылысу заңдары, кванттық оптика, жылу сәулелену заңдары, фотондар, олардың сипаттамалары, толқындық функция, металдардың электр өткізгіштігі, атом ядросы, оның құрылымы мен қасиеттері, байланыс энергиясы, радиоактивтілік.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдеу және Python тілінде программалау
Мақсаты: студенттердің алгоритмдерді, деректер құрылымдарын және операторларды пайдалана отырып, Python тілінде бағдарламаларды құру принциптерін және оларды іске асыру әдістерін тұжырымдау дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: алгоритмдерді ұсыну тәсілдері, Python тілі, деректер түрлері, операциялар, енгізу/шығару операторлары, тармақталған, итеративті және кірістірілген циклдік алгоритмдерді бағдарламалау, функциялар, жолдар, тізімдер мен кортеждер; сөздіктер, numpy кітапханасы, деректерді жинау, Python тілінде ОББ-ға кіріспе.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Математикалық талдау І
Мақсаты: бір айнымалы функцияның шегін, дифференциалдануын, толық зерттеу теориясын қарастыру. Мазмұны: нақты сандар; сандық тізбектің шегі; функциялар; Коши және Гейне бойынша функцияның шегі; біржақты шектер; функцияның үзіліссіздігі; Кантор теоремасы; туынды, дифференциал, геометриялық мағыналары; бірінші дифференциал формасының инварианттылығы; жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар; тұрақтылық және монотондылық шарттары; ең үлкен және ең кіші мәндер; функцияны туынды көмегімен толық зерттеу, графигін құру.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау II
Мақсаты: бір айнымалы функцияның анықталмаған, анықталған, меншіксіз интегралдарын және олардың қолдану теориясын қарастыру. Мазмұны: комплекс сандар; бір айнымалы функцияның алғашқы функциясы мен анықталмаған интегралы; бөліктеп интегралдау әдісі; рационал бөлшектерді, иррационал функцияларды, тригонометриялық функцияларды интегралдау; анықталған интеграл; меншіксіз интегралдар; анықталған интегралдың геометрияда және физикада қолданылуы; жазық фигураның ауданын есептеу; жазықтықтағы қисық доғаның, айналу денесінің көлемін есептеу; анықталған интегралдың сандық есептеу әдістері.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Мақсаты: студенттердің дискретті математиканың негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеруі: логика алгебрасының функциялар теориясы, көп мәнді логика функциялары теориясының элементтері, комбинаторика және графтар теориясының элементтері; және математикалық логика: тұжырымдар мен предикаттарды есептеу. Мазмұны: (аңғалдық) жиынтық теориясының бастамалары, қарапайым комбинаторика, логика алгебрасының функциялары, графтар теориясының элементтері, предикаттарды есептеу, формальды арифметикалық және аксиоматикалық жиындар теориясына шолу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жай дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: жай дифференциалдық теңдеулер (ЖДТ) теориясының бөлімдері, есептердің қойылымдары және шешу әдістері бойынша негізгі білімді қалыптастыру. Мазмұны: 1-ші ретті ЖДТ. Коши мәселесі. Жоғары ретті ЖДТ. ЖДТ жүйелері. Айнымалы коэффициенттері бар сызықтық ЖДТ. ЖДТ және ЖДТ жүйелерін сандық интегралдау. Жай дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу үшін Matlab жүйесін пайдалану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Matlab жүйесінде модельдеу
Курстың мақсаты: қолданбалы есептердің математикалық модельдерін есептеу үшін Matlab жүйесін қолдана білуді қалыптастыру және студенттерге есептеулерді жеңілдету, есептеу жылдамдығын арттыру мақсатында оны қолдана білуге үйрету. Қысқаша мазмұны: MATLAB заманауи интеграцияланған математикалық модельдеу пакетінде жұмыс істеу мүмкіндіктері. Массивтермен жұмыс істеу функциялары, графиктерді құру, Matlab жүйесінде бағдарламалау, аналитикалық есептеулер. SIMULINK математикалық модельдеу пакетінің негізгі мүмкіндіктері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Инженерлік есептерді компьютерлік модельдеу
Мақсаты: компьютерлік модельдерді жасауда қолданылатын әдістер мен алгоритмдерді меңгеру; инженерлік есептерді компьютерлік модельдеу үшін қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеу дағдыларын алу. Мазмұны: инженерлік есептерді шешуге арналған қолданбалы бағдарламалардың заманауи пакеттері, негізгі арифметикалық амалдар, физикалық шамаларды қолдану, күрделі сандармен әрекет ету, MathCAD формулаларын енгізу және редакциялау, бір және екі айнымалы графиктер, толқындық, векторлық және потенциалдық диаграммаларды құру, теңдеулерді шешу.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
3D модельдеу
Мақсаты: объектілердің үш өлшемді кескіндерін модельдеуге болатын 3dsMax графикалық редакторын игеру, сондай-ақ анимациялық бағдарламалардың негізгі тұжырымдамалары және іргелі құралдарын меңгеру. Мазмұны: модель түрлері, үш өлшемді жұмыс кеңістігі, үш өлшемді модельдеу редакторы, 3DS MAX-тағы проекция түрлері, әлемдік және Объектілік координаттар жүйесі, қарапайым үш өлшемді көріністі құру, стереометрия фигураларын құру, объектілерді топтастыру, сурет салу және модификациялау құралдарын басқару, материалдар мен текстуралар, қарапайым модельдер жасау.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау IV
Мақсаты: шексіз шамалардың көмегімен көп айнымалы функцияларды талдау дағдыларын дамыту, көп айнымалы функцияларымен байланысты ұғымдарды игеру. Мазмұны: бірінші типті қисық сызықты интегралдар, қисық сызықты интегралдың траекториядан тәуелсіз болу шарттары, тұйық контур бойынша интегралдар, қос интегралды есептеу, Грин формуласы, беттік интегралдар, Стокс формуласы және оның қолданылуы, үштік және еселік интегралдар, Гаусс-Остроградский формуласы, векторлық талдау элементтері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 6
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері
Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері
Мақсаты: ғылыми зерттеулер, ғылыми зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы, қазіргі ғылымдағы ғылыми деректерді жинау, өңдеу әдістері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: техникалық шешімдерді іздеудің және оларды оңтайландырудың алгоритмдік әдістерімен өнертапқыштық есептерді шешу теориясының негіздері, оңтайландырудың Негізгі математикалық әдістері, оңтайландыру мәселелерін шешу үшін жасанды интеллект мүмкіндіктерін қолдану, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу мәселелері.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары
Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Сызықты алгебра және аналитикалық геометрия
Мақсаты: алгебралық теңдеулер мен сызықтық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері бойынша негізгі білім беру, жазықтықта және кеңістікте аналитикалық геометрия әдістерімен таныстыру. Мазмұны: анықтауыштар, алгебралық теңдеулер: жалпы теоремалар; көпмүшелер; теңдеулер жүйесі және шешу әдістері; матрицалар, матрицалар алгебрасы; жазықтықтағы аналитикалық геометрия; кеңістіктегі аналитикалық геометрия.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық талдау III
Мақсаты: көп айнымалы функцияның дифференциалдық және интегралдық есептеулері туралы негізгі білім беру. Мазмұны: Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері. Қисықсызықты, қос және еселік интегралдар; бетіндегі және көлемінің үстіндегі интегралдар; орташа мән теоремалары; Фурье қатарлары және интегралдар. Көп айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулерін механика мен техникада қолдану.
Оқу жылы - 2
Несиелер - 5
-
Оңтайландыру әдістері
Мақсаты: математикалық бағдарламалау есептерінің оңтайлы шешімдерін іздеудің математикалық әдістері теориясының негіздерін, вариацияларды есептеу және оңтайлы бақылауды зерттеу. Мазмұны: сызықтық программалау есебі, сызықтық бағдарламалау есебінің канондық түрі, берілген шектеулер жағдайында графикалық әдіспен шешу, қосарлы есеп, симплекс әдісі, тасымалдау есебі, минималды элементтер әдісі, потенциалдық әдіс, Парето жиыны, белгісіздік жағдайында оңтайлы шешімдерді табу әдістері, ойын теориясының есептерін шешу әдістері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Математикалық статистика
Мақсаты: шексіз шамалардың көмегімен бір айнымалы функцияларды талдау дағдыларын дамыту, бір айнымалы функциялармен байланысты ұғымдарды игеру. Мазмұны: нақты сандар, үздіксіздік аксиомасы, жиынның кардиналдығы, тізбек шегі, ашық жиын туралы түсінік, функциялар шегі, шектік теоремалар, үзіліссіз функциялар, композиция үзіліссіздігі, Вейерштрас теоремасы, Больцано-Коши теоремасы, туынды және дифференциал, композиция және кері функцияны дифференциалдау, жасырын функцияларды дифференциалдау, жоғары ретті туындылар мен дифференциалдар.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Асимптоталық кеңею және орташалау
Мақсаты: аз параметрден тәуелді алгебра және жәй дифференциал теңдеулерді шешуде қолданылатын асимптотикалық әдістердің негізгі түрлерімен таныстыру. Мазмұны: өлшемділікті талдау, калибр функциялары, асимптотикалық тізбектер және қатарлар, алгебралық теңдеулерді шешу, асимптотикалық жіктелуді интегралдарды есептеуге қолдану, өзін өзі қоздыратын тербеліс жүйелері. жалпы түрдегі әлсіз сызықсыз тербеліс жүйелері, ең жоғары ретті туындыда кіші параметрі бар 2-ші ретті дифференциал теңдеулер.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер және деректер құрылымдары
Мақсаты: алгоритмдер мен деректер құрылымдарын әзірлеу процесінің негізінде жатқан негізгі теориялық ұғымдар туралы білім алу; деректерді басқарумен байланысты әртүрлі алгоритмдерді әзірлеу және сипаттау әдістерін меңгеру. Мазмұны: сызықтық бір бағытты тізім, шектеулі операциялар жиынтығы бар сызықтық тізімдер, сызықтық екі бағытты тізім, ағаштар, графтар, деректер құрылымын іздеу, хэштеу, сұрыптау есептері (сыртқы және ішкі), алгоритмдерді әзірлеу әдістері, комбинаторлық оңтайландыру есептері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы
Мақсаты: кәсіби қызмет объектілерінің теориялық және эксперименттік модельдерін әзірлеуге және зерттеуге қажетті математикалық аппаратты игеру. Мазмұны: кездейсоқ оқиғалар алгебрасы, комбинаторика формулалары, ықтималдықтың классикалық анықтамасы, толық ықтималдық формуласы, Байес формулалары, Бернулли схемасы, Лапластың жергілікті және интегралды формулалары, дискретті кездейсоқ шамалар, үздіксіз кездейсоқ шамалар, интегралдық және дифференциалды үлестірім функциялары, математикалық күту және дисперсия, ковариация және корреляция, сызықтық регрессия теңдеулері
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер және программалау
Курстың мақсаты: теорияда да, математиканың, физиканың, механиканың, химияның және т.б. әртүрлі салаларына қолдануда да туындайтын әртүрлі математикалық есептерді шешу әдістерін әзірлеудің, практикада қолданудың негізгі әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: Есептеу қатесі. Алгоритмнің жуықтауы, тұрақтылығы, жинақтылығы ұғымдары. Түбірлерді локализациялау әдістері. САТЖ шешудің итеративті әдістері. Интерполяция. Сандық дифференциалдау, интегралдау. ЖДТ үшін Коши есебін шешудің сандық әдістері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Алгебралық құрылымдардағы есептеулер
Мақсаты: негізгі алгебралық құрылымдар бойынша базалық білім алу; негізгі тұжырымдарды дәлелдеу, ұғымдар арасында логикалық байланыстар орнату, алгебралық әдістерді қолданумен байланысты есептерді шешу үшін алған білімдерін қолдану қабілетіне баулу. Мазмұны: коммутативті, ассоциативті дистрибутивті алгебралық амалдар; топты анықтау, сақинаны анықтау, коммутативті сақина және бірлігі бар сақина, сақина қасиеттері, нөлдік бөлгіштер туралы түсінік, сақиналардың изоморфизмі, шегерімдер сақинасы, өрісті анықтау, өріс қасиеттері.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Функционалдық анализ
Мақсаты: әртүрлі кеңістіктердегі функцияларды талдау дағдыларын дамыту; жиынның қуатын табу, норма мен метриканы анықтау, функционалдық кеңістіктерде бағдарлау, сондай-ақ зерттелген тақырыптармен байланысты теоремаларды дәлелдеу. Мазмұны: метрикамен немесе нормалармен жабдықталған сызықтық кеңістіктер, қос кеңістіктер, сызықтық операторлар және олармен байланысты, Гильберт кеңістігіндегі өздік байланыс операторлары, спектрлік теория элементтері, тұрақты нүктелер теоремалары және олардың қолданылуы.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Кешенді айнымалы функциялар теориясы
Мақсаты: пәннің теориялық негіздерімен таныстыру; оқушылардың одан әрі тиімді оқуының негізі ретінде олардың логикалық және абстрактылы ойлауын қалыптастыруға жағдай жасау. Мазмұны: кешенді талдаудың негізгі түсініктері, функцияларды қатарлар, функционалдық қатарлар, дәрежелік қатарлар арқылы көрсету, Тейлор қатары, Лоран қатары, сингулярлық нүктелер, қалдық және олардың қолданылуы, Лаплас түрлендіруі, Лаплас түрлендірулерінің қасиеттері, операциялық есептеулердің кейбір қолданулары.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Қолданбалы механика
Мақсаты: студенттердің қатты дене механикасы саласындағы ғылыми білім негіздерін меңгеруі және оларды өз мамандығы бойынша практикалық жұмыста қолдану дағдыларын дамыту. Мазмұны: күш векторы және оның компоненттері. Күштер жүйесі. Нүктенің қозғалысын анықтау әдістері. Қатты дененің қарапайым қозғалысы. Қатты дененің тегіс қозғалысы. Нүктенің күрделі қозғалысы. Материалдық нүктенің динамикасы. Материалдық нүкте қозғалысының дифференциалдық теңдеулері. Материалдық нүктелер жүйесінің динамикасы. Материалдық нүкте үшін Даламбер принципі.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 5
-
Химиялық-технологиялық және физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеу
Мақсаты: студенттердің теориялық білімдерін, химиялық-технологиялық және физикалық процестерді математикалық және компьютерлік модельдеудің заманауи әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: модельдеудің жалпы принциптері, химиялық технологиялық процестердің детерминирленген математикалық модельдері, математикалық модельдерді құрудың эксперименттік статистикалық әдістері, зерттелетін объектілер арасындағы заңдылықтар мен байланыстарды табудың негізгі әдістері, Деректерді талдау үшін әмбебап бағдарламалық пакеттер мен аналитикалық платформаларды қолдану.
Оқу жылы - 3
Несиелер - 6
-
Зияткерлік меншікті құқықтық реттеу
Мақсаты: зияткерлік меншік құқықтарын қорғаудың негізгі принциптерін, тетіктерін және оларды іске асыру ерекшеліктерін қамтитын зияткерлік меншікті құқықтық реттеу жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Пән авторлық құқықты, патенттерді, сауда белгілерін және өнеркәсіптік үлгілерді қоса алғанда, АЖ құқығының негіздерін қамтиды. Студенттер зияткерлік меншік құқықтарын қорғау мен басқаруды үйренеді, құқықтық даулар мен оларды шешу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Машинамен оқыту әдістері
Мақсаты: студенттерді машиналық оқытудың теориялық және практикалық ережелеріне үйрету, машиналық оқытудың әдістері мен модельдерін қолдану дағдыларына үйрету. Мазмұны: машиналық оқыту саласының құрылымы, бір айнымалысы бар сызықтық регрессия есептері, градиентті түсіру әдісі, көп айнымалы сызықтық регрессия, логистикалық регрессия, жүйелеу әдістері, нейрондық желілерді оқыту машиналық оқытуды қолдану тәжірибесі, регуляризациямен сызықтық регрессия, мұғалімсіз оқыту, өлшемділікті азайту, негізгі компоненттерді талдау, аномалияны анықтау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Қаржы математика кіріспе
Тұтастық жағдайында, сондай-ақ сенімсіздік жағдайында қаржы математигінің сұрақтары, ықтималдық-теориялық әдістер мен қаржы тәуекелдерін қоса алғанда, оңтайлы портфельдің теориясы қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Интегралдық теңдеулер
Курстың мақсаты: интегралдық теңдеулерді жіктеу бойынша білім мен дағдыларды игеру, оларды шешу әдістерін меңгеру, алынған білімді кәсіби қызметінде өз бетінше қолдану қабілетін дамыту және тиісті құзыреттерді қалыптастыру. Қысқаша мазмұны: интегралдық теңдеулер теориясы, Вольтерра интегралдық теңдеулері, Фредгольм интегралдық теңдеулері, интегралдық түрлендірулерді интегралдық теңдеулерді шешуге қолдану, 1-ші текті интегралдық теңдеулер, интегралдық теңдеулерді жуықтап шешу әдістері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект
Мақсаты: информатиканың заманауи әдістері туралы жүйелі білімді қалыптастыру; жасанды интеллект ұғымдарын кеңейту және тереңдету; абстрактілі ойлауды, кеңістіктік көріністерді, есептеу, алгоритмдік мәдениеттерді және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту. Мазмұны: жасанды интеллект (AI) саласындағы зерттеулердің негізгі бағыттары, генетикалық Алгоритмдер, AI жүйелерін дамытудың аспаптық компьютерлік құралдары, білімді ұсыну теориясының негіздері, нейрондық және кездейсоқ желілер теориясының негіздері, сараптамалық жүйе туралы түсінік, үлгіні тану міндеті.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 4
-
Кеңейтілген машина алгоритмдері
Мақсаты: машиналық оқыту әдістеріне және терең оқытудың нейрондық желілеріне негізделген тану және жіктеу жүйелерін құру, оқыту және пайдаланудың заманауи тәсілдерімен танысу. Мазмұны: адаптивті сызықтық нейрондар, шешім қабылдау ағаштарына негізделген модельдерді оқыту, белгілерді дәйекті таңдау алгоритмдері, өлшемді азайту арқылы деректерді қысу, көп қабатты жасанды нейрондық желіні енгізу, терең конволюциялық нейрондық желілер, қайталанатын нейрондық желілер.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Қолданбалы анализ
Мақсаты: студентке іс жүзінде қолданылатын есептерді сандық әдістермен шешу жолдарының тиімдісін таңдай білуді, оның алгоритмдерін құра білуді үйрету. Мазмұны: қателерді талдау, қозғалмайтын нүкте үшін итерация тәсілі, сызықсыз теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістері, рафсон-ньютон әдісі, якоби және Гаусс-Зейдель әдістері, интерполяциялау, ең кіші квадраттар әдісі, сплайндармен интерполяциялау, сандық дифференциялдау, сандық интегралдау, жәй дифференциал теңдеу үшін Коши есебі, шеттік есеп, қума тәсілі.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Математикалық статистика және стохастикалық процестер
Мақсаты: кездейсоқ факторларды есепке алатын математикалық модельдерді құру және талдау туралы студенттердің білімін қалыптастыру, талдау және математикалық модельдеу үшін қолданылатын стохастикалық математика әдістері туралы заманауи түсінік беру. Мазмұны: кездейсоқ шамалар жүйелері, кездейсоқ процестер, Марков тізбектері, Пирсон мен Колмогоровтың келісім критерийлері, регрессиялық және корреляциялық талдау, уақыт қатарлары, жаппай қызмет көрсету жүйелері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Математика криптографиясы
Мақсаты: криптографияның математикалық негіздерін оқып үйрену, студенттерге ақпаратты қорғау әдістерін және оларды ақпараттық қауіпсіздік саласында қолдануды үйрету. Мазмұны: криптология, криптография, криптоанализ, шифрлау, беріктік, қауіпсіздік, имитацияға төзімділік, шынайылық, ақпаратты қорғаудың заманауи криптографиялық әдістері, шифрлау, асимметриялық криптожүйе алгоритмдерінің математикалық негіздері, симметриялы криптожүйе алгоритмдерінің математикалық негіздері, криптографиялық алгоритмдерді зерттеу әдістері, шифрлау жүйесінің модельдері, электрондық цифрлық қолтаңба алгоритмдерінің математикалық негіздері, криптографиялық қолтаңбаны басқару кілттермен, стеганография.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Нейрондық желілердегі математикалық модельдер
Мақсаты: студенттердің нейрондық желі модельдерінің теориялық және практикалық негіздерін игеруі; нейрондық желілерді жобалау және оқыту әдістерін зерттеу; нейрондық желінің математикалық модельдерін құру және олардың жұмыс істеуін талдау. Мазмұны: жасанды нейронның құрылымы мен қасиеттері, жасанды нейрондық желілердің негізгі тұжырымдамалары, табиғи нейрондық желілердің қасиеттерін имитациялайтын жасанды нейрондық желілер, жасанды нейрондық желілерді қолдану, қолданбалы тапсырмаларда анық емес және нейрондық желі модельдерін қолдану, анық емес және нейрондық желі технологияларының модельдерін жобалау.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
OpenGL-де геометриялық модельдеу
Мақсаты: геометриялық модельдеу негіздерін, графикалық ақпаратты өңдеу саласында қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді құру принциптерін зерделеу; студенттердің есептеу геометриясы мен графикалық ақпаратты өңдеу мәселелерін шешудің заманауи әдістерін меңгеруі. Мазмұны: геометриялық модельдер, OpenGL архитектурасы және синтаксистің ерекшеліктері, примитивтерді визуализациялау, OpenGL-де кескінді визуализациялау, OpenGL-де түрлендіру және проекциялау матрицалары, қисықтар мен беттердің кескіндері.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер
Мақсаты: компьютерлік қауіпсіздіктің заманауи тұжырымдамаларын зерттеу және оларды ақпаратты қорғауды және есептеу жүйелерінде бағдарламалық құралдарды қауіпсіз пайдалануды қамтамасыз етуде қолдану. Мазмұны: компьютерлік ақпаратты қорғау міндеттері, жабық кілтті шифрлау әдістері, ашық кілтті криптографиялық алгоритмдер, электрондық цифрлық қолтаңба, хэш функцияларын пайдалану, асимметриялық цифрлық қолтаңба алгоритмдерінің түрлері, RSA алгоритміне негізделген электрондық қолтаңба, Эль-Гамаль алгоритміне негізделген цифрлық қолтаңба.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 6
-
Data Science элементтері
Мақсаты: студенттерде деректермен жұмыс істеу және оларды әртүрлі жағдайларды ескере отырып шешу саласында туындайтын проблемалар туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Мазмұны: деректерді өңдеу міндеттері, Big Data технологиялары, деректерді өңдеудің сандық және сапалық әдістері, деректерді өңдеудің интеллектуалды әдістері, Data Mining тапсырмалары, бұлыңғыр деректер, мәтінді, кескінді, дыбысты талдау технологиялары; үлкен деректерді өңдеу технологиялары; білімді алу, ұсыну және өңдеу технологиясы..
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Тиімділік және басқару
Мақсаты: студенттердің математикалық оңтайландыру есептерін шешудің заманауи әдістері туралы білім алуы; оңтайландыру ойлауын қалыптастыру; тәжірибеде кездесетін есептерді шешуде математикалық және алгоритмдік интуицияны дамыту. Мазмұны: мәселе қойылымы және деректерді талдау, сызықтық бағдарламалау, симплекс әдісі, қосарланған есеп, көлік мәселесінің математикалық моделі, оңтайлы жоспар құру әдістері, потенциалдар әдісі, желілер, бүтін бағдарламалау, екілік бағдарламалау, ойын теориясының элементтері, сызықтық емес оңтайландыру, градиентті түсіру.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
-
Шифрлау алгоритмдері және компьютерлік қауіпсіздік құралдары
Пәнді меңгерудің мақсаты – компьютерлік қауіпсіздіктің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және ақпаратты қорғауды қамтамасыз етуде және есептеу жүйелерінде бағдарламалық қамтамасыз етуді қауіпсіз пайдалануда қолдануды оқып үйрену. Студентке ақпаратты қорғау әдістерін және оларды ақпараттық қауіпсіздік саласында қолдануды үйрету. Курстың мақсаты ақпараттық қауіпсіздік теориясын және криптографиялық алгоритмдерді қолдану тәжірибесін көрсету болып табылады.
Оқу жылы - 4
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- қызметтік этикетті білу және оны қолдана білу; мемлекеттегі негізгі нормативті-құқықтық базаны, адам және азамат құқықтарын қорғау саласындағы негізгі нормативті-құқықтық базаны және басқа да мәселелерді білу; қаржылық менеджмент негіздерін, сапа менеджменті жүйесін білу; ұйымның бизнес-стратегияларындағы негізгі мәселелерді анықтай білу; қаржылық математика мәселелерін анықтылық жағдайында және анықсыздық жағдайында білу, сондай-ақ оңтайлы портфель теориясын, теориялық ықтималдық әдістерін және қаржылық тәуекелдерді білу; дағдыларға ие болу: пайыздарды есептеудің әртүрлі әдістері, төлемдер ағындарының жалпы сипаттамаларын табу әдістері, қысқа мерзімді құралдар мен ұзақ мерзімді қаржылық операциялардың тиімділігін анықтау әдістемелері, соның ішінде өндірістік инвестициялар мен облигациялар, талдау, синтездеу және теориялық білімдерін қаржылық мәселелерді шешу үшін жобалау.
- кәсіпкерлік және көшбасшылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат және өмір қауіпсіздігі қағидаттарына негізделген заманауи жабдықтарды, аспаптарды, бағдарламалық және ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ғылыми-өндірістік жұмыстарды басқару дағдыларын көрсету.
- зерттеу қызметін жүргізу әдістемелері, коммуникациялық және адамзаттық өмір сүру принциптері, сондай-ақ жобаларды басқару және адам ресурстарын басқару модельдері туралы білімге ие болу; техникалық құжаттаманы талдай білу, қойылған міндетті шешу үшін одан қажетті ақпаратты шығара білу.
- кәсіби мәселе бойынша өзіндік пікір қалыптастырудағы соңғы отандық немесе шетелдік тәжірибеге өз бағасын қорғау және дәлелдеу және көпшілік алдында сөйлеу дағдылары мен топта жұмыс істеу қабілетімен этикалық тұлғааралық қарым-қатынасты жүргізу.
- тіршілік ету ортасындағы адам тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің теориялық негіздерін, тіршілік әрекеті қауіпсіздігінің құқықтық және нормативтік-техникалық негіздерін білу; тұрақты дамуды талдау кезінде табиғатты пайдалану негіздері мен экономикасы туралы теориялық білімді қолдана білу, экология және табиғатты пайдалану саласындағы негізгі ақпаратты сауатты баяндау.
- алгоритмдер мен оларды ұсыну тәсілдерін, объектіге бағытталған қосымшаларды жасау үшін Python бағдарламалау тілінің кластар кітапханасындағы негізгі кластарды білу; Python кітапханаларынан кластар мен модульдерді қолдана білу; объектіге бағытталған бағдарламалау стиліндегі консольдік қосымшаларды әзірлеу дағдыларына, сызықтық алгебра, дифференциалдық теңдеулер, сызықтық емес теңдеулер мен теңдеулер жүйелерін шешудің сандық әдістерін бағдарламалау дағдыларына ие болу.
- есептерді шешуде қолданылатын деректер құрылымдарының негізгі түрлерін, деректер құрылымдарының әртүрлі типтерінде сақталатын ақпаратты өңдеу алгоритмдерін білу; әртүрлі есептерді шешу кезінде деректер құрылымдары мен оларды өңдеу алгоритмдерін қолдану.
- Фредгольм, Вольтерра сызықтық интегралдық теңдеулерінің негізгі түрлерін, сингулярлығы әлсіз теңдеулерді және осы интегралдық теңдеулерге әкелетін есептерді білу; топтар, сақиналар және өрістер теориясын білу; шектеулі облыстардағы интегралдық теңдеулерді шешу әдістерін практикада қолдана білу; қарапайым дифференциалдық теңдеулер үшін есептерді және математикалық физика теңдеулерін интегралдық теңдеулерге келтіру және оларды шешу әдістерін түсіну және практикада қолдану; интегралдық теңдеулер мен олардың шешімдерін құру әдістеріне қатысты ғылыми-техникалық ақпаратты табу, талдау және контекстік өңдеуді білу; интегралдық теңдеулерді қолдану саласында талдау және синтездеу қабілетін көрсету; нақты есептеулер үшін абстрактілі алгебралық құрылымдарды қолдана білу.
- қисықтарды, беттерді, үш өлшемді геометриялық объектілерді көрсету тәсілдерін, оларды әртүрлі ортада бейнелеудің негізгі әдістерін, геометриялық және динамикалық есептерді шешуде визуализация әдістерін, геометриялық модельдеуде қолданылатын классикалық әдістерді білу; қойылған міндеттерді шешу үшін қажетті математикалық аппаратты, ақпараттық және компьютерлік технологияларды меңгеру; объектілердің 3D модельдерін құруға қабілетті болуы керек.
- Ақпарат теориясының негіздерін, есептеу жүйелерінің архитектурасын, алгоритмдер мен бағдарламалау теориясын білу; логика алгебрасының заңдарын қолдану; графтар түрлерін анықтау және олардың сипаттамаларын беру; қарапайым автоматтарды құру; дискретті математиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін, логикалық амалдарды, логика формулаларын, логика алгебрасының заңдылықтарын, функциялардың негізгі кластарын, көптеген функциялардың толықтығын, жиынтық теориясының негізгі ұғымдарын, теориялық-көптік амалдарды және олардың логикалық амалдармен байланысын, предикат логикасын, екілік қатынастарды және олардың түрлерін, картаға түсіру теориясы мен алмастыру алгебрасының элементтерін, математикалық индукциялар, негізгі комбинаторлық объектілердің алгоритмдік тізімін, графтар теориясының негізгі түсініктерін, автоматтар теориясының элементтерін білу.
- математика және физика сияқты фундаменталдық пәндердің негіздерін білу, негізгі математикалық және физикалық теорияларды нақты тапсырмаларға қолдана білу; ақпараттық технологиялардың негіздерін және инженерлік талдау жүргізуге арналған қазіргі бағдарламалық құралдарды, компьютерлік модельдерді құру принциптерін білу; механиканың негізгі түсініктері мен заңдарын қолдана білу, осы заңдардан туындайтын материалдық нүктенің, қатты дененің және механикалық жүйенің тепе-теңдігі мен қозғалысын зерттеу әдістерін кәсіби қызметінде қолдана білу.
- құбылыстың немесе процестің математикалық моделін құра білу; математикалық модельдердің шешімдерін табу, талдау және графикалық бейнелеу үшін MatLab, MATHEMATICA сияқты математикалық пакеттерді қолдана білу; Simulink математикалық модельдеу пакетінің негізгі мүмкіндіктерін, есептеу қателігін білу; сызықтық алгебра есептерін, дифференциалдық теңдеулерді, сызықты емес теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешудің сандық әдістерін білу.
- кәсіби қызмет есептерін шешу дағдысын қалыптастыруға қажетті негізгі математикалық ұғымдар мен әдістерді білу: сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия әдістері; бір және көп айнымалы функцияларды дифференциалды есептеу; бір және көп айнымалы функцияларды интегралды есептеу; дифференциалдық теңдеулерді шешу әдістері; ықтималдық теориясы мен математикалық статистиканың негізгі әдістері; оңтайландыру әдістері; дискреттік, бүтін, сызықтық емес, сызықтық бағдарламалау мәселелері; оңтайлы жоспар құру әдістері.
- деректерді талдау және басқару, бизнес-процестерді талдау, техникалық талаптар мен спецификацияларды қалыптастыру үшін машиналық оқыту алгоритмдерін, бейнені талдау үшін TensorFlow кітапханасын қолдану; заманауи бағдарламалау тілдерін, операциялық жүйелерді, дерекқорды басқару жүйелерін, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің әртүрлі технологияларын, деректерді сақтаудың, талдаудың, өңдеудің және интерпретациялаудың заманауи әдістерін, жасанды интеллект, жасанды интеллект жүйелерін қолданудың негізгі бағыттарын білу.
- криптографияның негізгі ұғымдарын білу; криптографиялық қорғау жүйелеріне қойылатын негізгі талаптар; криптографиялық қорғаудың негізгі алгоритмдері; ақпаратты қорғау міндеттерін тұжырымдай білу; ақпаратты қорғаудың заманауи аспаптық құралдарын пайдалану; ақпараттық қауіпсіздік саласында қорғау әдістемелерін қолдану.
- көп қабатты бір бағытты нейрондық желілердің архитектурасын, оларды оқытудың әдістері мен негізгі алгоритмдерін; оқыту және тестілеу үшін пайдаланылатын деректерді жинау және алдын ала өңдеу әдістерін; нейрондық желінің оқыту сапасын бағалау әдістерін; терең, гибридті және бұлыңғыр нейрондық желілердің құрылымын; жасанды нейрондық желілерді пайдалана отырып, деректерді өңдеу жүйелерін жобалаудың негізгі принциптерін; MATLAB/Neulal Networks Toolbox ортасында бірқабатты және көпқабатты бірбағытты нейрондық желілерді модельдей білу; нейрондық желі үлгілерін (жіктеу, тану, болжау) пайдалана отырып, деректерді өңдеудің үлгілік есептерін шешу; қолданбалы есептерде анық емес және нейрондық желі үлгілерін қолдану.
Ұқсас БББ
6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Қазақстан-Британ техникалық университеті
6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B06103 Математикалық және компьютерлік модельдеу
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)