Жарнамалық менеджмент негіздері

  • Пән жарнамалық іс-әрекеттің теориясы мен практикасын зерттейді, ол жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастырады, сондай-ақ жарнамалық өнімді құру, сату процестерін басқару дағдыларын қалыптастырады; пәннің (курстың) мақсаты мен міндеттері: қазіргі заманғы жүйелік білімді қалыптастыру және жарнамалық қызмет теориясы мен практикасы саласындағы құзыреттерді дамыту; жарнамалық әсер етудің әртүрлі тәсілдері және оларды қазақстандық жағдайларда іске асыру мүмкіндіктері туралы түсініктерді қалыптастыру, сондай-ақ жарнамалық өнімді жасау, өткізу процестерін басқару дағдыларын қалыптастыру; нәтижесінде білім алушы PR-менеджменттің мәнін және жарнамалық менеджменттің негіздерін түсіну, кәсіпорындардың (корпорациялардың) есептілігінде қамтылған көрсеткіштерді талдау және алынған мәліметтерді құндылықты анықтау саласында басқарушылық шешім қабылдау үшін пайдалану саласындағы міндеттерді шешуге қабілетті.
  • Образовательная программа 6B03202 PR-Журналистика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top