Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
PR-менеджмент
-
Пән жарнамалық қызметті және қоғаммен байланысты ұйымдастырудың негізгі теориялық аспектілерін, жарнамалық стратегияны қалыптастыру негіздерін, жарнамалық қызметті дамыту перспективаларын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру әдістерін талдауды, жарнаманың ел экономикасына әсерін зерттейді; мақсаты PR-менеджменттің тұжырымдамалық аппаратын, негізгі теориялық ережелер мен әдістерді зерттеу, шешуде теориялық білімді қолдану дағдыларын қалыптастыру және қалыптастыру практикалық және қолданбалы міндеттер; нәтижесінде білім алушы кәсіби өсу мен ұтқырлыққа қабілетті, басқару саласындағы негізгі және кәсіби құзыреттіліктерге ие, сондай-ақ менеджменттің әртүрлі салаларында тиімді басқару шешімдерін қабылдауға қабілетті жоғары білімді тұлғаны қалыптастырудың қасиеттері мен дағдыларын көрсете алады.
-
Образовательная программа 6B03202 PR-Журналистика
-
Несиелер 4
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2