Нарықты зерттеудің статистикалық әдістері 2

  • Бұл курс Нарықты зерттеудің статистикалық әдістері 1 курсының жалғасы болып табылады және маркетингтік зерттеулердің статистикалық әдістеріне бағытталған. Студенттер дискриминантты талдау, логиттік талдау, факторлық талдау және кластерлік талдау сияқты көп нұсқалы әдістерді үйренеді. Статистикалық бағдарламалық құралмен жұмыс жасай отырып, студенттер осы әдістерді нақты деректер жиынына қалай қолдану керектігі туралы білімдерін тереңдетеді. Курстың соңында студенттер нарықтық зерттеулерді өз бетінше жүргізе алады және SPSS сияқты құралдарды пайдаланып деректерді талдаудың негізгі статистикалық әдістерін қолдана алады.
  • Образовательная программа 6B06109 Бизнестегі ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 8
Top