Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B06109 Бизнестегі ақпараттық жүйелер в Қазақстан-Британ техникалық университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Математикалық ұғымдарды анықтау және түсіндіру, оларды күрделі есептерді шешу үшін қолдану, аргументтерді тұжырымдау және бағалау
  • Деректерді талдау, дұрыс қорытындылар жасау және шешім қабылдау үшін статистикалық әдістерді қолдану
  • Нарық мінез-құлқын талдау, экономикалық саясаттың әсерін бағалау және болашақ нарықтық үрдістерді болжау үшін экономикалық теориялар мен модельдерді қолдану
  • Зерттеу жүргізу үшін сапалық және сандық әдістерді қолдана отырып, мәселелерді анықтап, зерттеу жоспарын құрып, эмпирикалық стратегиялар мен әдістерді қолданып тәуелсіз талдау жасау
  • Деректерді талдау және қорытынды алу үшін математикалық және статистикалық бағдарламаларды қолдану
  • Ұйымдағы процестер мен салалық құрылымдарды түрлендіру, тиімділікті арттыру және бизнестегі инновацияларды ынталандыру үшін ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану
  • Компьютерлік технологиялар мен инновациялық шешімдерге қатысты салаларда бағдарламалау, деректерді талдау және жасанды интеллектпен жұмыс істеу, цифрлық шешімдерді әзірлеу және енгізу дағдыларын қолдану
  • Қаржы, экономика, математика, бизнес, маркетинг және басқа да қызмет салаларында мәселелерді шешу үшін деректер ғылымының әдістерін қолдану
  • Деректер құрылымдары және деректерді талдау дағдылары туралы білімдерін пайдалану Жіктеу және болжау тапсырмаларын шешу үшін машиналық оқыту әдістері мен алгоритмдерін қолдану
  • Тәуекелдерді, табыстылықты, заңды және этикалық стандарттарды ескере отырып, бизнес жобаларды бағалау және басқару үшін заманауи цифрлық технологиялар мен құралдарды қолдану
  • Өмірдің әртүрлі салаларында және кәсіби қызметте табысты іс-әрекетке қажетті күрделі білім мен дағдыларды қолдану арқылы сыни ойлау дағдыларын дамыту, сонымен қатар құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология, өмір қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, көшбасшылық және инновацияларға ашықтық салаларындағы құзыреттерді игеру.
Top