Нарықты зерттеудің статистикалық әдістері 1

  • Бұл курс студенттерге нарықты зерттеу және деректерді талдау үшін қажетті негізгі дағдыларды беруге арналған. Статистикалық бағдарламалық қамтамасыз етуді іс жүзінде қолдануға баса назар аудара отырып, студенттер маркетингтік зерттеулердің проблемаларын анықтауды, зерттеу жоспарларын әзірлеуді және әртүрлі сапалық және сандық әдістерді қолдана отырып, деректерді жинауды үйренеді. Негізгі тақырыптар зерттеу дизайнын, масштабтау әдістерін, сауалнаманы жобалауды және іріктеу әдістерін қамтиды.
  • Образовательная программа 6B06109 Бизнестегі ақпараттық жүйелер
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 7
Top