Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету мәдениеті

  • «Қонақжайлылық индустриясындағы қызмет көрсету мәдениеті» пәні жоғары сапалы сервис мәдениетін және қонақжайлылық индустриясындағы кәсіби этиканы қалыптастыруға арналған. Қызмет көрсету стандарттары, қонақ психологиясы, қызметкерлердің эмоционалдық интеллекті және шағымдармен жұмыс істеу мәселелері қарастырылады. Ерекше назар қонақжайлылық қағидаттарына, мәдениетаралық коммуникацияға және ұмытылмас клиенттік тәжірибе қалыптастыруға аударылады.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top