Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Клиенттермен қарым-қатынасты басқару
-
«Клиенттермен қарым-қатынасты басқару» пәні клиенттік тәжірибені басқарудың заманауи тәсілдері мен қонақтардың адалдығын арттыру әдістерін қамтиды. CRM жүйелері, қызметтерді дербестендіру, кері байланыспен жұмыс және клиенттерді ұстап қалу стратегиялары қарастырылады. Студенттер аудиторияны сегменттеу әдістерін және қонақжайлылық индустриясы үшін адалдық бағдарламаларын әзірлеуді зерттейді.
-
Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 2