Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл

  • «Қызмет көрсету саласындағы мәдениетаралық өзара іс-қимыл» пәні мәдени айырмашылықтардың қызмет көрсетуге әсерін, қызмет көрсетуді ұлттық және әлеуметтік ерекшеліктерге бейімдеуді, сондай-ақ қызмет көрсету саласы мамандарының мәдениетаралық құзыреттілігін қалыптастыруды зерттейді. Тиімді қарым-қатынас стратегиялары, әртүрлі мәдениеттердегі мінез-құлық үлгілері, этикет пен іскерлік қарым-қатынас мәселелері қарастырылады. Студенттер толеранттылық қағидаттарын, халықаралық клиенттермен жұмыс істеуді және мәдениетаралық жанжалдарды шешуді үйренеді.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top