HoReCa саласындағы сапа менеджменті

  • «HoReCa саласындағы сапа менеджменті» пәні қонақ үй және мейрамхана бизнесіндегі сапаны басқару жүйелерін қамтиды. Қызмет көрсету стандарттарын бақылау әдістері, сапа аясындағы персоналды басқару, клиенттік пікірлерді талдау, Lean-менеджмент пен Total Quality Management (TQM) жүйелерін енгізу қарастырылады. Ерекше назар негізгі тиімділік көрсеткіштерін (KPI) талдауға және беделді басқаруға аударылады.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top