Клиенттік қызмет

  • «Клиенттік қызмет» пәні клиенттерге қызмет көрсету бойынша кәсіби дағдыларды дамытуға, олардың күткенін басқаруға және сапалы клиенттік тәжірибені қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қарым-қатынас техникасын, жанжалдарды басқаруды, клиенттер психологиясын және қонақжайлылық саласындағы қызмет көрсету стандарттарын зерттейді. Ерекше назар клиенттерді ұстап қалу стратегиясына және қызмет көрсетуді дербестендіруге аударылады.
  • Образовательная программа 6B11103 Мейрамхана және қонақ үй бизнесі
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top