Есту қабілеті нашар балаларды оқытудың кешенді тәсілі

  • Есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудағы кешенді тәсілдің ерекшеліктерін біледі. Озық педагогикалық тәжірибені қорытындылайды және жетістіктерін өз бетінше педагогикалық іс-әрекетте пайдаланады. Педагогикалық процеске қатысушылардың (саңыраулар педагогы, тәрбиеші, педагог-дефектолог, психолог, әлеуметтік педагог, студенттер) кешенді өзара әрекеттесуі негізінде үрдісті ұйымдастырады. Әртүрлі жағдайларды ескере отырып, оқу әрекетін жоспарлайды.
  • Образовательная программа 6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top