Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде есту қабілеті бұзылған балалармен түзеу-педагогикалық іс-шараларды жүргізуге қабілетті арнайы педагогтарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Арнайы педагог мамандығына кіріспе
Психопатология негіздері
Невропатология негіздері
Арнайы және жалпы білім беру ЕББҚ бар балаларды оқытудың нейропсихологиялық негіздері
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
-
2 Оқу жылы
Ақыл-есі кем балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Есту, сөйлеу және көру мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы және патологиясы
Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны
Білім берудегі жасанды интеллект
ЕҚБ бар балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Психологиялық-медициналық-педагогикалық кеңес беру жұмысының негіздері
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Сурдопедагогика және сурдопсихология
Оқыту әдістері мен технологиялары
ЕҚБ бар балалардың даму ерекшеліктері
Педагогикалық зерттеулер
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу және қарым-қатынас концепциялары
Айтылымды қалыптастыру техникасы
Арнайы педагогика
Есту қабілеті нашар балаларды оқытудың кешенді тәсілі
Инклюзивті білім беру жағдайында МШ балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
-
3 Оқу жылы
Бастауыш мектепте ЕББҚ балаларын оқытудың арнайы әдістері (математика)
Педагогикалық шеберлік негіздері
Экология және өмір қауіпсіздігі
Әр түрлі білім беру мекемелерінде логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
Экономика негіздері және кәсіпкерлік дағдылары
Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру
Педагогикалық технологиялар
Психологиялық-педагогикалық диагностикасы бар арнайы психология
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Даму бұзылыстарының психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Инклюзивті білім беру ортасы
Аудиовизуалды оқыту технологиялары
Есту қабілеті бұзылғандарға түзету-дамыту жұмыстарының әдістемесі
Бағалау және дамыту
Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған сөйлеуді дамыту технологиясы
Есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік және практикалық оқыту әдістемесі
Есту қабілеті нашар балаларға тіл үйрету әдістемесі
Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған вербалды емес оқыту құралдары
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
-
4 Оқу жылы
Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Есту қабілеті бұзылған балаларды әлеуметтік тәрбиелеу
Есту қабілеті бұзылған балалармен тәрбие жұмысының педагогикалық технологиялары
Есту қабілеті бұзылған адамдардың әлеуметтік-педагогикалық профилактикасы
Есту қабілеті бұзылған балалардың әлеуметтік бейімделуі
Дактильді-жесттік тілі
Вербалды емес қарым-қатынас негіздері
Кохлеарлық имплантациядан кейінгі балаларды оңалту
Кохлеарлы имплантация бар балаларды оқыту әдістемесі
Саңырау балалардың есту қабылдауын дамыту әдістері
Зерттеулер, даму және инновациялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арнайы педагогикада оқытудың, тәрбиелеудің және дамытудың әртүрлі әдістері туралы білімін қолданады және ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау дағдыларына ие.
- Арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында оқу-тәрбие, түзету-дамыту процестерін ұйымдастыруға байланысты сурдопедагог қызметінің әртүрлі түрлерінің мақсаттары, кәсіби міндеттері туралы білімін көрсетеді.
- Арнайы педагогиканың әртүрлі салаларының тоғысында психологиялық-педагогикалық зерттеулер жүргізе алады, заманауи технологияларды, білім берудегі менеджментті практикалық қызметте қолдана алады
- Есту қабілеті бұзылған оқушылардың қоғамдағы адам өміріне қажетті құзыреттіліктерін дамыту іс-әрекетін ұйымдастырады
- Есту қабілеті бұзылған балалар үшін бейімделген бағдарламалары мен жеке оқыту жолдарын әзірлейді
- Коррекциялық және дамыту сабақтарын ұйымдастырады және өткізеді, есту қабілеті бұзылған балалардың табысты оқуына кедергі келтіретін қиындықтарды бағалайды және түзетеді
- Баланың дамуын бағалай алады және бұл жағдайды нормамен салыстыра алады, интеллектуалдық, сөйлеу және есту қабілетінің бұзылуымен байланысты және алдын алуға, емдеуге және түзетуге жататын бұзылулардың көріністерін тани алады
- Арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен тұжырымдамаларын біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістерін және ұйымдастыру формаларын дамытудың қазіргі тенденцияларын талдайды.
- Есту қабілеті бұзылған балалармен логопедиялық, диагностикалық-кеңес беру, коррекциялық-дамыту жұмыстарын жүргізе алады, есту қабілетінің бұзылуын жою және алдын алу бойынша мұғалімдер мен ата-аналарға әдістемелік көмек көрсете алады
- Азаматтықты, белсенді өмірлік ұстанымды және көпмәдениетті ортада диалогқа дайындықты көрсетеді.