Есту қабілеті бұзылған балаларға арналған тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

  • Педагогикалық процесті талдайды; озық педагогикалық тәжірибені жинақтайды, өзінің педагогикалық қызметінде тәрбие жұмысының заманауи әдістемелерін пайдаланады. Барлық қатысушылардың (сурдопедагог, тәрбиеші, дефектолог-мұғалім, психолог, әлеуметтік педагог, оқушылар) кешенді өзара іс-қимылына негізделген педагогикалық процесті ұйымдастырады; жасын және жеке ерекшеліктері мен жағдайларын ескере отырып, есту қабілеті бұзылған балалардың оқу-тәрбие қызметін жоспарлайды.
  • Образовательная программа 6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top