Есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік және практикалық оқыту әдістемесі

  • Есту функциясына, сөйлеудің айтылу жағына педагогикалық зерттеу жүргізе алады; саңырау және нашар еститін оқушылармен қарым-қатынас жасаудың нақты құралдарын қолдана алады (ауызша сөйлеудің дактильді түрі, жестау сөзі). Сабақтың құрылысы мен мазмұнының ерекшелігін талдайды, есту қабілеті бұзылған балаларды пәндік-Практикалық оқыту дағдыларын қолданады. Пәндік-Практикалық оқыту және тәрбиелеу бойынша есту қабілеті бұзылған балаларға арналған жеке бағдарламалар әзірлейді.
  • Образовательная программа 6B01901 Арнайы педагогика: Сурдопедагогика
  • Несиелер 6
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top