Цифрлық маркетингтің технологиялары мен стратегиялары

  • Зерттелетін сұрақтар: цифрлық маркетингтің технологиялар мен стратегиялар әлемі,компанияның ұзақ мерзімді миссиясы мен мақсаттарына жету үшін әртүрлі цифрлық құралдарды талдау және бағалау; заманауи маркетингтің ландшафты, озық құралдарды стратегиялық пайдалану; әлеуметтік медиа саласы және SEO/SEM сияқты тиімді электрондық пошта маркетингі, өнімдер мен қызметтерді тиімді жылжыту үшін қосымшалар мен автоматтандыру; компанияның кең миссиясына сәйкес келетін тиімді цифрлық маркетингтік науқандарды ұйымдастыру; қазіргі бәсекеге қабілетті бизнес-орта. Қалыптастырылатын құзыреттер: қол жетімді цифрлық маркетинг технологияларының әртүрлі спектрін және олардың әртүрлі ұйымдық мақсаттар мен контексттерге жарамдылығын бағалау мүмкіндігі; мақсатты аудиторияны тарту және бренд туралы хабардарлықты арттыру үшін әлеуметтік медиа платформаларын пайдаланудың тиімді стратегияларын талдау және тұжырымдау; процестерді оңтайландыру, пайдаланушы тәжірибесін жақсарту және конверсияларды арттыру үшін қолданбалар мен маркетингті автоматтандыру әлеуетін пайдалану; компанияның жалпы бизнес мақсаттарына сәйкес келетін және әртүрлі цифрлық құралдардың күшті жақтарын пайдаланатын кешенді цифрлық маркетинг стратегияларын әзірлеу.
  • Образовательная программа 7M04108 Басқару және құқық (eMBA)
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top