Performance-маркетинг

  • Зерттелетін сұрақтар: өнімділік маркетингінің негізгі принциптері-есеп беру және ROI; нақты мақсаттар қою және мақсаттарға тиімді түрде жету үшін әртүрлі сандық арналар мен жарнамалық платформаларды пайдалану; науқан барысында алынған деректерді бақылау және талдау, өнімділікті оңтайландыру және инвестициялардың ең жоғары кірістілігін қамтамасыз ету үшін нақты уақыттағы түзету; нақты және өлшенетін нәтижелерге қол жеткізу үшін нақты негізгі тиімділік көрсеткіштерін (KPI) максимизациялау. Қалыптастырылатын құзыреттер: көрсеткіштерді түсіндіру, пайдаланушылардың мінез-құлқын бақылау және компанияларды тиімді оңтайландыру үшін деректерге негізделген шешімдер қабылдау, компаниялардың әртүрлі элементтерін сынау арқылы эксперименттерді жоспарлау және жүргізу, компанияның шығындарын бақылауда ұстай отырып, roi барынша арттыру үшін ресурстарды тиімді бөлу, конверсияларды оңтайландыру.
  • Образовательная программа 7M04108 Басқару және құқық (eMBA)
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top